標題: Titlebook: Qualities of Education in a Globalised World; Diane Brook Napier Book 2014 SensePublishers-Rotterdam, The Netherlands 2014 comparative edu [打印本頁] 作者: 粗野的整個 時間: 2025-3-21 19:19
書目名稱Qualities of Education in a Globalised World影響因子(影響力)
書目名稱Qualities of Education in a Globalised World影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Qualities of Education in a Globalised World網(wǎng)絡公開度
書目名稱Qualities of Education in a Globalised World網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱Qualities of Education in a Globalised World被引頻次
書目名稱Qualities of Education in a Globalised World被引頻次學科排名
書目名稱Qualities of Education in a Globalised World年度引用
書目名稱Qualities of Education in a Globalised World年度引用學科排名
書目名稱Qualities of Education in a Globalised World讀者反饋
書目名稱Qualities of Education in a Globalised World讀者反饋學科排名
作者: 改革運動 時間: 2025-3-21 20:26 作者: 按等級 時間: 2025-3-22 01:51 作者: 繼而發(fā)生 時間: 2025-3-22 05:39 作者: Melanoma 時間: 2025-3-22 09:29 作者: 取回 時間: 2025-3-22 16:07
Julie Petersrwochenstunden beinhalten.Für Studierende im Medienumfeld: T.Das Lehrbuch dient als Einführung in die Grundfragen und als Vorbereitung auf eine tiefergehende Durchdringung des medienwirtschaftlichen Handlungsbereichs. Welche medien?konomischen Anknüpfungspunkte haben speziell Studierende als Abnehme作者: META 時間: 2025-3-22 20:18
Ilhan Gunbayirwochenstunden beinhalten.Für Studierende im Medienumfeld: T.Das Lehrbuch dient als Einführung in die Grundfragen und als Vorbereitung auf eine tiefergehende Durchdringung des medienwirtschaftlichen Handlungsbereichs. Welche medien?konomischen Anknüpfungspunkte haben speziell Studierende als Abnehme作者: 不朽中國 時間: 2025-3-23 00:04 作者: 瑣碎 時間: 2025-3-23 02:33 作者: Angioplasty 時間: 2025-3-23 06:15 作者: 荒唐 時間: 2025-3-23 10:56 作者: Directed 時間: 2025-3-23 17:54 作者: SSRIS 時間: 2025-3-23 20:19
Comparative and International Education: A Diversity of Voiceshttp://image.papertrans.cn/q/image/780205.jpg作者: single 時間: 2025-3-23 23:12 作者: 江湖郎中 時間: 2025-3-24 05:19
Diane Brook NapierWritten by experts, Gives a modern approach, Comprehensive in Scope作者: 同步信息 時間: 2025-3-24 07:23 作者: ensemble 時間: 2025-3-24 13:50
Diane Brook Napierlt die drei Haupt-Akteurstypen (Rezipient, Medienunternehmen, Werbetreibende Wirtschaft) auf Medienm?rkten mit ihren jeweiligen Handlungsmotivationen sowie die zentralen Eigenschaften von Mediengütern vor. Die 2. Auflage wurde grundlegend überarbeitet und aktualisiert.?.978-3-658-14217-9作者: DRAFT 時間: 2025-3-24 17:15 作者: Antagonist 時間: 2025-3-24 20:14
Duishon Shamatovlt die drei Haupt-Akteurstypen (Rezipient, Medienunternehmen, Werbetreibende Wirtschaft) auf Medienm?rkten mit ihren jeweiligen Handlungsmotivationen sowie die zentralen Eigenschaften von Mediengütern vor. Die 2. Auflage wurde grundlegend überarbeitet und aktualisiert.?.978-3-658-14217-9作者: 下邊深陷 時間: 2025-3-25 02:04 作者: 琺瑯 時間: 2025-3-25 04:47
Julie Peterslt die drei Haupt-Akteurstypen (Rezipient, Medienunternehmen, Werbetreibende Wirtschaft) auf Medienm?rkten mit ihren jeweiligen Handlungsmotivationen sowie die zentralen Eigenschaften von Mediengütern vor. Die 2. Auflage wurde grundlegend überarbeitet und aktualisiert.?.978-3-658-14217-9作者: 傳染 時間: 2025-3-25 10:37 作者: Magisterial 時間: 2025-3-25 12:28
Joana Freitas-Luís,Idalina Martins,Luciana Mesquita,Nilza Costalt die drei Haupt-Akteurstypen (Rezipient, Medienunternehmen, Werbetreibende Wirtschaft) auf Medienm?rkten mit ihren jeweiligen Handlungsmotivationen sowie die zentralen Eigenschaften von Mediengütern vor. Die 2. Auflage wurde grundlegend überarbeitet und aktualisiert.?.978-3-658-14217-9作者: 捐助 時間: 2025-3-25 19:33
Samuel Gento,Raúl Gonzálezlt die drei Haupt-Akteurstypen (Rezipient, Medienunternehmen, Werbetreibende Wirtschaft) auf Medienm?rkten mit ihren jeweiligen Handlungsmotivationen sowie die zentralen Eigenschaften von Mediengütern vor. Die 2. Auflage wurde grundlegend überarbeitet und aktualisiert.?.978-3-658-14217-9作者: 南極 時間: 2025-3-25 20:39 作者: emulsify 時間: 2025-3-26 00:08
2214-9880 l-level realities must be considered for true understanding of standardized assessment results; what content, skills and values are necessary and desirable ingredients; what roles teachers and administrators play; and what bene978-94-6209-650-9Series ISSN 2214-9880 Series E-ISSN 2214-9899 作者: 古董 時間: 2025-3-26 04:26
Developing Clearer Snapshots of Educational Quality through the Lens of International Large-Scale A作者: Flu表流動 時間: 2025-3-26 08:48 作者: coagulation 時間: 2025-3-26 15:48 作者: 可轉(zhuǎn)變 時間: 2025-3-26 18:40
Increasing the Quality and Attractiveness of Vocational and Technical Secondary Education and Youth作者: GLUE 時間: 2025-3-26 23:45
Axiological Basis for a Curriculum Design in Educational Institutions of Quality,作者: Vsd168 時間: 2025-3-27 03:43
Situating Early Childhood Care and Development Quality,作者: temperate 時間: 2025-3-27 07:57
Book 2014l and cultural factors are important; what implementation issues and local-level realities must be considered for true understanding of standardized assessment results; what content, skills and values are necessary and desirable ingredients; what roles teachers and administrators play; and what bene作者: Generic-Drug 時間: 2025-3-27 13:26 作者: Exuberance 時間: 2025-3-27 14:50 作者: 龍卷風 時間: 2025-3-27 21:02
Qualities of Education,ectives of education range from those promoting development and amelioration of societal conditions, to those aiming to improve the capacities of individuals and groups, to those seeking to use education as an instrument of subjugation or control. In other words, quality is a highly complex concept,作者: Muscularis 時間: 2025-3-28 01:32 作者: homocysteine 時間: 2025-3-28 03:48
Belief Ascription, Metaphor, and Intensional Identification,tion process. The article also briefly discusses the extension of ViewGen to speech-act processing and the addition of a heuristic-based, relevance-determination procedure, and justifies the partitioning approach to belief ascription作者: 爭吵加 時間: 2025-3-28 10:00
Alister Vallance Jones F.R.S.C.en. Im Fokus steht dabei einerseits die Schaffung von Rahmenbedingungen, innerhalb deren sich emergent Entwicklungen im Sinne der strategischen Zielsetzung ergeben k?nnen, und andererseits das Instrument der Setzung, mit der strategisch erwünschte Entwicklungen konkret angeschoben und implementiert 作者: faddish 時間: 2025-3-28 13:47
Jo Howard,Paul Telferfiliate Faculty Member of Africana Studies at the Universityof North Carolina at Charlotte. His research addresses urban education andurban sociology in the context of school processes that promote highachievement among African American students and other underserved minority studentpopulations. In 作者: adroit 時間: 2025-3-28 14:43
Heat Transport by the Piston Effect: Experiments density equilibration is governed by the time of the thermal diffusion, which corresponds to the slowest mechanism. Comparison with a one-dimensional model shown good agreement with experimental results when the characteristic length of the three-dimensional sample cell is obtained from a pancake c作者: Foregery 時間: 2025-3-28 20:41 作者: 大氣層 時間: 2025-3-29 02:20
Caroline Porwollford, SCUT, SCUT-EnsText and ICDAR2013 datasets, TPFNet outperforms recent networks on nearly all the metrics. E.g., on Oxford dataset, TPFNet has a PSNR (higher is better) of 44.2 and a text-detection precision (lower is better) of 39.0, compared to MTRNet++’s PSNR of 33.7 and precision of 50.4. Th作者: 頌揚國家 時間: 2025-3-29 03:29 作者: 羞辱 時間: 2025-3-29 10:09