標題: Titlebook: Visions for Intercultural Music Teacher Education; Heidi Westerlund,Sidsel Karlsen,Heidi Partti Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2020 The Editor(s) (if applic [打印本頁] 作者: DEBUT 時間: 2025-3-21 16:57
書目名稱Visions for Intercultural Music Teacher Education影響因子(影響力)
書目名稱Visions for Intercultural Music Teacher Education影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Visions for Intercultural Music Teacher Education網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Visions for Intercultural Music Teacher Education網(wǎng)絡(luò)公開度學科排名
書目名稱Visions for Intercultural Music Teacher Education被引頻次
書目名稱Visions for Intercultural Music Teacher Education被引頻次學科排名
書目名稱Visions for Intercultural Music Teacher Education年度引用
書目名稱Visions for Intercultural Music Teacher Education年度引用學科排名
書目名稱Visions for Intercultural Music Teacher Education讀者反饋
書目名稱Visions for Intercultural Music Teacher Education讀者反饋學科排名
作者: Bricklayer 時間: 2025-3-21 22:57
Patrick Schmidt,Joseph Abramokologisch vertr?glichen Entwicklung verpflichtet.. Es ist diese Dreidimensionalit?t, die das Leitbild der nachhaltigen Entwicklung pr?gt, wobei ?konomische, soziale und ?kologische Belange nicht voneinander unabh?ngig betrachtet oder gar gegeneinander gesetzt werden dürfen. Sie sind hingegen stets i作者: 原來 時間: 2025-3-22 02:45
Alexis A. Kallio,Heidi Westerlundlehre eine gewisse Tradition, in der man sogar ihr Spezifikum ausmachen kann. — aus dem ungekl?rten Verh?ltnis zur Wirtschaftstheorie. Entgegen der von Erich Schneider so emphatisch beschworenen . der modernen Wirtschaftstheorie, in der er auch der Betriebswirtschaftslehre einen Platz zuwies., ist e作者: 軌道 時間: 2025-3-22 06:46 作者: Arctic 時間: 2025-3-22 10:52
Vilma Timonen,Anna Houmann,Eva S?ther Methodenstreiten in der National?konomik/Volkswirtschaftslehre und den Sozialwissenschaften kulminierte in diesen Methodenstreiten zeitlich verdichtet immer wieder die fortw?hrende Ausei nandersetzung darüber, wie weit Wissenschaft im Allgemeinen und Betriebswirt schaftslehre im Speziellen reicht. 作者: 過渡時期 時間: 2025-3-22 16:48 作者: Anticoagulant 時間: 2025-3-22 19:28 作者: 吞沒 時間: 2025-3-22 23:16 作者: Paraplegia 時間: 2025-3-23 04:58 作者: 謊言 時間: 2025-3-23 07:10
https://doi.org/10.1007/978-3-030-21029-8intercultural education; music teacher education; music, society and education; intercultural collabora作者: FLORA 時間: 2025-3-23 12:56
978-3-030-21031-1The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2020作者: 吊胃口 時間: 2025-3-23 14:49 作者: Functional 時間: 2025-3-23 20:55
Heidi Westerlund,Sidsel Karlsen,Heidi ParttiAddresses the challenge of how to equip future music teachers to work within increasingly diverse schools and societies.Introduces various visions on intercultural music teacher education around the g作者: 大包裹 時間: 2025-3-23 22:30
1573-4528 isions on intercultural music teacher education around the g.This open access book highlights the importance of visions of alternative futures in music teacher education in a time of increasing societal complexity due to increased diversity. There are policies at every level to counter prejudice, in作者: Nonthreatening 時間: 2025-3-24 05:14
Introduction,ans a wide range of diversity dynamics related to various traditions of knowledge formation, multiple forms of cultural and artistic participation, feelings of national and ethnic belonging, and political instabilities which render possible shifting conditions for experiencing trust/distrust and soc作者: enfeeble 時間: 2025-3-24 07:38 作者: nutrition 時間: 2025-3-24 11:36
Intercultural Music Teacher Education in Israel: Reimagining Religious Segregation Through Cultural devout Muslim. In this act of collegial sharing, intercultural conversation is used as an instrument for research. The documented effort to communicate respective culturally grounded perspectives to one another illuminates taken-for-granted norms and habits and expands respective understandings of 作者: mettlesome 時間: 2025-3-24 16:46 作者: 遺傳 時間: 2025-3-24 22:31 作者: GENRE 時間: 2025-3-25 03:04 作者: 過份艷麗 時間: 2025-3-25 05:24
The Reinvented Music Teacher-Researcher in the Making: Conducting Educational Development Through Inal re-invention. This chapter focuses on teacher-researchers, contextualising them within the frame of institutional change and intercultural music teacher education. Taking an active role in educational development and regenerating usual patterns of action in music-education institutions sets vari作者: 珊瑚 時間: 2025-3-25 11:14 作者: Tartar 時間: 2025-3-25 11:48
To Honor and Inform: Addressing Cultural Humility in Intercultural Music Teacher Education in Canaditself on its multicultural heritage, the nation’s relationship with the First Peoples?– First Nations, Inuit and Métis?– has been immoral, genocidal and assimilationist. The 2015 publication of the findings of the Truth and Reconciliation Commission’s Calls to Action details a way forward from the 作者: 釘牢 時間: 2025-3-25 17:13 作者: 施魔法 時間: 2025-3-25 23:11 作者: 自負的人 時間: 2025-3-26 03:02 作者: 保守黨 時間: 2025-3-26 06:24 作者: fender 時間: 2025-3-26 10:25 作者: Commonwealth 時間: 2025-3-26 15:00 作者: 敲詐 時間: 2025-3-26 20:19
Policy, Interculturality and the Potential of Core Practices in Music Teacher Education,proach, identify learning how to teach as a “high leverage” practice to be developed. We end the chapter by articulating some core practices in intercultural teaching and policy that music teacher educators might implement to help preservice teachers develop, practice, and enact their own practices.作者: GIBE 時間: 2025-3-26 21:08
The Reinvented Music Teacher-Researcher in the Making: Conducting Educational Development Through Ir a project .. We reflect on these processes through core concepts of affective actions and micropolitics. Our aim is to contribute to knowledge building in the field of sustainable institutional change aiming for globally appropriate music teacher education.作者: MULTI 時間: 2025-3-27 04:20
Bridging Musical Worlds: Musical Collaboration Between Student Musician-Educators and South Sudanesc and culture and globalised popular music. In this chapter we outline the major outcomes of the project, including social inclusion through collaborative participatory music making, and explore the impact of these musical activities on the development of cultural competence and intercultural understanding for tertiary students.作者: 雄偉 時間: 2025-3-27 08:59
Engaging Practitioners as Inquirers: Co-constructing Visions for Music Teacher Education in Nepal, the ways co-constructing visions may have been the fuel for action, and analyzes the implications of the resulting co-constructed visions. The findings highlight the importance of developing and supporting collaborative learning for the development of both preservice and inservice music teacher education.作者: 拘留 時間: 2025-3-27 13:18
und Geld. Zun?chst steht für uns im Mittelpunkt der Betrachtung die Ware im engeren Sinne als wichtigstes wirtschaftliches Gut zur Bedürfnisbefriedigung, und zwar nicht die Gewinnung und Grzeugung im technischen Sinne, sondern die Ware als Gegenstand des Güteraustausches.作者: ACE-inhibitor 時間: 2025-3-27 14:55 作者: 痛打 時間: 2025-3-27 19:21
Alexis A. Kallio,Heidi Westerlundrie der Unternehmung ist, trotz des von Gutenberg in seiner Habilitationsschrift unternommenen Versuchs, eine betriebswirtschaftliche Theorie zu erarbeiten und dabei, in enger Anlehnung an die Schumpetersche Theorie der wirtschaftlichen Entwicklung, in der die Unternehmung ebenfalls im Mittelpunkt d作者: 內(nèi)行 時間: 2025-3-28 01:16
Brit ?got Br?skeen Weise auf die . ausweichen und aus dieser Position in wissenschaftstheoretischer Allgemeinheit und damit oft auch methodischer Unverbindlichkeit . Theorien überhaupt reflektieren.. Wenn es die Wissenschaftstheorie dagegen als ihre Aufgabe betrachtet, zur . wissenschaftlicher Forschung beizutragen作者: Ibd810 時間: 2025-3-28 03:18 作者: 暫時休息 時間: 2025-3-28 06:57
Kathryn Marsh,Catherine Ingram,Samantha Dieckmann zum 60. Geburtstag wehrte Pack mit dem Hinweis ab, da? in diesem Alter ein Hochschullehrer noch selbst publiziere und nicht schreiben lasse. Wir hoffen, da? diese Schrift als unser Zeichen der Dankbarkeit fur die Lehrjahre bei Pack ihn nicht entpflichtet, auch in den kommenden Jahren noch selbst weiter zu fo978-3-409-13025-7978-3-322-93779-7作者: Hippocampus 時間: 2025-3-28 12:22 作者: FELON 時間: 2025-3-28 17:54
Sapna Thapaahnbrechend gewirkt zu haben. Sein 10-Klassensystem, das allerdings in der Literatur nicht ohne Vorl?ufer ist, wurde für die sp?teren Formulierungen ma?gebend. Die Kontenrahmenentwürfe neuerer Schule sind sogenannte Organisations-Kontenrahmen im Dienste der Kalkulation und der Kostenüberwachung.作者: 飲料 時間: 2025-3-28 21:32
Laura Miettinen,Heidi Westerlund,Claudia Gluschankof作者: 慢跑 時間: 2025-3-29 00:26
Correction to: Engaging Practitioners as Inquirers: Co-constructing Visions for Music Teacher Educa作者: Emmenagogue 時間: 2025-3-29 06:20
Introduction,so as to make teachers better equipped to handle the changing conditions created by new and emerging forms of diversity. . presents contributions that deal with these challenges in a variety of ways, through the perspectives of music teacher educators located around the world.作者: glomeruli 時間: 2025-3-29 11:07 作者: 專心 時間: 2025-3-29 14:40
The Discomfort of Intercultural Learning in Music Teacher Education, component of constructing and (re)negotiating teacher visions in music teacher education. However, this renegotiation may be discomforting for student-teachers, unsettling deep-seated visions of what . music education is and ought to be – the taken-for-granted doxa of music teaching and learning. T作者: expire 時間: 2025-3-29 16:03 作者: 笨拙的你 時間: 2025-3-29 20:54 作者: 商品 時間: 2025-3-30 00:08
To Honor and Inform: Addressing Cultural Humility in Intercultural Music Teacher Education in Canadc teacher education will be a step forward in the decolonization of our teaching and learning spaces. This includes a move from generic cultural competencies toward an attitude of ‘Cultural Humility’. Cultural Humility is?discussed as an attitude toward engagement with peoples of cultures other than作者: Libido 時間: 2025-3-30 07:44 作者: asthma 時間: 2025-3-30 08:31