派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Values and Valuing in Mathematics Education; Scanning and Scoping Philip Clarkson,Wee Tiong Seah,JeongSuk Pang Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2019 The Editor [打印本頁]

作者: probiotic    時間: 2025-3-21 17:52
書目名稱Values and Valuing in Mathematics Education影響因子(影響力)




書目名稱Values and Valuing in Mathematics Education影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Values and Valuing in Mathematics Education網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Values and Valuing in Mathematics Education網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Values and Valuing in Mathematics Education被引頻次




書目名稱Values and Valuing in Mathematics Education被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Values and Valuing in Mathematics Education年度引用




書目名稱Values and Valuing in Mathematics Education年度引用學(xué)科排名




書目名稱Values and Valuing in Mathematics Education讀者反饋




書目名稱Values and Valuing in Mathematics Education讀者反饋學(xué)科排名





作者: gospel    時間: 2025-3-21 23:12

作者: reflection    時間: 2025-3-22 03:18
Values and Valuing in Mathematics Education978-3-030-16892-6Series ISSN 2520-8322 Series E-ISSN 2520-8330
作者: semiskilled    時間: 2025-3-22 07:47

作者: 供過于求    時間: 2025-3-22 10:21
https://doi.org/10.1007/978-3-030-16892-6values in mathematics education; valuing in mathematics education; pasifika students; mathematics educa
作者: osteopath    時間: 2025-3-22 16:34
teme. Wir nennen Kriterien, die zur kritischen Analyse dieser und anderer Beispiele herangezogen werden sollten..Anwender, die einem computergestützten Personalinformationssystem auch zunehmend Planungs- und Kontrollaufgaben übertragen wollen, sehen sich Schwierigkeiten gegenübergestellt, die über d
作者: FISC    時間: 2025-3-22 19:58

作者: 空洞    時間: 2025-3-22 21:26

作者: POWER    時間: 2025-3-23 02:18

作者: Feedback    時間: 2025-3-23 06:38
Nor Azura Abdullah,Frederick Koon Shing Leungssante und anregende Lektüre sein. Es will ihn‘durch die Lehre hindurch begleiten. Aus diesem Wollen heraus wurde der Inhalt dem Ablauf einer drogistischen Normallehre angepa?t. Denn das Buch soll dem jungen Drogisten zeigen, an welcher Stelle im gro?en Wirt= schafts mechanismus er als R?dchen einge
作者: 使絕緣    時間: 2025-3-23 11:39
Yüksel Dedefigkeit dagegen umso mehr. Schlie?lich w?re noch auf die im Bereich der Elektronik erfolgte Entwicklung hinzuweisen, die heute Prüfungen und Kontrollen zur besseren, umfassenderen, genaueren und wirtschaftlicheren überwachung der Fertigung erm?glicht.
作者: Barter    時間: 2025-3-23 17:33
Nagisa Nakawaaschinen, direkt oder indirekt, durch Druckluft — im Bergwerksbetriebe, da die ausstr?mende Druckluft hier gleich als Frischluft die Durchlüftung besorgt —, durch Elektromotoren oder Gas-, Benzin-, Schwer?l- usw. Motoren, schlie?lich auch nach dem alten G?pelbetrieb. Dabei ist es für die Wirkungswei
作者: 完成    時間: 2025-3-23 18:56
Student and/or Teacher Valuing in Mathematics Classrooms: Where Are We Now, and Where Should We Go?ch of peer-reviewed publications, some 299 abstracts met key term search criteria. Following an examination of the abstracts, a final data set of 34 studies were retained for further review and analysis. Research methodology, geographic location, stakeholder—teacher or student—valuing, age, grade le
作者: 使堅硬    時間: 2025-3-24 01:17
Democratic Actions in School Mathematics and the Dilemma of Conflicting Values,ematics classrooms, where this enculturation takes place not only in school, but in conversations with parents, grandparents, in media and in children’s books. We also argue that the conflict between the political expectations of democratic participation and actions, and the invitation to students t
作者: 不吉祥的女人    時間: 2025-3-24 03:25
,What Do Pāsifika Students in New Zealand Value Most for Their Mathematics Learning?,peer collaboration/group-work, effort/practice, and family/familial support. Results from this study provide insight into what is valued by Pāsifika students and the types of classroom culture and pedagogy which could be developed to align with these students’ values. The wider implications of the s
作者: peritonitis    時間: 2025-3-24 08:36
Methodological Issues in the Investigation of Values in Mathematics,amples of such situation that we used, we would argue that the use of hypothetical situations can enhance the investigations of values and related issues. What we used include (a) asking whether one is doing mathematics when provided with some hypothetical situations, (b) what a teacher would respon
作者: Entreaty    時間: 2025-3-24 13:54
Fatma Nur Akta?,Esra Selcen Yak?c?-Topba?,Yüksel Dede
作者: aphasia    時間: 2025-3-24 17:56

作者: Classify    時間: 2025-3-24 20:33

作者: 灰心喪氣    時間: 2025-3-25 01:43
2520-8322 research and classroom practice..It is a valuable resource for scholars of mathematics education, from early childhood through to higher education and an inspiring read for all mathematics teachers..978-3-030-16892-6Series ISSN 2520-8322 Series E-ISSN 2520-8330
作者: ORBIT    時間: 2025-3-25 06:50
ch auf die in der Literatur bzw. von Softwareherstellern angebotenen Personalinformationssysteme, die als Pla-nungs- und Dispositionssysteme bezeichnet werden..Zur Unterstützung der Urteilsfindung haben wir eine empirische Studie durchgeführt, bei der Leiter von Personalabteilungen in Wirtschaft und
作者: 比目魚    時間: 2025-3-25 11:04
Philip Clarkson,Wee Tiong Seah,JeongSuk Pangnkbetriebe heute viel h?her sind als im Frieden, w?hrend Besch?ftigung und Gewinn eher die umgekehrte Richtung haben. Die Gründe für diese Erscheinung liegen in der falschen Konjunkturbeurteilung w?hrend der Inflationszeit und der daraus abzuleitenden unwirtschaftlichen Aufbl?hung der Bankbetriebe.
作者: 貴族    時間: 2025-3-25 14:00

作者: 象形文字    時間: 2025-3-25 18:02
Monica E. Carrüterverkehr dienenden Strecke, die von Westen nach Osten l?uft, ein Verschiebebahnhof errichtet werden soll; wir nehmen an, da? sich die zweigleisige Strecke in nicht zu gro?er Entfernung ?stlich und westlich von dem Verschiebebahnhof in mehrere Strecken verzweigt. In Wirklichkeit liegt diese Verzwe
作者: visceral-fat    時間: 2025-3-25 21:42

作者: 尾巴    時間: 2025-3-26 01:36
Nor Azura Abdullah,Frederick Koon Shing Leung merkenswerte Punkte, die dem gesamten Text des Buches Sprache und Inhalt vorschreiben. Auf beide Punkte ist die Riesenfülle des betriebswirtschaftlichen Stoffes schwerpunktm??ig abgestimmt und zugeschnitten worden. Die "Betriebslehre der Drogerie" ist ein Leitfaden für zwei Personenkreise, für die
作者: 粗糙    時間: 2025-3-26 06:33

作者: 小隔間    時間: 2025-3-26 10:29
Nagisa Nakawa gleichbleibender Leistung hinsichtlich der . und . den verschiedensten Ansprüchen ohne weiteres genügen k?nnen. Dabei wird es sich in der Mehrzahl der F?lle weniger um Weiterbewegung in der Wagerechten handeln — für sie wird man fast stets durch entsprechende Verlegung der Leitungen das . ausnutzen
作者: Self-Help-Group    時間: 2025-3-26 16:33

作者: 母豬    時間: 2025-3-26 19:29
Valuing in Mathematics Learning Amongst Ghanaian Students: What Does It Look Like Across Grade Levet in what students valued in mathematics across grade levels. The results revealed a significant effect of grade level on students’ valuing in mathematics. Implications for research and curriculum delivery are provided.
作者: Trigger-Point    時間: 2025-3-27 00:00

作者: 聯(lián)合    時間: 2025-3-27 03:52

作者: antipsychotic    時間: 2025-3-27 08:48
A Conversation with Alan Bishop,We wondered would more use of projects and investigations promote a range of mathematical values than is possible when only traditional teaching approaches are used? We wondered do teachers and students need to reach some threshold of mathematical knowledge if they are to see the inherent mathematic
作者: 實現(xiàn)    時間: 2025-3-27 09:56
Student and/or Teacher Valuing in Mathematics Classrooms: Where Are We Now, and Where Should We Go?ch in this area (Bishop et al. in Values in mathematics teaching: The hidden persuaders? Dordrecht, The Netherlands: Kluwer Academic Publishers, .). Bishop and colleagues noted that a change in the values being taught is implicit in any recommendation for changing teaching, and argued that any signi
作者: 檔案    時間: 2025-3-27 14:37

作者: 責(zé)怪    時間: 2025-3-27 21:18

作者: conformity    時間: 2025-3-27 23:44

作者: 歌劇等    時間: 2025-3-28 04:50

作者: 排斥    時間: 2025-3-28 10:17

作者: synovium    時間: 2025-3-28 11:28

作者: 即席演說    時間: 2025-3-28 16:17
Why Mathematics Is Valuable for Turkish, Turkish Immigrant and German Students? A Cross-Cultural Stncerning student values of mathematics and mathematics education that belonged to Turkish students in Turkey, Turkish immigrant students in Germany, and German students in Germany. Students were in Grade 9 (14–15?years old) and the data was gathered through semi-structured interviews, and analyzed u
作者: oxidant    時間: 2025-3-28 21:49

作者: 大洪水    時間: 2025-3-29 00:10

作者: BUCK    時間: 2025-3-29 05:04

作者: 秘傳    時間: 2025-3-29 08:40

作者: 有危險    時間: 2025-3-29 12:34

作者: circumvent    時間: 2025-3-29 18:52

作者: Aggregate    時間: 2025-3-29 21:25
Scanning and Scoping of Values and Valuing in Mathematics Education, education research that problematizes and challenges this orthodoxy. It has argued that at a fundamental level there are mathematical values that underpin the doing of mathematics, and indeed the same is true for mathematics pedagogy. This chapter briefly explores a number of these notions as it introduces the various chapters in this volume.
作者: craving    時間: 2025-3-30 02:41

作者: alliance    時間: 2025-3-30 04:16

作者: peptic-ulcer    時間: 2025-3-30 09:04

作者: Nefarious    時間: 2025-3-30 13:11
,The Elementary Mathematics Teachers’ Values Underlying Teacher Noticing: The Context of Polygons,classrooms and semi-structured interviews and were coded using content analysis approach. Teachers’ values were presented in the context of teacher noticing, which is a situation-specific skill. The results shed light on the relationship between teachers’ values and teacher noticing, which focused the decision-making perspective.
作者: OGLE    時間: 2025-3-30 19:20

作者: 大火    時間: 2025-3-30 21:43
A Conversation with Alan Bishop,al values that help to hold the potential disparate elements of mathematics together? These and other wonderings emerged as Alan Bishop and the author engaged in conversation that culminated some 25?years of pondering mathematical values together.
作者: BOGUS    時間: 2025-3-31 03:22
The Role of Value Alignment in Levels of Engagement of Mathematics Learning,s, students’ values and identities become more apparent. We also begin to explore the notion of identity as an extension to the completed work on value alignment strategies. We propose a possibility that value alignment strategies could be the catalyst in many more students proclaiming that ‘mathematics is my most valuable subject!’
作者: BRUNT    時間: 2025-3-31 07:39
Why Mathematics Is Valuable for Turkish, Turkish Immigrant and German Students? A Cross-Cultural Stsing the constant comparative method. The results revealed four major value categories for Turkish (practice, relevance, rationalism, and fun values) and German (relevance, fun, rationalism, and consolidating values) students while there were three major value categories for the immigrant students (relevance, rationalism, and communication).
作者: 貞潔    時間: 2025-3-31 10:20
Previous Work, were deposited in a sea at different distances from land. . also concluded that sea level must have varied in the past. W. . pioneered the modern concept of stratigraphic paleontology in England first in 1816 and then in an extended version in 1817.




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
瓮安县| 禄丰县| 论坛| 赣榆县| 万盛区| 武城县| 武邑县| 平顺县| 云阳县| 土默特右旗| 双辽市| 桐乡市| 伊金霍洛旗| 陵水| 永昌县| 嘉善县| 聂荣县| 南平市| 通渭县| 东安县| 新巴尔虎左旗| 冀州市| 三门县| 兖州市| 梓潼县| 城市| 杭锦后旗| 潼关县| 台安县| 台北县| 电白县| 东海县| 吴川市| 板桥市| 乌拉特后旗| 驻马店市| 易门县| 深泽县| 凭祥市| 沿河| 双桥区|