找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Wat je speelt ben je zelf; Over spel en spelbeg Lisette Poel,Annie Blokhuis Book 2008Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008

[復(fù)制鏈接]
樓主: 落后的煤渣
11#
發(fā)表于 2025-3-23 12:40:06 | 只看該作者
12#
發(fā)表于 2025-3-23 17:17:11 | 只看該作者
13#
發(fā)表于 2025-3-23 21:04:17 | 只看該作者
Wat is spelDirk is de oppasser en brengt haar naar een hok. ‘Nu moet jij weg,’ fluistert de 8-jarige Sander tegen Dirk. ‘Zo, ik kom jou stelen,’ zegt Sander tegen Anna, ‘kijk eens, ik heb een lekker snoepje, kom dan’. Tijger Anna loopt met hem mee.
14#
發(fā)表于 2025-3-23 23:06:18 | 只看該作者
15#
發(fā)表于 2025-3-24 04:57:47 | 只看該作者
De verschillende verschijningsvormen van spel: de spelontwikkelingeld te verhouden. Maar niet alleen de eigenheid van een persoon bepaalt hoe hij speelt, ook zijn ontwikkelingsniveau heeft veel invloed op zijn manier van spelen. Spel is niet los te zien van de ontwikkeling van het kind. Ook in het spel kunnen we een aantal ontwikkelingsfasen onderscheiden die van
16#
發(fā)表于 2025-3-24 10:09:07 | 只看該作者
De ontmoeting met de wereld van mensen met een verstandelijke beperkingn een telefoon. Als je op de knop drukt hoor je: ‘Hallo, met wie spreek ik?’ Niels drukt keer op keer op deze knop. Aanvankelijk verschijnt er een flauwe glimlach op zijn gezicht maar al gauw lijkt zijn aandacht weg te glijden. Toch blijft hij op de knop drukken. Uiteindelijk pakt de groepsleider he
17#
發(fā)表于 2025-3-24 11:41:39 | 只看該作者
Spel: een manier om de wereld te ontmoeten moe. Ze spreekt in korte zinnen, kan haar hoofd en armen maar in beperkte mate bewegen. Zowel praten als bewegen kost haar veel moeite. Het is onduidelijk wat haar ontwikkelingsniveau is, omdat ze niet getest kan worden.
18#
發(fā)表于 2025-3-24 16:50:06 | 只看該作者
Spelobservatie: de beeldvorming van het kind en zijn spelen. Juist de manier waarop een kind speelt geeft ons veel inzicht in wie het kind is en hoe het in de wereld staat. Het spel is in feite de spontane omgang van een kind met zijn omgeving. De invulling van de omgang en de manier waarop het kind deze omgang vormgeeft, laat ons veel zien over het kind.
19#
發(fā)表于 2025-3-24 19:31:38 | 只看該作者
20#
發(fā)表于 2025-3-25 02:13:42 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 22:06
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
松滋市| 哈尔滨市| 贡觉县| 中超| 龙南县| 仁布县| 阿鲁科尔沁旗| 彭阳县| 神木县| 库尔勒市| 焦作市| 五莲县| 黄龙县| 五台县| 松江区| 图们市| 中阳县| 阿拉善右旗| 永登县| 绥阳县| 鄄城县| 讷河市| 板桥市| 武威市| 苍溪县| 奉化市| 乌兰县| 许昌县| 邯郸县| 和平县| 濉溪县| 镇宁| 盐源县| 漳平市| 合水县| 六安市| 福州市| 青海省| 维西| 东光县| 顺昌县|