派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Rassismuserfahrungen von Schüler*innen; Institutionelle Gren Aylin Karabulut Book 2020 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv [打印本頁]

作者: 推翻    時(shí)間: 2025-3-21 18:16
書目名稱Rassismuserfahrungen von Schüler*innen影響因子(影響力)




書目名稱Rassismuserfahrungen von Schüler*innen影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Rassismuserfahrungen von Schüler*innen網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Rassismuserfahrungen von Schüler*innen網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Rassismuserfahrungen von Schüler*innen被引頻次




書目名稱Rassismuserfahrungen von Schüler*innen被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Rassismuserfahrungen von Schüler*innen年度引用




書目名稱Rassismuserfahrungen von Schüler*innen年度引用學(xué)科排名




書目名稱Rassismuserfahrungen von Schüler*innen讀者反饋




書目名稱Rassismuserfahrungen von Schüler*innen讀者反饋學(xué)科排名





作者: Entirety    時(shí)間: 2025-3-21 23:10
Rassismuserfahrungen von Schüler*innen978-3-658-31181-0Series ISSN 2524-8731 Series E-ISSN 2524-874X
作者: nuclear-tests    時(shí)間: 2025-3-22 03:59
,Rekonstruktive Zug?nge zum empirischen Material,Ausgehend vom zuvor dargestellten theoretischen Rahmen, der aus einer intersektionalen Perspektive rassismusrelevante Erfahrungen und ihren Umgang in den Fokus setzt, sowie des erhebungs- und auswertungsspezifischen Zugangs der des Forschungsprojekts, werden im Folgenden Rekonstruktionen des empirischen Materials dargestellt.
作者: cloture    時(shí)間: 2025-3-22 04:35

作者: arterioles    時(shí)間: 2025-3-22 11:35

作者: 昏暗    時(shí)間: 2025-3-22 14:05
,Diskriminierung, Rassismus und Bildungsungleichheit – Theoretische Perspektiven, Verh?ltnissetzungenübergreifende wissenschaftliche Zug?nge auf das Ph?nomen abbilden. Im folgenden Kapitel erfolgt eine Darstellung von Definitionen, die im Rahmen der Erforschung rassismusrelevanter Diskriminierungserfahrungen von Schüler*innen ?mit Zuwanderungsgeschichte‘ in den Blick genommen werden.
作者: Emg827    時(shí)間: 2025-3-22 21:02

作者: 情節(jié)劇    時(shí)間: 2025-3-22 23:16

作者: 冥想后    時(shí)間: 2025-3-23 02:32

作者: 軍火    時(shí)間: 2025-3-23 08:53

作者: 試驗(yàn)    時(shí)間: 2025-3-23 13:24
Book 2020tutionen – eine Forschungsperspektive, die bisher kaum im Fokus erziehungswissenschaftlicher Forschung steht. Die Autorin verschr?nkt Rassismuskritik und Ans?tze der Bildungsungleichheitsforschung und zeigt in den Differenzen zu au?erschulischen Rassismuserfahrungen die Spezifik institutionell veran
作者: Cursory    時(shí)間: 2025-3-23 15:49

作者: 多嘴多舌    時(shí)間: 2025-3-23 20:11
,Diskriminierung, Rassismus und Bildungsungleichheit – Theoretische Perspektiven, Verh?ltnissetzungenübergreifende wissenschaftliche Zug?nge auf das Ph?nomen abbilden. Im folgenden Kapitel erfolgt eine Darstellung von Definitionen, die im Rahmen der Erforschung rassismusrelevanter Diskriminierungserfahrungen von Schüler*innen ?mit Zuwanderungsgeschichte‘ in den Blick genommen werden.
作者: osculate    時(shí)間: 2025-3-24 01:44

作者: 瑪瑙    時(shí)間: 2025-3-24 05:12
Rassismuskritisches Forschen als Reflexionsprozess,ozess. Rassismuskritische Forschung bedeutet vor diesem Hintergrund insbesondere die Selbstreflexion forschender Personen sowie das Bewusstsein, dass Forscher*innen selbst in Ungleichheitsverh?ltnissen positioniert sind und durch ebendiese gesellschaftlichen Ungleichheitsstrukturen gepr?gt sind, die
作者: Ingest    時(shí)間: 2025-3-24 08:21

作者: Astigmatism    時(shí)間: 2025-3-24 11:42

作者: 范例    時(shí)間: 2025-3-24 17:43

作者: 賞錢    時(shí)間: 2025-3-24 19:48

作者: 巫婆    時(shí)間: 2025-3-25 00:49

作者: 大方不好    時(shí)間: 2025-3-25 06:13

作者: semiskilled    時(shí)間: 2025-3-25 08:26

作者: mastoid-bone    時(shí)間: 2025-3-25 15:00

作者: brother    時(shí)間: 2025-3-25 15:50
Aylin Karabulutaudience can understand them. Thus they could be useful tools to improve communication in interdisciplinary teams and to integrate end-users in participatory design processes. However, the difficulties of using patterns go beyond the lexicon used in the patterns description. The individuals who migh
作者: 珠寶    時(shí)間: 2025-3-25 20:14
Aylin Karabulutting these changes. Traditional approaches to software engineering reach their limits whenever the full spectrum of user requirements cannot be anticipated or the frequency of changes makes software reengineering cycles too clumsy to address all the needs of a specific field of application. Moreover
作者: Gratuitous    時(shí)間: 2025-3-26 03:07
Aylin Karabulutformation needs. Designers are doing their best to create computer systems that work as end users expect, but it must be honestly admitted that they often fail and end users have all rights to complain. In order to improve this situation and create better systems, participatory approaches have been
作者: Indict    時(shí)間: 2025-3-26 06:34
school curricula and teaching practices. A challenge is to reach students with little or no experience in programming but who have played digital games like Minecraft (i.e., the sandbox game). Toward that end we have developed a new teaching method, which guides students from concrete to abstract pr
作者: troponins    時(shí)間: 2025-3-26 12:02
plore and create smart things, by playing the game. Data were collected with multiple methods and analysed so as to study the creativity of students’ products and extract useful lessons for designing with design and art students or practitioners, also at a distance.
作者: ablate    時(shí)間: 2025-3-26 12:38

作者: Bernstein-test    時(shí)間: 2025-3-26 17:36
Aylin Karabulutategies and user goals when using a patterns catalogue to design a web system. We also analyzed the relation among the goal and the strategy as well as their impact in the quality of the use of the patterns. This investigation is part of a larger project intended to design patterns catalogues that t
作者: GAVEL    時(shí)間: 2025-3-26 23:05

作者: ESO    時(shí)間: 2025-3-27 03:06

作者: 濕潤(rùn)    時(shí)間: 2025-3-27 06:06
Aylin Karabulutiques, and tools that allow users of software systems who are acting as non-professional software developers to 1 create, modify, or extend a software artifact. While programming activities by non-professional actors are an essential focus, EUD also investigates related activities such as collective
作者: Silent-Ischemia    時(shí)間: 2025-3-27 12:16
Aylin Karabulutvities in the real life. System development does not end with its first release; it is experimented by its end users and further evolved on the basis of their feedbacks. End users are truly engaged in the software life cycle as co-designers and experimenters of the software tools they will use in va
作者: Feckless    時(shí)間: 2025-3-27 16:26
port the strengths and weaknesses of the first DBR iteration, including high engagement, different levels of abstraction, challenges of understanding computational concepts in working code, and the role of a shared referent in the game world to coordinate program understanding.
作者: Plaque    時(shí)間: 2025-3-27 21:26
few years ago the general idea was that the West had the answers to these questions and that the fast-growing economies in Asia, especially China, would benefit from adopting Western methods of teaching in their efforts to modernize educational practices. In the second decade of the twenty-first ce
作者: OFF    時(shí)間: 2025-3-28 01:21
Conference proceedings 1987Latest editioninistration of a widely used phthalate-ester plasticizer di(2-ethylhex- yl)phthalate (DEHP) to rats, results in the induction of peroxisomal enzymes in liver (Reddy et aL 1976a). Hypolipidemic drugs and phthalate-ester plasticizers constitute two major and important categories of chemicals with prof




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
杭锦旗| 聊城市| 武平县| 临安市| 新丰县| 平阴县| 晋州市| 昌邑市| 皋兰县| 阳谷县| 宁津县| 柳江县| 永顺县| 株洲县| 万宁市| 华容县| 铁岭县| 荣昌县| 临澧县| 台州市| 射阳县| 清苑县| 土默特右旗| 鄄城县| 临汾市| 永寿县| 潮安县| 无锡市| 乌兰浩特市| 青铜峡市| 扎囊县| 如皋市| 兴安县| 山阳县| 龙泉市| 长丰县| 芒康县| 尚义县| 太湖县| 宜兴市| 新营市|