標(biāo)題: Titlebook: Queer Thriving in Catholic Education; Going Beyond the Pas Sean Whittle,Seán Henry Book 2024 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s [打印本頁] 作者: Scuttle 時(shí)間: 2025-3-21 19:48
書目名稱Queer Thriving in Catholic Education影響因子(影響力)
書目名稱Queer Thriving in Catholic Education影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Queer Thriving in Catholic Education網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Queer Thriving in Catholic Education網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Queer Thriving in Catholic Education被引頻次
書目名稱Queer Thriving in Catholic Education被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Queer Thriving in Catholic Education年度引用
書目名稱Queer Thriving in Catholic Education年度引用學(xué)科排名
書目名稱Queer Thriving in Catholic Education讀者反饋
書目名稱Queer Thriving in Catholic Education讀者反饋學(xué)科排名
作者: 大暴雨 時(shí)間: 2025-3-21 21:20
https://doi.org/10.1007/978-981-97-0323-4Philosophy of Catholic Education; Research Methods and Catholic Education; Sociology of Catholic Educa作者: 調(diào)色板 時(shí)間: 2025-3-22 00:43
978-981-97-0325-8The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Singapor作者: 出來 時(shí)間: 2025-3-22 04:42 作者: Chronological 時(shí)間: 2025-3-22 09:26 作者: 下邊深陷 時(shí)間: 2025-3-22 16:39
Sean Whittle,Seán Henryend ist die Systemtheorie ein Kerngebiet der modernen Elektrotechnik, auf dem eine gro?e Zahl von Teildisziplinen aufbaut und deren sichere Beherrschung für den erfolgrei- chen Zugang zu Spezialgebieten Voraussetzung ist. Eine Einführung in die Systemtheorie beginnt sinnvoll mit der einfachsten Ab- 作者: ROOF 時(shí)間: 2025-3-22 20:50 作者: FAZE 時(shí)間: 2025-3-23 01:06 作者: FECT 時(shí)間: 2025-3-23 03:23
Seán Henry Ingenieurma- thematik (Differential- und Integralrechnung, lineare Algebra) und Grundkenntnisse elektrischer Netzwerke werden dabei vorausgesetzt. Wenn diese Kenntnisse schon früh genug erlernt werden, ist der Stoff auch für eine Pr?sentation im 3. oder 4. Semester ge- eignet. Kenntnisse der komple作者: Barrister 時(shí)間: 2025-3-23 05:54
Cora O’Farrelldlagen der Technischen Chemie“).Kompakte Einführung in die ".Technische Chemie für Einsteiger ... komprimiert, klar, lernbar.Dieses kompakte Einführungslehrbuch vermittelt die wesentlichen Grundlagen der Technischen Chemie. Es richtet sich in erster Linie an Studierende der Chemie sowie des Chemie- 作者: interpose 時(shí)間: 2025-3-23 10:41 作者: Banquet 時(shí)間: 2025-3-23 17:15 作者: 匍匐 時(shí)間: 2025-3-23 19:01
schen Chemie. Es richtet sich in erster Linie an Studierende der Chemie sowie des Chemie- und des Bioingenieurwesens und setzt lediglich Grundkenntnisse in Organischer, Anorganischer und Physikalischer Chemie voraus. Der Stoff ist in vier Teile gegliedert:.I. Grundlagen:.?Der Weg von der Laborchemie作者: 大喘氣 時(shí)間: 2025-3-24 00:58 作者: 有特色 時(shí)間: 2025-3-24 04:56 作者: 男生戴手銬 時(shí)間: 2025-3-24 07:27 作者: limber 時(shí)間: 2025-3-24 11:35
Claire Jenkinsdlagen der Technischen Chemie.“).Kompakte Einführung in die .Zum Lehrbuch:..Dieses kompakte Einführungslehrbuch vermittelt die wesentlichen Grundlagen der Technischen Chemie. Es richtet sich in erster Linie an Studierende der Chemie sowie des Chemie- und des Bioingenieurwesens und setzt lediglich so作者: 極大的痛苦 時(shí)間: 2025-3-24 15:16
Bernadette SweetmanStudierende der Chemie sowie des Chemie- und des Bioingenieurwesens und setzt lediglich solide Grundkenntnisse in organischer, anorganischer und physikalischer Chemie voraus. Das Werk ist in 19 etwa gleich lange Kapitel unterteilt, die jeweils ungef?hr dem Umfang einer doppelstündigen Vorlesung mit 作者: 嘲笑 時(shí)間: 2025-3-24 20:05
Ruth WarehamStudierende der Chemie sowie des Chemie- und des Bioingenieurwesens und setzt lediglich solide Grundkenntnisse in organischer, anorganischer und physikalischer Chemie voraus. Das Werk ist in 19 etwa gleich lange Kapitel unterteilt, die jeweils ungef?hr dem Umfang einer doppelstündigen Vorlesung mit 作者: 持久 時(shí)間: 2025-3-25 01:09 作者: 以煙熏消毒 時(shí)間: 2025-3-25 06:09 作者: 屈尊 時(shí)間: 2025-3-25 10:52 作者: 出來 時(shí)間: 2025-3-25 11:39 作者: 我就不公正 時(shí)間: 2025-3-25 18:58
Seán Henryaktuellen Prozessverbund der chemischen Industrie und über die wesentlichen Produktstammb?ume. Zwei Kapitel über physikalisch-chemische Grundlagen legen die Basis für das Verst?ndnis der Abl?ufe in industrielle978-3-8274-2195-1作者: Nonporous 時(shí)間: 2025-3-25 23:36 作者: 谷類 時(shí)間: 2025-3-26 04:11
Sean Whittle,Seán Henryer Abstraktheit des Stoffes zusammenh?ngen und mit seiner deduktiven und unanschaulichen Pr?sentation in manchen Vorle- sungen. Da sich ein Mi?erfolg in den Grundlagen der Systemtheorie aber für viele Vertiefungsf?cher verheerend auswirkend würde, darf er keinesfalls hingenommen werden. Wir haben da作者: Yag-Capsulotomy 時(shí)間: 2025-3-26 05:42
Seán Henry mag mit der Abstraktheit des Stoffes zusammenh?ngen und mit seiner deduktiven und unanschaulichen Pr?sentation in manchen Vorle- sungen. Da sich ein Mi?erfolg in den Grundlagen der Systemtheorie aber für viele Vertiefungsf?cher verheerend auswirkend würde, darf er keinesfalls hingenommen werden. Wir haben da978-3-663-09883-6作者: olfction 時(shí)間: 2025-3-26 12:26
Seán HenryBüchern, in denen erst ausführlich Beschreibungsformen für Signale eingeführt werden und viel sp?ter Systeme, behandeln wir Signale und Syste- me parallel. Die Zweckm??igkeit der Beschreibung von Signalen durch ihre Laplace- oder Fourier-Transformierten ergibt sich n?mlich erst aus den Eigenschaften作者: 對待 時(shí)間: 2025-3-26 14:59 作者: 使混合 時(shí)間: 2025-3-26 18:13
Sean Whittleindustrielle Chemie — Optimale Rohstoffe — Umweltaspekte — Heterogene Katalyse — Homogene Katalyse — Wirtschaftlichkeit.IV. Chemische Prozesse:.?Wichtigste Produktgruppen der industriellen Chemie — Verarbeitung fossiler Rohstoffe — Organische und anorganische Basis- und Zwischenchemikalien — Endprod作者: FUSC 時(shí)間: 2025-3-27 00:35 作者: 哄騙 時(shí)間: 2025-3-27 01:13
Vivek da Silvaindustrielle Chemie — Optimale Rohstoffe — Umweltaspekte — Heterogene Katalyse — Homogene Katalyse — Wirtschaftlichkeit.IV. Chemische Prozesse:.?Wichtigste Produktgruppen der industriellen Chemie — Verarbeitung fossiler Rohstoffe — Organische und anorganische Basis- und Zwischenchemikalien — Endprod作者: Limerick 時(shí)間: 2025-3-27 05:57
Gillian Sullivan den Technikums- bis zum Produktionsma?stab. Der Leser erh?lt hier Informationen über den aktuellen Prozessverbund der chemischen Industrie und über die wesentlichen Produktstammb?ume. Zwei Kapitel über physikalisch-chemische Grundlagen legen die Basis für das Verst?ndnis der Abl?ufe in industrielle作者: Commonplace 時(shí)間: 2025-3-27 11:39
Sean Whittle den Technikums- bis zum Produktionsma?stab. Der Leser erh?lt hier Informationen über den aktuellen Prozessverbund der chemischen Industrie und über die wesentlichen Produktstammb?ume. Zwei Kapitel über physikalisch-chemische Grundlagen legen die Basis für das Verst?ndnis der Abl?ufe in industrielle作者: 優(yōu)雅 時(shí)間: 2025-3-27 16:55 作者: 津貼 時(shí)間: 2025-3-27 21:30 作者: opportune 時(shí)間: 2025-3-28 02:00
Queer Thriving in Catholic Education: The Role of Queer Theologiestandings of LGBTQ+ and religious subjectivities that foreground the agency of LGBTQ+ people. The final part of the chapter reflects on three commitments which are needed in order to enact a queer approach to Catholic education. The opening part of this chapter clears the ground by clarifying the con作者: 煩躁的女人 時(shí)間: 2025-3-28 02:59
On the Journey to Authentic Inclusion: One School’s Experience of Empowering Student Voice to Mobiliople?within?its community.??It highlights that when the agenda moves beyond tokenism to purposeful listening, the school community can flourish for the good of all its members. This work, which helps people to no longer feel oppressed or imprisoned by a culture of fear or exclusion, is affirmed by C作者: 思想 時(shí)間: 2025-3-28 08:09 作者: 生來 時(shí)間: 2025-3-28 10:44
Book 2024 in relation to Catholic perspectives on the purpose of Catholic education?.? When it comes to?LGBTQ+?issues in relation to Catholic education, what is the research agenda?.? How might Catholic schools move beyond a ‘pastoral accommodation’ approach to?LGBTQ+?students?.? What does the evidence from 作者: Gullible 時(shí)間: 2025-3-28 14:41 作者: 繁忙 時(shí)間: 2025-3-28 22:26
usion in Catholic schools.Includes personal and scholarly re.This book provides readers with the opportunity to go beyond anecdote and supposition in order to get a fuller grasp of research around Catholic education and?LGBTQ+?matters. This is an edited collection of chapters which explores?LGBTQ+?m作者: Indebted 時(shí)間: 2025-3-29 02:33
Introduction, (and teachers) in the context of Catholic education. This volume will offer readers the opportunity to go beyond an oppositional approach to LGBTQ+ inclusion in Catholic education, providing the chance to rethink the relationship between Catholic education and LGBTQ+ inclusion with greater imagination and sensitivity.作者: Etymology 時(shí)間: 2025-3-29 06:18 作者: –scent 時(shí)間: 2025-3-29 09:08
Relationships and Sexuality Education (RSE) in Catholic Post Primary Schools in Ireland: LGBT+?, in ramme. This involves drawing on the insights of scripture and a theology of inclusion. This will allow Catholic schools to be a place of hospitality and welcome to all, capable of supporting students who are at ease with their sexuality.作者: Mucosa 時(shí)間: 2025-3-29 12:58
Introduction,own exponentially over the past two decades, until recently little if any attention has been published specifically about the place of LGBTQ+ students (and teachers) in the context of Catholic education. This volume will offer readers the opportunity to go beyond an oppositional approach to LGBTQ+ i作者: Genteel 時(shí)間: 2025-3-29 19:10
Laying the Groundwork: Sexualities, Genders, and the Catholic Church,ies from a theological perspective. It surveys in particular the ‘marital morality’ that has characterised the Church’s theological approach to sexual ethics, before moving to the specific implications of this for how the Church has understood (and continues to understand) same-sex sexual acts. From作者: NIL 時(shí)間: 2025-3-29 22:56
Queer Thriving in Catholic Education: The Role of Queer Theologiesr suicidality that typically characterise engagements across LGBTQ+ and religious concerns, the analysis begins from the assumption that LGBTQ+ lives are not ‘problems’ or ‘issues’ to be accommodated, tolerated, or ‘saved’ by Catholic education, but are instead sites of infinite potential from which作者: Restenosis 時(shí)間: 2025-3-30 00:24 作者: Thyroiditis 時(shí)間: 2025-3-30 05:27
Encounters with LGBTQ+?Lives in Catholic Schools: A Fragile Hermeneutical Space?—A Response to Dr. Ser-Thriving. This response explores the central place that hermeneutics has in underpinning the stance taken by Henry. Some reservations are raised over the stance which Biesta takes, which is important because this stance provides much of the supporting conceptual architecture that Henry deploys. H作者: 勛章 時(shí)間: 2025-3-30 09:12 作者: mediocrity 時(shí)間: 2025-3-30 12:50
Relationships and Sexuality Education (RSE) in Catholic Post Primary Schools in Ireland: LGBT+?, in ogramme. In the changing socio-cultural landscape of contemporary Ireland there is a need for Catholic schools to offer a rich and supportive RSE programme. This involves drawing on the insights of scripture and a theology of inclusion. This will allow Catholic schools to be a place of hospitality a作者: 豐富 時(shí)間: 2025-3-30 16:37
On the Journey to Authentic Inclusion: One School’s Experience of Empowering Student Voice to Mobilioppression, imprisoning someone in a false, distorted, and reduced mode of being’ in his essay ‘The Politics of Recognition’ (1994). This chapter explores the role of Student Voice in a Catholic post- primary school in enabling students to flourish and be?openly themselves. It argues that activating作者: 道學(xué)氣 時(shí)間: 2025-3-30 23:05
Relationships and Sexuality Education in Catholic Schools in Northern Irelandnd. Evidence was collected in 2019, in order to form the basis of a scoping report assessing the current practice and state of Relationship and Sex Education in Catholic schools in Northern Ireland. This chapter describes the six central themes identified in the report. The empirical research findin