標(biāo)題: Titlebook: Rechtsstatus und Bildungschancen; Die staatliche Ungle Janina S?hn Book 2011 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesb [打印本頁] 作者: Iodine 時(shí)間: 2025-3-21 19:39
書目名稱Rechtsstatus und Bildungschancen影響因子(影響力)
書目名稱Rechtsstatus und Bildungschancen影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Rechtsstatus und Bildungschancen網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Rechtsstatus und Bildungschancen網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Rechtsstatus und Bildungschancen被引頻次
書目名稱Rechtsstatus und Bildungschancen被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Rechtsstatus und Bildungschancen年度引用
書目名稱Rechtsstatus und Bildungschancen年度引用學(xué)科排名
書目名稱Rechtsstatus und Bildungschancen讀者反饋
書目名稱Rechtsstatus und Bildungschancen讀者反饋學(xué)科排名
作者: 自傳 時(shí)間: 2025-3-22 00:15 作者: 讓空氣進(jìn)入 時(shí)間: 2025-3-22 00:37 作者: 不可知論 時(shí)間: 2025-3-22 06:33
Janina S?hnnd afforded six autonomous vehicles from 89 applicants which finished the course within the timelimit. This chapter gives a short overview of the history of the Grand Challenges, discusses the background of the Urban Challenge, as well as goes over high level rules and the qualifying process. The re作者: Endoscope 時(shí)間: 2025-3-22 12:24
Janina S?hn complex shape model. For the grid-based data fusion, the drivability of the roadway is described by a Dempster–Shafer probability mass model targeting to classify the environment into ., . or .. LIDAR-based distance measurements and camera-based colorspace segmentation results are transformed into 作者: stress-test 時(shí)間: 2025-3-22 14:05 作者: Myocyte 時(shí)間: 2025-3-22 19:58 作者: 等級(jí)的上升 時(shí)間: 2025-3-22 21:22 作者: grounded 時(shí)間: 2025-3-23 01:52
Janina S?hnng provision to achieve productive outcomes of these kinds for young people, and industry for related but different purposes. In many ways, these transitions are seen as tangible measures of schools’ and the schooling system’s performance. Yet, factors beyond the school itself also shape the kinds o作者: HALO 時(shí)間: 2025-3-23 07:31 作者: fringe 時(shí)間: 2025-3-23 10:41
about what constituted ‘a(chǎn)ppropriate’ transition pathways for students at the school. This chapter uses membership categorisation analysis to demonstrate how the privileging of traditional academic pathways over vocational education and training was articulated as part of the school’s moral order by 作者: Spirometry 時(shí)間: 2025-3-23 16:30 作者: 羅盤 時(shí)間: 2025-3-23 18:28
Rechtsstatus und gruppenspezifische Immigrations- und Integrationspolitiken: Eine theoretische Konzt keinen Rückschluss auf p?dagogisch relevante Sachverhalte.“ Zudem ist, wie sp?ter ausgeführt werden wird, gerade für den Zugang zu allgemeinbildenden Schulen der Rechtsstatus heutzutage wenig bedeutsam und die Teilhabem?glichkeit nahezu universalistisch geregelt.作者: 脫毛 時(shí)間: 2025-3-24 02:15
Soziale Determinanten der Bildungsungleichheiten zwischen Migrantengruppen: Der Forschungsstand, 3 als vermittelnde Faktoren verwiesen, wenn argumentiert wurde, auf welche . Art und Weise der Rechtsstatus von Migrant(inn)en auf ihre Bildungschancen einwirkt. Aber auch andere, nun diskutierte Merkmale, die vom Rechtsstatus unabh?ngig sind, k?nnten die Bildungsdisparit?ten zwischen Migrantengrup作者: mitten 時(shí)間: 2025-3-24 02:32 作者: 深淵 時(shí)間: 2025-3-24 06:33 作者: cardiopulmonary 時(shí)間: 2025-3-24 14:15 作者: DEBT 時(shí)間: 2025-3-24 14:54 作者: deviate 時(shí)間: 2025-3-24 21:03
Janina S?hnne) of Team CarOLO (Technische Universit?t Braunschweig). The vehicle architecture is subdivided into four main functional levels for perception, situation interpretation, motion planning and motion control. The perception approach is based on a hybrid fusion system, combining classical object-based作者: cleaver 時(shí)間: 2025-3-25 02:09 作者: 情愛 時(shí)間: 2025-3-25 05:34
Janina S?hnne) of Team CarOLO (Technische Universit?t Braunschweig). The vehicle architecture is subdivided into four main functional levels for perception, situation interpretation, motion planning and motion control. The perception approach is based on a hybrid fusion system, combining classical object-based作者: somnambulism 時(shí)間: 2025-3-25 09:27
Janina S?hnenerated by a high-level path planner are not feasible for vehicles and need improvement. In addition, moving obstacles in the environment are generally not known a priori, which also requires the paths to be able to be replanned in real-time. The proposed method presents three novel features to sat作者: opalescence 時(shí)間: 2025-3-25 13:02
Janina S?hn domestically. This is one of the important signs that mankind has entered the information society. Communication is the exchange of information. In this sense, communication has existed in ancient times. Digital communication is the communication of transmitting digital signals. The analog signals 作者: 任命 時(shí)間: 2025-3-25 18:05
Janina S?hnouth leads to social exclusion, poor mental and physical health, social unrest, and a pattern of labor disengagement. Research has shown that young people who are at risk of unsuccessful school-to-work transitions experience school as an adverse context. Work-based education (WBE) is one of the most作者: 冷淡一切 時(shí)間: 2025-3-25 22:26 作者: 異端邪說下 時(shí)間: 2025-3-26 01:05
Janina S?hncially pronounced during times of economic crisis and for young people with low levels of formal education. In response, federal and provincial governments have introduced various schemes aimed at helping young people make the transition from school to post-school life. Most of these schemes are roo作者: 擔(dān)心 時(shí)間: 2025-3-26 07:46 作者: Inoperable 時(shí)間: 2025-3-26 08:38 作者: EWE 時(shí)間: 2025-3-26 12:42
https://doi.org/10.1007/978-3-531-93364-1Bildungsungleichheiten; Integration; Integrationspolitik; Soziologie; soziale Ungleichheit作者: Entropion 時(shí)間: 2025-3-26 16:54
978-3-531-18145-5VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2011作者: Moderate 時(shí)間: 2025-3-26 21:36 作者: CREST 時(shí)間: 2025-3-27 02:14
Janina S?hnAussiedler und ausl?ndische Zugewanderte im Vergleich..Includes supplementary material: 作者: 昆蟲 時(shí)間: 2025-3-27 06:05 作者: 捏造 時(shí)間: 2025-3-27 12:44 作者: 搜集 時(shí)間: 2025-3-27 15:19
Der Fall Deutschland: Bildungsrelevante Zuwanderungs- und Aufenthaltsbedingungen von Migrantengrupp von Zuwandererkindern hin zum Fallbeispiel der Bundesrepublik Deutschland. Untersucht werden die Rechtslage und Politiken, die meine Untersuchungspopulation, die zwischen 1987 und 2003 Zugewanderten, betrafen. Im Fokus stehen – in einer entsprechend historisch retrospektiven Analyse – die unterschi作者: 天賦 時(shí)間: 2025-3-27 19:04 作者: accomplishment 時(shí)間: 2025-3-27 22:45
Hypothesen zur Wirkung des Rechtsstatus von Migrantenkindern auf Bildungschancen an deutschen Schulzusammenfassend dar. Meine Untersuchungspopulation sind Personen, die in den Jahren 1987 bis 2003 als Minderj?hrige in die Bundesrepublik einreisten. Verglichen werden Aussiedler(innen) und Migrant(inn)en, die als Ausl?nder(innen) zuwanderten. Innerhalb der heterogenen Gruppe der als Ausl?nder(innen作者: 寬容 時(shí)間: 2025-3-28 02:43 作者: Juvenile 時(shí)間: 2025-3-28 07:01 作者: 權(quán)宜之計(jì) 時(shí)間: 2025-3-28 12:58 作者: progestin 時(shí)間: 2025-3-28 15:10 作者: 吞沒 時(shí)間: 2025-3-28 22:28 作者: NEXUS 時(shí)間: 2025-3-29 01:16
Book 2011Regelungen und repr?sentativer Umfragedaten zeigt, wie die Gruppen der Aussiedler und ausl?ndischen Zugewanderten vom Staat ungleich behandelt wurden und wie sich dies auf den Schulerfolg auswirkte: Im Zusammenspiel mit anderen sozialen Faktoren verringerte der inkludierende Rechtsstatus von Aussiedlern deren Bildungsrisiken deutlich.作者: AMPLE 時(shí)間: 2025-3-29 06:34 作者: 蔓藤圖飾 時(shí)間: 2025-3-29 10:05 作者: 陪審團(tuán) 時(shí)間: 2025-3-29 14:48
2662-2947 dungschancen als Einheimische - doch auch zwischen Migrantengruppen bestehen gro?e Bildungsungleichheiten. Um diese zu erkl?ren, untersucht Janina S?hn die Rolle unterschiedlicher Rechtsstatus. Die Analyse immigrations- und integrationspolitischer Regelungen und repr?sentativer Umfragedaten zeigt, w作者: CARK 時(shí)間: 2025-3-29 18:28
Book 2011hheiten. Um diese zu erkl?ren, untersucht Janina S?hn die Rolle unterschiedlicher Rechtsstatus. Die Analyse immigrations- und integrationspolitischer Regelungen und repr?sentativer Umfragedaten zeigt, wie die Gruppen der Aussiedler und ausl?ndischen Zugewanderten vom Staat ungleich behandelt wurden