標(biāo)題: Titlebook: Reasoning about Preference Dynamics; Fenrong Liu Book 2011 Springer Netherlands 2011 belief.deontic logic.deontic reasoning.dynamic episte [打印本頁] 作者: Glitch 時間: 2025-3-21 19:04
書目名稱Reasoning about Preference Dynamics影響因子(影響力)
書目名稱Reasoning about Preference Dynamics影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Reasoning about Preference Dynamics網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Reasoning about Preference Dynamics網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Reasoning about Preference Dynamics被引頻次
書目名稱Reasoning about Preference Dynamics被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Reasoning about Preference Dynamics年度引用
書目名稱Reasoning about Preference Dynamics年度引用學(xué)科排名
書目名稱Reasoning about Preference Dynamics讀者反饋
書目名稱Reasoning about Preference Dynamics讀者反饋學(xué)科排名
作者: 難取悅 時間: 2025-3-21 21:34 作者: 染色體 時間: 2025-3-22 01:18 作者: 錯誤 時間: 2025-3-22 07:37
el (vgl. Veil, 1999: 182). Vor diesem Hintergrund ist der Zeitbedarf nicht nur ein Kostenfaktor (Zeit als Ressource), sondern auch ein strategischer Erfolgsfaktor (Zeit als Geschwindigkeit und damit F?higkeit im Vergleich zum Wettbewerb). Zeit wird zu einem doppelten Erfolgsfaktor, wenn man den Zeit作者: Platelet 時間: 2025-3-22 10:55 作者: agenda 時間: 2025-3-22 13:28
n.Ermutigt zum Denken über die Grenzen der Kommunikation hinDieses Buch beschreibt, wie Kommunikationsabteilungen ihre Prozesse digitalisieren k?nnen, um auch in Zukunft erfolgreich zur Wertsch?pfung ihrer Unternehmen beizutragen.?.über 30 renommierte Branchenexperten und Wissenschaftler geben einen作者: 權(quán)宜之計 時間: 2025-3-22 18:28 作者: GRE 時間: 2025-3-22 21:16 作者: Digitalis 時間: 2025-3-23 01:25
Fenrong Liuwir aufkl?ren, warum das so ist, und zeigen, wie der Datenschutz allen Verantwortlichen Prüfschemata auferlegt. Das bedeutet in aller Regel eine Einzelfallprüfung aktueller Technologie, Strategie und konkreter Umsetzung, weshalb die vielen Facetten der User Journey vom Cookie-unterstützten Zugang zu作者: floodgate 時間: 2025-3-23 08:17 作者: enflame 時間: 2025-3-23 11:00 作者: 狼群 時間: 2025-3-23 17:50 作者: Colonnade 時間: 2025-3-23 18:02
Book 2011 between many fields, from philosophy and computer science to economics, linguistics, and psychology. For the experienced scholar access to a large body of recent literature is provided and the novice gets a thorough introduction to the action and techniques of dynamic logic.作者: 不整齊 時間: 2025-3-24 00:06 作者: jet-lag 時間: 2025-3-24 06:20 作者: otic-capsule 時間: 2025-3-24 09:39 作者: 捕鯨魚叉 時間: 2025-3-24 13:17
Preference over Worlds: Static Logicdering, indicating that one alternative is “better” than another. For instance, when playing chess or other games, choosing a move π. instead of π. is determined largely by a consideration concerning the outcomes that π. or π. leads to. In general, individual preferences can be used to predict behav作者: Introduction 時間: 2025-3-24 17:21
Preference over Worlds: Dynamic Logicis the . of preference change. Our preferences are modified constantly through commands of moral authorities, suggestions from friends who give good advice, or just changes in our own evaluation of worlds and actions. Living in a society, our preference is also affected by what others like or dislik作者: spondylosis 時間: 2025-3-24 23:05
Entanglement of Preference, Knowledge and Beliefke her preferences into account, but also what she knows or believes about the outcomes of her actions. And in rational social decisions, she will also factor in what she knows about the preferences of others.. Knowledge, belief and preference are often deeply entangled in our reasoning.作者: acheon 時間: 2025-3-25 00:32 作者: 元音 時間: 2025-3-25 06:48
Preference from Priorities: Dynamic Logicfrom a priority sequence have been proposed, both under complete and under incomplete information. In this chapter we take up one of the main themes of this book, and address the dynamics of changes in preferences in this richer setting. What we find is that our earlier methods for plain betterness 作者: Nonporous 時間: 2025-3-25 10:08
A Two-Level Perspective on Preferenceped what might be seen as a competing priority-based view of preference. These two perspectives had different intuitions, both plausible and attractive. Even so, the question naturally arises how the two are related. The aim of the present chapter is to draw a comparison, connect them, and try to in作者: genesis 時間: 2025-3-25 12:36 作者: 蓋他為秘密 時間: 2025-3-25 19:02 作者: 香料 時間: 2025-3-25 21:59 作者: poliosis 時間: 2025-3-26 00:20 作者: 最初 時間: 2025-3-26 06:36
978-94-007-3630-6Springer Netherlands 2011作者: Genteel 時間: 2025-3-26 10:44
Reasoning about Preference Dynamics978-94-007-1344-4Series ISSN 0166-6991 Series E-ISSN 2542-8292 作者: paragon 時間: 2025-3-26 14:55
Synthese Libraryhttp://image.papertrans.cn/r/image/822489.jpg作者: CLASH 時間: 2025-3-26 19:05
https://doi.org/10.1007/978-94-007-1344-4belief; deontic logic; deontic reasoning; dynamic epistemic logic; dynamic logic; games; preference; prefer作者: Occipital-Lobe 時間: 2025-3-26 22:54 作者: 宴會 時間: 2025-3-27 01:56 作者: antedate 時間: 2025-3-27 05:36
Entanglement of Preference, Knowledge and Beliefke her preferences into account, but also what she knows or believes about the outcomes of her actions. And in rational social decisions, she will also factor in what she knows about the preferences of others.. Knowledge, belief and preference are often deeply entangled in our reasoning.作者: 躲債 時間: 2025-3-27 12:23 作者: 消息靈通 時間: 2025-3-27 14:01 作者: cornucopia 時間: 2025-3-27 19:11 作者: GEM 時間: 2025-3-27 23:43 作者: Toxoid-Vaccines 時間: 2025-3-28 05:53 作者: 喊叫 時間: 2025-3-28 10:11
0166-6991 psychology. For the experienced scholar access to a large body of recent literature is provided and the novice gets a thorough introduction to the action and techniques of dynamic logic.978-94-007-3630-6978-94-007-1344-4Series ISSN 0166-6991 Series E-ISSN 2542-8292 作者: hypnotic 時間: 2025-3-28 12:11
Zusammenh?nge erf?hrt der Leser, warum und wie die agile Idee in einem Unternehmen Erfolg schafft. Janko B?hm leitet den Erfolgsfaktor Agilit?t in seinem Buch anhand der zwei gebr?uchlichsten agilen Methoden ?Scrum“ und ?Kanban“ her. Damit wird das Buch zum praktischen Helfer für das Team und die ei作者: 輕快來事 時間: 2025-3-28 17:53
n empirischen Studien zufolge 55?% in einer Einzelkanzlei. Von diesen wiederum sind knapp ein Drittel als Generalisten in verschiedenen Rechtsgebieten t?tig. Aus einer solchen Konstellation ergeben sich für sie jedoch gro?e Herausforderungen bei der Vermarktung, sodass es sich schwierig gestaltet, d作者: INERT 時間: 2025-3-28 20:09
Fenrong Liues weiterhin zutrifft und bei Bedarf an seiner Positionierung feilen. Kanzleien, deren USP noch nicht vollst?ndig definiert ist, weil sich bei ihnen Lücken mit Blick auf die gewünschte Positionierung auftun, müssen diese schlie?en. Sie müssen festlegen, woran sie noch arbeiten m?chten, damit sie ein作者: NOVA 時間: 2025-3-28 22:54
enziellen Verlierern, denen der Zeitbedarf für Vorbereitung und Umsetzung der Change-Programmatik M?glichkeiten für mikropolitische Ma?nahmen er?ffnet. Sie gewinnen Zeit, um gruppendynamische Prozesse anzusto?en und damit Einfluss auf die Systemmacht zu nehmen. Dies führt Unternehmen in einen Zwiesp作者: 痛打 時間: 2025-3-29 04:34
Fenrong Liuchpoints zwischen Kunden und Unternehmen. Dabei gilt: Je datengetriebener die eingesetzte Technologie zur Optimierung der User Journey ist, desto h?her sind in der Regel die Anforderungen an das Datenschutzrecht. Um greifbare Beispiele zu liefern, untersuchen die Autoren in den Teilen II und III den作者: Genistein 時間: 2025-3-29 09:16
Fenrong Liuchpoints zwischen Kunden und Unternehmen. Dabei gilt: Je datengetriebener die eingesetzte Technologie zur Optimierung der User Journey ist, desto h?her sind in der Regel die Anforderungen an das Datenschutzrecht. Um greifbare Beispiele zu liefern, untersuchen die Autoren in den Teilen II und III den