派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Vieweg Handbuch Kraftfahrzeugtechnik; Stefan Pischinger,Ulrich Seiffert Book 20168th edition Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), e [打印本頁(yè)]

作者: 無(wú)感覺(jué)    時(shí)間: 2025-3-21 18:05
書目名稱Vieweg Handbuch Kraftfahrzeugtechnik影響因子(影響力)




書目名稱Vieweg Handbuch Kraftfahrzeugtechnik影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Vieweg Handbuch Kraftfahrzeugtechnik網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Vieweg Handbuch Kraftfahrzeugtechnik網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Vieweg Handbuch Kraftfahrzeugtechnik被引頻次




書目名稱Vieweg Handbuch Kraftfahrzeugtechnik被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Vieweg Handbuch Kraftfahrzeugtechnik年度引用




書目名稱Vieweg Handbuch Kraftfahrzeugtechnik年度引用學(xué)科排名




書目名稱Vieweg Handbuch Kraftfahrzeugtechnik讀者反饋




書目名稱Vieweg Handbuch Kraftfahrzeugtechnik讀者反饋學(xué)科排名





作者: olfction    時(shí)間: 2025-3-21 21:49
,Mobilit?t,aterie selbst ist unaufh?rlich in Bewegung. So sagt Galileo Galilei: ?Nichts ist ?lter in der Natur als Bewegung“. Und Pascal sagt in seinen Pensees: ?Zu unserer Natur geh?rt die Bewegung; vollkommene Ruhe ist der Tod“. Nicht umsonst z?hlt Gef?ngnis seit jeher zu den besonders harten Strafen für Men
作者: decode    時(shí)間: 2025-3-22 03:54

作者: BLAZE    時(shí)間: 2025-3-22 06:40

作者: 向外才掩飾    時(shí)間: 2025-3-22 12:07

作者: 污點(diǎn)    時(shí)間: 2025-3-22 14:54
Aufbau,det man heute nur noch bei Lastkraftwagen und gro?en Off-Road-Fahrzeugen. Im Bereich der Personenwagen hat sich die selbsttragende Karosserie durchgesetzt. Sie wurde 1935 von Opel erstmalig mit dem Modell Olympia in der Gro?serie eingeführt. Die Innovation bestand darin, dass die Karosserie für sich
作者: Charlatan    時(shí)間: 2025-3-22 18:53

作者: 脊椎動(dòng)物    時(shí)間: 2025-3-22 21:29

作者: 頭盔    時(shí)間: 2025-3-23 02:24

作者: Exhilarate    時(shí)間: 2025-3-23 08:48

作者: 間接    時(shí)間: 2025-3-23 09:51
Produktentstehungsprozess,ng immer gr??ere Bedeutung gewinnt. Letztendlich muss dieser Prozess termingerecht zu einem Fahrzeug führen, das für die Zielkunden so attraktiv ist, dass sie es zu einem Preis erwerben wollen, der mit den Renditevorstellungen des Automobilunternehmens im Einklang steht und damit dessen Wettbewerbsf
作者: 反應(yīng)    時(shí)間: 2025-3-23 16:21
Rennfahrzeuge,e werden von einer Sportbeh?rde festgelegt und überwacht. In diesem Kapitel werden zun?chst die wichtigsten Fahrzeug-Kategorien wie beispielsweise die Formel 1, die Tourenwagen-Weltmeisterschaft, Rallye-Weltmeisterschaft sowie die Prototypen und GT Fahrzeuge der Langstrecken-Weltmeisterschaft kurz v
作者: 事物的方面    時(shí)間: 2025-3-23 21:56
Book 20168th editionlit?t ben?tigen in der Praxis und Ausbildung den sicheren und raschen Zugriff auf Grundlagen und Details der Fahrzeugtechnik, der Vernetzung und deren dazugeh?rigen industriellen Prozessen. Diese Informationen sind in der aktuellen Auflage umfassend dargestellt. Neben der Berücksichtigung der aktuel
作者: jettison    時(shí)間: 2025-3-24 00:18

作者: 闡釋    時(shí)間: 2025-3-24 02:52
Elektrik/Elektronik/Software,schine-Schnittstelle. Durch die massiv gestiegene Anzahl an elektrischen Verbrauchern nahm auch der Energiebedarf deutlich zu, sodass über elektronische Energiemanagementsysteme ein optimierter Energiehaushalt sichergestellt werden musste.
作者: 自愛(ài)    時(shí)間: 2025-3-24 09:01
Anforderungen, Zielkonflikte,hnischen Fortschritt, das weltweite Produktangebot, die Aktivit?ten der Gesetzgeber, die eingesetzte Energie, Erd?l, Gas, Biokraftstoffe und Elektrizit?t sowie durch die vielf?ltigen Kundenanforderungen.
作者: APEX    時(shí)間: 2025-3-24 11:20
Antriebe,te ohne Unterbrechung oder Wiederbetankung m?glich sein..- Die Masse und das Bauvolumen sind m?glichst klein zu halten..- Das gesamte System muss Erschütterungen und Bewegungen standhalten k?nnen..- Der Antrieb soll kurzfristig (auch bei niedrigen und hohen Temperaturen) betriebsbereit sein.
作者: 顯而易見(jiàn)    時(shí)間: 2025-3-24 18:48

作者: Solace    時(shí)間: 2025-3-24 19:39
Fahrwerk,f des Fahrers folgen (Berg- und Talfahrt). Kurzwellige Fahrbahnunebenheiten sollten jedoch nur soweit auf das Fahrzeug übertragen werden, wie es die Fahrsicherheit, der Fahrerwunsch nach Fahrbahnkontakt und das subjektive Fahrkomfortempfinden erfordern.
作者: 憎惡    時(shí)間: 2025-3-25 02:35

作者: Occlusion    時(shí)間: 2025-3-25 05:59

作者: 合法    時(shí)間: 2025-3-25 08:19

作者: Memorial    時(shí)間: 2025-3-25 15:21
Produktentstehungsprozess,dass sie es zu einem Preis erwerben wollen, der mit den Renditevorstellungen des Automobilunternehmens im Einklang steht und damit dessen Wettbewerbsf?higkeit sichert Abb. 11.1 umrei?t einen Produktentstehungsprozess schematisch.
作者: 喪失    時(shí)間: 2025-3-25 17:03
ing’ is, why and how it is being ruined, and how it relates to human beings, have hitherto remained inadequately discussed. This chapter describes the processes that affect the environment and how these make the identified contradiction between nature and society more explicit. We discuss the transf
作者: 改變    時(shí)間: 2025-3-26 00:02
Mihiar Ayoubi,Andreas Eilemann,Heinz Mankau,Eberhard Pantow,Carsten Repmann,Ulrich Seiffert,Markus W book addresses some important aspects of economic growth with income and wealth distribution, mainly under perfect competition, but neglects many others. For instance, population, resources and environment are essential determinants of economic growth. We almost omit them on purpose because a prope
作者: paleolithic    時(shí)間: 2025-3-26 04:07

作者: Friction    時(shí)間: 2025-3-26 07:42
Roland Baar,Henning Baumgarten,Markus Beck,Marius B?hmer M.Sc.,Dennis B?nnen,Richard Dorenkamp,Thorsocial cleavages in Korea were based on agricultural assets. The land reforms in 1950, therefore, played a central role in flattening the distribution of wealth and social cleavages. Moreover, the Korean War (1950–53) destroyed over 40 per cent of manufacturing facilities, over 20 per cent of the net
作者: Compass    時(shí)間: 2025-3-26 11:55
Andreas Bootz,Steffen Gruber,Jens Holtschulze,Hugo Kroiss,Klaas Kunze,Roman Müller,Axel Pauly,James he withholding of produce from the market as well as in political disorders. In economic terms, the problems of peasant agriculture arose from the fact that it was undercapitalized, labor intensive and low in productivity. But to the peasant the problem seemed to lie entirely in his lack of enough l
作者: 時(shí)代錯(cuò)誤    時(shí)間: 2025-3-26 14:08

作者: GLIB    時(shí)間: 2025-3-26 17:06
Mark Gonter,Andre Leschke,Ulrich Seiffertiven the interesting results and the wealth of methods used in these studies we decided to organize a conference on the topic of ‘The Economic Impact of EU Membership on Entrants: New Methods and Issues". The idea was to use the work on Switzerland as a case study for discussing modern approaches on
作者: Sad570    時(shí)間: 2025-3-27 00:03

作者: Acetaminophen    時(shí)間: 2025-3-27 03:15
Hans-Hermann Braess,Thomas Breitling,Jürgen Weissinger,Norbert Grawunder,Ulrich Hackenberg,Volker Lithe phenomenon is the demographic one, that of the displacement of populations. These can be attracted or repelled by non-economic forces, political ones, for example. Moreover, the decision to emigrate is the result of so complex a series of influences that it is difficult to isolate precisely the
作者: 表示向前    時(shí)間: 2025-3-27 07:12
Carsten Dieterich,Christoph Müller,Frank Nysten,BMW AG, Motorsportbil- ity. I prayed about this long and hard. I pushed the companies as much as I thought I could. There were advances and there were setbacks, but finally we prevailed and the Blacks of South Africa secured their freedom. My effort in behalf of the Sullivan Principles was only one of a number of sig
作者: 呼吸    時(shí)間: 2025-3-27 11:29

作者: 虛假    時(shí)間: 2025-3-27 15:16
national economy, irrespective of any ecological or human cost. The extent to which residents have benefited or, conversely, suffered from local and global directions in the economy, is difficult to assess. This chapter evaluates what for decades has been accepted as causing only benefits — economic
作者: Density    時(shí)間: 2025-3-27 18:59
Mihiar Ayoubi,Andreas Eilemann,Heinz Mankau,Eberhard Pantow,Carsten Repmann,Ulrich Seiffert,Markus Wow treat different ideas in growth theory within a single theoretical framework. The usefulness of our framework lies not only in that it unifies some theories, but also in that it can explain, in a compact way, many economic phenomena which cannot be explained by the traditional theories.
作者: 帶來(lái)    時(shí)間: 2025-3-28 00:47

作者: 使增至最大    時(shí)間: 2025-3-28 05:47
Roland Baar,Henning Baumgarten,Markus Beck,Marius B?hmer M.Sc.,Dennis B?nnen,Richard Dorenkamp,Thorsed wealth. The total amount of confiscated wealth was significant. Furthermore, the military government launched a currency reform, and forced people to save incomes over certain amounts of exchanged money. Then, through government control — nationalisation of commercial banks, the Economic Developm
作者: condescend    時(shí)間: 2025-3-28 09:52
Andreas Bootz,Steffen Gruber,Jens Holtschulze,Hugo Kroiss,Klaas Kunze,Roman Müller,Axel Pauly,James ean states soon adopted land reforms. In Russia the Bolsheviks found it necessary to ratify wholesale land seizures; Czechoslovakia in 1919 and Poland in 1925 carried out expropriations of large holdings, although these were less extreme than in Rumania. The direct economic effect of the reforms is
作者: myopia    時(shí)間: 2025-3-28 14:01

作者: 侵略    時(shí)間: 2025-3-28 16:04
Mark Gonter,Andre Leschke,Ulrich Seifferte financial support of the Swiss State Secretariat for Economic Affairs and to thank the University of Lausanne for providing the venue facilities for the conference. Many persons helped in the preparation of the conference and this volume but we would like to especially mention Marc Surchat who pro
作者: 憲法沒(méi)有    時(shí)間: 2025-3-28 18:58

作者: 高原    時(shí)間: 2025-3-29 01:31
Hans-Hermann Braess,Thomas Breitling,Jürgen Weissinger,Norbert Grawunder,Ulrich Hackenberg,Volker Liver, less precise than that of economic facts. They lend themselves less readily to an examination of deductive nature. A definitive synthesis here could only be made by an inductive process, beginning from a considerable number of monographs on the nature of migratory movements and their reactions
作者: 薄膜    時(shí)間: 2025-3-29 03:40
Carsten Dieterich,Christoph Müller,Frank Nysten,BMW AG, Motorsported by a group of enlight- ened United States multinational corporations. No grand design or vision is ever perfect. We fall prey to human follies, limited understanding of the future, and necessary compromises to seek not what is perfect but what is possible. Thus, any such effort is subject to crit
作者: Expressly    時(shí)間: 2025-3-29 08:58
Hans-Hermann Braess,Egbert Fritzsche,Jost Christian Gail,Bernd Lorenz,Andre Seeck,Ulrich Seiffert
作者: companion    時(shí)間: 2025-3-29 14:30
Heiner Bubb,Helmut Go?mann,René Konorsa,Walter Pecho Dipl.-Ing. (FH),Armin Plath,Jochen Reichhold,Ru
作者: Malaise    時(shí)間: 2025-3-29 18:12

作者: Habituate    時(shí)間: 2025-3-29 23:20
ATZ/MTZ-Fachbuchhttp://image.papertrans.cn/v/image/983047.jpg
作者: 忘川河    時(shí)間: 2025-3-30 00:11

作者: 使迷惑    時(shí)間: 2025-3-30 06:07

作者: Osteoarthritis    時(shí)間: 2025-3-30 12:09

作者: –FER    時(shí)間: 2025-3-30 15:16





歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
黎川县| 通渭县| 高碑店市| 额尔古纳市| 温宿县| 修文县| 汝阳县| 乌鲁木齐县| 延津县| 越西县| 阿克| 兖州市| 云林县| 梨树县| 海南省| 沅陵县| 雷州市| 莲花县| 禹州市| 巢湖市| 江源县| 绥德县| 田阳县| 通渭县| 漳平市| 冀州市| 西宁市| 定结县| 奉新县| 浦北县| 镶黄旗| 府谷县| 黄浦区| 平舆县| 吉木萨尔县| 菏泽市| 拉萨市| 平湖市| 合山市| 象州县| 获嘉县|