作者: countenance 時間: 2025-3-21 23:12 作者: 啜泣 時間: 2025-3-22 03:02
Alison Assitergriechischen Denken eine alle Lebensbereiche umfassende Begrenztheit des Daseins. Gemeint waren nicht nur die zeitliche Endlichkeit des Lebens, sondern auch der beschr?nkte Umfang und die Unbest?ndigkeit der seelisch-k?rperlichen Kr?fte und ?u?eren Güter. Im Unterschied zu klassischen und hellenisti作者: Mirage 時間: 2025-3-22 05:45 作者: 費解 時間: 2025-3-22 08:56 作者: 沒收 時間: 2025-3-22 15:20
Alison Assitergriechischen Denken eine alle Lebensbereiche umfassende Begrenztheit des Daseins. Gemeint waren nicht nur die zeitliche Endlichkeit des Lebens, sondern auch der beschr?nkte Umfang und die Unbest?ndigkeit der seelisch-k?rperlichen Kr?fte und ?u?eren Güter. Im Unterschied zu klassischen und hellenisti作者: 教義 時間: 2025-3-22 20:43 作者: nutrition 時間: 2025-3-23 01:15 作者: Disk199 時間: 2025-3-23 05:14 作者: exceed 時間: 2025-3-23 05:43
Alison Assiter, sobald sie versucht, ihren Gegenstandsbereich, das Politische, zu bestimmen. Wir haben unsere überlegungen von der Hypothese leiten lassen, da? diese Schwierigkeiten, die ihren Ausdruck in einer Vielzahl unterschiedlichster Theorieans?tze zum Begriff des Politischen finden, nicht dem subjektiven U作者: FECK 時間: 2025-3-23 10:46
Forms of Universalism and Monism,ctive to some extent in what follows. I shall also, in this chapter, begin to differentiate the form of universalism I wish to defend, by offering a critique of some of the work of one recent liberal universalist.作者: disciplined 時間: 2025-3-23 17:03
Feminist Epistemology and Value,hinkers, universalist thinking, although not of the Cartesian type, is tremendously important. In this chapter, I would like to defend an alternative epistemic outlook that begins from the conception of human nature earlier outlined.作者: Calibrate 時間: 2025-3-23 20:15 作者: 修飾 時間: 2025-3-24 01:56
Needs and the Imagination,d be puritans in order to adopt a process of changing the attitudes of each one of us. The process of doing that, can, I think, usefully be illustrated by Lara’s notion of the politics of recognition, and by Cornell’s categories for properly understanding the Other.作者: GRILL 時間: 2025-3-24 04:34 作者: Legend 時間: 2025-3-24 08:29 作者: 夾克怕包裹 時間: 2025-3-24 14:19
Why Pluralism?,emporary world, and normatively desirable. This form of pluralism is supposed, indeed, to be the inevitable result of the heterogeneity of humanity. Rawls, for example, states the problem of justice as follows: ‘how is it possible that there may exist over time a stable and just society of free and 作者: pellagra 時間: 2025-3-24 17:54
Forms of Universalism and Monism,d to certain epistemic questions. In this chapter I shall look at some critiques of forms of universalism and monism. I shall anticipate my own perspective to some extent in what follows. I shall also, in this chapter, begin to differentiate the form of universalism I wish to defend, by offering a c作者: ineptitude 時間: 2025-3-24 20:08 作者: DEFT 時間: 2025-3-24 23:14 作者: 無意 時間: 2025-3-25 05:26 作者: 喧鬧 時間: 2025-3-25 08:12
Feminist Epistemology and Value,tion the claim that moral values, in our contemporary world, must be plural. I have then moved on to look at the epistemological dimension of the argument. Descartes is one of the earliest and most forceful ‘universalists’ in epistemology, and I have suggested that, contrary to recent ‘postmodern’ t作者: SUGAR 時間: 2025-3-25 14:09 作者: Cumulus 時間: 2025-3-25 18:32
Why Pluralism?,ome see the refusal to accept pluralism as a kind of blindness to difference. As Tony Skillen put it, referring to an essay by William James: ‘The “blindness” James diagnoses is that which is the consequence of humans’ “practical” engulfment in their own lives, such that the lives of others appear e作者: malign 時間: 2025-3-25 23:11 作者: 親屬 時間: 2025-3-26 02:08 作者: Foment 時間: 2025-3-26 06:36 作者: Cloudburst 時間: 2025-3-26 10:28
Alison Assiterermeidet die Destruktivit?t, die mit der Verstrickung in die menschlichen Angelegenheiten einhergeht. Wie dann auch bei Platon rettet sich die sterbliche Natur vor ihrer eigenen Destruktivit?t in die Betrachtung der unsterblichen. Erst Aristoteles charakterisiert diese Betrachtung als Angleichung un作者: collagen 時間: 2025-3-26 15:26
Alison Assiterr Ilias und der Odyssee aus und untersucht im Anschluss daran die Rezeption der homerischen Motive bei Pindar. Besondere Berücksichtigung erfahren dabei die achte Pythie und das Fragment 131b, das erste Spuren einer Unsterblichkeitskonzeption enth?lt. Den Abschluss bilden einige Beobachtungen zur St作者: 指令 時間: 2025-3-26 17:08 作者: SMART 時間: 2025-3-26 23:03
Alison Assiterermeidet die Destruktivit?t, die mit der Verstrickung in die menschlichen Angelegenheiten einhergeht. Wie dann auch bei Platon rettet sich die sterbliche Natur vor ihrer eigenen Destruktivit?t in die Betrachtung der unsterblichen. Erst Aristoteles charakterisiert diese Betrachtung als Angleichung un作者: INTER 時間: 2025-3-27 03:43 作者: 亞當心理陰影 時間: 2025-3-27 08:43 作者: affinity 時間: 2025-3-27 11:14 作者: 代理人 時間: 2025-3-27 15:49 作者: absolve 時間: 2025-3-27 17:54
http://image.papertrans.cn/r/image/829843.jpg作者: Extort 時間: 2025-3-28 00:26 作者: 極肥胖 時間: 2025-3-28 05:55
Introduction, jeep crests another peak and finally the valley stretches below, a freezing wasteland of ice where nothing stirs. The village of Mamorick once thrived here but the mud brick houses dotting the plain are now rubbed ruins coated smooth and white by snow.作者: 搖曳的微光 時間: 2025-3-28 06:53 作者: 背信 時間: 2025-3-28 13:40 作者: subordinate 時間: 2025-3-28 17:08
Conclusion,ike, by way of conclusion to the book, to engage with some of the writings of Zygmunt Bauman and Richard Rorty. I shall suggest some points of commonality between my thinking and theirs and some areas of disagreement.