標(biāo)題: Titlebook: The Translational Design of Schools; An Evidence-Based Ap Kenn Fisher Book 2016 SensePublishers-Rotterdam, The Netherlands 2016 Learning en [打印本頁] 作者: 出租車 時(shí)間: 2025-3-21 16:27
書目名稱The Translational Design of Schools影響因子(影響力)
書目名稱The Translational Design of Schools影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱The Translational Design of Schools網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱The Translational Design of Schools網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱The Translational Design of Schools被引頻次
書目名稱The Translational Design of Schools被引頻次學(xué)科排名
書目名稱The Translational Design of Schools年度引用
書目名稱The Translational Design of Schools年度引用學(xué)科排名
書目名稱The Translational Design of Schools讀者反饋
書目名稱The Translational Design of Schools讀者反饋學(xué)科排名
作者: 手銬 時(shí)間: 2025-3-21 23:00
第121400主題貼--第2樓 (沙發(fā))作者: microscopic 時(shí)間: 2025-3-22 04:12
板凳作者: 擴(kuò)大 時(shí)間: 2025-3-22 07:02
第4樓作者: MAG 時(shí)間: 2025-3-22 12:45
5樓作者: Kindle 時(shí)間: 2025-3-22 14:13
6樓作者: insidious 時(shí)間: 2025-3-22 18:02
7樓作者: 歌曲 時(shí)間: 2025-3-22 22:02
8樓作者: Acetabulum 時(shí)間: 2025-3-23 03:09
9樓作者: 蒼白 時(shí)間: 2025-3-23 06:30
10樓作者: 公理 時(shí)間: 2025-3-23 12:11
第4樓作者: GROVE 時(shí)間: 2025-3-23 14:06
第4樓作者: Hyaluronic-Acid 時(shí)間: 2025-3-23 20:06
5樓作者: impaction 時(shí)間: 2025-3-24 00:45
5樓作者: phytochemicals 時(shí)間: 2025-3-24 03:10
https://doi.org/10.1007/978-3-031-31392-9better. UAVs help in speeding up the recovery and rescue activities and also helpful in delivery systems. Development of UAV systems by traditional techniques needs large amount of effort, time, and cost. Management of UAV systems using conventional techniques has many limitations. As the UAV airspa作者: 搜集 時(shí)間: 2025-3-24 08:33 作者: 用不完 時(shí)間: 2025-3-24 14:09 作者: mechanical 時(shí)間: 2025-3-24 15:30 作者: Enervate 時(shí)間: 2025-3-24 22:06 作者: 羞辱 時(shí)間: 2025-3-24 23:30 作者: 偽書 時(shí)間: 2025-3-25 04:19
Brüne Schloenn zur St?rkung ihrer Resilienz. Die Methoden beruhen prim?r auf der Entwicklung von Objektbeziehungen, indem die Kinder in fortlaufenden kreativen Spielen neue Erfahrungen mit sich selbst im Verh?ltnis zu anderen machen. Dabei werden kreative Spiele, wie sie im p?dagogischen Bereich üblich und auf T作者: mortgage 時(shí)間: 2025-3-25 10:26 作者: 發(fā)怨言 時(shí)間: 2025-3-25 12:15
Equality and Vulnerability in ,: Giuseppe Mazzini,s own real-and-personal point of view): what is at stake is a normative train of thought . inherent in the text. According to this reading of Mazzini’s text, normative institutions seem to be inherently exposed to a critique radiating by the very principles that give to those institutions their cont作者: 愛花花兒憤怒 時(shí)間: 2025-3-25 18:30 作者: Awning 時(shí)間: 2025-3-25 23:26
Study of Fatigue Endurance of Conventional and Modified Core Junctions in Sandwich Beamsutt and reinforced butt core junctions, respectively, were examined experimentally in three-point bending under static and fatigue loadings. A rigorous statistical treatment of the obtained data has shown unambiguously that sandwich beams with modified, that is reinforced, butt junctions display sup作者: 謊言 時(shí)間: 2025-3-26 02:37
,Die Entdeckung der R?ntgenstrahlen,9).], die zum Ausgangspunkt einer der gr??ten Entdeckungen auf den Gebieten der Naturwissenschaften und Medizin werden sollten. Der erste Brief war an .s siebzehn Jahre jüngeren Kollegen, Privatdozenten Dr. ., der mit . an der Friedrich-Wilhelms-Universit?t in Bonn arbeitete, gerichtet:作者: 獎(jiǎng)牌 時(shí)間: 2025-3-26 06:44
Assessing Psychological Injuries and Malingering: PTSD and Evaluee Considerationsctors that might influence the assessment process. The next chapter deals with disability and report writing and, for the latter purpose, attempts an integration of evaluee factors in assessment. I developed my own tables for the task based on the many tables culled from literature that have been presented over the chapters on the topic.作者: Flatter 時(shí)間: 2025-3-26 12:12 作者: Provenance 時(shí)間: 2025-3-26 13:51 作者: FLAIL 時(shí)間: 2025-3-26 18:19
Alexandria K. Vail,Joseph F. Grafsgaard,Kristy Elizabeth Boyer,Eric N. Wiebe,James C. Lesteroduct, can contribute to the common good in addressing educational needs and social fragility, inequality and poverty. A pedagogy of artificial intelligence urges us to take care of the human. It speaks to parents, teachers and those involved in design, manufacture and training of intelligent machin作者: negotiable 時(shí)間: 2025-3-27 00:52 作者: 亞當(dāng)心理陰影 時(shí)間: 2025-3-27 02:37
Abschied vom Sozialstaat: Standortnationalismus und Wohlstandschauvinismus als geistig-politische Anie sog. Neue Rechte, sondern auch für einen Teil der wirtschaftlichen, politischen und wissenschaftlichen Eliten nahe, das vereinte Deutschland im Gegensatz zur ?alten“ Bundesrepublik als ?zurückgewonnenen Nationalstaat“ und weniger als demokratischen Sozialstaat zu begreifen (vgl. hierzu: Butterweg作者: 軟膏 時(shí)間: 2025-3-27 07:07 作者: 不可知論 時(shí)間: 2025-3-27 09:41 作者: Mutter 時(shí)間: 2025-3-27 16:16 作者: 讓步 時(shí)間: 2025-3-27 19:36