標題: Titlebook: Successful Transposition of Lesson Study; A Knowledge Manageme Eric C. K. Cheng Book 2019 The Author(s) 2019 Lesson Study.Knowledge Managem [打印本頁] 作者: AMASS 時間: 2025-3-21 19:48
書目名稱Successful Transposition of Lesson Study影響因子(影響力)
書目名稱Successful Transposition of Lesson Study影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Successful Transposition of Lesson Study網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Successful Transposition of Lesson Study網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Successful Transposition of Lesson Study被引頻次
書目名稱Successful Transposition of Lesson Study被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Successful Transposition of Lesson Study年度引用
書目名稱Successful Transposition of Lesson Study年度引用學(xué)科排名
書目名稱Successful Transposition of Lesson Study讀者反饋
書目名稱Successful Transposition of Lesson Study讀者反饋學(xué)科排名
作者: 幾何學(xué)家 時間: 2025-3-21 21:20
Eric C. K. Chengdes Wunsches, die jener nutzlos vergeudet. / übel nützte der das Glück, da er sprach: ‘La?, was mit dem Leibe / Je ich berühre, la? alles in gl?nzendes Gold sich verwandeln. ‘" (Ovid, Metamorphosen XI, 100-105) Der Sage nach geht dieser Wunsch in Erfüllung und von nun an hat K?nig Midas Probleme ohn作者: Monotonous 時間: 2025-3-22 03:05
Eric C. K. Chengs Wunsches, die jener nutzlos vergeudet. / übel nützte der das Glück, da er sprach: ‘La?, was mit dem Leibe / Je ich berühre, la? alles in gl?nzendes Gold sich verwandeln.’“ (Ovid, Metamorphosen XI, 100–105) Der Sage nach geht dieser Wunsch in Erfüllung und von nun an hat K?nig Midas Probleme ohne E作者: ASSAY 時間: 2025-3-22 08:05
Eric C. K. Chengmus und Publizistik bedienen sich der Massenmedien, um ihre Publika zu erreichen. Aber nicht jede Publizistik ist journalistische Publizistik. Auch l??t sich fragen: Mu? ?ffentliche Kommunikation zwingend publiziert werden, um als solche erkennbar zu sein und welcher Stellenwert k?me dann dem Akt de作者: 使成核 時間: 2025-3-22 10:40
Eric C. K. Chengprofile immer weiter anstiegen. Der im Frühjahr 2000 einsetzende massive Kursverfall an den Aktienm?rkten hat negative Auswirkungen auf die überlebenschancen junger forschungsintensiver Unternehmen und auf das Gründungsgeschehen insgesamt. Unternehmensgründungen spielen jedoch im wirtschaftlichen St作者: 思考 時間: 2025-3-22 16:07 作者: Tremor 時間: 2025-3-22 17:09
Eric C. K. ChengAnalyses lesson study from the perspective of knowledge management and curriculum management.Addresses the international debate on the cultural dependency of the SECI model to explain how knowledge is作者: Nutrient 時間: 2025-3-22 22:08 作者: 沖突 時間: 2025-3-23 05:10
Institutionalizing Lesson Study for Managing Knowledge, leadership support required for successfully transplanting Lesson Study into other countries. It proposes a curriculum implementation model that involves incorporating the SECI model into Lesson Study. The model provides guiding activities to further help school leaders and teachers manage knowledge for effective curriculum implementation.作者: Stagger 時間: 2025-3-23 08:28 作者: 秘方藥 時間: 2025-3-23 09:47 作者: chronology 時間: 2025-3-23 15:46
Successful Transposition of Lesson Study978-981-13-2472-7Series ISSN 2211-1921 Series E-ISSN 2211-193X 作者: 逗留 時間: 2025-3-23 21:55 作者: Commodious 時間: 2025-3-24 01:04
2211-1921 national curriculum; examining lesson study as a knowledge management tool for creating pedagogical knowledge for curriculum implementation: and studying the “kaizen kata” embedded in the PDCA cycles of lesson978-981-13-2471-0978-981-13-2472-7Series ISSN 2211-1921 Series E-ISSN 2211-193X 作者: 充足 時間: 2025-3-24 04:08
urch die Kehle ihm flie?en gesehen. / Reich und elend zugleich und bet?ubt von dem seltsamen Unglück, / Will er dem Reichtum enfliehn und ha?t, was er eben begehrte. Nichts stillt mehr seinen Hunger, von Durst brennt trocken die Kehle, / überall qu?lt ihn das leidige Gold, das er selbst sich gew?hlt作者: convert 時間: 2025-3-24 07:43
Eric C. K. Chenges Gold durch die Kehle ihm flie?en gesehen. / Reich und elend zugleich und bet?ubt von dem seltsamen Unglück, / Will er dem Reichtum enfliehn und ha?t, was er eben begehrte. Nichts stillt mehr seinen Hunger, von Durst brennt trocken die Kehle, / überall qu?lt ihn das leidige Gold, das er selbst sic作者: inferno 時間: 2025-3-24 12:14 作者: GEON 時間: 2025-3-24 18:19 作者: GIDDY 時間: 2025-3-24 22:22
Eric C. K. Cheng?rkten durch diskretion?re Bewertungs-, Ausgleichs- und Zuteilungsmechanismen zu substituieren, mit einem erheblichen Transparenzverlust und hohen Moral-Hazard-Risiken verbunden ist. Es wird ein Konzept zur systematischen empirischen Funktionsf?higkeitsüberprüfung von Aktienprim?rm?rkten vorgestellt. ..978-3-8244-7899-6978-3-322-81569-9作者: 痛恨 時間: 2025-3-25 00:30
Eric C. K. Chengch diskretion?re Bewertungs-, Ausgleichs- und Zuteilungsmechanismen zu substituieren, mit einem erheblichen Transparenzverlust und hohen Moral-Hazard-Risiken verbunden ist. Es wird ein Konzept zur systematischen empirischen Funktionsf?higkeitsüberprüfung von Aktienprim?rm?rkten vorgestellt. ..作者: 愛管閑事 時間: 2025-3-25 07:06
Conceptualizing Lesson Study from International Literature,Study. It also identifies the gap between theory and practice in school development from the perspective of knowledge management, with particular reference to issues in transplanting Lesson Study to other countries.作者: 現(xiàn)任者 時間: 2025-3-25 10:43 作者: Benzodiazepines 時間: 2025-3-25 15:30
Conceptualizing Lesson Study from International Literature, government imposed a bureaucratically controlled national curriculum. This chapter summarizes the development of, and critical literature on, Lesson Study. It also identifies the gap between theory and practice in school development from the perspective of knowledge management, with particular refe作者: 豐滿中國 時間: 2025-3-25 16:55 作者: dissent 時間: 2025-3-25 22:20 作者: 攝取 時間: 2025-3-26 01:14
Rotating PDCA Cycles Through SECI Processes for Curriculum Management,udy and the KJ method for knowledge creation. Using this model, this chapter examines how the PDCA cycle of Lesson Study can be adopted at individual, departmental and organizational levels to address knowledge gaps for curriculum implementation. This chapter explains the knowledge creation process 作者: 雇傭兵 時間: 2025-3-26 06:48
Institutionalizing Lesson Study for Managing Knowledge, leadership support required for successfully transplanting Lesson Study into other countries. It proposes a curriculum implementation model that involves incorporating the SECI model into Lesson Study. The model provides guiding activities to further help school leaders and teachers manage knowledg作者: Externalize 時間: 2025-3-26 11:29 作者: 充滿人 時間: 2025-3-26 14:58
Rotating PDCA Cycles Through SECI Processes for Curriculum Management,at the subject (departmental) level and school-level PDCA cycle of Lesson Study. It goes on to discuss the interrelatedness of subject and school-level Lesson study from a curriculum management perspective.作者: 輕率的你 時間: 2025-3-26 19:43 作者: 無法取消 時間: 2025-3-26 21:00
Dilnoz Mukhamediyeva,Barnoxon Solievampf- und Gasstr?mung jedoch bleibt das ganze Rad vom Energietr?ger bespült, so da? dort die nicht beaufschlagten Kan?le recht hohe Ventilationsverluste verursachen und Reibungsverluste an den Radw?nden entstehen. Partielle Beaufschlagung ist bei Dampf- bzw. Gasturbinen deshalb stets ein Notbehelf.作者: Crohns-disease 時間: 2025-3-27 03:29 作者: ear-canal 時間: 2025-3-27 08:45
U. G. Ahlborgftware cluster. The study investigates the origins and internationalization behaviour of ‘leading’ Irish software ventures but, in contrast to many existing studies, it seeks to understand these firms within the context of the Irish software cluster’s emergence and evolution through a number of ‘life-cycle’ stages.作者: flutter 時間: 2025-3-27 09:53 作者: Fulsome 時間: 2025-3-27 14:57 作者: 共同時代 時間: 2025-3-27 19:54