標(biāo)題: Titlebook: Racism and Early Blackface Comic Traditions; From the Old World t Robert Hornback Book 2018 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) [打印本頁] 作者: 獨(dú)裁者 時(shí)間: 2025-3-21 18:29
書目名稱Racism and Early Blackface Comic Traditions影響因子(影響力)
書目名稱Racism and Early Blackface Comic Traditions影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Racism and Early Blackface Comic Traditions網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Racism and Early Blackface Comic Traditions網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Racism and Early Blackface Comic Traditions被引頻次
書目名稱Racism and Early Blackface Comic Traditions被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Racism and Early Blackface Comic Traditions年度引用
書目名稱Racism and Early Blackface Comic Traditions年度引用學(xué)科排名
書目名稱Racism and Early Blackface Comic Traditions讀者反饋
書目名稱Racism and Early Blackface Comic Traditions讀者反饋學(xué)科排名
作者: 大都市 時(shí)間: 2025-3-21 21:59 作者: FRAX-tool 時(shí)間: 2025-3-22 02:59 作者: 憤慨一下 時(shí)間: 2025-3-22 08:20
Robert Hornbackmenwachsen und auf dem Weg über das Bewu?tsein der an ihnen Beteiligten deren Handeln beeinflussen. Da menschliche Praxis sich im Rahmen sozialer Strukturen vollzieht, reflektieren die Ideen der Menschen über die Welt und über sich selbst die gesellschaftliche Situation, in der sie entstanden sind. 作者: Confound 時(shí)間: 2025-3-22 10:14
Robert Hornback Statistiker erhobenen Daten einen sehr unterschiedlichen Charakter haben k?nnen, und in Abschnitt 9.2 werden einige M?glichkeiten vorgestellt, Daten zu visualisieren. Wenn die Daten gesammelt sind, so kann man sich fragen, durch welche damit zusammenh?ngenden Zahlen es m?glich ist, sich einen erste作者: Forsake 時(shí)間: 2025-3-22 15:09 作者: 手工藝品 時(shí)間: 2025-3-22 19:35
Robert Hornback Statistiker erhobenen Daten einen sehr unterschiedlichen Charakter haben k?nnen, und in Abschnitt 9.2 werden einige M?glichkeiten vorgestellt, Daten zu visualisieren. Wenn die Daten gesammelt sind, so kann man sich fragen, durch welche damit zusammenh?ngenden Zahlen es m?glich ist, sich einen erste作者: 整潔 時(shí)間: 2025-3-22 23:36
Robert Hornback Statistiker erhobenen Daten einen sehr unterschiedlichen Charakter haben k?nnen, und in Abschnitt 9.2 werden einige M?glichkeiten vorgestellt, Daten zu visualisieren. Wenn die Daten gesammelt sind, so kann man sich fragen, durch welche damit zusammenh?ngenden Zahlen es m?glich ist, sich einen erste作者: Encephalitis 時(shí)間: 2025-3-23 04:33
Robert Hornback Statistiker erhobenen Daten einen sehr unterschiedlichen Charakter haben k?nnen, und in Abschnitt 9.2 werden einige M?glichkeiten vorgestellt, Daten zu visualisieren. Wenn die Daten gesammelt sind, so kann man sich fragen, durch welche damit zusammenh?ngenden Zahlen es m?glich ist, sich einen erste作者: 名字的誤用 時(shí)間: 2025-3-23 08:31
Robert Hornback Statistiker erhobenen Daten einen sehr unterschiedlichen Charakter haben k?nnen, und in Abschnitt 9.2 werden einige M?glichkeiten vorgestellt, Daten zu visualisieren. Wenn die Daten gesammelt sind, so kann man sich fragen, durch welche damit zusammenh?ngenden Zahlen es m?glich ist, sich einen erste作者: transdermal 時(shí)間: 2025-3-23 11:20 作者: Affirm 時(shí)間: 2025-3-23 15:50
entwickeln. Es ist üblich, diese Theorie, in der die Biegemomente eine besondere Rolle spielen, als . zu bezeichnen. Die vollst?ndige Biegetheorie der Schalen ist allerdings sehr verwickelt. Wir wollen uns daher auf den praktisch wichtigsten Fall drehsymmetrischer Belastung beschr?nken.作者: 慢跑 時(shí)間: 2025-3-23 19:10 作者: 殘酷的地方 時(shí)間: 2025-3-23 22:49
Robert Hornback Elementen der kollektiven Identit?t sozialer Gruppen, deren Bedürfnissen und Erfahrungen sie einen Gemeinsamkeit verbürgenden handlungsleitenden Sinn verleihen. Dadurch, da? Ideen in das Selbstverst?ndnis gesellschaftlicher Gruppen eingehen, werden sie zu ?Kulturen?, d. h. zu überindividuellen Vors作者: GNAT 時(shí)間: 2025-3-24 04:50 作者: Crumple 時(shí)間: 2025-3-24 09:16 作者: 漸強(qiáng) 時(shí)間: 2025-3-24 11:55
Robert Hornbackch als grobes Ma? für die Quantifizierung von Abh?ngigkeiten zwischen diesen verschiedenen Aspekten bew?hrt. Er tritt auch auf, wenn man den zweiten Aspekt m?glichst gut durch eine lineare Funktion des ersten Aspekts, also durch eine Regressionsgerade, approximieren m?chte.作者: CLASH 時(shí)間: 2025-3-24 17:47
Robert Hornbackch als grobes Ma? für die Quantifizierung von Abh?ngigkeiten zwischen diesen verschiedenen Aspekten bew?hrt. Er tritt auch auf, wenn man den zweiten Aspekt m?glichst gut durch eine lineare Funktion des ersten Aspekts, also durch eine Regressionsgerade, approximieren m?chte.作者: Chromatic 時(shí)間: 2025-3-24 22:12
Robert Hornbackch als grobes Ma? für die Quantifizierung von Abh?ngigkeiten zwischen diesen verschiedenen Aspekten bew?hrt. Er tritt auch auf, wenn man den zweiten Aspekt m?glichst gut durch eine lineare Funktion des ersten Aspekts, also durch eine Regressionsgerade, approximieren m?chte.作者: alleviate 時(shí)間: 2025-3-25 02:14
Robert Hornbackch als grobes Ma? für die Quantifizierung von Abh?ngigkeiten zwischen diesen verschiedenen Aspekten bew?hrt. Er tritt auch auf, wenn man den zweiten Aspekt m?glichst gut durch eine lineare Funktion des ersten Aspekts, also durch eine Regressionsgerade, approximieren m?chte.作者: magnate 時(shí)間: 2025-3-25 04:12 作者: adipose-tissue 時(shí)間: 2025-3-25 08:35
ch als grobes Ma? für die Quantifizierung von Abh?ngigkeiten zwischen diesen verschiedenen Aspekten bew?hrt. Er tritt auch auf, wenn man den zweiten Aspekt m?glichst gut durch eine lineare Funktion des ersten Aspekts, also durch eine Regressionsgerade, approximieren m?chte.作者: 牽連 時(shí)間: 2025-3-25 15:28 作者: Toxoid-Vaccines 時(shí)間: 2025-3-25 18:11
Harlequin as Theatergram: Transmitting the Timeworn Black Mask, Ancient to Antebellum,“Hellequine.” Far from being the product of any singular unbroken lineage, then, Harlequin was a cultural palimpsest of closely related tropes. He was portrayed as African by the first known Harlequin touring Europe from 1584 to 1621 and late seventeenth-century illustrations of “Dominique” Biancole作者: CAPE 時(shí)間: 2025-3-25 21:36 作者: 兇兆 時(shí)間: 2025-3-26 00:44 作者: 自由職業(yè)者 時(shí)間: 2025-3-26 07:17
,Shakespeare in Blackface: Black Shakespeareans versus Minstrel Burlesques, 1821–1844, or Othello veracist strategies uncovered in previous chapters. Yet, the contrast between “white-washed,” light-complexioned Othellos in serious drama, a more stereotypically “black” Othello in minstrel parodies, and the African Theatre’s employment of Othello’s eloquence as an assertion that, as its abolitionist作者: 遺傳學(xué) 時(shí)間: 2025-3-26 10:43 作者: 滔滔不絕的人 時(shí)間: 2025-3-26 13:31 作者: 不開心 時(shí)間: 2025-3-26 18:44 作者: 眉毛 時(shí)間: 2025-3-26 23:38 作者: 象形文字 時(shí)間: 2025-3-27 04:29
Introduction: Recovering the Contexts of Early Modern Proto-Racism,of arguments insisting on a divide between early modern and modern ideas of race. Dismissals of considerations of race in the Renaissance, often buttressed by assertions of anachronism, may satisfy desires for finding a race-free “golden age,” but they require an overlooking of evidence. Seeking to 作者: Mercantile 時(shí)間: 2025-3-27 09:19
Harlequin as Theatergram: Transmitting the Timeworn Black Mask, Ancient to Antebellum,ationally impaired butt often marked via blackface. It invokes traditions that can be traced from ancient theatre, where a comic typology of blackness passed from Hellenistic theatrical masks of smiling Africans to soot-smeared Roman ., the humiliating first-century face-blackening episode of the .,作者: 左右連貫 時(shí)間: 2025-3-27 11:31 作者: A保存的 時(shí)間: 2025-3-27 14:46
From Allegorical Type and Sartorial Satire to Minstrel Dandy Stereotype, Zip Coon, Jim Crow, and Blmajor type of enduring foolish blackface stereotype, the black dandy, and demonstrates its deep roots in religious and didactic treatments of folly. Blackface often appeared as a humorous moral emblem of misplaced vanity in sermon ., medieval mystery plays, and allegorical Tudor moral interludes aim作者: 極少 時(shí)間: 2025-3-27 21:34
Sambo Dialects: Defining National Language Boundaries via Early Representations of Stereotypically ural work enacted by a long history of estranging idioms spoken by blackfaced fools. On the one hand, the invitation to laugh at the misspeaking of pan-European performers in blackface contributed to proto-nationalist projects standardizing different vernacular languages across Western Europe. On th作者: LUCY 時(shí)間: 2025-3-28 00:22 作者: 漫不經(jīng)心 時(shí)間: 2025-3-28 02:45
,Shakespeare in Blackface: Black Shakespeareans versus Minstrel Burlesques, 1821–1844, or Othello vedetail at the development of so-called early blackface in what was actually a very late period in the history of blackface comic traditions, that of antebellum America. In an era in which Shakespeare’s plays accounted for a quarter of those performed in America and in which . was spoofed in more min作者: limber 時(shí)間: 2025-3-28 09:22
Conclusion: A New Theory of Pre-Modern or Proto-Racism,opeans’ proto-racist ideology while underscoring how such logic, applied to Jews and Turks (as well as those defined as “black”), drew upon authorities that were uniformly theological, philosophical, or allegorical. Rather than privileging assumptions based in a so-called biological determinism, I s作者: Definitive 時(shí)間: 2025-3-28 10:40
,Afterword: White Nationalism, Trolling Humor as Propaganda, and the “Renaissance” of Christian Racially, to racist constructions of a pan-European whiteness—and, vice versa, that proto-racism was itself both “Christian” and part of pan-European nationalist movements. Inattention to this early formation of racism has obscured the legacy of this ideology, blinding us to the resurgence of the uncann作者: 逃避現(xiàn)實(shí) 時(shí)間: 2025-3-28 16:44
Book 2018uropean black-masked Titivillus and Harlequin, and racial impersonation via stereotypical ‘black speech‘ explored in the Renaissance by Lope de Vega and Shakespeare. Jim Crow and antebellum minstrelsy recycled Old World blackface stereotypes of irrationality, ignorance, pride, and immorality. Drawin作者: Conduit 時(shí)間: 2025-3-28 21:21 作者: 恭維 時(shí)間: 2025-3-28 23:58 作者: 大酒杯 時(shí)間: 2025-3-29 04:41
Sambo Dialects: Defining National Language Boundaries via Early Representations of Stereotypically ing black peoples as inherently irrational and hence inferior. In particular, the type of the childish, Sambo-like, broken-speaker can be found, alongside the spread of African slavery, in drama across Western Europe from the fifteenth century on.作者: Endoscope 時(shí)間: 2025-3-29 10:18