找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Weck den Sieger in dir!; In 7 Schritten zu da Alexander Christiani Book 2000Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2000 Management.Mo

[復(fù)制鏈接]
查看: 15716|回復(fù): 54
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:38:55 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Weck den Sieger in dir!
副標(biāo)題In 7 Schritten zu da
編輯Alexander Christiani
視頻videohttp://file.papertrans.cn/1022/1021824/1021824.mp4
概述Mit Selbstmotivation zum pers?nlichen Erfolg
圖書封面Titlebook: Weck den Sieger in dir!; In 7 Schritten zu da Alexander Christiani Book 2000Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2000 Management.Mo
描述"Alexander ist auf dem richtigen Weg. Wegen des gro?en Abstands zum Rest der Klasse leider immer noch ungenügend." Diese motivie- renden Worte meines Englischlehrers Gernot Ossiek unter einer Klas- senarbeit aus dem 9. Schuljahr markieren in etwa den Startpunkt meiner Lernkarriere. Vermutlich hat sich Herr Ossiek genauso wenig tr?umen lassen wie ich selbst, dass ich keine 20 Jahre sp?ter mit einer Amerika- nerin verheiratet sein würde und meine Frau Meda und ich zu Hause fast nur Englisch sprechen. Unsere S?hne Raphael, Darius und Constan- tin wachsen deshalb zweisprachig auf, und sogar meine Englischreferate auf internationalen Konferenzen fangen inzwischen an, Spa? zu machen. Als 16-J?hriger war ich so schüchtern, dass ich mich in der Tanzstunde nach dem qualvollen Stress des Mittelballs vorsichtshalber um den Schlussball gedrückt habe. In meinen ersten Jahren als Verkaufs- und Managementtrainer habe ich vor lauter Lampenfieber morgens vor dem Seminar nichts essen k?nnen. über drei Jahre lang, vier bis sechs Tage in der Woche nur Pfefferminztee und bis mittags einen knurrenden Magen! - Und je gr??er die Gruppe, desto mehr Stress hatte ich. Viele Zuh?rer, die mich heute als Redner
出版日期Book 2000Latest edition
關(guān)鍵詞Management; Motivation; Motivationspsychologie; Pers?nlichkeitsentwicklung; Selbstbild; Selbstmanagement;
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-96355-0
isbn_softcover978-3-409-29569-7
isbn_ebook978-3-322-96355-0
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2000
The information of publication is updating

書目名稱Weck den Sieger in dir!影響因子(影響力)

書目名稱Weck den Sieger in dir!影響因子(影響力)學(xué)科排名

書目名稱Weck den Sieger in dir!網(wǎng)絡(luò)公開度

書目名稱Weck den Sieger in dir!網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名

書目名稱Weck den Sieger in dir!被引頻次

書目名稱Weck den Sieger in dir!被引頻次學(xué)科排名

書目名稱Weck den Sieger in dir!年度引用

書目名稱Weck den Sieger in dir!年度引用學(xué)科排名

書目名稱Weck den Sieger in dir!讀者反饋

書目名稱Weck den Sieger in dir!讀者反饋學(xué)科排名

單選投票, 共有 0 人參與投票

0票 0%

Perfect with Aesthetics

0票 0%

Better Implies Difficulty

0票 0%

Good and Satisfactory

0票 0%

Adverse Performance

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:26:07 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:09:23 | 只看該作者
Alexander Christianiy as essentially sexual, for instance, remake the body by enacting a state of being. Feeling is sutured as a kind of ‘deep acting’ in stories of desire (Hochschild, 1983). The performative dimension of stories extends to the way identity is done, in what people bring to their interactions with other
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:01:11 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:33:21 | 只看該作者
Alexander Christianietwork organizations, such as ‘R&D clubs’, are one means through which the absorptive capacity and innovation capability of small businesses can be improved. Such clubs can assist member firms with new knowledge exploration and new knowledge exploitation, the key elements of a strategic innovation c
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:44:33 | 只看該作者
Alexander Christianire for ch- lenging work, fun, and some surprises. One of the best ways to learn physics is by doing physics, in the laboratory and everywhere. One cannot rely on reading and class work alone. The explorations in this book are your - portunity to gain some actual, hands-on experience with physics. Ma
7#
發(fā)表于 2025-3-22 21:00:39 | 只看該作者
Alexander Christianiket economy. There were great hopes that the end of communism would provide millions of people with the genuine opportunity for a fresh start. In 1992, Francis Fukuyama declared ‘The End of History’ and the final victory of liberal democracy over all other ideologies (Fukuyama 1992). Although few en
8#
發(fā)表于 2025-3-22 21:58:53 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 01:24:16 | 只看該作者
Alexander Christiani to look for more definite answers. Josh’s inattentiveness had increased after Christmas vacation and he had begun to act in a hostile manner toward children who had been his friends. His continuing disinterest in school was reflected in incompleted homework assignments with concomitant declining gr
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:15:52 | 只看該作者
Alexander Christianier of these subjects. Although its main focus is radioactive aerosols, on the road to this subject I provide short, somewhat independent introductions to both radioactivity and aerosols, with some emphasis on experimental aspects. The audience I have in mind is upper-level undergraduates or beginnin
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 14:03
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
乐平市| 南澳县| 鄂温| 徐水县| 阿勒泰市| 大关县| 寿光市| 渑池县| 普宁市| 卫辉市| 全南县| 呼玛县| 舟山市| 扎赉特旗| 东丽区| 泾阳县| 湖口县| 二连浩特市| 深州市| 瑞丽市| 江陵县| 景泰县| 达日县| 丰县| 岐山县| 金门县| 九寨沟县| 古田县| 诸城市| 鲁山县| 通许县| 阳朔县| 南江县| 兴海县| 西宁市| 渭南市| 比如县| 安岳县| 樟树市| 巴彦淖尔市| 沁水县|