標(biāo)題: Titlebook: Soziologie kompakt; Eine Einführung Klaus Feldmann Textbook 20012nd edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2001 Alter.Familie.Gesellschaft.I [打印本頁(yè)] 作者: TEMPO 時(shí)間: 2025-3-21 19:30
書目名稱Soziologie kompakt影響因子(影響力)
書目名稱Soziologie kompakt影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Soziologie kompakt網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Soziologie kompakt網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Soziologie kompakt被引頻次
書目名稱Soziologie kompakt被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Soziologie kompakt年度引用
書目名稱Soziologie kompakt年度引用學(xué)科排名
書目名稱Soziologie kompakt讀者反饋
書目名稱Soziologie kompakt讀者反饋學(xué)科排名
作者: incubus 時(shí)間: 2025-3-22 00:07 作者: 煩人 時(shí)間: 2025-3-22 01:15
Klaus Feldmannr societies. Telecommunications and information technologies modify the process of accessing and storing data and knowledge, and consequently they also modify our relationship with both social and historical m- ory. Our various virtual communities continue to expand on a planetary scale, and hence t作者: ATOPY 時(shí)間: 2025-3-22 05:49 作者: acrophobia 時(shí)間: 2025-3-22 12:28 作者: antedate 時(shí)間: 2025-3-22 14:33
Klaus Feldmann some tensions within the broad landscape of Learning Design and more specifically the Larnaca Declaration. Arguing that there are two distinct ideas underpinning the notion of sharing Learning Designs, the terms ‘plans for action’ versus ‘resources for reflection’ are introduced. Further different 作者: Intersect 時(shí)間: 2025-3-22 17:33 作者: 恭維 時(shí)間: 2025-3-22 23:46 作者: 啪心兒跳動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-23 04:57
Klaus Feldmannactice’ can prepare students for future professional practice as well as facilitate different patterns of engagement and knowledge transformation. Three prototypical learning designs are analysed: (1) case-based learning, (2) design-based learning and (3) simulation-based learning. Networked learnin作者: 沙文主義 時(shí)間: 2025-3-23 08:42
ut this question, attention must be paid to the subjectivity of the person and the structural factors as well as the interactions between them. First, the chapter discusses the influence of contemporary social media system and communication landscape on networked public. There are two most important作者: MIR 時(shí)間: 2025-3-23 09:50 作者: Negotiate 時(shí)間: 2025-3-23 17:50
Klaus Feldmannstems continue to develop, we face new scenarioswithimpreciseboundaries,thatleadtoendlessnewopportunities for establishing the relationship between social memory, community, and information systems. How can the knowledge process dynamic, together with the storing and transmitting of information, sou作者: bifurcate 時(shí)間: 2025-3-23 20:50 作者: 窒息 時(shí)間: 2025-3-24 01:11 作者: 管理員 時(shí)間: 2025-3-24 05:02 作者: Concomitant 時(shí)間: 2025-3-24 10:35 作者: 雪上輕舟飛過 時(shí)間: 2025-3-24 13:44 作者: 褲子 時(shí)間: 2025-3-24 18:10 作者: 束以馬具 時(shí)間: 2025-3-24 22:47
Klaus Feldmann practice. By viewing these learning designs as networked learning, the intention is to highlight their potential for supporting certain connection forms between learners’ experiences in target practice and educational practice. The chapter argues that case-based learning establishes a relationship 作者: Myofibrils 時(shí)間: 2025-3-25 02:43 作者: 緩解 時(shí)間: 2025-3-25 04:36 作者: troponins 時(shí)間: 2025-3-25 11:11
Textbook 20012nd editionrofessionell, st?ndig, jahrelang und sie verwenden fUr die L?sung der Probleme bestimmte Begriffe und Verfahrensweisen. Sol- che soziologischen Begriffe lauten: Macht, Gruppe, Klasse, Kapital, Institution, Organisation, Rolle, Struktur, Gesellschaft. Die meisten Be- griffe sind den gebildeten Mensch作者: gerrymander 時(shí)間: 2025-3-25 15:10
und Verfahrensweisen. Sol- che soziologischen Begriffe lauten: Macht, Gruppe, Klasse, Kapital, Institution, Organisation, Rolle, Struktur, Gesellschaft. Die meisten Be- griffe sind den gebildeten Mensch978-3-322-95666-8作者: 使腐爛 時(shí)間: 2025-3-25 19:52 作者: Pert敏捷 時(shí)間: 2025-3-25 22:44 作者: 潛伏期 時(shí)間: 2025-3-26 01:25 作者: Agronomy 時(shí)間: 2025-3-26 07:16 作者: Compass 時(shí)間: 2025-3-26 09:36
Soziale Institutionen,er Schlüsselbegriff Institution jedoch eine von dem Begriff Organisation abgegrenzte Bedeutung. Manche Institutionen treten haupts?chlich in Form von Organisationen auf, wie die Schule, andere dagegen, wie die Familie und die Ehe, nicht.作者: 輕浮女 時(shí)間: 2025-3-26 15:55
Sozialer Wandel und soziale Bewegungen,lt und sterben. Solche einfachen Lebensmodelle sind nur auf den ersten Blick einleuchtend, wenn man sie zu ernst nimmt, engen sie das Verstehen ein. Ein anderes Modell geht davon aus, dass Kulturen einen Bestand von Traditionen ausbilden, der dann durch Modernisierung ver?ndert und teilweise abgebau作者: Tempor 時(shí)間: 2025-3-26 19:04 作者: Gene408 時(shí)間: 2025-3-26 22:35 作者: 承認(rèn) 時(shí)間: 2025-3-27 04:00
Natur und Kultur,gefasst. Die Erkenntnis von Darwin wurde im 19. Jahrhundert von vielen Hochkulturpositionstr?gern, die sich in ihrer Kultur und Religion als in einem Sinn- und Zweckkosmos eingeordnet meinten, als eine schwerwiegende Kr?nkung empfunden oder hat auf sie schockierend gewirkt..作者: 安定 時(shí)間: 2025-3-27 08:33 作者: 空中 時(shí)間: 2025-3-27 10:13
Sozialer Wandel und soziale Bewegungen,lt und sterben. Solche einfachen Lebensmodelle sind nur auf den ersten Blick einleuchtend, wenn man sie zu ernst nimmt, engen sie das Verstehen ein. Ein anderes Modell geht davon aus, dass Kulturen einen Bestand von Traditionen ausbilden, der dann durch Modernisierung ver?ndert und teilweise abgebaut wird.作者: 踉蹌 時(shí)間: 2025-3-27 14:29 作者: ORE 時(shí)間: 2025-3-27 17:59 作者: Amenable 時(shí)間: 2025-3-27 23:14
Individualisierung und Privatisierung,Man kann Individualisierung als Aufbrechen sozialer Schichtung interpretieren oder auch als raffinierten Mechanismus zur Erhaltung sozialer Ungleichheit in modernen Gesellschaften.作者: 或者發(fā)神韻 時(shí)間: 2025-3-28 05:49
Verwandtschaft, Ehe, Familie, Kindheit, Jugend und Alter,In einfachen Kulturen wird das gesellschaftliche Leben über Verwandtschaftsbeziehungen gesteuert. Ein . ist eine Menge von Personen, die sich als verwandt definieren und sich in der Regel von gemeinsamen Ahnen herleiten.作者: justify 時(shí)間: 2025-3-28 07:59 作者: 大喘氣 時(shí)間: 2025-3-28 10:30 作者: 愛了嗎 時(shí)間: 2025-3-28 14:50
Schlussbemerkungen,Im 21. Jahrhundert werden sich die Unterschiede zwischen den Menschen weiter verst?rken: reich — arm, klug — dumm, sch?n — h?sslich, kurzlebig — langlebig, bekannt — unbekannt, überall gewesen — nirgends gewesen usw. Es wird also nicht ein Jahrhundert der Gleichheit, sondern der Ungleichheit, noch st?rker als das 20. Jahrhundert.作者: Asseverate 時(shí)間: 2025-3-28 21:18 作者: critic 時(shí)間: 2025-3-29 01:04
Springer Fachmedien Wiesbaden 2001作者: 下級(jí) 時(shí)間: 2025-3-29 06:45 作者: Axillary 時(shí)間: 2025-3-29 08:06 作者: IOTA 時(shí)間: 2025-3-29 13:04 作者: Spongy-Bone 時(shí)間: 2025-3-29 19:38
A Curriculum Framework for Introducing Hackathons in Engineering Studiesackathons; students, educators and industry representatives; we recognise two additional parties of interest - the university’s business incubator and the knowledge and technology transfer office. Recognised benefits, case studies, and lessons learned that complement the existing literature and the 作者: GRATE 時(shí)間: 2025-3-29 21:28 作者: concubine 時(shí)間: 2025-3-30 00:45
Historical Perspectives and Trends in Fisheries Research in Tanzania,tury when the haplochromine species were scientifically identified for the first time. Past studies in the early to mid-twentieth century were mainly designed to address issues related to the introduced species and the abundant haplochromines. Subsequent studies in the late twentieth to early twenty作者: 鎮(zhèn)痛劑 時(shí)間: 2025-3-30 05:01 作者: Stricture 時(shí)間: 2025-3-30 10:46