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標(biāo)題: Titlebook: Reading Disabilities; Diagnosis and Compon R. Malatesha Joshi,Che Kan Leong Book 1993 Springer Science+Business Media Dordrecht 1993 childr [打印本頁(yè)]

作者: deep-sleep    時(shí)間: 2025-3-21 19:32
書目名稱Reading Disabilities影響因子(影響力)




書目名稱Reading Disabilities影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Reading Disabilities網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Reading Disabilities網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Reading Disabilities被引頻次




書目名稱Reading Disabilities被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Reading Disabilities年度引用




書目名稱Reading Disabilities年度引用學(xué)科排名




書目名稱Reading Disabilities讀者反饋




書目名稱Reading Disabilities讀者反饋學(xué)科排名





作者: Neuropeptides    時(shí)間: 2025-3-21 20:40
Towards Developing a Framework for Diagnosing Reading Disordersr sampling of pseudowords. Reading of irregular words, morphological and morphemic processing of lexical items all add to the diagnostic process and help to elucidate knowledge of lexical representation. For “garden-variety” poor readers (Gough & Tunmer, 1986) the renewed call to incorporate listeni
作者: adipose-tissue    時(shí)間: 2025-3-22 04:26

作者: 自傳    時(shí)間: 2025-3-22 06:25

作者: FORGO    時(shí)間: 2025-3-22 12:46

作者: 敵手    時(shí)間: 2025-3-22 16:06
Phonological Processing in Learning Disabled Adolescentsd repetition ability and reading and spelling skills, independent of IQ in the LD adolescent group. The LD adolescents had significantly less difficulty on the PSWRT than the younger LD group. To the extent that the PSWRT is measuring phonological processing, then one can say that phonological proce
作者: Basilar-Artery    時(shí)間: 2025-3-22 20:17

作者: 確定方向    時(shí)間: 2025-3-22 23:22

作者: Folklore    時(shí)間: 2025-3-23 02:44
Impact of Instruction on Word Identification Skills in Children with Phonological Processing Problemproblems in both analysis and recoding. Although the majority of children in each of the treatment groups showed general deficits in phonological analysis, only phonological receding measures were significantly correlated with reading outcome. It was concluded that direct instruction in the alphabet
作者: Munificent    時(shí)間: 2025-3-23 08:37

作者: 祖?zhèn)髫?cái)產(chǎn)    時(shí)間: 2025-3-23 12:43
Phonetic Short-Term Memory Representation in Children’s Reading of Greekthan the poor readers. Those results were interpreted on the basis of the inefficient phonetic representation hypothesis which implicates the way in which letter-sound correspondence rules are established.
作者: 羊欄    時(shí)間: 2025-3-23 17:45

作者: armistice    時(shí)間: 2025-3-23 18:32
Keith E. Stanovichlienrechtlicher Fragestellungen. In strittigen F?llen werden deshalb Psychologen als Sachverst?ndige hinzugezogen, um das Erleben und Verhalten der beteiligten Kinder und ihrer Eltern differenziert zu beschreiben und eine am Kindeswohl orientierte Entscheidung des Richters vorzubereiten. Damit deutl
作者: decode    時(shí)間: 2025-3-24 00:16
Virginia W. Berninger,Teresa M. Hartlienrechtlicher Fragestellungen. In strittigen F?llen werden deshalb Psychologen als Sachverst?ndige hinzugezogen, um das Erleben und Verhalten der beteiligten Kinder und ihrer Eltern differenziert zu beschreiben und eine am Kindeswohl orientierte Entscheidung des Richters vorzubereiten. Damit deutl
作者: sinoatrial-node    時(shí)間: 2025-3-24 02:38
Peter Afflerbachlienrechtlicher Fragestellungen. In strittigen F?llen werden deshalb Psychologen als Sachverst?ndige hinzugezogen, um das Erleben und Verhalten der beteiligten Kinder und ihrer Eltern differenziert zu beschreiben und eine am Kindeswohl orientierte Entscheidung des Richters vorzubereiten. Damit deutl
作者: 步履蹣跚    時(shí)間: 2025-3-24 10:28
Linda S. Siegellienrechtlicher Fragestellungen. In strittigen F?llen werden deshalb Psychologen als Sachverst?ndige hinzugezogen, um das Erleben und Verhalten der beteiligten Kinder und ihrer Eltern differenziert zu beschreiben und eine am Kindeswohl orientierte Entscheidung des Richters vorzubereiten. Damit deutl
作者: 故意    時(shí)間: 2025-3-24 14:22

作者: atopic    時(shí)間: 2025-3-24 15:58

作者: packet    時(shí)間: 2025-3-24 21:43
Jan Carol N?slundnd Antwort "ver- absolutiert" sieht. Dies erinnert mich allzusehr an mündliche Prüfungen alter deutscher Ordinarienherrlichkeit, wie sie in unz?hligen Witzen und Anekdoten karikiert und überliefert ist. Dieses Arbeitsbuch erfüllt seinen Sinn nur, wenn es dazu beitr?gt, da? der Studierende eine gewis
作者: 抗體    時(shí)間: 2025-3-25 00:44

作者: 朋黨派系    時(shí)間: 2025-3-25 04:29
Umweltwirkungen..Die Arbeit liefert einen umfassenden überblick zu Fragen des Umweltkostenmanagements und ist damit sowohl für Wissenschaftler als auch für Praktiker gleicherma?en interessant..978-3-658-24362-3978-3-658-24363-0Series ISSN 2946-0301 Series E-ISSN 2946-031X
作者: Mindfulness    時(shí)間: 2025-3-25 11:14

作者: ARK    時(shí)間: 2025-3-25 12:32

作者: 核心    時(shí)間: 2025-3-25 17:55

作者: 音的強(qiáng)弱    時(shí)間: 2025-3-25 23:07

作者: Pathogen    時(shí)間: 2025-3-26 01:49

作者: 字謎游戲    時(shí)間: 2025-3-26 05:57
Phonemic Awareness, Language and Literacy of this chapter, it is also suggested, on the basis of neuropsychological data, that phonemic awareness and knowledge of alphabetic correspondences either constitute the same mental capacity, or at least, rely on the same neural structures.
作者: 假    時(shí)間: 2025-3-26 09:07

作者: Heresy    時(shí)間: 2025-3-26 14:05

作者: 陳舊    時(shí)間: 2025-3-26 18:49

作者: AORTA    時(shí)間: 2025-3-27 00:09

作者: Melanoma    時(shí)間: 2025-3-27 01:29
Alice in IQ Land or Why IQ is Still Irrelevant to Learning Disabilitiesscores as the gold standard to which to compare reading and find no logical reason for considering an IQ score as this gold standard. I illustrate the problems with the use of IQ scores by showing the illogical assumptions and inferences that are made by the use of IQ. I provide empirical data to sh
作者: 小教堂    時(shí)間: 2025-3-27 05:48

作者: gain631    時(shí)間: 2025-3-27 11:46
Components of Variance Models of Language-Related Factors in Reading Disability: A Conceptual Overvie theoretical arguments and empirical evidence in support of this simple view of the proximal causes of reading, we consider the question of reading failure, reviewing evidence bearing on three models that attempt to account for differences in the two proximal causes of reading. The environmental mo
作者: Torrid    時(shí)間: 2025-3-27 15:54

作者: CRACK    時(shí)間: 2025-3-27 21:40

作者: WATER    時(shí)間: 2025-3-27 23:15
Does a Past History of Speech Disorder Predict Literacy Difficulties?ailure primarily due to poor written language, particularly spelling. It has been possible to classify children with spoken disorders into four groups; children with an . disorder who cannot produce specific speech sound(s), and three groups of children who can pronounce speech sounds but make error
作者: interlude    時(shí)間: 2025-3-28 04:50

作者: finite    時(shí)間: 2025-3-28 09:07

作者: kidney    時(shí)間: 2025-3-28 14:27
Dyslexic Reading Strategies and Lexical Access: A Comparison and Validation of Reading Strategy Dist deficits. A strong tendency towards a letterby-letter recoding strategy in reading has traditionally been assumed to be a sign of poor skills in the visual modality. Dyslexics who read relatively few words ‘immediately’ have been considered to suffer from ‘visual’ or ‘dyseidetic’ dyslexia. The pres
作者: animated    時(shí)間: 2025-3-28 15:17
The Spelling-Reading Connection and Dyslexia: Can Spelling be Used to Teach the Alphabetic Strategy?ized words rather than on the alphabetic strategy in which unknown words can be sounded out and blended. While the literature suggests that spelling promotes alphabetic decoding in normal young readers because it increases phoneme segmentation skills, there is little systematic attempt to examine th
作者: Incommensurate    時(shí)間: 2025-3-28 22:36

作者: addition    時(shí)間: 2025-3-29 02:01

作者: RACE    時(shí)間: 2025-3-29 03:20

作者: 戰(zhàn)勝    時(shí)間: 2025-3-29 07:40

作者: 滑動(dòng)    時(shí)間: 2025-3-29 12:50

作者: Estrogen    時(shí)間: 2025-3-29 19:08

作者: Allowance    時(shí)間: 2025-3-29 20:00

作者: GET    時(shí)間: 2025-3-30 02:53
NATO Science Series D:http://image.papertrans.cn/r/image/821944.jpg
作者: tattle    時(shí)間: 2025-3-30 06:58
https://doi.org/10.1007/978-94-011-1988-7children; cognition; experiment; intelligence; nature; research
作者: Compassionate    時(shí)間: 2025-3-30 08:12

作者: Atheroma    時(shí)間: 2025-3-30 14:24
Virginia W. Berninger,Teresa M. Hartnen, an das Familiengericht wenden, sind ihre M?glichkeiten, die Probleme zu bew?ltigen, in der Regel ersch?pft. Familienrichter sollen in solchen famili?ren Krisen eine Entscheidung zum Wohle der Kinder herbeiführen. Dabei müssen die komplexen Bedingungen jeder Familie, z. B. die Bedürfnisse der Fa
作者: 微生物    時(shí)間: 2025-3-30 17:17
Peter Afflerbachnen, an das Familiengericht wenden, sind ihre M?glichkeiten, die Probleme zu bew?ltigen, in der Regel ersch?pft. Familienrichter sollen in solchen famili?ren Krisen eine Entscheidung zum Wohle der Kinder herbeiführen. Dabei müssen die komplexen Bedingungen jeder Familie, z. B. die Bedürfnisse der Fa
作者: 跳脫衣舞的人    時(shí)間: 2025-3-30 23:52
Linda S. Siegelnen, an das Familiengericht wenden, sind ihre M?glichkeiten, die Probleme zu bew?ltigen, in der Regel ersch?pft. Familienrichter sollen in solchen famili?ren Krisen eine Entscheidung zum Wohle der Kinder herbeiführen. Dabei müssen die komplexen Bedingungen jeder Familie, z. B. die Bedürfnisse der Fa
作者: 暖昧關(guān)系    時(shí)間: 2025-3-31 02:01





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