派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Smart Graphics; 4th International Sy Andreas Butz,Antonio Krüger,Patrick Olivier Conference proceedings 2004 Springer-Verlag Berlin Heidelb [打印本頁]

作者: 無感覺    時(shí)間: 2025-3-21 16:55
書目名稱Smart Graphics影響因子(影響力)




書目名稱Smart Graphics影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Smart Graphics網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Smart Graphics網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Smart Graphics被引頻次




書目名稱Smart Graphics被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Smart Graphics年度引用




書目名稱Smart Graphics年度引用學(xué)科排名




書目名稱Smart Graphics讀者反饋




書目名稱Smart Graphics讀者反饋學(xué)科排名





作者: 事先無準(zhǔn)備    時(shí)間: 2025-3-21 21:25

作者: cutlery    時(shí)間: 2025-3-22 03:44
Marc Cavazza,Jean-Luc Lugrin,Simon Hartley,Paolo Libardi,Matthew J. Barnes,Mikael Le Bras,Marc Le Regten - Absatzmarkt eines überflussangebotes (K?ufermarkt) und auf die Bedürfnisse der K?ufer. Marketing umfasst dabei nicht nur die technisch-organisatorische Auftragsabwicklung, sondern die Führung der Unternehmung vom Markte her als Unternehmensphilosophie. Marketing ist damit eine marktorientiert
作者: maintenance    時(shí)間: 2025-3-22 07:23

作者: 同謀    時(shí)間: 2025-3-22 12:13

作者: indices    時(shí)間: 2025-3-22 12:52
Itsuo Kumazawa Unternehmen hindurch und das Management der Warenstr?me zum Kunden. Bei der Steuerung dieser Proze?ketten gilt es, in einem Markt, der durch eine zunehmende Anzahl von Wettbewerbern, Kunden und Zulieferern gekennzeichnet ist, Wettbewerbsvorteile zu erringen. Hauptzielgr??en, die es hierbei zu beach
作者: Enteropathic    時(shí)間: 2025-3-22 17:33

作者: META    時(shí)間: 2025-3-22 21:16
Daniel Rivera,Isaac Rudomin,Marissa Diazert. Die aufgezeigten Verbesserungspotentiale und Handlungsm?glichkeiten er?ffnen wesentliche Leistungsverbesserungen und Kosteneinsparungen..Der erste Band der zweib?ndigen Studienausgabe der 4. Auflage behandelt die Grundlagen, Verfahren und Strategien der Logistik unter organisatorischen, informa
作者: endoscopy    時(shí)間: 2025-3-23 01:51

作者: 過度    時(shí)間: 2025-3-23 05:59

作者: prostatitis    時(shí)間: 2025-3-23 12:37
Pieter Jorissen,Wim Lamottekannt, das alle rechtlichen Fragen der Logistik für die Praxis nutzbringend regelt. Die nachfolgenden . und . sind ein Beitrag zur Entwicklung des Logistikrechts. Dazu wird zun?chst analysiert, was unter Logistikrecht zu verstehen ist und welche Teilbereiche es umfasst. Danach wird anhand ausgew?hlt
作者: 行為    時(shí)間: 2025-3-23 14:16

作者: ALB    時(shí)間: 2025-3-23 18:57

作者: FER    時(shí)間: 2025-3-24 00:56
Kre?imir Matkovi?,Thomas Psik,Ina Wagner,Werner Purgathofer
作者: 真    時(shí)間: 2025-3-24 05:55
Ryoichi Watanabe,Yuichi Itoh,Michihiro Kawai,Yoshifumi Kitamura,Fumio Kishino,Hideo Kikuchi
作者: Flinch    時(shí)間: 2025-3-24 07:39
Manuel J. Fonseca,Bruno Barroso,Pedro Ribeiro,Joaquim A. Jorge
作者: Lobotomy    時(shí)間: 2025-3-24 12:57
978-3-540-21977-4Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2004
作者: 外形    時(shí)間: 2025-3-24 16:17

作者: 細(xì)節(jié)    時(shí)間: 2025-3-24 23:04
0302-9743 Overview: Includes supplementary material: 978-3-540-21977-4978-3-540-24678-7Series ISSN 0302-9743 Series E-ISSN 1611-3349
作者: FIN    時(shí)間: 2025-3-24 23:18

作者: Assault    時(shí)間: 2025-3-25 04:02

作者: Interferons    時(shí)間: 2025-3-25 11:13
Lecture Notes in Computer Sciencehttp://image.papertrans.cn/s/image/868763.jpg
作者: affect    時(shí)間: 2025-3-25 12:04
https://doi.org/10.1007/b977443D; Animation; Layout; Textur; artificial intelligence; cognition; cognitive science; computer graphics; fin
作者: 褻瀆    時(shí)間: 2025-3-25 16:37

作者: 拉開這車床    時(shí)間: 2025-3-25 22:25
ln Diese Maxime ist eine der Grundprinzipien der modernen Logistik. Ein Gedanke, der für Forschung und Praxis, aber auch für Lehrende und Lernende gilt und gelten muss. Jenem Gedanken folgt dieses Buch in Inhalt und Struktur. Dem Leser wird ein aktuelles, solides Grundlagenwissen zur Logistik zur Ve
作者: ALERT    時(shí)間: 2025-3-26 03:24
Erin Shaw,Catherine LaBore,Yuan-Chun Chiu,W. Lewis Johnsonln Diese Maxime ist eine der Grundprinzipien der modernen Logistik. Ein Gedanke, der für Forschung und Praxis, aber auch für Lehrende und Lernende gilt und gelten muss. Jenem Gedanken folgt dieses Buch in Inhalt und Struktur. Dem Leser wird ein aktuelles, solides Grundlagenwissen zur Logistik zur Ve
作者: disrupt    時(shí)間: 2025-3-26 04:57

作者: enumaerate    時(shí)間: 2025-3-26 10:54
Marc Cavazza,Jean-Luc Lugrin,Simon Hartley,Paolo Libardi,Matthew J. Barnes,Mikael Le Bras,Marc Le Rertet werden, um durch Verkauf bzw. Lieferung das im Produktionsprozess eingesetzte Kapital durch Umsatz wiederzugewinnen. Die Aufgabe des Absatzes beschr?nkt sich aber nicht lediglich auf das Verkaufen und Liefern der Erzeugnisse zur Sicherung beispielsweise der Liquidit?t, des Erfolges und des Best
作者: 聯(lián)合    時(shí)間: 2025-3-26 14:46

作者: voluble    時(shí)間: 2025-3-26 17:16

作者: 猜忌    時(shí)間: 2025-3-26 23:33

作者: LEVY    時(shí)間: 2025-3-27 02:27
Jianghui Ying,Denis Gra?aninden Bereichen Marketing/Vertrieb, Forschung/Entwicklung, Beschaffung und Produktion ausgesch?pft werden, bestimmen die Wettbewerbssituation in diesem internationalen Umfeld. Waren in der Vergangenheit die Rationalisierungs- und Verbesserungsbestrebungen überwiegend auf einzelne innerbetriebliche Ber
作者: 自由職業(yè)者    時(shí)間: 2025-3-27 07:26
Daniel Rivera,Isaac Rudomin,Marissa Diazrechten Zeit am richtigen Ort. Zu diesem Zweck entwickelt die analytische Logistik geeignete Versorgungsnetze und organisiert optimale Auftrags- und Leistungsprozesse..In diesem Standardwerk der Logistik werden die Grundlagen und das Handwerkszeug zur kreativen Bearbeitung der vielf?ltigen Logistika
作者: 一致性    時(shí)間: 2025-3-27 10:07
Stephen Ingram,Pravin Bhatrechten Zeit am richtigen Ort. Zu diesem Zweck entwickelt die analytische Logistik geeignete Versorgungsnetze und organisiert optimale Auftrags- und Leistungsprozesse..In diesem Standardwerk der Logistik werden die Grundlagen und das Handwerkszeug zur kreativen Bearbeitung der vielf?ltigen Logistika
作者: Ledger    時(shí)間: 2025-3-27 14:09

作者: rectocele    時(shí)間: 2025-3-27 17:48

作者: Debrief    時(shí)間: 2025-3-28 01:46
Non-photorealistic 3-D Facial Animation on the PDA Based on Facial Expression Recognitionemotional curves is more effective in expressing the timing of an expression comparing to the linear interpolation method. The present emotional avatar embedded on a mobile platform can be used in the cyberspace.
作者: Euthyroid    時(shí)間: 2025-3-28 04:07

作者: myelography    時(shí)間: 2025-3-28 09:42
A View on Viewsand can include and display information according to subjective ordering of relevancy. Semantic information is gathered in an attribute database using a novel attribute delegation mechanism which constantly augments the items with attribute information.
作者: 聚集    時(shí)間: 2025-3-28 12:18

作者: endure    時(shí)間: 2025-3-28 17:02

作者: 笨拙的我    時(shí)間: 2025-3-28 20:22
ALTERNE: Intelligent Virtual Environments for Virtual Reality Art Environments for VR Art. In this approach, virtual world behaviour is governed by a symbolic system. This supports news forms of experimentation with physical laws or with causality that we have termed Alternative Reality. In addition, basing world behaviour on a symbolic representation can facilit
作者: absorbed    時(shí)間: 2025-3-29 02:20
Tangible Image Queryse is a color layout sketch, which is used by the underlying query algorithm to find the best matches. The users are provided with colored cubes of various sizes and colors. The users can place and arrange the colored cubes on a small table to create a color layout sketch. Multiple users can use thi
作者: 修正案    時(shí)間: 2025-3-29 05:47
Implementation of ActiveCube as an Intuitive 3D Computer Interface using physical cubes as bi-directional interfaces. A computer recognizes the 3D structure of the connected cubes in real time by utilizing a real-time communication network among the cubes. ActiveCube is also equipped with both input and output devices that are integrated in the cubes and help in m
作者: 老巫婆    時(shí)間: 2025-3-29 11:01
Stage-Based Augmented Edutainmente augmented real-time graphics. The problems are multifold: rendering capacities, tracking problems, data handling and gaps in coverage of tracking and/or graphic data. Our approach introduces an edutainment system that presents an AR system for edutainment. We work around these problems through a s
作者: Herbivorous    時(shí)間: 2025-3-29 13:32
Retrieving Vector Graphics Using Sketchescally extracted from figures. The method described retrieves WMF ClipArt files as an instance of the general problem of searching vector drawings. Our prototype can already handle databases with thousands of drawings using commodity hardware. Our scheme uses pattern recognition to identify shapes en
作者: Canary    時(shí)間: 2025-3-29 16:48

作者: 冥界三河    時(shí)間: 2025-3-29 21:41
A View on Viewsrmation retrieval: the cluttering of information in interfaces which creates difficulties finding data and concentrating on a specific task, and the scattering of related information across different applications and locations. The system design uses the notion of a view which is extremely versatile
作者: 教義    時(shí)間: 2025-3-30 03:36
Floating Labels: Applying Dynamic Potential Fields for Label Layouttential fields, which consider attractive and repulsive forces between pictorial elements and their textual labels. Several label candidates are computed and evaluated according to weighted penalty functions. The individual weights can be adjusted according to global design decisions or user prefere
作者: Anthropoid    時(shí)間: 2025-3-30 07:12

作者: Creatinine-Test    時(shí)間: 2025-3-30 09:58

作者: BIAS    時(shí)間: 2025-3-30 14:07

作者: preservative    時(shí)間: 2025-3-30 20:14
Smart Garden: Plant Mail and Chat Environmentslants. These interfaces allow the user to have contact with plants in ways which provide a better understanding of their ”feelings” based on changes (humidity, chemistry) in the soil where the plant is “planted”. We also explore the effects of the different kinds of interaction in changing the perce
作者: 正論    時(shí)間: 2025-3-30 23:44

作者: 畫布    時(shí)間: 2025-3-31 04:11

作者: 開頭    時(shí)間: 2025-3-31 06:11
A Framework Supporting General Object Interactions for Dynamic Virtual Worldsons in a virtual world. The idea is to build up a world of objects that contain their own interaction information. As a result the object interactions are application independent and a single scheme is required to handle all interactions in the virtual world. Furthermore, an object model description
作者: 執(zhí)拗    時(shí)間: 2025-3-31 09:12
The Media Lounge: a Software Platform for Streamed 3D Interactive Mixed Mediamed 3D interactive mixed media in the home. It demonstrates how conventional broadcast media (digital radio and digital television) can be embedded into shared 3D interactive environments, with the aid of the home network. The idea is to enhance the radio listening and TV viewing experience, by comb
作者: 可忽略    時(shí)間: 2025-3-31 15:54
Animating 2D Digital Puppets with Limited Autonomy paper we describe the graphical realization and authoring of a 2D digital puppet. We present a . production path that allows us to quickly create new character behaviors, and makes the production of 2D personas feasible. We describe two digital puppet applications and explain how the animation capability is supported across domains.
作者: 模仿    時(shí)間: 2025-3-31 18:32
Floating Labels: Applying Dynamic Potential Fields for Label Layoutted and evaluated according to weighted penalty functions. The individual weights can be adjusted according to global design decisions or user preferences. Moreover, the user can re-arrange individual labels whereas the system re-adjusts the remaining labels. The method is demonstrated by the . system.
作者: Migratory    時(shí)間: 2025-3-31 23:59

作者: 抗原    時(shí)間: 2025-4-1 04:32
Automatic Collage Using Texture Synthesisratively improve the quality of the resulting image. We show the use of this algorithm in capturing various kinds of artistic qualities ranging from styles of famous painters to non photorealistic rendering.
作者: 天空    時(shí)間: 2025-4-1 06:42

作者: ovation    時(shí)間: 2025-4-1 12:02
Stage-Based Augmented Edutainmente stages semantically. Human computer-interaction in the proposed system is through a multi-modal interface that can be accessed through various devices. The advantage of our stage-based system is scalability and robustness of an outdoor and real-world AR system.
作者: Myofibrils    時(shí)間: 2025-4-1 15:03
ALTERNE: Intelligent Virtual Environments for Virtual Reality Artate collaboration between artists and scientists. We introduce the techniques behind Alternative Reality and illustrate these with examples from the prototype. We conclude by an outline of artistic work in progress using these techniques.
作者: 發(fā)誓放棄    時(shí)間: 2025-4-1 21:28





歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
黄冈市| 景德镇市| 高台县| 改则县| 突泉县| 兴城市| 余干县| 二手房| 红原县| 姜堰市| 灵寿县| 鹿邑县| 桃园市| 衢州市| 东安县| 石屏县| 邢台县| 元氏县| 五峰| 伊吾县| 革吉县| 宜宾县| 东乡| 温泉县| 蕲春县| 宜丰县| 马鞍山市| 绩溪县| 无为县| 乳山市| 合川市| 福清市| 屯留县| 横山县| 石首市| 秭归县| 泊头市| 新和县| 东山县| 和静县| 新昌县|