標(biāo)題: Titlebook: Ver?nderung der Lernf?higkeit durch innovative Konzepte zur Personalentwicklung; Das Beispiel Lernpot Martina Stangel-Meseke Book 2005 Spri [打印本頁(yè)] 作者: MASS 時(shí)間: 2025-3-21 19:40
書(shū)目名稱(chēng)Ver?nderung der Lernf?higkeit durch innovative Konzepte zur Personalentwicklung影響因子(影響力)
書(shū)目名稱(chēng)Ver?nderung der Lernf?higkeit durch innovative Konzepte zur Personalentwicklung影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Ver?nderung der Lernf?higkeit durch innovative Konzepte zur Personalentwicklung網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱(chēng)Ver?nderung der Lernf?higkeit durch innovative Konzepte zur Personalentwicklung網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Ver?nderung der Lernf?higkeit durch innovative Konzepte zur Personalentwicklung被引頻次
書(shū)目名稱(chēng)Ver?nderung der Lernf?higkeit durch innovative Konzepte zur Personalentwicklung被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Ver?nderung der Lernf?higkeit durch innovative Konzepte zur Personalentwicklung年度引用
書(shū)目名稱(chēng)Ver?nderung der Lernf?higkeit durch innovative Konzepte zur Personalentwicklung年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Ver?nderung der Lernf?higkeit durch innovative Konzepte zur Personalentwicklung讀者反饋
書(shū)目名稱(chēng)Ver?nderung der Lernf?higkeit durch innovative Konzepte zur Personalentwicklung讀者反饋學(xué)科排名
作者: 造反,叛亂 時(shí)間: 2025-3-21 22:30 作者: 瘙癢 時(shí)間: 2025-3-22 04:24 作者: 指令 時(shí)間: 2025-3-22 04:57 作者: 偉大 時(shí)間: 2025-3-22 11:10 作者: Clinch 時(shí)間: 2025-3-22 16:15
Martina Stangel-Meseke DSM is deploied on the distributed file system of Hadoop which is based on HDFS. While MapReduce of hadoop can provide high-speed large file analysis and processing. Experiments indicate that the DSM technology based on application of agricultural Paas can meet requirement of the perceptive big dat作者: 縫紉 時(shí)間: 2025-3-22 20:13 作者: Density 時(shí)間: 2025-3-22 23:21 作者: 原始 時(shí)間: 2025-3-23 04:48 作者: Prophylaxis 時(shí)間: 2025-3-23 06:46 作者: decode 時(shí)間: 2025-3-23 11:11
Martina Stangel-Mesekected real meteorological data from various stations distributed over the regions. Thus, we enable to do spatial and temporal data analytics by employing spatial data-mining tasks including spatial classification and prediction, spatial association rule mining, and spatial cluster analysis. Furthermo作者: 變色龍 時(shí)間: 2025-3-23 14:20 作者: botany 時(shí)間: 2025-3-23 20:39
sent examples of current commercial online auctions and the gains they provide the auctioneer side with. We will further present some recent research results on automated and optimized bidding and the use of agents for such bidding. Following these, we will discuss the major enables and inhibitors o作者: 小說(shuō) 時(shí)間: 2025-3-23 23:56 作者: indifferent 時(shí)間: 2025-3-24 02:34
Das modifizierte Lerntestkonzept,rtung der bisherigen Befunde zur Lernf?higkeit (Kapitel 2, 3) und den Ans?tzen zum Lernpotential-AC wird das Design meines modifizierten Lerntestkonzepts vorgestellt und auf das AC übertragen (5.2). Die wesentlichen Bestandteile des modifizierten .ern.otential-. (LPAC) sowie deren theoretische Hinte作者: 無(wú)表情 時(shí)間: 2025-3-24 08:42 作者: vanquish 時(shí)間: 2025-3-24 14:38 作者: ALLEY 時(shí)間: 2025-3-24 18:28
Das modifizierte Lerntestkonzept,besondere um die Selbstregulation des Lernens. Mit Fokus auf die Anforderungen der Arbeitswelt und die Zielsetzung dieser Arbeit wird unter Berücksichtigung der bisherigen Analysen zum Lerntestkonzept ein diagnostisches Vorgehen vorgestellt, das meine überlegungen zur Selbsteinsch?tzung der Lernf?hi作者: Offbeat 時(shí)間: 2025-3-24 21:07 作者: 信徒 時(shí)間: 2025-3-25 01:28
Book 2005ie sich Lernf?higkeit diagnostizieren und entwickeln l?sst...Mit ihrem Fragebogen zum Lernen lernen legt Martina Stangel-Meseke ein Forschungsinstrument vor, das die vielen Facetten der Lernf?higkeit theoretisch und empirisch fundiert abbildet. Die Integration des Fragebogens als Vorher-Nachher-Mess作者: Morose 時(shí)間: 2025-3-25 05:14 作者: Eructation 時(shí)間: 2025-3-25 09:32 作者: anachronistic 時(shí)間: 2025-3-25 13:01
ight metrics to calculate the lexical complexity in a corpus that contains the transcriptions of university educational videos in Spanish called VYTEDU, prepared by teachers from the University of Guayaquil, Ecuador. The obtained result allowed to demonstrate the different indexes of lexical complex作者: innate 時(shí)間: 2025-3-25 18:37 作者: Femish 時(shí)間: 2025-3-25 23:51
Martina Stangel-Mesekeformation by open-source program on country scale. In the paper, 13 indices were proposed to measure the rural areas and agriculture information level in the overlay 11 country regions located in Yellow River Delta and the Blue Economic Zone of Peninsula. The energy node agents represented for infor作者: Unsaturated-Fat 時(shí)間: 2025-3-26 00:40 作者: Charade 時(shí)間: 2025-3-26 07:19 作者: Abnormal 時(shí)間: 2025-3-26 10:18 作者: 注視 時(shí)間: 2025-3-26 14:14 作者: 伙伴 時(shí)間: 2025-3-26 20:11
Martina Stangel-Mesekeation performance at a high degree. In this paper, to increase classification accuracy, it is aimed to minimize the effect of this problem by developing an Attribute Weighted Artificial Immune System (AWAIS). To evaluate the performance of proposed system, aiNet, an algorithm that have a considerabl作者: LATER 時(shí)間: 2025-3-27 00:07
opportunities for maximizing gains, as long as they carefully select appropriate mechanisms for the market of interest. Studies in recent years have provided auctioneers with additional, improved mechanisms and strategies for maximizing profits. In this respect, on-line auctioneers utilize the state作者: Perceive 時(shí)間: 2025-3-27 02:55 作者: pacific 時(shí)間: 2025-3-27 05:50 作者: glisten 時(shí)間: 2025-3-27 10:45
,Anwendungsfelder der Lernf?higkeitsdiagnostik,Das Lerntestkonzept wurde von vielen Forschern für verschiedene Fragen in unterschiedlichen psychologischen Anwendungsfeldern eingesetzt, so in der Intelligenz-/Entwicklungsdiagnostik, p?dagogischen Diagnostik, allgemeinen und Pers?nlichkeitspsychologie und klinischen Diagnostik.作者: Obvious 時(shí)間: 2025-3-27 15:35 作者: Subdue 時(shí)間: 2025-3-27 20:16 作者: Gudgeon 時(shí)間: 2025-3-27 23:32 作者: 不斷的變動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-28 02:56
https://doi.org/10.1007/978-3-322-81369-5Bereichsübergreifendes Denken; Fragebogen zum Lernen Lernen; Führungskompetenz; Lernen, selbstgesteuert作者: 上流社會(huì) 時(shí)間: 2025-3-28 07:26
978-3-8244-4611-7Springer Fachmedien Wiesbaden 2005作者: MONY 時(shí)間: 2025-3-28 13:21 作者: 受人支配 時(shí)間: 2025-3-28 14:55
Radio Frequency Identification: Security and Privacy Issues6th International Wo