標題: Titlebook: Videos im Kontext von Lehre und Lernen; Forschung – Qualit?t Iris Wuttke-Hilke Book 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklus [打印本頁] 作者: cerebral 時間: 2025-3-21 17:55
書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen影響因子(影響力)
書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen網(wǎng)絡(luò)公開度學科排名
書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen被引頻次
書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen被引頻次學科排名
書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen年度引用
書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen年度引用學科排名
書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen讀者反饋
書目名稱Videos im Kontext von Lehre und Lernen讀者反饋學科排名
作者: Congeal 時間: 2025-3-21 22:27
http://image.papertrans.cn/v/image/982966.jpg作者: aristocracy 時間: 2025-3-22 00:54 作者: 好色 時間: 2025-3-22 07:53
Einleitung,te pr?gen und ver?ndern Lehr- und Lernprozesse. Insbesondere Videos erfreuen sich hoher Beliebtheit und sind nahezu jederzeit und überall für formelles, individuell-situatives und lebenslanges Lernen verfügbar. Ihre Omnipr?senz und die Besonderheiten audiovisueller Darstellungsformen sind Anlass zur wissenschaftlichen Auseinandersetzung.作者: Jogging 時間: 2025-3-22 09:22
Theoretische Fundierung und Rahmensetzung,chen und gesellschaftlichen Rahmenbedingungen. Deren Zusammenführung mit zentralen Merkmalen von Videos und den Erkenntnissen aus bisheriger Forschung dient dem Verst?ndnis von Zusammenh?ngen sowie der klaren Charakterisierung von Videotypen und ihren Erscheinungsformen.作者: 消散 時間: 2025-3-22 13:13
,Modell kognitiver und affektiver Elemente, Prozesse und Bezüge bei Videos,tungsbewussten und zielgerichteten Umgang mit Videos als Lehr-Lern-Medium. Das in diesem Kapitel dargelegte Modell liefert eine komprimierte Darstellung der entsprechenden Elemente und Bezüge. Erg?nzt wird das Modell um eine Betrachtung der Beziehung zwischen Erstellern und Rezipienten von Videos.作者: AXIOM 時間: 2025-3-22 18:52
Book 2023ür Wissensweitergabe in Unternehmen. So liefert dieses Buch mit dem Brückenschlag von formellen hin zu allt?glichen, individuellen Lehr-Lern-Kontexten ein verdichtetes Gesamtbild zu Videos und erm?glicht interessierten Leserinnen und Lesern die fundierte Auseinandersetzung mit Videos als digitales Lehr-Lern-Format.作者: flourish 時間: 2025-3-22 23:42 作者: 親密 時間: 2025-3-23 04:20
Iris Wuttke-Hilkeetween engineering and war. First, it considers the ethics of war generally and then explores questions of integrity for engineering practitioners facing career decisions relating to war. Next, it considers the historical rise of the military-industrial-academic complex, especially from World War II作者: AMPLE 時間: 2025-3-23 06:11 作者: anaphylaxis 時間: 2025-3-23 12:20
Iris Wuttke-Hilkeescriptions to the interactions documented in such a scenario, to the steps of both users and the proposed system to be built. Through combining those subtasks that together make up an interaction, . are identified. For these, the right granularity needs to be found, which may require task compositi作者: Lipoprotein 時間: 2025-3-23 17:02 作者: 偉大 時間: 2025-3-23 21:28 作者: 串通 時間: 2025-3-24 00:24 作者: Gerontology 時間: 2025-3-24 05:50
paper evaluates the FIUL-Data framework using data from analytical chemistry, comprising retention time measurements of anti-sense oligonucleotide. Empirical evaluation is carried out in a two-step process in which the responses of selected ML models to data mutation are analyzed individually and th作者: 衍生 時間: 2025-3-24 10:33
-Kontexten ein verdichtetes Gesamtbild zu Videos und erm?glicht interessierten Leserinnen und Lesern die fundierte Auseinandersetzung mit Videos als digitales Lehr-Lern-Format.978-3-658-42881-5978-3-658-42882-2作者: chemical-peel 時間: 2025-3-24 12:05
earning engineering, or engineering for community development, often called sustainable community development (SCD). The topics covered include a history of engineers and development, the problems of using industry-based practices when designing for communities, how engineers can prepare to work wit作者: 領(lǐng)巾 時間: 2025-3-24 16:02
Iris Wuttke-Hilkese who would seek to loosen those connections. It shows how military institutions and interests have long influenced engineering education, research, and practice and how they continue to shape the field in the present. The book also provides a generalized framework for responding to these influence作者: 同來核對 時間: 2025-3-24 21:22
Iris Wuttke-Hilkeof system development. The work presented in this paper is motivated by the normative perspective that tools for working with guidelines should provide a collaborative, extensible and evolutionary medium, offering more than mere access to guideline reference manuals or hypertext retrieval, for early作者: peak-flow 時間: 2025-3-25 00:28
Iris Wuttke-Hilkelicit, and therefore also not traceable. We addressed the problem of systematically selecting widgets for a GUI that will be built from those building blocks..Our approach is based upon ., assuming that envisaged usage scenarios of reasonable quality are already available. Starting from them, we pro作者: 先行 時間: 2025-3-25 05:27 作者: 知識 時間: 2025-3-25 11:27 作者: 輕而薄 時間: 2025-3-25 11:41 作者: intolerance 時間: 2025-3-25 16:01
he quality of the input data and the model highly influence the successful end-to-end testing in data-sensitive systems. However, the testing approaches of input data are not as systematic and are few compared to model testing. To address this gap, this paper presents the Fault Injection for Undesir作者: hemophilia 時間: 2025-3-25 21:57
Charakteristika von Lehrvideos, Erkl?rvideos und Tutorials gebracht. Das Buch liefert einen detaillierten Kriterienkatalog, der zugleich die Grundlage bildet für die umfassende Analyse von 70 frei zug?nglichen Videos zu technischen Sachverhalten im Alltagskontext. In einem Modell werden kognitive un作者: osteocytes 時間: 2025-3-26 00:32 作者: 期滿 時間: 2025-3-26 06:34 作者: Glucose 時間: 2025-3-26 08:50 作者: CON 時間: 2025-3-26 15:02 作者: 鋪子 時間: 2025-3-26 17:48 作者: 向下 時間: 2025-3-27 00:23 作者: Feckless 時間: 2025-3-27 01:33 作者: 失望昨天 時間: 2025-3-27 08:57
Zum Transfer des Erarbeiteten in die Praxis,on Videos erhalten bleiben soll. Sieben?Schritte zur?Planung, Vorbereitung und Erstellung tragen wesentlich dazu bei, dass der Prozess fundiert und niederschwellig erfolgen kann. Sie lassen sich ebenso auf schulische und hochschulische Anwendungsf?lle übertragen.作者: badinage 時間: 2025-3-27 10:27 作者: Mast-Cell 時間: 2025-3-27 14:38 作者: Migratory 時間: 2025-3-27 20:55
PP, PYY and NPY: Synthesis, Storage, Release and Degradation,s place, and from where they are translocated to the Golgi apparatus. After several structural and functional adjustments, two types of mature vesicle—large dense core vesicles and synaptic vesicles—serve as a storage depot. Notably, the expression of a gene for a peptide from the NPY family is not 作者: 損壞 時間: 2025-3-27 22:15 作者: 機警 時間: 2025-3-28 04:29