標(biāo)題: Titlebook: Stimmtherapie mit Erwachsenen; Was Stimmtherapeuten Sabine S. Hammer Book 20094th edition Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2009 Erwachsene [打印本頁(yè)] 作者: DUBIT 時(shí)間: 2025-3-21 16:37
書(shū)目名稱(chēng)Stimmtherapie mit Erwachsenen影響因子(影響力)
書(shū)目名稱(chēng)Stimmtherapie mit Erwachsenen影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Stimmtherapie mit Erwachsenen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱(chēng)Stimmtherapie mit Erwachsenen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Stimmtherapie mit Erwachsenen被引頻次
書(shū)目名稱(chēng)Stimmtherapie mit Erwachsenen被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Stimmtherapie mit Erwachsenen年度引用
書(shū)目名稱(chēng)Stimmtherapie mit Erwachsenen年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Stimmtherapie mit Erwachsenen讀者反饋
書(shū)目名稱(chēng)Stimmtherapie mit Erwachsenen讀者反饋學(xué)科排名
作者: Synapse 時(shí)間: 2025-3-21 21:21 作者: 雄偉 時(shí)間: 2025-3-22 02:35 作者: conformity 時(shí)間: 2025-3-22 06:44 作者: Middle-Ear 時(shí)間: 2025-3-22 12:15 作者: refraction 時(shí)間: 2025-3-22 14:11 作者: WATER 時(shí)間: 2025-3-22 18:35 作者: Conducive 時(shí)間: 2025-3-22 21:29 作者: Indecisive 時(shí)間: 2025-3-23 01:51 作者: Carminative 時(shí)間: 2025-3-23 06:40
Diagnostik,n in der Lage sein, die . des Patienten und sein . einzusch?tzen. Auf Grundlage von Anamnese und Diagnostik f?llt die Entscheidung, ob eine Stimmtherapie angezeigt ist oder nicht. Die Diagnostik liefert Daten, anhand derer eine . m?glich ist.作者: Condescending 時(shí)間: 2025-3-23 12:20
Die 5 Therapiebausteine, hei?t, .. Die Arbeit an Haltung, Bewegung und Tonus flie?t ineinander, da für das Verharren in einer Haltung bestimmte Verh?ltnisse von Muskelspannung zust?ndig sind und Bewegungen durch Muskelkontraktionen bzw. durch einen Wechsel von An- und Entspannung zustande kommen.作者: Charitable 時(shí)間: 2025-3-23 16:49
,Therapie spezieller St?rungsbilder,en .. Vielmehr sollte die Auswahl des übungsprogramms ., nicht allein nach St?rungsbild erfolgen. Jede einzelne übung muss immer dahin gehend kontrolliert werden, ob sie . zum bestm?glichen Ergebnis führt.作者: 展覽 時(shí)間: 2025-3-23 18:30
2627-4221 ufbau und –ablauf, übungen und ihre Auswahl und Durchführung, angereichert mit konkreten Beispielen und erg?nzt mit Formularvordrucken für Info- und Arbeitsb?gen. .978-3-642-01822-0Series ISSN 2627-4221 Series E-ISSN 1619-5159 作者: HAIL 時(shí)間: 2025-3-24 01:40
lescents....Specific chapters devoted to major disorders -- aggression, phobias anxiety, depression, academic underachievement, and ADHD....Latest strategies for challenging and changing the irrational beliefs 978-1-4419-3886-2978-0-387-26375-5作者: 排斥 時(shí)間: 2025-3-24 05:29 作者: Working-Memory 時(shí)間: 2025-3-24 08:01
effects to the gas-phase Hamiltonian, it is possible to model the effects of solvent on conformational analysis, molecular recognition, reaction kinetics, etc. The SM5.4 model is also useful for the calculation of solute partitioning between two solvents. Moreover, it is possible to generalize the 作者: 隼鷹 時(shí)間: 2025-3-24 11:37
be used on a much wider range of systems than protein-detected NMR and has the advantage of more directly reporting on distances than changes in chemical shifts alone. The STD experiment, while deceptively simple, is very sensitive to both sample conditions and acquisition parameters. We present a 作者: Atheroma 時(shí)間: 2025-3-24 17:45
perfectly, or that they will always be treated fairly. They must stop making overgeneralizations about student behavior or performance, avoid awfulizing about their work conditions, refrain from equating their own self-worth with their performance as a teacher; and force themselves to give up their作者: 前奏曲 時(shí)間: 2025-3-24 22:25
perfectly, or that they will always be treated fairly. They must stop making overgeneralizations about student behavior or performance, avoid awfulizing about their work conditions, refrain from equating their own self-worth with their performance as a teacher; and force themselves to give up their作者: 大溝 時(shí)間: 2025-3-25 02:30 作者: Mercantile 時(shí)間: 2025-3-25 06:28
perfectly, or that they will always be treated fairly. They must stop making overgeneralizations about student behavior or performance, avoid awfulizing about their work conditions, refrain from equating their own self-worth with their performance as a teacher; and force themselves to give up their作者: 徹底明白 時(shí)間: 2025-3-25 09:56 作者: excrete 時(shí)間: 2025-3-25 13:32
new edition include:.....Developmental considerations in using REBT with children and adolescents....Specific chapters devoted to major disorders -- aggression, phobias anxiety, depression, academic underachievement, and ADHD....Latest strategies for challenging and changing the irrational beliefs 作者: 報(bào)復(fù) 時(shí)間: 2025-3-25 19:24
new edition include:.....Developmental considerations in using REBT with children and adolescents....Specific chapters devoted to major disorders -- aggression, phobias anxiety, depression, academic underachievement, and ADHD....Latest strategies for challenging and changing the irrational beliefs 作者: 名義上 時(shí)間: 2025-3-25 23:41 作者: Organization 時(shí)間: 2025-3-26 04:12 作者: Foreshadow 時(shí)間: 2025-3-26 08:11
perfectly, or that they will always be treated fairly. They must stop making overgeneralizations about student behavior or performance, avoid awfulizing about their work conditions, refrain from equating their own self-worth with their performance as a teacher; and force themselves to give up their作者: 態(tài)學(xué) 時(shí)間: 2025-3-26 12:00 作者: 砍伐 時(shí)間: 2025-3-26 13:21
ssays which report only on the binding affinity, STD NMR reports simultaneously on both the binding affinity and the structure of the binding ligand/protein complex. The STD experiment drives magnetization from a protein to a bound small molecule ligand which carries away the memory of the saturatio作者: DNR215 時(shí)間: 2025-3-26 17:59 作者: 材料等 時(shí)間: 2025-3-26 22:15 作者: 雜色 時(shí)間: 2025-3-27 01:29
e world in a systematic effort to enhance the emotional health of children. The major assumption of emotional education programs is that prevention is more effective than remediation, and that if we can teach children how to think rationally, they will approach both developmental and situational cha作者: mydriatic 時(shí)間: 2025-3-27 08:20 作者: jovial 時(shí)間: 2025-3-27 10:07
e world in a systematic effort to enhance the emotional health of children. The major assumption of emotional education programs is that prevention is more effective than remediation, and that if we can teach children how to think rationally, they will approach both developmental and situational cha作者: 詞匯記憶方法 時(shí)間: 2025-3-27 14:56 作者: Comprise 時(shí)間: 2025-3-27 17:57
ago, our understanding of the nature and treatment of children’s problems has grown considerably. Now in a completely new volume, Albert Ellis and children’s REBT specialist Professor Michael Bernard have revised and updated this pioneering volume to reflect both the latest in clinical practice and 作者: 無(wú)孔 時(shí)間: 2025-3-27 22:15 作者: 祖?zhèn)髫?cái)產(chǎn) 時(shí)間: 2025-3-28 04:53
ago, our understanding of the nature and treatment of children’s problems has grown considerably. Now in a completely new volume, Albert Ellis and children’s REBT specialist Professor Michael Bernard have revised and updated this pioneering volume to reflect both the latest in clinical practice and 作者: Dna262 時(shí)間: 2025-3-28 07:10 作者: 性冷淡 時(shí)間: 2025-3-28 12:25
e world in a systematic effort to enhance the emotional health of children. The major assumption of emotional education programs is that prevention is more effective than remediation, and that if we can teach children how to think rationally, they will approach both developmental and situational cha作者: CIS 時(shí)間: 2025-3-28 18:05
e world in a systematic effort to enhance the emotional health of children. The major assumption of emotional education programs is that prevention is more effective than remediation, and that if we can teach children how to think rationally, they will approach both developmental and situational cha作者: absorbed 時(shí)間: 2025-3-28 20:05
Patient und Therapeutin in der Stimmtherapie,jektive Leidensdruck entsteht dabei unabh?ngig, von objektivierbaren Symptomen. Er h?ngt vielmehr von der Wahrnehmungsf?higkeit für die eigene Stimme ab und davon, in welchem Ma? sie jeweils eingesetzt werden muss.作者: Narrative 時(shí)間: 2025-3-28 22:59
Therapie: Methoden und Konzeption, werden. Durchgesetzthat sich inzwischen die Ansicht, dass eine Stimmtherapie . sein muss. Gemeint ist Ganzheitlichkeit bezogen auf den K?rper (Funktion) sowie auf die Person. Nachfolgend werden die . stimmtherapeutischer Ans?tze und die Frage der . erl?utert.作者: Eulogy 時(shí)間: 2025-3-29 06:20
Book 20094th editionh Stimme besch?ftigen - hier finden Sie die "Basics" für die professionell durchgeführte Therapie. Das Lehrbuch liefert Ihnen verst?ndlich und kompakt aufbereitete Fachkenntnisse: Anatomie, Physiologie und Pathophysiologie, Anamnese und Diagnostik, g?ngige Therapiekonzepte im überblick und Vergleich