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標(biāo)題: Titlebook: Responsible Consumption and Sustainability; Case Studies from Co Enrique Carlos Bianchi,Jose Luis Vazquez Burguete, Book 2023 The Editor(s) [打印本頁(yè)]

作者: Grant    時(shí)間: 2025-3-21 17:43
書目名稱Responsible Consumption and Sustainability影響因子(影響力)




書目名稱Responsible Consumption and Sustainability影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Responsible Consumption and Sustainability網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Responsible Consumption and Sustainability網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Responsible Consumption and Sustainability被引頻次




書目名稱Responsible Consumption and Sustainability被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Responsible Consumption and Sustainability年度引用




書目名稱Responsible Consumption and Sustainability年度引用學(xué)科排名




書目名稱Responsible Consumption and Sustainability讀者反饋




書目名稱Responsible Consumption and Sustainability讀者反饋學(xué)科排名





作者: 四海為家的人    時(shí)間: 2025-3-21 21:52

作者: 為現(xiàn)場(chǎng)    時(shí)間: 2025-3-22 02:34

作者: Consequence    時(shí)間: 2025-3-22 06:50

作者: 大暴雨    時(shí)間: 2025-3-22 12:28
César Sahelices-Pinto,Ana Lanero Carrizo,Jose Luis Vazquez Burguete
作者: 尖    時(shí)間: 2025-3-22 14:48

作者: 十字架    時(shí)間: 2025-3-22 20:38
Marco A. Cruz-Morato,Carla Rodriguez-Sanchez,Carolina Sanchezlitiker sowie Lehrende und Studierende an Hochschulen..Das Kapitel 37 “Die Bedeutung von End-to-End-Prozessen für die Digitalisierung im Finanzbereich” wird?auf link.springer.com unter der Creative Commons Namensnennung 4.0 International Lizenz?ver?ffentlicht..978-3-658-22129-4
作者: Detonate    時(shí)間: 2025-3-22 21:24
Antonio Chamorro-Mera,Rafael Robina-Ramírezlitiker sowie Lehrende und Studierende an Hochschulen..Das Kapitel 37 “Die Bedeutung von End-to-End-Prozessen für die Digitalisierung im Finanzbereich” wird?auf link.springer.com unter der Creative Commons Namensnennung 4.0 International Lizenz?ver?ffentlicht..978-3-658-22129-4
作者: cringe    時(shí)間: 2025-3-23 04:00

作者: Infinitesimal    時(shí)間: 2025-3-23 09:32

作者: FRAUD    時(shí)間: 2025-3-23 12:46
Estela Nú?ez-Barriopedro,Pedro Cuesta-Vali?o,Yanhua Yangendet wird..über 20 Autorinnen und Autoren mit Expertise in den Branchen Einzelhandel, Bildung, Gesundheit, Telekommunikation, Steuern, Luft- und Raumfahrt, Finanzen, Wirtschaftspolitik, Logistik und Kommunikation nehmen in Einzelbeitr?gen Stellung zu den drei Leitfragen:?.? Was sind die relevanten
作者: 含水層    時(shí)間: 2025-3-23 14:38
endet wird..über 20 Autorinnen und Autoren mit Expertise in den Branchen Einzelhandel, Bildung, Gesundheit, Telekommunikation, Steuern, Luft- und Raumfahrt, Finanzen, Wirtschaftspolitik, Logistik und Kommunikation nehmen in Einzelbeitr?gen Stellung zu den drei Leitfragen:?.? Was sind die relevanten
作者: 初學(xué)者    時(shí)間: 2025-3-23 18:12
Luis Manuel Cerda-Suarez,Iria Paz-Gil,Dolores Lucia Sutil-Martinntierung erhalten Unternehmer, Führungskr?fte, Wissenschaftler und Studierende eine pragmatische Handreichung für die strategische Ausrichtung sowie eine praxisorientierte Anleitung zum Selbermachen. Sechs Fallstudien erm?glichen den direkten Transfer in die Gestaltung passenderGesch?ftsmodelle.?.978-3-658-37481-5978-3-658-37482-2
作者: insipid    時(shí)間: 2025-3-23 23:34

作者: 江湖郎中    時(shí)間: 2025-3-24 06:00
2662-5431 how management and corporate strategy, and the appropriate marketing strategies, can be designed with an aim to achieve responsible consumption and create sustainable lifestyles.?.978-3-031-30744-7978-3-031-30742-3Series ISSN 2662-5431 Series E-ISSN 2662-544X
作者: CHARM    時(shí)間: 2025-3-24 07:38
Green Is in Fashion: Eco-Design and Circular Economy Strategies in the Fashion Industry some major fashion brands are applying circular economy strategies, so we can reflect on how environmental sustainability has progressed. We will also consider if they are really eco-friendly marketing strategies or greenwashing..In contrast to these fashion giants, we will analyse the case of the
作者: ANA    時(shí)間: 2025-3-24 12:30

作者: buoyant    時(shí)間: 2025-3-24 16:26

作者: RACE    時(shí)間: 2025-3-24 19:11

作者: Galactogogue    時(shí)間: 2025-3-25 00:14
Corporate Social Responsibility (CSR) and Sustainable Production in the Wine Industry: “Familia Torrrking group that addresses climate change through creative carbon reduction measures. “Familia Torres” meets a set of criteria, which applies to promoting sustainability through four pillars: greenhouse gas (GHG) reduction, water management, waste reduction, and energy efficiency and renewable energ
作者: Bother    時(shí)間: 2025-3-25 04:50

作者: decipher    時(shí)間: 2025-3-25 08:33
Socially Responsible Actions for a Sustainable Life Model: The Case of the BBVA Financial Group in Mithin the financial sector and overall the third place on the “Merco Responsibility ESG (Environmental, Social and Governance),” consolidating themselves as one of the leading banks regarding the scope of sustainability.
作者: habitat    時(shí)間: 2025-3-25 12:17
Sustainable Cosmetics and Perceived Brand Image on Social Networks: Comparison Between Millennial ann this context, the positioning of several sustainable and conventional cosmetic brands is analysed, considering the generation of belonging of a group of young female consumers (millennials and centennials) and their perception of brand image built through advertising on social networks.
作者: Fissure    時(shí)間: 2025-3-25 19:10

作者: Comprise    時(shí)間: 2025-3-25 21:33

作者: single    時(shí)間: 2025-3-26 00:22
reicher branchenübergreifender Beispiele sowie einer umfassenden Fallstudie aus der Musikindustrie wird die Vorgehensweise veranschaulicht. .978-3-8350-0532-7978-3-8350-9422-2Series ISSN 2627-6364 Series E-ISSN 2627-6372
作者: GUILE    時(shí)間: 2025-3-26 06:35
M. Manuela Palacios-González,M. Soledad Janita-Mu?ozdung, Gesundheit, Telekommunikation, Steuern, Luft- und Raumfahrt, Finanzen, Wirtschaftspolitik, Logistik und Kommunikation nehmen in Einzelbeitr?gen Stellung zu den drei Leitfragen:?.? Was sind die relevanten 978-3-658-27213-5978-3-658-27214-2
作者: 伴隨而來(lái)    時(shí)間: 2025-3-26 09:24
M. Manuela Palacios-González,Antonio Chamorro-Meradung, Gesundheit, Telekommunikation, Steuern, Luft- und Raumfahrt, Finanzen, Wirtschaftspolitik, Logistik und Kommunikation nehmen in Einzelbeitr?gen Stellung zu den drei Leitfragen:?.? Was sind die relevanten 978-3-658-27213-5978-3-658-27214-2
作者: heart-murmur    時(shí)間: 2025-3-26 14:17
Springer Business Caseshttp://image.papertrans.cn/r/image/828737.jpg
作者: FLAT    時(shí)間: 2025-3-26 18:32
https://doi.org/10.1007/978-3-031-30742-3Case studies; Marketing; Responsible consumers; SDGs; Social Marketing; Sustainability; Sustainable Develo
作者: Conquest    時(shí)間: 2025-3-26 21:41
Enrique Carlos Bianchi,Jose Luis Vazquez Burguete,Presents latest global case studies which can be used in the classroom.Highlights actions carried out by companies to minimize the social and environmental damages.Constructs a unified perspective by
作者: dendrites    時(shí)間: 2025-3-27 02:27
978-3-031-30744-7The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
作者: FLINT    時(shí)間: 2025-3-27 06:34
Responsible Consumption and Sustainability978-3-031-30742-3Series ISSN 2662-5431 Series E-ISSN 2662-544X
作者: 無(wú)目標(biāo)    時(shí)間: 2025-3-27 11:15

作者: 猛烈責(zé)罵    時(shí)間: 2025-3-27 17:35

作者: 極端的正確性    時(shí)間: 2025-3-27 19:08

作者: Peak-Bone-Mass    時(shí)間: 2025-3-28 01:34
María Fernanda Figueroa,Adriana Marina,Edison Irving Benites?Leivaraxisbeispielen und Best Practices.Bietet Basis für anwendunDer Sammelband fokussiert auf den in der Wirtschaftspraxis gegenw?rtigen und vielfach diskutierten Prozess der digitalen Transformation. Dieser führt in Unternehmen zur Etablierung einer spezifischen, auf die Nutzung digitaler Technologien
作者: canonical    時(shí)間: 2025-3-28 03:56

作者: HARP    時(shí)間: 2025-3-28 09:24

作者: Incorruptible    時(shí)間: 2025-3-28 10:46

作者: cluster    時(shí)間: 2025-3-28 15:48

作者: 贊成你    時(shí)間: 2025-3-28 22:50
folgreiche Gesch?ftsmodelle einem zunehmenden Anpassungsdruck ausgesetzt. Technologische Entwicklungen (KI, Robotik, IoT etc.) erm?glichen tief greifende Ver?nderungen von Unternehmensstrukturen und Herstellungsprozessen. Zudem wirken Trends im sozialen Miteinander (neue Medien und soziale Netzwerke
作者: 整潔    時(shí)間: 2025-3-29 00:19

作者: 反復(fù)拉緊    時(shí)間: 2025-3-29 05:47

作者: COW    時(shí)間: 2025-3-29 09:15
Enrique Carlos Bianchi,Cecilia BianchistechnikWie in kaum einer anderen traditionellen Branche führen in der Medienwirtschaft Digitalisierung und Vernetzung zu neuen Herausforderungen und tiefgreifenden strukturellen Ver?nderungen, denn die Value Proposition von Medienunternehmen ist Information und somit immateriell. Verbesserte Inform
作者: arbiter    時(shí)間: 2025-3-29 12:14
Alicia Izquierdo-Yusta,M. Dolores Méndez-Aparicio,Ana Isabel Jiménez-Zarco,M. Pilar Martínez-RuízstechnikWie in kaum einer anderen traditionellen Branche führen in der Medienwirtschaft Digitalisierung und Vernetzung zu neuen Herausforderungen und tiefgreifenden strukturellen Ver?nderungen, denn die Value Proposition von Medienunternehmen ist Information und somit immateriell. Verbesserte Inform
作者: 有節(jié)制    時(shí)間: 2025-3-29 19:04
Wertsch?pfungskooperationen sowie branchenübergreifenden Leistungsangeboten eines Unternehmens gerecht wird. Wegen der permanenten Ver?nderungen der Umwelt muss ein Unternehmen, um dauerhaft wettbewerbsf?hig zu bleiben, ein aktives Innovationsmanagement des Gesch?ftsmodells sicherstellen. Die Unter
作者: lambaste    時(shí)間: 2025-3-29 22:50
Book 2023and services) they launch on the market. It also highlights the education campaigns that promote behavioral changes and new sustainable lifestyles that have been developed by all kinds of organizations (Public Administration, NGOs, and businesses), mainly from Corporate Social Responsibility, Social
作者: 委屈    時(shí)間: 2025-3-30 03:47
Sustainable Business Models in Fashion Industry: An Argentine Social Enterprise Fostering an Inclusiends the sufficiency and circular economy literatures, digging into marketing and production strategies that promote consumption reduction and ensure the highest utility and value of products, components, and materials always decoupling economic development from finite resource consumption.
作者: kidney    時(shí)間: 2025-3-30 06:27
Book 2023 Marketing, and Behavioral Economics perspectives. International cases help students learn how management and corporate strategy, and the appropriate marketing strategies, can be designed with an aim to achieve responsible consumption and create sustainable lifestyles.?.
作者: Tractable    時(shí)間: 2025-3-30 12:00
Corporate Social Marketing, Drunken Tourism and Sustainability: The Case of Meliá Hotels Internationusing .. These social marketing actions, among others, have enhanced tourism sustainability in Magaluf and have created benefits for both companies and residents. They provide an opportunity to reposition the image of Magaluf.
作者: 灰心喪氣    時(shí)間: 2025-3-30 16:07
Providing Sustainable Solutions in Chile: Neptuno Pumps—Innovation That Flows to develop reliable solutions and energy-efficient equipment that are fully customized to consumer needs and to facilitate efficient, sustainable, and innovative services by recycling, remanufacturing, and reusing.
作者: Hamper    時(shí)間: 2025-3-30 17:30

作者: 恃強(qiáng)凌弱    時(shí)間: 2025-3-30 22:17
GreenBox: Ethics, Sustainable Management, and Social Commitmento society. From its scope, resources, and institutional capacities, each organization has contributed to generating a social agreement to avoid a water crisis. The objectives of this case study were as the following:
作者: Mnemonics    時(shí)間: 2025-3-31 01:13

作者: seruting    時(shí)間: 2025-3-31 05:31
,Theoretical Background: Responsible Consumption and Sustainability—Corporate Social Responsibility,rends. The concentration of economic power, the denationalization of economies, the forms of production and consumption, market systems, socioeconomic imbalances, environmental impacts, and the effects of the presence of human beings on the planet constitute an unprecedented legacy.




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