標(biāo)題: Titlebook: Social Media for Civic Education; Engaging Youth for D Amy L. Chapman Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 202 [打印本頁] 作者: 文化修養(yǎng) 時(shí)間: 2025-3-21 17:18
書目名稱Social Media for Civic Education影響因子(影響力)
書目名稱Social Media for Civic Education影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Social Media for Civic Education網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Social Media for Civic Education網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Social Media for Civic Education被引頻次
書目名稱Social Media for Civic Education被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Social Media for Civic Education年度引用
書目名稱Social Media for Civic Education年度引用學(xué)科排名
書目名稱Social Media for Civic Education讀者反饋
書目名稱Social Media for Civic Education讀者反饋學(xué)科排名
作者: Apogee 時(shí)間: 2025-3-21 23:59 作者: 敬禮 時(shí)間: 2025-3-22 03:36 作者: 背帶 時(shí)間: 2025-3-22 07:26
Amy L. Chapmansmanagement, aber auch der Betriebswirtschaftslehre sowie geisteswissenschaftlicher F?cher wie Kunstgeschichte, Theaterwissenschaft und Filmwissenschaft sowie an weiterführende Studieng?nge. Kontrollfragen und Aufgaben am Ende jedes Kapitels sowie zahlreiche Praxisbeispiele, Tipps und Begriffsdefini作者: 正論 時(shí)間: 2025-3-22 09:17
Amy L. Chapmante) und T?tigkeit in unterstützenden Funktionen in der Kreativwirtschaft (Unterstützung). Führt man dieses Denken weiter, erschlie?t man ein viertes Feld mit kreativen T?tigkeiten in anderen Wirtschaftszweigen in Bereichen wie Innovationsmanagement, Kommunikation, Führung mit kreativen Ans?tzen. Die作者: 態(tài)學(xué) 時(shí)間: 2025-3-22 14:58 作者: 青少年 時(shí)間: 2025-3-22 20:52
Amy L. Chapmante) und T?tigkeit in unterstützenden Funktionen in der Kreativwirtschaft (Unterstützung). Führt man dieses Denken weiter, erschlie?t man ein viertes Feld mit kreativen T?tigkeiten in anderen Wirtschaftszweigen in Bereichen wie Innovationsmanagement, Kommunikation, Führung mit kreativen Ans?tzen. Die作者: 緊張過度 時(shí)間: 2025-3-23 00:12 作者: CARE 時(shí)間: 2025-3-23 05:16
Amy L. Chapman, das den Herausforderungen der Multioptionsgesellschaft gerecht wird und als Grundlage der Entwicklung eines Curriculums des Studiums der Betriebswirtschaftslehre dienen kann. Das Modell wird nicht quantitativ operationalisiert werden. Es stellt eine Denkhilfe und keine Visualisierung von gemessene作者: 反復(fù)拉緊 時(shí)間: 2025-3-23 08:59 作者: CHOIR 時(shí)間: 2025-3-23 12:09 作者: micronized 時(shí)間: 2025-3-23 14:29 作者: hematuria 時(shí)間: 2025-3-23 21:09
?übersetzungen“ dieser institutionellen Formen in den Handlungen gesellschaftlich relevanter Akteure sowie auf die davon ausgehenden Rückwirkungen für die Struktur und die Effektivit?t der übertragenen institutionellen Formen zu konzentrieren. Im Sinne der akteurstheoretischen Transitionsforschung (作者: 懶洋洋 時(shí)間: 2025-3-24 01:56 作者: Overstate 時(shí)間: 2025-3-24 02:40
,Is Twitter for the Birds? The Young and the Restless Don’t Think So,ace. Social media can disrupt or support hegemonic structures, maintaining or challenging power. In short, social media is where people, particularly youth and people in power, are, and it is a space in which to practice civic skills ..作者: homocysteine 時(shí)間: 2025-3-24 07:58
The Good, the Bad, and the Ugly: How Social Media Operates in the Civic Sphere,use: civic perspective-taking and political polarization. The chapter concludes by arguing that students need to be taught about the potential harm of social media, for themselves and the civic sphere, through critical digital citizenship.作者: 無底 時(shí)間: 2025-3-24 12:22
Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2023g people have the opportunity to encounter the news, engage with people in power, and bring attention to the needs in their community. Throughout this volume, Chapman explores how and why teachers can use social media to teach civics, as well as how it might meet the needs of students in ways other approaches do not..作者: 寬宏大量 時(shí)間: 2025-3-24 15:00
Nurturing a Capacity That May Well Be Limitless: Supporting Student Worth as a Matter of Civic Urges, and members of their communities. The teachers believed that the way to address students’ feelings of unworthiness was by having students participate in civic activities that were real; the teachers saw social media as a way to do this.作者: 厭煩 時(shí)間: 2025-3-24 20:16 作者: hardheaded 時(shí)間: 2025-3-25 01:19 作者: 混合,攙雜 時(shí)間: 2025-3-25 07:22 作者: fluoroscopy 時(shí)間: 2025-3-25 07:41 作者: 逃避系列單詞 時(shí)間: 2025-3-25 15:19 作者: degradation 時(shí)間: 2025-3-25 17:39 作者: 畸形 時(shí)間: 2025-3-25 20:16 作者: 熟練 時(shí)間: 2025-3-26 02:30
,#CivicEd: Teachers’ Stories of Connection, Civics, and Social Media,ences of five high-school teachers who participated in this study, presenting each teacher as an individual case study. Each teacher used social media to teach civics. This chapter describes each teacher, their context, and their reasons for using social media to teach civics. Each vignette also dis作者: 乳白光 時(shí)間: 2025-3-26 06:29 作者: bizarre 時(shí)間: 2025-3-26 09:31
Nurturing a Capacity That May Well Be Limitless: Supporting Student Worth as a Matter of Civic Urges study felt that students did not consider themselves to be worthy of participating in civic life. The teachers believed that their students felt that they were not yet seen as members of the community, and thus did not have either a right or a responsibility to participate in civic life. Teachers 作者: Simulate 時(shí)間: 2025-3-26 15:10
With a Little Help from Friends: Teaching About, with, and Through Social Media,achers in understanding how new and veteran teachers might begin to incorporate social media into their civics teaching. Despite often being perceived as being proficient at using social media, in a study of teachers who used the social media platform Twitter as part of their civics teaching, teache作者: Aqueous-Humor 時(shí)間: 2025-3-26 17:22
,The Margins Don’t Get Erased by Simply Insisting that the Powers That Be Erase Them: Social Media aessive power structures. This chapter discusses how, in a study of teachers using Twitter for civic education, most of the teachers wanted to use social media with their students to disrupt unjust systems in their communities. Although the teachers were not yet as successful in changing these unequi作者: hematuria 時(shí)間: 2025-3-26 22:23 作者: 蔑視 時(shí)間: 2025-3-27 04:23 作者: Explicate 時(shí)間: 2025-3-27 08:30 作者: 極少 時(shí)間: 2025-3-27 13:13
Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2023ch civics. While many measures indicate that youth civic engagement has long been in decline, many of these measures fail to take into account all of the ways that youth can interact with civic life. One of these understudied ways is through social media, including platforms like Twitter, where youn作者: 暫時(shí)休息 時(shí)間: 2025-3-27 16:43 作者: HILAR 時(shí)間: 2025-3-27 21:29
Amy L. Chapmanen. Akteure und Manager müssen bestimmte Punkte beachten, um mit den damit verbundenen Unsicherheiten m?glichst gut umzugehen (Proben bereitstellen, Reputation der Mitspieler, auf den Zeitfaktor achten). Der theoretische Rahmen ist die ??sthetische ?konomie“ als sinnlich aufgeladene Wirtschaftswelt,作者: SCORE 時(shí)間: 2025-3-27 23:53
Amy L. Chapmanich von herk?mmlichen betriebswirtschaftlichen Ans?tzen unterscheidet. Aus den Creative Industries entstehen neue Formen von Arbeit und Führung und sie sind Innovationstreiber für alle anderen Industrien. Kreativer Erfolg entspringt nicht einer genialen Einzelperson, sondern wird als eine Teamleistu作者: 舊石器時(shí)代 時(shí)間: 2025-3-28 05:34
Amy L. Chapmanund komplexe kreative Güter oder lassen sich gem?? einer Taxonomie kreativer Arbeit aufteilen in Produzenten von kreativen Originalen, Produzenten von kreativen Inhalten, Produzenten von kreativen Erlebnissen und Produzenten von kreativen Services. Die Aufteilung der dort T?tigen in verschiedene kre作者: bisphosphonate 時(shí)間: 2025-3-28 08:57
Amy L. Chapmannd unter Künstlern – w?hrend sonst meist die Manager bestimmen, was die anderen arbeiten. Da man schwer einsch?tzen kann, wie die Zukunft von Kulturproduzierenden aussieht, verwenden die hier T?tigen auch agile Managementans?tze und Methoden aus dem Bereich Entrepreneurship. Hier arbeitet man mit de作者: Airtight 時(shí)間: 2025-3-28 12:01
Amy L. Chapmanund komplexe kreative Güter oder lassen sich gem?? einer Taxonomie kreativer Arbeit aufteilen in Produzenten von kreativen Originalen, Produzenten von kreativen Inhalten, Produzenten von kreativen Erlebnissen und Produzenten von kreativen Services. Die Aufteilung der dort T?tigen in verschiedene kre作者: employor 時(shí)間: 2025-3-28 18:12
Amy L. Chapmanent einer Organisation in einem ganzheitlichen Sinne zu erfassen. Das heisst verschiedene Perspektiven der Gestaltung, Lenkung und Entwicklung einer mit der Gesellschaft vernetzten Organisation zu berücksichtigen. Das heisst die ?konomische, technologische und soziale Dimension des Managements einer作者: MODE 時(shí)間: 2025-3-28 20:43 作者: 爵士樂 時(shí)間: 2025-3-28 23:07 作者: 親密 時(shí)間: 2025-3-29 07:06 作者: 吃掉 時(shí)間: 2025-3-29 07:55