派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Rhizome Metaphor; Legacy of Deleuze an Myint Swe Khine Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license t [打印本頁(yè)]

作者: 小故障    時(shí)間: 2025-3-21 18:52
書目名稱Rhizome Metaphor影響因子(影響力)




書目名稱Rhizome Metaphor影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Rhizome Metaphor網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Rhizome Metaphor網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Rhizome Metaphor被引頻次




書目名稱Rhizome Metaphor被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Rhizome Metaphor年度引用




書目名稱Rhizome Metaphor年度引用學(xué)科排名




書目名稱Rhizome Metaphor讀者反饋




書目名稱Rhizome Metaphor讀者反饋學(xué)科排名





作者: 否決    時(shí)間: 2025-3-21 21:03
http://image.papertrans.cn/r/image/830129.jpg
作者: Dendritic-Cells    時(shí)間: 2025-3-22 02:49

作者: jagged    時(shí)間: 2025-3-22 06:58
978-981-19-9058-8The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Singapor
作者: 反應(yīng)    時(shí)間: 2025-3-22 11:23

作者: Adrenal-Glands    時(shí)間: 2025-3-22 13:54

作者: AVOID    時(shí)間: 2025-3-22 19:41
Rhizomatic Learning in the Postmodern Era,ing knowledge and to help them form an interdisciplinary vision of the world, but not to fill their consciousness with specific knowledge and skills. The results of the study are illustrated with examples of Russian educational institutions, and they prove that the postmodern era imposes its own req
作者: A精確的    時(shí)間: 2025-3-22 21:46

作者: Inoperable    時(shí)間: 2025-3-23 04:44

作者: acquisition    時(shí)間: 2025-3-23 06:06
Exploring Rhizomatic Thinking in Clinical Reasoning,nd the multiple pathogenic pathways, generate differential diagnoses, and predict future prognostic pathways. In the case of planning and providing care, rhizomatic thinking will shift emphasis from a biomedical model to include the social systems, ecosystems, and the built environment. It adds to t
作者: 初次登臺(tái)    時(shí)間: 2025-3-23 10:17
Book 2023gy?..In which ways can rhizomaticlearning transform teaching methods in the digital era?.How can educators implement arhizomatic learning approach in practice? . .What is the connection between the rhizomatic process and divergent thinking in socially mediated and technology-driven learning environm
作者: 認(rèn)識(shí)    時(shí)間: 2025-3-23 14:47
Alfredo Salom?o Filho,Tanja Tillmannsnomischer Aktivit?ten..Anschlie?end leiten wir in Sektion 6.4 eine duale Version des Simplex-Algorithmus her, die es erm?glicht, mit einer Teilmenge aller Restriktionen zu starten und im Laufe des Verfahrens sukzessive weitere hinzuzunehmen. Als ‘Nebenprodukt’ erhalten wir eine strukturierte Tabelle
作者: 壓碎    時(shí)間: 2025-3-23 20:21
Helen Caldwell,John Cuthell,Steven Hall,Hanefa Osman,Christina Preston,Sarah Younie,In collaborationr tats?chlich terminiert. Das entsprechende Ph?nomen des Zykelns wird in Sektion 5.4 analysiert und mittels eines ‘St?rungsansatzes’ behandelt. Sektion 5.5 studiert danach die Laufzeit des Simplex-Algorithmus, w?hrend die erg?nzende Sektion 5.6 eine ‘a(chǎn)ktuelle Messlatte’ für die Laufzeit herleitet, d
作者: gerontocracy    時(shí)間: 2025-3-23 23:52

作者: 加強(qiáng)防衛(wèi)    時(shí)間: 2025-3-24 03:29
Bo Sun Kimnalism im Hinblick auf die L?sung medien?konomischer Grundprobleme der Produktion von Nachrichtencontent vorzunehmen und es k?nnen einige Antworten auf ?ffentlich diskutierte Grundfragen bezüglich der Durchdringung unserer Medienumwelt mit automatisch generierten Nachrichteninhalten gegeben werden.
作者: SSRIS    時(shí)間: 2025-3-24 09:09

作者: JUST    時(shí)間: 2025-3-24 12:00

作者: 情感    時(shí)間: 2025-3-24 17:27
Tatiana Bokovanalism im Hinblick auf die L?sung medien?konomischer Grundprobleme der Produktion von Nachrichtencontent vorzunehmen und es k?nnen einige Antworten auf ?ffentlich diskutierte Grundfragen bezüglich der Durchdringung unserer Medienumwelt mit automatisch generierten Nachrichteninhalten gegeben werden.
作者: CRUDE    時(shí)間: 2025-3-24 20:30
Frank Makozaen, da? es eine h?here L?sungsw?rme, etwa in S?uren, aufweist. Bei der Erhitzung auf h?here Temperaturen, bei der das durch Kaltreckung verfestigte Metall, wie wir sehen werden, in seinen natürlichen Zustand zurückkehrt, wird eine zwar geringe, aber doch mit aller Sicherheit nachgewiesene W?rmemenge
作者: Pathogen    時(shí)間: 2025-3-24 23:48
Saroj Jayasingheen, da? es eine h?here L?sungsw?rme, etwa in S?uren, aufweist. Bei der Erhitzung auf h?here Temperaturen, bei der das durch Kaltreckung verfestigte Metall, wie wir sehen werden, in seinen natürlichen Zustand zurückkehrt, wird eine zwar geringe, aber doch mit aller Sicherheit nachgewiesene W?rmemenge
作者: ostrish    時(shí)間: 2025-3-25 05:27
erfestigte Metall, wie wir sehen werden, in seinen natürlichen Zustand zurückkehrt, wird eine zwar geringe, aber doch mit aller Sicherheit nachgewiesene W?rmemenge entwickelt. Der sicherste und unmittelbarste Beweis für die geringere thermodynamische Best?ndigkeit des kaltgereckten und verfestigten
作者: 最后一個(gè)    時(shí)間: 2025-3-25 08:21
Jeong Cir Deborah Zaduski,Klaus Schlünzen Junior,Daniela Melaré Vieira Barros,Elisa Tomoe Moriya Sch
作者: 察覺(jué)    時(shí)間: 2025-3-25 14:27

作者: 喚起    時(shí)間: 2025-3-25 18:17

作者: 赤字    時(shí)間: 2025-3-25 21:09

作者: SIT    時(shí)間: 2025-3-26 02:24
Everyone is an Expert: Rhizomatic Learning in Professional Learning Contexts,s largely inhabit a level playing field in terms of skills and knowledge. Whilst education systems are still predicated on information transmission young people have embraced non-sequential learning. Collaborative conceptual, kinaesthetic and technical elements of thinking as well as authoring of di
作者: 痛苦一下    時(shí)間: 2025-3-26 06:46

作者: ALIAS    時(shí)間: 2025-3-26 09:55
Curriculum as Becoming: Becoming with a Forest,his study began with teachers noticing that children have created special connections and relationships to some places in the nearby forest. Working with French philosophers Deleuze and Guattari’s (A thousand plateaus: capitalism and schizophrenia. University of Minnesota Press, Minneapolis, 1987) c
作者: notification    時(shí)間: 2025-3-26 13:56
Becoming Learners in Laboratories of Learning: A Rhizomatic Assemblage of Nomadic Pedagogies,earn and what conditions are needed for learning to occur. Our students renewed interest in belonging and coming together has been pivotal to this rethinking process and prompted the emergence of the Laboratories of Learning project as a means of co-designing communities of learning practice, rhizom
作者: Heterodoxy    時(shí)間: 2025-3-26 19:11

作者: acclimate    時(shí)間: 2025-3-26 23:58

作者: propose    時(shí)間: 2025-3-27 04:24

作者: BLANC    時(shí)間: 2025-3-27 07:46
Exploring Rhizomatic Learning on Twitter Through Research on Teacher Professional Development,as not been fully exploited in educational research yet. In language teacher professional development, this chapter provides an overview of current research that has employed the concept of RL, comparing different approaches to integrating RL in the research design. The chapter then outlines the met
作者: ostracize    時(shí)間: 2025-3-27 11:29
,The Students’ Use of Mobile Instant Messaging Applications: Deleuze and Guattari’s Nomadism Analysiiversity of technology. Drawing on Deleuze and Guattari’s concept of nomadism, the study unpacks how mobile instant messaging platforms supported students in new ways of living, thinking, and accessing spaces where they shared their experiences, and generated new knowledge and ways of learning. The
作者: 改進(jìn)    時(shí)間: 2025-3-27 15:39
Exploring Rhizomatic Thinking in Clinical Reasoning,ng offers a more holistic conceptualization by viewing the human body to consist of several closely linked organ systems, constantly interacting with each other and embedded in, and ‘open’ to, the external environment. Operationalizing this view to clinical reasoning at the bedside requires networke
作者: homeostasis    時(shí)間: 2025-3-27 21:44
,Applying Deleuzian and Guattarian Principle of , in Students’ Online Rhizomatic Engagement Patternshapter is to explore converging and diverging coherence (asignifying ruptures) based on ODF topics related to five topics meant for three undergraduate modules: ENG1503, ENG1515, and ENG2604. The converging and diverging coherence themes were analysed using thematic analysis and visualized through MS Power BI.
作者: ALIAS    時(shí)間: 2025-3-28 00:20

作者: GRIN    時(shí)間: 2025-3-28 06:08

作者: ARIA    時(shí)間: 2025-3-28 10:14
search on rhizomatic learning.Presents an up-to-date and com.This comprehensive volume highlights the paradigm shift, creative approaches, and theoretical and practical aspects of rhizomatic learning. The great French theorists Deleuze and Guattari introduced the concept of the rhizome to allow educ
作者: 放肆的我    時(shí)間: 2025-3-28 12:40

作者: 容易生皺紋    時(shí)間: 2025-3-28 18:35

作者: 抗生素    時(shí)間: 2025-3-28 20:48
Exploring Rhizomatic Learning on Twitter Through Research on Teacher Professional Development,d professional development. The final part of the chapter provides recommendations for future research. It argues that multiple interpretation of RL could help make the concept more approachable and available to researchers, enabling different insights and more varied research in teacher professional development and beyond.
作者: Tremor    時(shí)間: 2025-3-28 23:42
Book 2023 French theorists Deleuze and Guattari introduced the concept of the rhizome to allow educators to explore the educative process with the rhizomatic lens. The chapters cover digital pedagogies, the conceptual framework of rhizome and nomadic pedagogy in 21st-century education. It creates rhizomatic
作者: 泥土謙卑    時(shí)間: 2025-3-29 04:37
Alfredo Salom?o Filho,Tanja Tillmannsufgaben zu einer neuen, ‘dualen’ linearen Optimierungsaufgabe führt; vgl. Korollar 4.2.38..In diesem Kapitel untersuchen wir die Dualit?t linearer Programme auf verschiedene Weisen. Zun?chst vertiefen wir die hergeleiteten Zusammenh?nge, formulieren den allgemeinen Dualit?tssatz und ziehen Folgerung
作者: 預(yù)定    時(shí)間: 2025-3-29 10:00
Helen Caldwell,John Cuthell,Steven Hall,Hanefa Osman,Christina Preston,Sarah Younie,In collaborationsigen Bereiche . beruht: der auf . zurückgehende .. In seiner Kernroutine wird von einer Startecke .. aus ein bezüglich der Zielfunktion aufsteigender Kantenzug zu einer optimalen Ecke .. konstruiert, falls .. und .. existieren. Der Simplex-Algorithmus ist also ein .. In Sektion 5.1 wird zun?chst di
作者: invulnerable    時(shí)間: 2025-3-29 13:43

作者: Additive    時(shí)間: 2025-3-29 17:09

作者: 樂(lè)章    時(shí)間: 2025-3-29 23:26

作者: Cumulus    時(shí)間: 2025-3-29 23:54

作者: Conduit    時(shí)間: 2025-3-30 06:27





歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
三明市| 广汉市| 云梦县| 井陉县| 吉隆县| 友谊县| 武夷山市| 宁晋县| 察哈| 五莲县| 上饶市| 泗阳县| 吉林市| 大同市| 资兴市| 乾安县| 长阳| 金沙县| 桂东县| 满洲里市| 宿松县| 竹溪县| 扎鲁特旗| 景泰县| 苍梧县| 鄂伦春自治旗| 奈曼旗| 曲阜市| 武功县| 绍兴县| 广汉市| 额敏县| 大化| 华池县| 南宫市| 洪泽县| 池州市| 连江县| 峨边| 淮阳县| 延寿县|