標(biāo)題: Titlebook: Verstehen im Unterricht; Zur Rolle von Phanta Arno Combe,Ulrich Gebhard Book 2012 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien [打印本頁(yè)] 作者: Ejaculation 時(shí)間: 2025-3-21 17:10
書目名稱Verstehen im Unterricht影響因子(影響力)
書目名稱Verstehen im Unterricht影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Verstehen im Unterricht網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Verstehen im Unterricht網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Verstehen im Unterricht被引頻次
書目名稱Verstehen im Unterricht被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Verstehen im Unterricht年度引用
書目名稱Verstehen im Unterricht年度引用學(xué)科排名
書目名稱Verstehen im Unterricht讀者反饋
書目名稱Verstehen im Unterricht讀者反饋學(xué)科排名
作者: iodides 時(shí)間: 2025-3-21 22:34 作者: 巨頭 時(shí)間: 2025-3-22 02:30
978-3-531-17822-6VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden 2012作者: etiquette 時(shí)間: 2025-3-22 05:15 作者: mosque 時(shí)間: 2025-3-22 10:06
Arno Combe,Ulrich GebhardLernkultur mit viel Phantasie.Neue Unterrichtformen durch produktive Phantasie.These und Fallbeispiele zu einem neuen unterrichtstheoretischen Modell作者: Oligarchy 時(shí)間: 2025-3-22 13:34 作者: armistice 時(shí)間: 2025-3-22 20:17 作者: 魅力 時(shí)間: 2025-3-22 22:15
f the Cold War. As the Red Scare receded and the civil rights movement gained momentum, an alternative social narrative of what democracy could mean in the United States began to emerge. After the 1954 . decision, both black freedom struggles and white southern racist resistance reached American liv作者: 混合,攙雜 時(shí)間: 2025-3-23 03:54
Arno Combe,Ulrich Gebhard. However, the permanent constitution and the departure of the National Party (NP) from the Government of National Unity (GNU) in 1996 weakened political accommodation in this plural society. When the African National Congress (ANC) established itself as the dominant party, some observers put their 作者: Charade 時(shí)間: 2025-3-23 05:58
Arno Combe,Ulrich Gebhardde by Karl Polanyi in his classic account of the historical origins of modernity.. In particular, his analytical emphasis on the role of ideology in the forging of modernity serves to counter the assumption of rationality — individual, social and international — associated with liberal international作者: 過份 時(shí)間: 2025-3-23 10:40
Arno Combe,Ulrich Gebharde of Hegel is in fact entirely past, even if we should, in all seriousness, consider it to be so as far as we ourselves are concerned. It was only in the course of centuries that Thomas Aquinas acquired the position at present accorded him in the Roman Catholic world. It may be that the dawn of the 作者: 重力 時(shí)間: 2025-3-23 17:23 作者: 谷物 時(shí)間: 2025-3-23 18:11 作者: 冰河期 時(shí)間: 2025-3-24 00:39
Arno Combe,Ulrich Gebhardhigh-profile and well-funded “Search for American Democracy,” for example, was earnest in its celebration of the importance of the nation’s poets. “Democracy needs her poets,” Moyers reminds us in the introduction to the book accompanying his successful . series, “because our hope for survival is in作者: 敵意 時(shí)間: 2025-3-24 04:09
Arno Combe,Ulrich Gebhardusive democracies and to come to terms with the past as part of a profound political transformation. Both polities underwent this transformation in the 1990s after extended periods of political turmoil, division and conflict. In both, the parliament and its building — the Reichstag in Germany and th作者: 爆炸 時(shí)間: 2025-3-24 09:22 作者: 壯麗的去 時(shí)間: 2025-3-24 13:39 作者: 外面 時(shí)間: 2025-3-24 17:03 作者: Nomogram 時(shí)間: 2025-3-24 19:16
,Die Fremdheit des Gegenstandes und die M?glichkeit des Verstehens. Bildungstheoretische Anmerkungenagene Abarbeitung von Interpretationen und Perspektiven erscheint uns als M?glichkeit, dieser ?Welt der Zeichen und Formen, der Bücher und der Phantasie“ (Prange/Strobel-Eisele 2006, 172) in der Schule Bedeutsamkeit abzugewinnen.作者: 愛國(guó)者 時(shí)間: 2025-3-25 02:33
,Verweilr?ume und überg?nge,ch zulassen, unsere bisherigen Weisen des Umgangs mit der Wirklichkeit und unser Selbstverst?ndnis sprengen, die unsere Verarbeitungskapazit?t überschreiten. Wollen wir solche Erfahrungen wirklich aufnehmen, so verlangt dies eine Transformation der grundlegenden Strukturen unseres Verhaltens und unseres Selbstverh?ltnisses“ (2003, 10).作者: 有惡臭 時(shí)間: 2025-3-25 04:36 作者: 字謎游戲 時(shí)間: 2025-3-25 09:16
Book 2012nst, in mu?evollen oder auch kritischen Situationen des Lebens - ein durchaus produktive Rolle spielen, bezweifelt niemand. In diesem Buch wird die These entfaltet und an Fallbeispielen gezeigt, dass Phantasien auch in einem vergleichsweise zielorientiertem Unternehmen wie Unterricht ihre produktive Potenz entfalten k?nnen.作者: 出沒 時(shí)間: 2025-3-25 12:57
en ModellWir müssen mehr über das Verstehen im Unterricht wissen. Im Zentrum steht die irritierende Er?ffnung einer suchend-interpretierenden Erfahrungsbewegung. Wir beschreiben, wie sich in solchen Prozessen der Reichtum an Phantasieformen entfaltet und eine eigene Kraft entwickelt. Eine am Versteh作者: GLIB 時(shí)間: 2025-3-25 17:07 作者: 樹上結(jié)蜜糖 時(shí)間: 2025-3-25 20:57
Fallgeschichten: Die Wiederherstellung der Vieldeutigkeit,t als Erkennende nicht undankbar gegen solche resolute Umkehrungen der gewohnten Perspektiven und Wertungen (…), so dass man sich gerade die . der Perspektiven und Affekt-Interpretationen für die Erkenntnis nutzbar zu machen wei?“ (Nietzsche 1966, 860 f.).作者: Noisome 時(shí)間: 2025-3-26 03:27 作者: 一大塊 時(shí)間: 2025-3-26 06:47
Verstehen im Unterricht,n Ergebnissen der internationalen Vergleichsstudien wie PISA, TIMMS oder IGLU – auf die Tagesordnung gesetzt worden. Die Interpretation des teilweise entt?uschenden Abschneidens der Jugendlichen lautete: der Unterricht an deutschen Schulen ist wenig ?verst?ndnisvoll“ (Baumert/K?ller 2000) bzw. ?vers作者: Nonporous 時(shí)間: 2025-3-26 11:23
Erfahrungsprozesse in der Handlungswelt und in der geistig-literarischen Weltbegegnung,nders bekommen wir unsere Erlebnismuster, unsere Ich-Erfahrung, nicht zu Gesicht“(GW IV, 262 f.) Dieses Zitat von Max Frisch enth?lt zwei ineinander spielende Ebenen, die zu erfassen bedeutsam sind, um die Eigenart des Erfahrungsprozesses zu begreifen (vgl. Müller-Roselius 2008). Diese Eigentümlichk作者: 提名的名單 時(shí)間: 2025-3-26 16:39
,Zur Erkenntnisdramaturgie von Erfahrungsprozessen bei ?geistigen Erfahrungen“,eyer-Drawe 2005, 2008). Wir betonen die Vielschichtigkeit, mit der wir im Falle eines Erfahrungsprozesses in einen Sachverhalt verwickelt sein k?nnen: Dies reicht vom leibnahen, affektiv-unmittelbaren Einbezogensein über die Dynamik von Phantasieprozessen bis zu Gestaltgebungsversuchen im Bereich de作者: Admonish 時(shí)間: 2025-3-26 19:02
Irritations- und Krisenkonzepte,Zwar ist das erfahrende und erkennende Subjekt nur Subjekt, so führt Adorno aus, insofern es ?Objektivit?t in sich hinein nimmt“. Zugleich aber sind ?die kognitiven Leistungen des Erkenntnissubjekts dem eigenen Sinne nach somatisch“ (Adorno 1973, 194). Die ?sthetische Erfahrung ist bei Adorno ein Be作者: 含糊 時(shí)間: 2025-3-26 21:22 作者: 支形吊燈 時(shí)間: 2025-3-27 04:24 作者: 孵卵器 時(shí)間: 2025-3-27 06:25 作者: 喃喃訴苦 時(shí)間: 2025-3-27 11:48 作者: 輕率的你 時(shí)間: 2025-3-27 16:09 作者: ALIAS 時(shí)間: 2025-3-27 17:46 作者: 令人悲傷 時(shí)間: 2025-3-28 00:14 作者: 幻影 時(shí)間: 2025-3-28 03:14 作者: hypertension 時(shí)間: 2025-3-28 07:46
ouses of the legislature and all state executive offices except for secretary of state, marking the end of a century of Republican dominance. And in 1960, Democrat John F. Kennedy was elected president of the United States in a narrow victory over Richard Nixon.作者: 云狀 時(shí)間: 2025-3-28 11:56 作者: amnesia 時(shí)間: 2025-3-28 15:52
Arno Combe,Ulrich Gebhardtion to Polanyi’s theoretical structure though, again, his cogent arguments on the tensions and contradictions of capitalism and the contingency of its international and domestic consequences serves to highlight the weakness of unilinear models of socio-economic and political development quite brill作者: 不知疲倦 時(shí)間: 2025-3-28 21:45 作者: 追逐 時(shí)間: 2025-3-29 00:40
Arno Combe,Ulrich Gebhardl purity. Susana, he proceeds to reveal, was the daughter of a Dutch settler named Detlef Bibault and an enslaved woman named Diana of Bengal. Susana’s daughter Engela in turn married De Klerk’s “direct ancestor” Barend De Klerk in 1737 (De Klerk 4). The story of the De Klerk family and the Afrikane作者: 河流 時(shí)間: 2025-3-29 04:57 作者: dry-eye 時(shí)間: 2025-3-29 10:37
Arno Combe,Ulrich Gebhardher weak solution to the tension between the cultural homogeneity demanded by the Right and the risk of cultural incommensurability associated with the social movements on the Left. Claims such as Moyers’s appear to suggest the effect on poetry of the “uneasy merger of individualism with institution作者: 高爾夫 時(shí)間: 2025-3-29 11:28 作者: 拉開這車床 時(shí)間: 2025-3-29 17:09 作者: 易發(fā)怒 時(shí)間: 2025-3-29 20:41
growing volume of interests and demands from the public — not only in the context of elections but in many phases of the policy process. The pressure on policy-makers to be responsive to public opinion in general and special interests in particular has increased the role of the mass media in many w作者: 小平面 時(shí)間: 2025-3-30 02:49 作者: Occipital-Lobe 時(shí)間: 2025-3-30 04:49 作者: 懶惰民族 時(shí)間: 2025-3-30 09:49