標(biāo)題: Titlebook: Reason and Education; Essays in Honor of I Harvey Siegel Book 1997 Springer Science+Business Media Dordrecht 1997 ETA.English.cognition.edu [打印本頁(yè)] 作者: 和善 時(shí)間: 2025-3-21 19:13
書(shū)目名稱(chēng)Reason and Education影響因子(影響力)
書(shū)目名稱(chēng)Reason and Education影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Reason and Education網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱(chēng)Reason and Education網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Reason and Education被引頻次
書(shū)目名稱(chēng)Reason and Education被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Reason and Education年度引用
書(shū)目名稱(chēng)Reason and Education年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Reason and Education讀者反饋
書(shū)目名稱(chēng)Reason and Education讀者反饋學(xué)科排名
作者: offense 時(shí)間: 2025-3-21 23:18 作者: decode 時(shí)間: 2025-3-22 04:25 作者: 船員 時(shí)間: 2025-3-22 05:31
Wouter Van Haaften,Ger Sniknterpretation von klinischen Studien und Evidence Based MediDas erste deutschsprachige Werk zu Evidence Based Medicine unter besonderer Berücksichtung der Klinischen Epidemiologie. Es liefert praxisbezogenes Wissen zur Planung, Durchführung und Interpretation von klinischen Studien und richtet sich 作者: 膝蓋 時(shí)間: 2025-3-22 08:48 作者: 禁止 時(shí)間: 2025-3-22 15:05 作者: 補(bǔ)充 時(shí)間: 2025-3-22 17:45 作者: Omniscient 時(shí)間: 2025-3-23 00:13
William Harenterpretation von klinischen Studien und Evidence Based MediDas erste deutschsprachige Werk zu Evidence Based Medicine unter besonderer Berücksichtung der Klinischen Epidemiologie. Es liefert praxisbezogenes Wissen zur Planung, Durchführung und Interpretation von klinischen Studien und richtet sich 作者: Delude 時(shí)間: 2025-3-23 03:02 作者: 間諜活動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-23 06:53 作者: arbiter 時(shí)間: 2025-3-23 12:20 作者: 暗語(yǔ) 時(shí)間: 2025-3-23 15:54
Carlton H. Bowyer,Herbert L. McCreeihre Studienarbeiten zu verfassen..Der Abschnitt zum wissenschaftlichen Arbeiten mit Kind informiert über geltende gesetzliche Regelungen wie z.?B. den Elterngeld- und Elternzeitanspruch, mit welchem Entgegenkommen vonseiten der Hochschule junge Eltern rechnen k?nnen und wie diese ihr Studium bspw. 作者: Spongy-Bone 時(shí)間: 2025-3-23 19:41
D. C. Phillipst von der alten unterscheidet, seitdem das Risiko berechenbar wurde: Die Zukunft wird nicht mehr durch die Willkür der G?tter bestimmt und der Mensch muss Naturgewalten nicht mehr passiv über sich ergehen lassen (Bernstein 1996). Im Jahre 1654 haben Pascal und Fermat gemeinsam die Quantifizierung de作者: 環(huán)形 時(shí)間: 2025-3-24 01:50 作者: 奇思怪想 時(shí)間: 2025-3-24 02:55
Jerrold R. Coombsrweiterung und überarbeitung der Kapitel zu Meta-Analysen, d.Die dritte Auflage liefert praxisbezogenes Wissen zur Planung, Durchführung und Interpretation von klinischen Studien und richtet sich an alle Personen, die eine wissenschaftliche Karriere beschreiten wollen oder an Evidence Based Medicine作者: ferment 時(shí)間: 2025-3-24 07:26 作者: PATHY 時(shí)間: 2025-3-24 10:58 作者: Allowance 時(shí)間: 2025-3-24 14:53 作者: 不如屎殼郎 時(shí)間: 2025-3-24 20:48
Paul A. Wagnerrmen.Viele praxisrelevante Tipps und Ratschl?ge für angehendDieses Buch liefert praxisbezogenes Wissen zur Planung, Durchführung und Interpretation von klinischen Studien und richtet sich an alle Personen, die eine wissenschaftliche Karriere beschreiten wollen oder an Evidence Based Medicine interes作者: conscience 時(shí)間: 2025-3-24 23:59
Israel Schefflerrmen.Viele praxisrelevante Tipps und Ratschl?ge für angehendDieses Buch liefert praxisbezogenes Wissen zur Planung, Durchführung und Interpretation von klinischen Studien und richtet sich an alle Personen, die eine wissenschaftliche Karriere beschreiten wollen oder an Evidence Based Medicine interes作者: Euphonious 時(shí)間: 2025-3-25 04:09 作者: linguistics 時(shí)間: 2025-3-25 08:35
Harvey SiegelBeispielen ausführlich behandelt. Die meisten klinisch-wissenschaftlichen Fragestellungen k?nnen mit den richtigen Methoden einfach beantwortet, analysiert und interpretiert werden.Dieses Werk ist ein Leitfaden für alle, die wissenschaftliche Studien planen, durchführen oder kritisch interpretieren wollen.978-3-7091-3755-0作者: 擋泥板 時(shí)間: 2025-3-25 12:27
Ynhui ParkBeispielen ausführlich behandelt. Die meisten klinisch-wissenschaftlichen Fragestellungen k?nnen mit den richtigen Methoden einfach beantwortet, analysiert und interpretiert werden.Dieses Werk ist ein Leitfaden für alle, die wissenschaftliche Studien planen, durchführen oder kritisch interpretieren wollen.978-3-7091-3755-0作者: ORE 時(shí)間: 2025-3-25 19:49 作者: 粗糙 時(shí)間: 2025-3-25 21:44
Iris M. YobBeispielen ausführlich behandelt. Die meisten klinisch-wissenschaftlichen Fragestellungen k?nnen mit den richtigen Methoden einfach beantwortet, analysiert und interpretiert werden.Dieses Werk ist ein Leitfaden für alle, die wissenschaftliche Studien planen, durchführen oder kritisch interpretieren wollen.978-3-7091-3755-0作者: uncertain 時(shí)間: 2025-3-26 03:14
Jan Steutel,Ben SpieckerBeispielen ausführlich behandelt. Die meisten klinisch-wissenschaftlichen Fragestellungen k?nnen mit den richtigen Methoden einfach beantwortet, analysiert und interpretiert werden.Dieses Werk ist ein Leitfaden für alle, die wissenschaftliche Studien planen, durchführen oder kritisch interpretieren wollen.978-3-7091-3755-0作者: 預(yù)定 時(shí)間: 2025-3-26 04:49 作者: Ointment 時(shí)間: 2025-3-26 11:31 作者: 一大群 時(shí)間: 2025-3-26 13:53
Allen T. PearsonBeispielen ausführlich behandelt. Die meisten klinisch-wissenschaftlichen Fragestellungen k?nnen mit den richtigen Methoden einfach beantwortet, analysiert und interpretiert werden.Dieses Werk ist ein Leitfaden für alle, die wissenschaftliche Studien planen, durchführen oder kritisch interpretieren wollen.978-3-7091-3755-0作者: Instantaneous 時(shí)間: 2025-3-26 17:02 作者: finale 時(shí)間: 2025-3-26 23:02 作者: FOLD 時(shí)間: 2025-3-27 02:11
Carlton H. Bowyer,Herbert L. McCreektiv genutzt werden k?nnen..Abschlie?end wird beschrieben, welche Formen der k?rperlichen und psychischen Beeintr?chtigungen unter Studierenden h?ufig sind, welche Unterstützungsangebote in Anspruch genommen werden k?nnen und worauf in ihrem Studienumfeld zu achten ist..Mit einer anderen Sprache und作者: LUCY 時(shí)間: 2025-3-27 08:27 作者: 落葉劑 時(shí)間: 2025-3-27 12:48 作者: 敘述 時(shí)間: 2025-3-27 15:30
Victor L. Worsfolden. Unter anderem werden nun auch Analyse und Interpretation von Beobachtungsstudien, Good Clinical Practice, Messung von Lebensqualit?t, Randomisierungsformen (z.B. cross-over und faktorielles Design) und Wissenschaftstheorie beschrieben. Au?erdem gibt es noch mehr anschauliche Fallstudien.978-3-211-27476-7作者: 喚醒 時(shí)間: 2025-3-27 20:09 作者: 一致性 時(shí)間: 2025-3-27 22:59
Ronald S. Lauraen. Unter anderem werden nun auch Analyse und Interpretation von Beobachtungsstudien, Good Clinical Practice, Messung von Lebensqualit?t, Randomisierungsformen (z.B. cross-over und faktorielles Design) und Wissenschaftstheorie beschrieben. Au?erdem gibt es noch mehr anschauliche Fallstudien.978-3-211-27476-7作者: 灌溉 時(shí)間: 2025-3-28 05:35
Paul A. Wagneren. Unter anderem werden nun auch Analyse und Interpretation von Beobachtungsstudien, Good Clinical Practice, Messung von Lebensqualit?t, Randomisierungsformen (z.B. cross-over und faktorielles Design) und Wissenschaftstheorie beschrieben. Au?erdem gibt es noch mehr anschauliche Fallstudien.978-3-211-27476-7作者: Employee 時(shí)間: 2025-3-28 06:51 作者: 類(lèi)型 時(shí)間: 2025-3-28 13:02 作者: Efflorescent 時(shí)間: 2025-3-28 15:44 作者: 生命層 時(shí)間: 2025-3-28 21:29
,Reflections on Israel Scheffler’s Philosophy of Religion, metaphysical garb, so that what remains are simply the matters of living to which religion ought properly on his view address itself. The Bible is thus reconceptualized as a piece of rich literature, of no real difference in logical kind to any other piece of rich literature, except that it defines作者: Mets552 時(shí)間: 2025-3-28 23:48
Book 1997s on Scheffler‘s philosophy of education byscholars from around the world. The papers address the wide range oftopics that Scheffler‘s work in philosophy of education has addressed,including the aims of education, cognition and emotion, teaching, thelanguage of education, science education, moral ed作者: achlorhydria 時(shí)間: 2025-3-29 07:09 作者: triptans 時(shí)間: 2025-3-29 07:48
Rational Passions and Intellectual Virtues. A Conceptual Analysis,onceptions of intellectual virtues are avoided by making the required distinctions. For example, it is argued that our concept of an intellectual virtue should not be confused with a normative conception of intellectual virtuousness.作者: conduct 時(shí)間: 2025-3-29 13:34 作者: ANN 時(shí)間: 2025-3-29 17:18
ited papers on Scheffler‘s philosophy of education byscholars from around the world. The papers address the wide range oftopics that Scheffler‘s work in philosophy of education has addressed,including the aims of education, cognition and emotion, teaching, thelanguage of education, science education作者: 鐵塔等 時(shí)間: 2025-3-29 22:23
,Editor’s Introduction, Harvard faculty in 1952, and retired from it in 1992. He received his bachelor’s and master’s degrees from Brooklyn College, and his Ph.D. in Philosophy from the University of Pennsylvania under the direction of Nelson Goodman.作者: 瑪瑙 時(shí)間: 2025-3-30 00:51 作者: 小丑 時(shí)間: 2025-3-30 07:04
Critical Thinking and Foundational Development, mean the evolution of principles which are constitutive of our conceptualization of a certain domain of rationality. How can claims that some such principles are better than prior ones, be justified? We argue that Scheffler’s meta-criterion of overall systematic credibility is insufficient here. Tw作者: 裂縫 時(shí)間: 2025-3-30 10:05
The Cognitive Emotions and Emotional Cognitions,ows that some emotions — “rational passions,” “perceptive feelings,” “theoretical imagination” and “cognitive emotions” — are essentially cognitive in origin and may serve cognitive purposes. Though it analyzes the interplay of emotion and cognition, cognition is the focus and the emotions that are 作者: HEAVY 時(shí)間: 2025-3-30 13:41 作者: SYN 時(shí)間: 2025-3-30 19:50
In Praise of Objective-Subjectivity: Teaching the Pursuit of Precision,n in “a universal conversation in the making.” In particular, it looks at how the rational passions may either enhance or impede the possibility of intelligible discourse between opponents. On the impediment side, the phenomenon of ‘communicative isolation’ is investigated, along with the nature of 作者: 一起平行 時(shí)間: 2025-3-30 21:13 作者: fatty-acids 時(shí)間: 2025-3-31 03:48
Teaching, Reason and Risk, “Teaching is…an initiation into open rational discussion.” This essay examines Scheffler’s thesis in the light of criticisms drawn from feminist writings on teaching. It is argued that Scheffler’s thesis is consistent with a view of teaching in which it can be achieved through “kindness, good examp作者: 會(huì)犯錯(cuò)誤 時(shí)間: 2025-3-31 08:15 作者: 伸展 時(shí)間: 2025-3-31 11:20 作者: TEN 時(shí)間: 2025-3-31 13:30
National Goals for Education and ,ducation. Goals 2000 is a legislative effort that would reform schools using national goals for education. Selected goals are highlighted and . provides a structure to develop understanding of the goals. We conted that Scheffler’s method for examining the discussion on education and policies develop作者: PHON 時(shí)間: 2025-3-31 19:37 作者: HAUNT 時(shí)間: 2025-4-1 00:53
Scheffler Revisited on the Role of History and Philosophy of Science in Science Teacher Education,der argument for the inclusion of courses in the philosophy of the discipline in programmes that are preparing people to teach that discipline. For the most part Scheffler’s suggestion, at least as far as science education is concerned, went unheeded. Pleasingly, in recent times there has been some 作者: Annotate 時(shí)間: 2025-4-1 04:26 作者: 隼鷹 時(shí)間: 2025-4-1 06:34
,Israel Scheffler’s Ethics: Theory and Practice, dissolve inherited distinctions in the field. For Scheffler’s ethics, aimed always at justifiable conduct, is conduct guided by rationality, powered by emotion, responsive to the needs of it agents’ community, learned through moral education, practiced habitually, and ultimately justified by indivi作者: 卵石 時(shí)間: 2025-4-1 12:03 作者: 高原 時(shí)間: 2025-4-1 14:43