派博傳思國際中心

標題: Titlebook: Videos im Kontext von Lehre und Lernen; Forschung – Qualit?t Iris Wuttke-Hilke Book 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklus [打印本頁]

作者: cerebral    時間: 2025-3-21 17:55
書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen影響因子(影響力)




書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen影響因子(影響力)學科排名




書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen網(wǎng)絡(luò)公開度學科排名




書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen被引頻次




書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen被引頻次學科排名




書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen年度引用




書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen年度引用學科排名




書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen讀者反饋




書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen讀者反饋學科排名





作者: Congeal    時間: 2025-3-21 22:27
http://image.papertrans.cn/v/image/982966.jpg
作者: aristocracy    時間: 2025-3-22 00:54

作者: 好色    時間: 2025-3-22 07:53
Einleitung,te pr?gen und ver?ndern Lehr- und Lernprozesse. Insbesondere Videos erfreuen sich hoher Beliebtheit und sind nahezu jederzeit und überall für formelles, individuell-situatives und lebenslanges Lernen verfügbar. Ihre Omnipr?senz und die Besonderheiten audiovisueller Darstellungsformen sind Anlass zur wissenschaftlichen Auseinandersetzung.
作者: Jogging    時間: 2025-3-22 09:22
Theoretische Fundierung und Rahmensetzung,chen und gesellschaftlichen Rahmenbedingungen. Deren Zusammenführung mit zentralen Merkmalen von Videos und den Erkenntnissen aus bisheriger Forschung dient dem Verst?ndnis von Zusammenh?ngen sowie der klaren Charakterisierung von Videotypen und ihren Erscheinungsformen.
作者: 消散    時間: 2025-3-22 13:13
,Modell kognitiver und affektiver Elemente, Prozesse und Bezüge bei Videos,tungsbewussten und zielgerichteten Umgang mit Videos als Lehr-Lern-Medium. Das in diesem Kapitel dargelegte Modell liefert eine komprimierte Darstellung der entsprechenden Elemente und Bezüge. Erg?nzt wird das Modell um eine Betrachtung der Beziehung zwischen Erstellern und Rezipienten von Videos.
作者: AXIOM    時間: 2025-3-22 18:52
Book 2023ür Wissensweitergabe in Unternehmen. So liefert dieses Buch mit dem Brückenschlag von formellen hin zu allt?glichen, individuellen Lehr-Lern-Kontexten ein verdichtetes Gesamtbild zu Videos und erm?glicht interessierten Leserinnen und Lesern die fundierte Auseinandersetzung mit Videos als digitales Lehr-Lern-Format.
作者: flourish    時間: 2025-3-22 23:42

作者: 親密    時間: 2025-3-23 04:20
Iris Wuttke-Hilkeetween engineering and war. First, it considers the ethics of war generally and then explores questions of integrity for engineering practitioners facing career decisions relating to war. Next, it considers the historical rise of the military-industrial-academic complex, especially from World War II
作者: AMPLE    時間: 2025-3-23 06:11

作者: anaphylaxis    時間: 2025-3-23 12:20
Iris Wuttke-Hilkeescriptions to the interactions documented in such a scenario, to the steps of both users and the proposed system to be built. Through combining those subtasks that together make up an interaction, . are identified. For these, the right granularity needs to be found, which may require task compositi
作者: Lipoprotein    時間: 2025-3-23 17:02

作者: 偉大    時間: 2025-3-23 21:28

作者: 串通    時間: 2025-3-24 00:24

作者: Gerontology    時間: 2025-3-24 05:50
paper evaluates the FIUL-Data framework using data from analytical chemistry, comprising retention time measurements of anti-sense oligonucleotide. Empirical evaluation is carried out in a two-step process in which the responses of selected ML models to data mutation are analyzed individually and th
作者: 衍生    時間: 2025-3-24 10:33
-Kontexten ein verdichtetes Gesamtbild zu Videos und erm?glicht interessierten Leserinnen und Lesern die fundierte Auseinandersetzung mit Videos als digitales Lehr-Lern-Format.978-3-658-42881-5978-3-658-42882-2
作者: chemical-peel    時間: 2025-3-24 12:05
earning engineering, or engineering for community development, often called sustainable community development (SCD). The topics covered include a history of engineers and development, the problems of using industry-based practices when designing for communities, how engineers can prepare to work wit
作者: 領(lǐng)巾    時間: 2025-3-24 16:02
Iris Wuttke-Hilkese who would seek to loosen those connections. It shows how military institutions and interests have long influenced engineering education, research, and practice and how they continue to shape the field in the present. The book also provides a generalized framework for responding to these influence
作者: 同來核對    時間: 2025-3-24 21:22
Iris Wuttke-Hilkeof system development. The work presented in this paper is motivated by the normative perspective that tools for working with guidelines should provide a collaborative, extensible and evolutionary medium, offering more than mere access to guideline reference manuals or hypertext retrieval, for early
作者: peak-flow    時間: 2025-3-25 00:28
Iris Wuttke-Hilkelicit, and therefore also not traceable. We addressed the problem of systematically selecting widgets for a GUI that will be built from those building blocks..Our approach is based upon ., assuming that envisaged usage scenarios of reasonable quality are already available. Starting from them, we pro
作者: 先行    時間: 2025-3-25 05:27

作者: 知識    時間: 2025-3-25 11:27

作者: 輕而薄    時間: 2025-3-25 11:41

作者: intolerance    時間: 2025-3-25 16:01
he quality of the input data and the model highly influence the successful end-to-end testing in data-sensitive systems. However, the testing approaches of input data are not as systematic and are few compared to model testing. To address this gap, this paper presents the Fault Injection for Undesir
作者: hemophilia    時間: 2025-3-25 21:57
Charakteristika von Lehrvideos, Erkl?rvideos und Tutorials gebracht. Das Buch liefert einen detaillierten Kriterienkatalog, der zugleich die Grundlage bildet für die umfassende Analyse von 70 frei zug?nglichen Videos zu technischen Sachverhalten im Alltagskontext. In einem Modell werden kognitive un
作者: osteocytes    時間: 2025-3-26 00:32

作者: 期滿    時間: 2025-3-26 06:34

作者: Glucose    時間: 2025-3-26 08:50

作者: CON    時間: 2025-3-26 15:02

作者: 鋪子    時間: 2025-3-26 17:48

作者: 向下    時間: 2025-3-27 00:23

作者: Feckless    時間: 2025-3-27 01:33

作者: 失望昨天    時間: 2025-3-27 08:57
Zum Transfer des Erarbeiteten in die Praxis,on Videos erhalten bleiben soll. Sieben?Schritte zur?Planung, Vorbereitung und Erstellung tragen wesentlich dazu bei, dass der Prozess fundiert und niederschwellig erfolgen kann. Sie lassen sich ebenso auf schulische und hochschulische Anwendungsf?lle übertragen.
作者: badinage    時間: 2025-3-27 10:27

作者: Mast-Cell    時間: 2025-3-27 14:38

作者: Migratory    時間: 2025-3-27 20:55
PP, PYY and NPY: Synthesis, Storage, Release and Degradation,s place, and from where they are translocated to the Golgi apparatus. After several structural and functional adjustments, two types of mature vesicle—large dense core vesicles and synaptic vesicles—serve as a storage depot. Notably, the expression of a gene for a peptide from the NPY family is not
作者: 損壞    時間: 2025-3-27 22:15

作者: 機警    時間: 2025-3-28 04:29





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
宁夏| 威信县| 文昌市| 和龙市| 黄石市| 渭南市| 桂阳县| 玉门市| 常山县| 莱芜市| 武山县| 英山县| 衡阳市| 恩施市| 平远县| 德兴市| 班戈县| 张掖市| 岚皋县| 金秀| 晋州市| 渝中区| 林甸县| 清涧县| 阜新| 扎囊县| 阿拉尔市| 梓潼县| 石狮市| 台东县| 衡东县| 都安| 平和县| 会理县| 泗洪县| 河西区| 鸡东县| 开平市| 黎城县| 双流县| 莎车县|