標(biāo)題: Titlebook: Social-Media-Kommunikation entlang der Customer Journey; Die Kommunikation du Gregor Hopf Book 2021 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor( [打印本頁(yè)] 作者: 小天使 時(shí)間: 2025-3-21 16:38
書目名稱Social-Media-Kommunikation entlang der Customer Journey影響因子(影響力)
書目名稱Social-Media-Kommunikation entlang der Customer Journey影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Social-Media-Kommunikation entlang der Customer Journey網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書目名稱Social-Media-Kommunikation entlang der Customer Journey網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書目名稱Social-Media-Kommunikation entlang der Customer Journey被引頻次
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書目名稱Social-Media-Kommunikation entlang der Customer Journey年度引用
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書目名稱Social-Media-Kommunikation entlang der Customer Journey讀者反饋
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作者: hypnogram 時(shí)間: 2025-3-21 20:37
Social-Media-Kommunikation entlang der Customer Journey978-3-658-34891-5Series ISSN 2197-6708 Series E-ISSN 2197-6716 作者: ethnology 時(shí)間: 2025-3-22 01:40 作者: OREX 時(shí)間: 2025-3-22 06:01
Gregor HopfSocial-Media-Kommunikation entlang der Customer Journey作者: Hallmark 時(shí)間: 2025-3-22 09:44 作者: 鳴叫 時(shí)間: 2025-3-22 16:30 作者: sleep-spindles 時(shí)間: 2025-3-22 18:28 作者: Saline 時(shí)間: 2025-3-22 21:56 作者: Mettle 時(shí)間: 2025-3-23 04:23
Optimierung,ntiale der einzelnen Touchpoints entlang der Customer Journey identifiziert werden. Neben dem Einsatz zur kontinuierlichen Steigerung des Engagements, zur Wettbewerbsbeobachtung und zur Kampagnensteuerung, empfiehlt es sich, das Kennzahlensystem auch zur Sentiment-Analyse und als Frühwarnsystem für potentielle Kommunikationskrisen einzusetzen.作者: glowing 時(shí)間: 2025-3-23 06:56
Fazit und Ausblick,ie die verwirrende Komplexit?t zielorientiert reduziert werden kann. Drittens soll damit ein Weg aufgezeigt werden, wie eine erfolgsorientierte Kommunikationssteuerung auch mit verh?ltnism??ig einfachen Mitteln, d.?h. ohne externe Analyse-Software, m?glich ist, sofern sie gut vorbereitet und kontinuierlich betreut wird.作者: Obsessed 時(shí)間: 2025-3-23 11:56 作者: Fillet,Filet 時(shí)間: 2025-3-23 15:42
Steuerung entlang der Customer Journey,mmunikation des Unternehmens entlang der Kundenreise der einzelnen Zielgruppen zu Tage bringen. Es ist die Grundlage, für die Auswahl von Zielkennzahlen und Zielwerten für jeden Touchpoint und Entscheidungsschritt entlang der Customer Journey, ohne die eine erfolgsorientierte Steuerung der Kommunika作者: 召集 時(shí)間: 2025-3-23 18:19
Aufmerksamkeit (Awareness),ns auszurichten. Um die Funktionalit?t des jeweiligen Touchpoints für die Phase der Aufmerksamkeit zu beurteilen und zu steuern, bieten sich Kennzahlen an, die die Reichweite und den potentiellen Einfluss des Unternehmens in den sozialen Medien messen.作者: 欲望 時(shí)間: 2025-3-24 01:04 作者: ANTI 時(shí)間: 2025-3-24 04:07 作者: cajole 時(shí)間: 2025-3-24 09:49 作者: SHOCK 時(shí)間: 2025-3-24 13:24 作者: 正面 時(shí)間: 2025-3-24 18:53 作者: dysphagia 時(shí)間: 2025-3-24 22:06
Book 2021u den Zielen des Unternehmens passendsten ausgew?hlt werden. Dieser?.essentials.-Band stellt die wichtigsten Kennzahlen vor und erkl?rt, wie aus den einzelnen Kennzahlen ein ganzheitliches Steuerungskonzept entstehen kann - umsetzbar, konkret und zum Unternehmen passend..作者: 遵循的規(guī)范 時(shí)間: 2025-3-25 00:28
Book 2021omer Journey erfolgsorientiert gesteuert werden. Grundlage ist ein Customer Journey Mapping, das alle Berührungspunkte der Kunden entlang ihrer Entscheidungsprozesse mit dem Unternehmen und den Wettbewerbern bestimmt und den einzelnen Phasen und Aufgaben der Customer Journey zuordnet. Durch das Vers作者: magnate 時(shí)間: 2025-3-25 05:51 作者: 拍下盜公款 時(shí)間: 2025-3-25 09:27
,Zufriedenheit, Kundenbindung und Fürsprache,gleichzeitig soll die ?ffentlich geteilte Erfahrung des Kunden andere potentielle Kunden in ihrem Entscheidungsprozess positiv beeinflussen. Wenn dies gelingt, wird für das Marketing des Unternehmens aus der linearen Customer Journey ein sich selbst-verst?rkender Kreislauf.作者: magnate 時(shí)間: 2025-3-25 12:39
Absicht und Kauf, sein k?nnen, wird in dieser Phase vermehrt mit konkreten Kaufanreizen gearbeitet. Vertriebsorientierte Kennzahlen stehen folglich im Mittelpunkt der Beobachtung. Grunds?tzlich versuchen diese Kennzahlen die beiden Schritte des übergangs von Kaufentscheidung zu Kaufhandlung und letztendlich zum Kaufabschluss zu messen.作者: Herbivorous 時(shí)間: 2025-3-25 19:24 作者: deceive 時(shí)間: 2025-3-25 22:20
Social-Media-Kommunikation entlang der Customer JourneyDie Kommunikation du作者: institute 時(shí)間: 2025-3-26 03:00
Gregor Hopf Hall of the University of Wales, June 10-16, 1985, under the theme "Marine Minerals--Resource Assessment Strategies. " The timing of this workshop was propitio978-94-010-8192-4978-94-009-3803-8Series ISSN 1389-2185 作者: Frequency-Range 時(shí)間: 2025-3-26 07:02 作者: Arthr- 時(shí)間: 2025-3-26 10:28
Gregor Hopf aggregating those rules, named “time series association graph”. We perform knowledge mining using a time series association graph and clustering (community discovery) on the graph to discover knowledge relating to the causes of the aberrant growth of a specified species. We also describe the used c作者: infinite 時(shí)間: 2025-3-26 16:22
Gregor Hopfparticularly in the 10-m depth zone. Interestingly, the total abundances of those strains that fall in the . Pelagibacter genus were found to correlate well with the read counts per g seawater samples used for analyses. It is assumed that whole-genome sequence (WGS) reads for members of the metageno作者: Corral 時(shí)間: 2025-3-26 19:33 作者: 樂(lè)意 時(shí)間: 2025-3-27 00:50
Gregor Hopfn, we discuss 114 marine derived metabolites active against the WHO’s 2017 list of 20 NTDs. While not all these diseases have reported active marine natural products, we still describe these diseases and offer explanation as to why this rich source of bioactive metabolites has been omitted. With the作者: 巧思 時(shí)間: 2025-3-27 01:30 作者: synovial-joint 時(shí)間: 2025-3-27 05:32
Gregor Hopfn, we discuss 114 marine derived metabolites active against the WHO’s 2017 list of 20 NTDs. While not all these diseases have reported active marine natural products, we still describe these diseases and offer explanation as to why this rich source of bioactive metabolites has been omitted. With the作者: 亂砍 時(shí)間: 2025-3-27 10:24
Gregor Hopfn, we discuss 114 marine derived metabolites active against the WHO’s 2017 list of 20 NTDs. While not all these diseases have reported active marine natural products, we still describe these diseases and offer explanation as to why this rich source of bioactive metabolites has been omitted. With the作者: 主動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-27 16:29
widely utilized as a highly sensitive indicator of ROS, i.e., the detection of ROS that are produced from activated neutrophils by Pholasin is the biomarker for oxidative stresses. Since there are many excellent reviews regarding CL-dependent bioluminescence, this review focuses on the bioluminescen作者: 真繁榮 時(shí)間: 2025-3-27 20:17
some of the prokaryotic species can uptake naked DNA molecules outside or transfer their own DNA to other species through conjugative plasmids. Hence, prokaryotic genomes could be often mosaic: they may have the extrinsic genes which are not vertically transmitted from the ancestor but horizontally 作者: observatory 時(shí)間: 2025-3-28 00:02
Gregor Hopfacquired by measuring populations of more than 1000 species of plankton in specific seas areas with a next-generation sequencer. Previous techniques proposed for predicting future time series data from past time series data are difficult to be applied because the number of measurements is small. On 作者: 切碎 時(shí)間: 2025-3-28 02:17 作者: 閑蕩 時(shí)間: 2025-3-28 08:43 作者: 毀壞 時(shí)間: 2025-3-28 12:50
Gregor Hopf and Latin America. Although progress has been made in controlling and/or eradicating these devastating infections, there is still an urgent need for new and accessible drugs. For several neglected tropical diseases there are no available drugs or drug resistance has emerged to the existing ones, li作者: 惡意 時(shí)間: 2025-3-28 16:57 作者: 前兆 時(shí)間: 2025-3-28 19:44