找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Was uns Lehrtexte lehren; Eine empirische Unte Ekaterina Kaganova Book 2016 Springer Fachmedien Wiesbaden 2016 Schulbuchanalyse.Mathematiks

[復(fù)制鏈接]
查看: 28792|回復(fù): 57
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:21:49 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Was uns Lehrtexte lehren
副標(biāo)題Eine empirische Unte
編輯Ekaterina Kaganova
視頻videohttp://file.papertrans.cn/1021/1020737/1020737.mp4
概述Studie aus dem Bereich der Mathematikdidaktik, allgemeinen Didaktik und Lernpsychologie
圖書封面Titlebook: Was uns Lehrtexte lehren; Eine empirische Unte Ekaterina Kaganova Book 2016 Springer Fachmedien Wiesbaden 2016 Schulbuchanalyse.Mathematiks
描述.EkaterinaKaganova untersucht, was und wie gut Schulbuchlehrtexte im Fach Mathematiklehren. Zun?chst konzipiert die Autorin das Konstrukt ?Lehrpotential eines(Mathematik-)Schulbuchlehrtextes“ auf Basis der kognitionspsychologischenSchematheorie und unter Einbeziehung textlinguistischer Ans?tze als eineanalytisch zug?ngliche Gr??e. Anschlie?end wird das Lehrpotential vonausgew?hlten Lehrtexten aktueller Mathematikschulbücher für die Jahrgangsstufen6 und 7 analysiert. Insbesondere durch den empirischen Nachweis, dass die?ffentlich vertretenen Ansprüche hinsichtlich des Lehrens imMathematikunterricht faktisch nicht eingel?st werden, gewinnen dieAnalyseergebnisse an gesellschaftlicher Brisanz. ..?.
出版日期Book 2016
關(guān)鍵詞Schulbuchanalyse; Mathematikschulbuch; Schulbuchforschung; Lehrmittelanalyse; Lehrpotential; learning and
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-13691-8
isbn_softcover978-3-658-13690-1
isbn_ebook978-3-658-13691-8
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2016
The information of publication is updating

書目名稱Was uns Lehrtexte lehren影響因子(影響力)




書目名稱Was uns Lehrtexte lehren影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Was uns Lehrtexte lehren網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Was uns Lehrtexte lehren網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Was uns Lehrtexte lehren被引頻次




書目名稱Was uns Lehrtexte lehren被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Was uns Lehrtexte lehren年度引用




書目名稱Was uns Lehrtexte lehren年度引用學(xué)科排名




書目名稱Was uns Lehrtexte lehren讀者反饋




書目名稱Was uns Lehrtexte lehren讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:01:36 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:07:31 | 只看該作者
Ekaterina Kaganovamaintainable applications.Teaches you how to optimize efficiDetermine your object relational mapper (ORM) of choice for enterprise applications using .NET Framework, and especially .NET Framework Core 3.1 and higher. Real-world examples and considerations are presented in this book to help you creat
地板
發(fā)表于 2025-3-22 04:53:31 | 只看該作者
Ekaterina Kaganovamaintainable applications.Teaches you how to optimize efficiTake a developer journey that paves the way to enterprise-level database access from .NET and C# using the object-relational mapper (ORM) of choice.?This second edition is revised to cover Entity Framework Core 5 and 6 (EF) and includes new
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:00:13 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:56:48 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:16:03 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:19:02 | 只看該作者
Ekaterina Kaganovae phone, asking them what they’ve accomplished since the last time I bugged them. It’s a lot of time writing status reports for stakeholders and explaining why this is late or why that is taking longer than anticipated. Given that, project management is an absolutely necessary evil, and I respect th
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:10:54 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:06:25 | 只看該作者
Ekaterina Kaganovaen-source?mobile?application development SDK created by Google – you can develop applications for Android and iOS, as well as Google Fuchsia.Learn to create three apps (a personal information manager, a chat system, and a game project) that you can install on your mobile devices and use for real. Yo
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 19:44
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
自治县| 禄劝| 景谷| 高清| 广南县| 鹤岗市| 台中市| 昭平县| 东丽区| 鸡西市| 平陆县| 柏乡县| 永定县| 霞浦县| 呼玛县| 梨树县| 玉龙| 金塔县| 新建县| 长治县| 游戏| 剑阁县| 汕尾市| 依安县| 玛沁县| 安远县| 阿克苏市| 宁明县| 叶城县| 永福县| 莫力| 博兴县| 松江区| 江孜县| 当雄县| 太康县| 周至县| 南涧| 大同市| 承德县| 临城县|