標(biāo)題: Titlebook: Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy; Theory, Research, an Suniti Sharma,Althier M. [打印本頁(yè)] 作者: 變成小松鼠 時(shí)間: 2025-3-21 16:07
書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy影響因子(影響力)
書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy被引頻次
書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy年度引用
書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy年度引用學(xué)科排名
書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy讀者反饋
書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy讀者反饋學(xué)科排名
作者: Osteons 時(shí)間: 2025-3-21 20:15 作者: 混亂生活 時(shí)間: 2025-3-22 01:28 作者: laxative 時(shí)間: 2025-3-22 07:11
Jonathan T. Torres,Nicole C. Ferryim Blicken durch eine Scheibe sollte man im Idealfall von deren Vorhandensein nichts bemerken. Tats?chlich fallen aber dem Auge oft schwache, manchmal auch st?rkere Verzerrungen der durch das Glas beobachteten Gegenst?nde auf. Diese Erscheinung, die mit einem nicht ganz zutreffenden, aber gebr?uchli作者: SUE 時(shí)間: 2025-3-22 12:45
Jairo I. Fúnez-Flores,JoAnn Phillionim Blicken durch eine Scheibe sollte man im Idealfall von deren Vorhandensein nichts bemerken. Tats?chlich fallen aber dem Auge oft schwache, manchmal auch st?rkere Verzerrungen der durch das Glas beobachteten Gegenst?nde auf. Diese Erscheinung, die mit einem nicht ganz zutreffenden, aber gebr?uchli作者: MENT 時(shí)間: 2025-3-22 14:56 作者: 惰性氣體 時(shí)間: 2025-3-22 19:23
Angela M. Jaime,Taylar Stagnerim Blicken durch eine Scheibe sollte man im Idealfall von deren Vorhandensein nichts bemerken. Tats?chlich fallen aber dem Auge oft schwache, manchmal auch st?rkere Verzerrungen der durch das Glas beobachteten Gegenst?nde auf. Diese Erscheinung, die mit einem nicht ganz zutreffenden, aber gebr?uchli作者: 昏迷狀態(tài) 時(shí)間: 2025-3-23 00:10
Bezug zur Ritualforschung von ?loosely structured thoughts on a loosely defined topic“. Dennoch bezeichnet man in der Alltagssprache nicht jede beliebige soziale Handlung als Ritual. Darunter versteht man gew?hnlich nur die individuellen oder gesellschaftlichen Praktiken, die sich nach festgelegten作者: bypass 時(shí)間: 2025-3-23 05:03
Suniti Sharmadie Gesellschaft transformierend aus, w?hrend die Ideologie die bestehende soziale Ordnung zementieren würde. Ideologie und Utopie lassen sich nach Mannheim vor allem durch das Kriterium der Umsetzung unterscheiden: W?hrend mittels der Ideologie eine interessengeleitete Verzerrung oder falsche Wider作者: ALIBI 時(shí)間: 2025-3-23 05:38 作者: Statins 時(shí)間: 2025-3-23 13:24
Carolyn L. Berenatowie dort, so kann auch hier erst dann ein bestimmtes Urteil über den Konfliktsfall und die Wege zu seiner Beseitigung m?glich sein, wenn zuvor die unbestimmten Allgemeinvorstellungen, die sich unter dem fraglichen Begriffe bergen, eine eindeutige Gestalt für uns angenommen haben. Wie dort den bewu?t作者: aphasia 時(shí)間: 2025-3-23 14:14 作者: ligature 時(shí)間: 2025-3-23 21:26 作者: HEED 時(shí)間: 2025-3-24 01:13 作者: indignant 時(shí)間: 2025-3-24 03:36 作者: 讓步 時(shí)間: 2025-3-24 09:21
Springer Nature Switzerland AG 2019作者: optic-nerve 時(shí)間: 2025-3-24 14:30
Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy978-3-030-02251-8Series ISSN 2364-835X Series E-ISSN 2364-8368 作者: Expostulate 時(shí)間: 2025-3-24 15:37 作者: 反話 時(shí)間: 2025-3-24 22:31 作者: 飛來飛去真休 時(shí)間: 2025-3-24 23:53 作者: filicide 時(shí)間: 2025-3-25 05:05
Embracing the Otherness of Others: An Approach for Teacher Educators to Assuage Social and Politicalheir beliefs while reconciling the uncomfortable notion that bias is part of the human condition. In times where sharpened divisions intensify social and political tribalism it is essential to understand that it is the way one acts upon one’s biases that determines what kind of world one creates.作者: lactic 時(shí)間: 2025-3-25 11:08
How Preservice Teachers Transform Pedagogical Discomfort into Multicultural Knowledge for Disruptinge the discomforting experience of tutoring students in the school-to-prison pipeline served as a transformative tool for advancing preservice teachers’ multicultural knowledge for developing pedagogies that are inclusive of the experiences of students’ lives and histories.作者: Canyon 時(shí)間: 2025-3-25 15:17 作者: 高爾夫 時(shí)間: 2025-3-25 17:57
Repositioning Art Education within Educational Equity in K-12 Urban Schools: A Partnership between P program contributed toward addressing the equity gap in art education that is evident in many urban schools. Findings showed that art education provided teachers with teaching tools for developing and enhancing students’ creativity, reflection, and critical thinking across content areas such as math, science, and social studies.作者: 隱語(yǔ) 時(shí)間: 2025-3-25 22:04
A Political Ontological Approach to Decolonization of Ethnographic Research in Educationce and emergence. A political ontological ethnographic approach carries many implications for education research that informs knowledge valued in K-12 contexts in that it underscores the ways in which “other” stories and enactments enter conflicting relationships in the politically charged institutional spaces of schools.作者: Stress-Fracture 時(shí)間: 2025-3-26 03:43 作者: majestic 時(shí)間: 2025-3-26 05:30 作者: 圣人 時(shí)間: 2025-3-26 12:31 作者: 侵略 時(shí)間: 2025-3-26 15:13 作者: Mettle 時(shí)間: 2025-3-26 19:29
A Political Ontological Approach to Decolonization of Ethnographic Research in Educationc approach to conceptualize “culture” as politically dynamic. This ethnographic approach to the production of knowledge in educational contexts seeks to disrupt cultural depictions of inferiority, demythify modernity’s dominant narrative, discourses, and practices by engaging in a sociology of absen作者: 我們的面粉 時(shí)間: 2025-3-26 21:38 作者: 我不死扛 時(shí)間: 2025-3-27 01:35 作者: frivolous 時(shí)間: 2025-3-27 08:17
How Preservice Teachers Transform Pedagogical Discomfort into Multicultural Knowledge for Disruptingine. The study was conducted from 2016 to 2017 at an urban private university in the mid-Atlantic region. The design for the research draws from Yin’s steps to conducting a collective case study and is framed by Zembylas’ notion of pedagogical discomfort as a tool for advancing preservice teachers’ 作者: 母豬 時(shí)間: 2025-3-27 11:42 作者: 變態(tài) 時(shí)間: 2025-3-27 14:21
The Song-Hunting Project: Fostering Diversity in Music Educationnt the White, Anglo culture as the default frame of reference. This is still the case more than half a century after the Tanglewood Declaration of 1967, in which the music education profession declared its intent to make its content less Western high art-centric. Diversity is also conspicuously abse作者: 瑪瑙 時(shí)間: 2025-3-27 19:48
Phenomenology as a Path to English as a Second Language (ESL) Praxis, Curriculum and Theory-Makingnglish Program (IEP) hosted at an accredited institution of higher education. The research premise was that .?– for its emphasis on . (van Manen M: Researching lived experience. Human science for an action sensitive pedagogy, The University of Western Ontario, London, ON, 1990)?– could serve as a th作者: 虛弱 時(shí)間: 2025-3-28 01:48 作者: cataract 時(shí)間: 2025-3-28 02:16
Teachers’ Storied Cultural Tensions of Curriculum as a Standardizing Practiceanced top-down focus on curricular standards as a unifying measure. State-based standards are meant to unify and standardize the curriculum. However, utilizing a lens to position teachers as the curriculum on the regional and school-based shifting terrain of the Common Core State Standards Initiativ作者: OTHER 時(shí)間: 2025-3-28 10:14 作者: CRATE 時(shí)間: 2025-3-28 11:35 作者: Facet-Joints 時(shí)間: 2025-3-28 15:39 作者: 善辯 時(shí)間: 2025-3-28 21:12 作者: ANN 時(shí)間: 2025-3-29 02:26 作者: 生存環(huán)境 時(shí)間: 2025-3-29 03:36 作者: cloture 時(shí)間: 2025-3-29 10:52 作者: 眼界 時(shí)間: 2025-3-29 15:03
Sonja VarbelowBrechungsindex in Form von Schichtst?rungen immer auch mit einer Oberfl?chendeformation verbunden [1–6]. Man kann daher von der Voraussetzung ausgehen, da? der weitaus überwiegende Teil der optischen St?rungen auf Unebenheiten in den Oberfl?chen zurückzuführen ist. Dies bedeutet, da? die Ablenkung d作者: 軟膏 時(shí)間: 2025-3-29 18:01
Angela M. Jaime,Taylar StagnerBrechungsindex in Form von Schichtst?rungen immer auch mit einer Oberfl?chendeformation verbunden [1–6]. Man kann daher von der Voraussetzung ausgehen, da? der weitaus überwiegende Teil der optischen St?rungen auf Unebenheiten in den Oberfl?chen zurückzuführen ist. Dies bedeutet, da? die Ablenkung d作者: 姑姑在炫耀 時(shí)間: 2025-3-29 22:37
, share a mutual belief in the descriptive and prescriptive validity of the communication’s symbolic contents and accept the authenticity of one another’s intention“. Für Jean Cazeneuve sind Rituale iterative Handlungen, ?deren Effizienz zumindest teilweise au?erempirischer Natur ist“.作者: cancellous-bone 時(shí)間: 2025-3-30 00:56 作者: archenemy 時(shí)間: 2025-3-30 05:09
Candace Schlein,Christa Wenger,Sara Crumpar, um festzustellen, was in Wirklichkeit Glauben sei, w?hrend das Wesen des Wissens, das ist wissenschaftlichen Erkennens, durch die blo?e Selbstbesinnung des Durchschnittsdenkers noch keineswegs zu erfassen ist, sondern nur durch die ganze Sch?rfe philosophisch-kritischer Arbeit, welche aber hier 作者: fender 時(shí)間: 2025-3-30 12:13
Carolyn L. Berenatoar, um festzustellen, was in Wirklichkeit Glauben sei, w?hrend das Wesen des Wissens, das ist wissenschaftlichen Erkennens, durch die blo?e Selbstbesinnung des Durchschnittsdenkers noch keineswegs zu erfassen ist, sondern nur durch die ganze Sch?rfe philosophisch-kritischer Arbeit, welche aber hier 作者: DAMP 時(shí)間: 2025-3-30 15:34
Diane P. Watt,Kayf Abdulqadir,Fartousa Siyad,Hodan Hujalehar, um festzustellen, was in Wirklichkeit Glauben sei, w?hrend das Wesen des Wissens, das ist wissenschaftlichen Erkennens, durch die blo?e Selbstbesinnung des Durchschnittsdenkers noch keineswegs zu erfassen ist, sondern nur durch die ganze Sch?rfe philosophisch-kritischer Arbeit, welche aber hier 作者: 不可比擬 時(shí)間: 2025-3-30 20:21
2364-835X research methodologies for educational inquiry responsive to diversity. Driven by changes in classroom diversity this book offers educators, researchers and policy makers a language for articulating complex differences in educational reform, policy and practice.?.978-3-030-02251-8Series ISSN 2364-835X Series E-ISSN 2364-8368 作者: 馬賽克 時(shí)間: 2025-3-30 22:59
Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School PolicyTheory, Research, an