標(biāo)題: Titlebook: Rhythm, Play and Interaction Design; Brigid M. Costello Book 2018 Springer International Publishing AG, part of Springer Nature 2018 Affec [打印本頁] 作者: EFFCT 時(shí)間: 2025-3-21 18:03
書目名稱Rhythm, Play and Interaction Design影響因子(影響力)
書目名稱Rhythm, Play and Interaction Design影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Rhythm, Play and Interaction Design網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Rhythm, Play and Interaction Design網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Rhythm, Play and Interaction Design被引頻次
書目名稱Rhythm, Play and Interaction Design被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Rhythm, Play and Interaction Design年度引用
書目名稱Rhythm, Play and Interaction Design年度引用學(xué)科排名
書目名稱Rhythm, Play and Interaction Design讀者反饋
書目名稱Rhythm, Play and Interaction Design讀者反饋學(xué)科排名
作者: Myofibrils 時(shí)間: 2025-3-22 00:14
Brigid M. Costellochlossenen Regelkreises. Bereits in Abschnitt 3.4 hatten wir uns mit der Reglerauswahl im Hinblick auf bestimmte station?re wie dynamische Regelkreis-Eigenschaften besch?ftigt. Für einfachere Regelstrecken mit P- oder I-Verhalten haben wir auch bereits in geringem Umfang Aussagen zur zweckm??igen Fe作者: KEGEL 時(shí)間: 2025-3-22 00:51 作者: 偏離 時(shí)間: 2025-3-22 06:12 作者: crockery 時(shí)間: 2025-3-22 12:28
Brigid M. Costellong, Enttraditionalisierung und Privatisierung . charakterisieren l?sst und konkret einen massiven Wettbewerb um die zunehmend von Knappheit gekennzeichneten Arbeitspl?tze bedeutet, erlangt die Teilhabe am Erwerbsleben den Charakter eines besonders wertvollen Gutes, dessen Verlust oder Nichterlangung作者: 憂傷 時(shí)間: 2025-3-22 14:01 作者: 付出 時(shí)間: 2025-3-22 18:29
Brigid M. Costellonicht nur in besonderen Rehabilitationseinrichtungen stattfindet, sondern auch in Einrichtungen, die anderen Zwecken dienen, wie z. B. Krankenh?usern. Rehabilitationseinrichtungen im engeren Sinne sind rehabilitative Angebotsformen, die rechtlich, also in den Begriffen des Sozialgesetzbuches (SGB), 作者: HUMP 時(shí)間: 2025-3-22 23:17 作者: Autobiography 時(shí)間: 2025-3-23 03:52
83), v. . (1891), . (1893), . (1913) für den mechanischen Aufbau des S?ugetierrumpfes vorgeschlagen worden sind, entspricht keiner v?llig den wirklichen Verh?ltnissen. Gewi? l??t sich das .sche Prinzip des Kniehebels in der Kniefunktion der Extremit?ten verfolgen und anwenden, doch besitzt die Wirbe作者: 有權(quán) 時(shí)間: 2025-3-23 08:42 作者: 我不怕犧牲 時(shí)間: 2025-3-23 11:55
Culture and Timending of the impacts of cultural context on rhythmic experience is important for designers of interactive applications because of its potential impact on the end user behaviour. This impact applies not only for those applications aimed at a specific cultural context but also those aimed at the many 作者: 心胸狹窄 時(shí)間: 2025-3-23 14:15 作者: innate 時(shí)間: 2025-3-23 19:25
Daily Cycles life.?An interview with award winning online educational designer Simon McIntyre, Director of Learning and Innovation at the University of New South Wales, Australia, serves as a perfect lead into the exploration of the larger macro rhythms of human interaction. Simon McIntyre has designed for a wi作者: 勉強(qiáng) 時(shí)間: 2025-3-23 23:53
Playing Rhythm often used as metaphors for the playing of and? with rhythm during human computer interactions. Making a metaphorical connection between digital interaction and? physical rhythmic performance might be easily done for games with their varied controllers, common focus on sequenced timing skills and c作者: 圓木可阻礙 時(shí)間: 2025-3-24 05:08
Being Swept intowards whatever it is to become. Beginnings sow the seeds not just for rhythmic progression but also for its potential resolution or ending. The rhythmic flow of the beginning of a work is also a key focus in the theatre and performance practice of Clare Grant, a director, dramaturg and performer. 作者: Console 時(shí)間: 2025-3-24 07:03 作者: 來這真柔軟 時(shí)間: 2025-3-24 13:03
Crafting Trajectorieserview Patrick Cook and Ilija Melentijevic describe the structural rhythms of small-screen casual games and longer-form big-screen games. They speak about respecting players’ investment of time in a game and staying true to the patterns of expectation that a game promises its players. As they point 作者: 暫停,間歇 時(shí)間: 2025-3-24 17:53
Textures and Transitionsractions of its users. To begin our discussion of textures and transitions, we have an interview with classical composer Andrew Sch?ultz. For Schultz, transitions are about creating movement between ideas. Shaping this movement is part of the process he goes through to develop and build textures wit作者: 神圣在玷污 時(shí)間: 2025-3-24 20:39 作者: macrophage 時(shí)間: 2025-3-25 01:56 作者: nascent 時(shí)間: 2025-3-25 05:55 作者: Choreography 時(shí)間: 2025-3-25 08:59
lhaft erkl?ren, wie auch mit Hilfe der mathematischen Optimierung ein Regelkreisentwurf m?glich ist. Daran anschlie?end gehen wir noch auf sogenannte Einstellregeln für Reglerparameter ein, mit denen bei einfacheren Regelungen aufgrund mehr oder weniger guter Informationen über die Eigenschaften der作者: Ancestor 時(shí)間: 2025-3-25 15:36
Brigid M. Costellolhaft erkl?ren, wie auch mit Hilfe der mathematischen Optimierung ein Regelkreisentwurf m?glich ist. Daran anschlie?end gehen wir noch auf sogenannte Einstellregeln für Reglerparameter ein, mit denen bei einfacheren Regelungen aufgrund mehr oder weniger guter Informationen über die Eigenschaften der作者: Yag-Capsulotomy 時(shí)間: 2025-3-25 17:35
Brigid Mary Costellozum Stellmotor versperrt. Wir erkennen, da? z. B. bei Absinken der Drehzahl infolge erh?hter Leistungsabgabe des Gebl?ses der Doppelkolben nach unten wandert und damit die ?lleitung zum unteren Zylinderteil des hydraulischen Stellmotores ge?ffnet wird, so da? dieser eine ?ffnungsbewegung des Frischd作者: 滴注 時(shí)間: 2025-3-25 22:04
uch h?ufig die Spezifikation des Verhaltens von Regelkreisbaugliedern entsprechend einem dieser Eingangssignale formuliert. Von den vier Eingangssignalen des Bildes 3.1 ist wohl die unter b) dargestellte Sprungfunktion am bekanntesten. Das ihr entsprechende Ausgangssignal, sei es nun das eines Regel作者: diathermy 時(shí)間: 2025-3-26 00:14
Brigid M. Costelloer Partizipation wird hier die zunehmend komplexer werdende Aufgabe des ?Einbezogenseins einer Person an bzw. in Lebensbereiche“ (WHO 1998, S. 19) beschrieben und nicht nur unter dem Aspekt der gesundheitlichen Situation des Betroffenen, sondern auch unter Berücksichtigung weiterer Kontextfaktoren d作者: Habituate 時(shí)間: 2025-3-26 04:57
Brigid M. Costello Strategien einer rationalen und effektiven Qualit?tssicherung steht in vielen Bereichen des Gesundheitswesens noch am Anfang. Dass gegenüber anderen Bereichen des Dienstleistungssektors eine zeitliche Verz?gerung zu beobachten ist, kann einerseits aus dem Selbstverst?ndnis der dominierenden Berufsg作者: Substance-Abuse 時(shí)間: 2025-3-26 09:52
Brigid M. Costello Beratung durch eine Krebsberatungsstelle machen diese Behandlung bzw. Beratung noch nicht zu einer Rehabilitationsleistung im Sinne der Rentenversicherung (§§ 15ff. SGB VI) oder der gesetzlichen Kranken-oder Unfallversicherung (§40 SGB V bzw. § 26ff. SGB VII) und analog die Arztpraxis oder die Bera作者: endocardium 時(shí)間: 2025-3-26 13:49 作者: Malfunction 時(shí)間: 2025-3-26 17:21 作者: deadlock 時(shí)間: 2025-3-27 00:16 作者: Paleontology 時(shí)間: 2025-3-27 04:29 作者: 鎮(zhèn)痛劑 時(shí)間: 2025-3-27 08:13 作者: FEIGN 時(shí)間: 2025-3-27 12:32
Rhythm, Play and Interaction Design978-3-319-67850-4Series ISSN 2195-9056 Series E-ISSN 2195-9064 作者: buoyant 時(shí)間: 2025-3-27 16:07 作者: conjunctiva 時(shí)間: 2025-3-27 20:39 作者: arrogant 時(shí)間: 2025-3-28 01:28 作者: BOGUS 時(shí)間: 2025-3-28 06:02 作者: 問到了燒瓶 時(shí)間: 2025-3-28 06:50
Culture and Timeic human skill that transcends culture and history. We all have a common ability to attend to rhythm yet our culture and its historical context has an impact on which rhythmic patterns we can perceive and produce with ease. The rhythmic traditions of the musical culture we are born into give us an i作者: 跟隨 時(shí)間: 2025-3-28 13:06
Moving Bodiesdes in our practices, in our doing as well as our thinking. Practical bodily knowledge and its relationship to rhythm is the focus of this chapter. We explore the bodily intelligence involved in rhythmic experience, its relationship to the ways we can move our bodies and the ways these bodies can be作者: packet 時(shí)間: 2025-3-28 15:08
Daily Cycless interacting with the people and environments in their everyday life. Our discussion draws inspiration from the design processes of architecture and the sociological method of rhythmanalysis. Both these traditions consider rhythmic experience across multiple scales and perspectives, including the i作者: 流出 時(shí)間: 2025-3-28 20:10
Playing RhythmThere are two practices of playing rhythm involved in these examples. There is the playing . a rhythm, that is, playing as a performance that keeps time to a beat or score. Then there is playing . rhythm, the creative playfulness of an improvised performance. Each practice will involve different rhy作者: Surgeon 時(shí)間: 2025-3-29 01:59 作者: 狂怒 時(shí)間: 2025-3-29 04:58 作者: 啜泣 時(shí)間: 2025-3-29 08:35
Crafting Trajectorieson ever onwards. It creates a journey over time, as composer Bree van Reyk puts it. Crafting the rhythmic structure of this journey is now our focus in this chapter. We look at the way rhythmic structures can work to unify an experience and outline practical techniques that creative practitioners ca作者: 殺子女者 時(shí)間: 2025-3-29 15:08
Textures and Transitionshat felt quality will also emerge out of the rhythmic textures of densities, layers and accents within a work. Both textures and transitions contribute to the overall affective tone of a work and this makes them an essential component of the processes of designing for rhythmic experience. In order t作者: 破譯 時(shí)間: 2025-3-29 17:46
Predictabilitywill tug at an audience’s attention in different ways. Where repetition can create a soothing predictability that might lull or mesmerise, change can bring an unpredictable energetic vitality that arouses. Repetition draws attention close. Change pushes attention outwards towards an openness of patt作者: 享樂主義者 時(shí)間: 2025-3-29 19:57 作者: 憤世嫉俗者 時(shí)間: 2025-3-30 02:11
Architectures of Rhythmoners interviewed for this book. Through the ideas of these creative practitioners, we have understood rhythm as something that shapes societies, cultures, thoughts, bodies, meanings and perceptions. We have also uncovered strategies for designing rhythms across all its dimensions and gained insight作者: Heart-Attack 時(shí)間: 2025-3-30 04:33