標(biāo)題: Titlebook: Research Partnerships in Early Childhood Education; Teachers and Researc Judith Duncan (associate professor of Education),L Book 2013 Judit [打印本頁] 作者: 無法生存 時(shí)間: 2025-3-21 18:22
書目名稱Research Partnerships in Early Childhood Education影響因子(影響力)
書目名稱Research Partnerships in Early Childhood Education影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Research Partnerships in Early Childhood Education網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Research Partnerships in Early Childhood Education網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Research Partnerships in Early Childhood Education被引頻次
書目名稱Research Partnerships in Early Childhood Education被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Research Partnerships in Early Childhood Education年度引用
書目名稱Research Partnerships in Early Childhood Education年度引用學(xué)科排名
書目名稱Research Partnerships in Early Childhood Education讀者反饋
書目名稱Research Partnerships in Early Childhood Education讀者反饋學(xué)科排名
作者: Initiative 時(shí)間: 2025-3-21 20:13 作者: Verify 時(shí)間: 2025-3-22 02:30 作者: 不整齊 時(shí)間: 2025-3-22 05:25
978-1-349-46851-5Judith Duncan and Lindsey Conner 2013作者: 是比賽 時(shí)間: 2025-3-22 08:48
ren alike. Drawing on examples of successful partnerships from Canada, Australia, and New Zealand, they set out the successes, struggles, insights, and opportunities that come from such partnerships.978-1-349-46851-5978-1-137-34688-9作者: Increment 時(shí)間: 2025-3-22 13:55 作者: 畏縮 時(shí)間: 2025-3-22 19:04 作者: 招募 時(shí)間: 2025-3-22 21:20
Introduction,future directions in professional learning (Schleicher, 2012). While this involves a political agenda (Nuttall, 2010), related to why we do things the way we do them, the challenge for practitioners in the early childhood sector is to find appropriate common objectives for collaborative activities. 作者: 敘述 時(shí)間: 2025-3-23 02:15 作者: 假 時(shí)間: 2025-3-23 09:27 作者: 衰老 時(shí)間: 2025-3-23 13:05 作者: 大看臺(tái) 時(shí)間: 2025-3-23 17:49 作者: grounded 時(shí)間: 2025-3-23 21:30
,Ko koe ki tēna, ko ahau ki tēnei kīwai o te kete: Exploring Collaboration across a Range of Recent ionships that make any kind of researching, teaching, and learning possible, let alone effective, are reliant on building collaborative partnerships between teachers, academic researchers, and others with an invested interest in the educational project (e.g., . [children] and . [parents])—as well as作者: Irascible 時(shí)間: 2025-3-23 23:01
,An Ongoing Exploration of Uncertainty: Ethical Identities—Ours and Children’s,-Ketchabaw, Nxumalo, Kocher, Elliot, & Sanchez, 2013) that had begun in 2006 under the auspices of the University of Victoria, British Columbia (BC), Canada. This project invited early childhood educators to gather together to think critically, question assumptions, and look more deeply into their p作者: 偏離 時(shí)間: 2025-3-24 04:20
,Teacher Reflection in Early Years Partnership Research Projects: But It’s No Use Going Back to Yestrs) and teachers, where reflection and reflective records formed the data gathering methodology, as well as generating our new understandings. The teachers, discussed in this chapter, describe their experiences with reflective writing in the two projects. Drawing on the theoretical concepts of Fouca作者: 繼承人 時(shí)間: 2025-3-24 06:37 作者: ureter 時(shí)間: 2025-3-24 11:56 作者: Decongestant 時(shí)間: 2025-3-24 17:59
,Teacher Reflection in Early Years Partnership Research Projects: But It’s No Use Going Back to Yestchers, discussed in this chapter, describe their experiences with reflective writing in the two projects. Drawing on the theoretical concepts of Foucault, and Deleuze and Guattari, the use of reflective writing within partnership projects is reexamined.作者: 上流社會(huì) 時(shí)間: 2025-3-24 21:26 作者: 自制 時(shí)間: 2025-3-25 03:11 作者: 付出 時(shí)間: 2025-3-25 03:34
Veronica Pacini-Ketchabaw,Fikile Nxumaloie man früher deswegen die Gehirne gewogen hat, weil man glaubte, ein schwereres mü?te auch in seiner T?tigkeit dem leichteren überlegen sein, pflegt man jetzt die Zahl der Windungen bei der Autopsie als Ma?stab für die Beurteilung geistiger Gr??e anzulegen. Ich m?chte mich nicht schlankwegs zu dies作者: Hla461 時(shí)間: 2025-3-25 10:12 作者: 流出 時(shí)間: 2025-3-25 14:27
Mei Lai,Stuart Mcnaughtonser Art auch die Stelle mit gr??erer oder geringerer Sicherheit anzugeben, wo der Ausgangspunkt für ihre Erregung wohl angenommen werden mu?. Dabei ist noch ein gro?er Unterschied zu machen, indem nur ein Teil, ein recht wichtiger, der Motilit?t angeregt wird durch den Willen des Ich und ein anderer作者: certain 時(shí)間: 2025-3-25 16:51 作者: pulmonary-edema 時(shí)間: 2025-3-25 23:03
Jenny Ritchie,Janita Craw,Cheryl Rau,Iris Duhnorden, weshalb ich es mir angelegen sein lie?, auf dieser Grundlage weiter zu bauen und die Methode allm?hlich zu vervollkommnen. In mehrfacher Hinsicht wurde mir dies m?glich, u. a. durch die Einführung des Formalins als Fixierungsmittel, wodurch das Material gr??ere Elastizit?t und zugleich gr??er作者: INCH 時(shí)間: 2025-3-26 00:35
Kim Atkinson,Enid Ellioterst?ren: die andere H?lfte kann w?hrend der Pr?paration als Vergleichsobjekt unversehrt erhalten und nachher abgetrennt werden, um zur Herstellung von Serienschnitten oder zu anderen Zwecken zu dienen. Die Behandlung der den Pr?paranten zur Verfügung gestellten Gehirnh?lfte gestaltet sich folgender作者: Eulogy 時(shí)間: 2025-3-26 05:34
Introduction, years learning communities are leading to improved outcomes for children and, at the same time, are enabling the development of teachers as researchers of their own practice (Nuttall, 2010). Not only does this contribute to new knowledge about and for the sector, but it can also build the capabilit作者: 顛簸下上 時(shí)間: 2025-3-26 12:16 作者: ALIBI 時(shí)間: 2025-3-26 13:26 作者: Afflict 時(shí)間: 2025-3-26 20:06 作者: helper-T-cells 時(shí)間: 2025-3-26 22:51
,Ko koe ki tēna, ko ahau ki tēnei kīwai o te kete: Exploring Collaboration across a Range of Recent tion to experiences encountered in the wider (local/global) world we live in; an approach Taylor (2008) refers to as “a planetary view” (p. 9). From this perspective, transformation demands that those involved develop a critical and reflexive understanding of teaching, learning, early childhood care作者: filicide 時(shí)間: 2025-3-27 02:50
Conclusion: Research Partnerships in Early Years Education,ncounter uncertainty, diversity, innovation in ways and forms that challenge traditional research methods, traditional ways of writing in the academic world, and more familiar forms of knowledge, understanding, and learning. Across the chapters the authors have provided examples where the partnershi作者: Chemotherapy 時(shí)間: 2025-3-27 05:57 作者: 知識(shí) 時(shí)間: 2025-3-27 09:32
Judith Duncan (associate professor of Education),L作者: 開玩笑 時(shí)間: 2025-3-27 14:10
Research Partnerships in Early Childhood Education978-1-137-34688-9作者: 脾氣暴躁的人 時(shí)間: 2025-3-27 20:32 作者: 自負(fù)的人 時(shí)間: 2025-3-27 23:30
Lindsey Conner,Judith Duncanges die Einsicht in das Wesen der Materie gewaltige Ver?nde- rungen in unserem Denken zur Folge haben wird, ?hnlich erschütternd wird, glaube ich, das volle Verst?ndnis der Weise sein, wie das Ge- hirn als ein Teil der Natur uns auch die Kenntnis der Natur vermittelt. Ich kann mir auch denken, da? d作者: Mystic 時(shí)間: 2025-3-28 03:25 作者: 笨重 時(shí)間: 2025-3-28 08:47 作者: 致詞 時(shí)間: 2025-3-28 12:31
Mei Lai,Stuart Mcnaughton am eigenen K?rper. Es sind ganz bestimmte Teile des Gehirns, deren das Ich zur Verwirklichung dieser seiner Zwecke bedarf. Hier handelt es sich nun nicht um zentripetale wie bisher, sondern um zentrifugal leitende Nerven. Aber nicht nur die Motilit?t bedarf ihrer, es gibt auch noch andere ebenfalls作者: Senescent 時(shí)間: 2025-3-28 18:16 作者: ventilate 時(shí)間: 2025-3-28 21:29
Jenny Ritchie,Janita Craw,Cheryl Rau,Iris Duhn meinem Lehrer und Vorg?nger an der Lehrkanzel für makroskopische Anatomie in Upp.sala, Prof. . begründet worden. Wie er mir selbst erz?hlte, empfing er die Idee dazu, als er um das Jahr 1880 an einigen alten ausrangierten Gehirnen, die viele Jahre in saurem Spiritus gelegen waren, beobachtete, wie 作者: Emg827 時(shí)間: 2025-3-28 23:54