標(biāo)題: Titlebook: Qualitative Perspektiven des Medienwandels; Positionen der Medie Helmut Schanze,Peter Ludes Book 1997 Westdeutscher Verlag GmbH, Opladen 19 [打印本頁(yè)] 作者: HEIR 時(shí)間: 2025-3-21 18:42
書目名稱Qualitative Perspektiven des Medienwandels影響因子(影響力)
書目名稱Qualitative Perspektiven des Medienwandels影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Qualitative Perspektiven des Medienwandels網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Qualitative Perspektiven des Medienwandels網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Qualitative Perspektiven des Medienwandels被引頻次
書目名稱Qualitative Perspektiven des Medienwandels被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Qualitative Perspektiven des Medienwandels年度引用
書目名稱Qualitative Perspektiven des Medienwandels年度引用學(xué)科排名
書目名稱Qualitative Perspektiven des Medienwandels讀者反饋
書目名稱Qualitative Perspektiven des Medienwandels讀者反饋學(xué)科排名
作者: Focus-Words 時(shí)間: 2025-3-21 20:23 作者: Canvas 時(shí)間: 2025-3-22 02:58 作者: 音樂(lè)等 時(shí)間: 2025-3-22 07:50
Overview: Aspekte des Medienwandels978-3-531-12974-7978-3-322-83281-8作者: 案發(fā)地點(diǎn) 時(shí)間: 2025-3-22 09:58 作者: MOAN 時(shí)間: 2025-3-22 16:21
https://doi.org/10.1007/978-3-322-83281-8Fernsehen; Informatik; Internet; Kommunikation; Kommunikationswissenschaft; Kultur; Medien; Mediennutzung; M作者: 浮雕 時(shí)間: 2025-3-22 18:02
Television studies’ shifting disciplinary status: Anglo-American developmentsparent primacy, at least as institutional and cultural practice, one can read television’s own cultural history as being self-consciously constructed around (and away from) certain perceptions of the cinematic.作者: EWE 時(shí)間: 2025-3-23 00:30
Medienwandel und Wandel durch Medien. Einige Anmerkungenugenblick mehr geplante als realisierte Projekte. Digitalisierung bewirkt 3. eine n?chste Etappe von Beschleunigung auf der einen und Zeitverknappung auf der anderen Seite. Beschleunigt werden die Prozesse der Produktion und Distribution von Information; Zeitverknappung bezieht sich auf den Mediennu作者: 輕快帶來(lái)危險(xiǎn) 時(shí)間: 2025-3-23 03:29
Digitaltechnik — Digitalmedien — Digitalkultur. Für eine transdisziplin?re Kooperation angesichts neonellen’ Massenmedien — von der Tageszeitung und Illustrierten bis hin zu H?rfunk, Fernsehen und Film — an Bedeutung. Dort tritt sie nach und nach an die Stelle mechanischer, elektromechanischer und elektronischer Technologien, übernimmt deren Funktionen und leistet so einem Ver?nderungsproze? der W作者: Assemble 時(shí)間: 2025-3-23 05:58
?Jumps — Cuts — Links“. ?sthetische Antizipationen der neuen Mediende der ?begrifflichen Kultur“, die der Buchdruck bef?rdert hatte, eine ?neue Wendung zum Visuellen“ mitteilen.. Der Kunst des Kinematographen aber verblieben gerade noch drei Jahrzehnte, bis sie sich ihrerseits durch das rasche Ausbreiten des Fernsehens in ihrer Existenz in Frage gestellt fand. Und 作者: 縫紉 時(shí)間: 2025-3-23 10:45
osophers in the narrower sense, early modern moral philosophers could also draw on Renaissance authors such as Shakespeare, Ben Jonson, and Edmund Spenser. And it expands the study of the influence of early modern Renaissance studies in early modern philosophy by looking at the implications for poli作者: 慢跑 時(shí)間: 2025-3-23 17:21 作者: considerable 時(shí)間: 2025-3-23 19:46 作者: choleretic 時(shí)間: 2025-3-24 02:05
Ulrich Saxerstudy concentrates almost exclusively on the tragic genre, so the parallel analysis of cinema will be largely restricted to violent film, a wide-ranging categorisation that has to incorporate the diverse genres of action, adventure and horror. Since the subject matter of this section will include a 作者: sulcus 時(shí)間: 2025-3-24 06:21 作者: fibula 時(shí)間: 2025-3-24 09:10 作者: Nefarious 時(shí)間: 2025-3-24 11:39 作者: 健談 時(shí)間: 2025-3-24 18:07
ed on the concept of the ‘lone wolf’ avenger, figures that are more closely analogous to Middleton’s Vindice or Kyd’s Hieronimo. In this respect, one of the most significant icons is the enduring image of the Western lawman – the isolated, self-sufficient hero enforcing justice in a society on the b作者: 富足女人 時(shí)間: 2025-3-24 23:00 作者: 六邊形 時(shí)間: 2025-3-25 02:31
Kai-Peter Keusenbridal veil. Orgilus drew it aside to gaze at her face, but immediately his father Crotolon (Tony Britton) entered, speaking the first words of Ford’s playtext: ‘Dally not further’ (1.1.1). At this, Penthea turned from Orgilus and began to walk slowly upstage. Crotolon did not register her presence 作者: pericardium 時(shí)間: 2025-3-25 06:12 作者: 緩和 時(shí)間: 2025-3-25 11:06
Sofia Blindbridal veil. Orgilus drew it aside to gaze at her face, but immediately his father Crotolon (Tony Britton) entered, speaking the first words of Ford’s playtext: ‘Dally not further’ (1.1.1). At this, Penthea turned from Orgilus and began to walk slowly upstage. Crotolon did not register her presence 作者: Adenocarcinoma 時(shí)間: 2025-3-25 15:15 作者: 招募 時(shí)間: 2025-3-25 18:28 作者: 沖擊力 時(shí)間: 2025-3-25 22:52 作者: BUST 時(shí)間: 2025-3-26 02:41 作者: conference 時(shí)間: 2025-3-26 07:14
Helmut Schanze,Peter Ludesr disciplines of philosophy, philosophy of history and history of philosophy. In the second part, I rely on a specific case study – Rudolph Goclenius’s dictionaries of philosophy (published in 1613 and 1615) – to emphasize the value and importance of the philosophical production during the fifteenth作者: collagen 時(shí)間: 2025-3-26 08:55 作者: 天空 時(shí)間: 2025-3-26 13:27 作者: perpetual 時(shí)間: 2025-3-26 17:18
Peter Ludes,Georg Schütte than any other: the depiction of extreme episodes of physical violence, often presented in the most graphic terms that the different performance media allow, focusing on the exposure of the fragility and mortality of the human body via representations of the damage and destruction that can be wroug作者: 女上癮 時(shí)間: 2025-3-26 23:37
Richard Münchith his roguish reputation, and there is no way of knowing for sure what his motives were when, in an interview for . magazine at around this time, he declared, ‘There are women, and then there’s pussy.’. It is tempting but probably unfair to take such a quotable phrase as the last word on the repre作者: 假設(shè) 時(shí)間: 2025-3-27 01:43
William Uricchioity of death. The fascination that these mysteries hold for many of us is no doubt one of the reasons why representations of spectacular deaths recur in our culture. In our own time, in our own culture, part of the appeal may well lie in the fact that the sight, smell and feel of a dead body is as m作者: Ophthalmologist 時(shí)間: 2025-3-27 08:41
t in the nineteenth century: the gold rushes in Montana and California during this period were particular flashpoints for the custom of vigilante justice.. However, as John Cawelti points out, many of these historical vigilante traditions were ‘a(chǎn) collective phenomenon, the result of mob action or of作者: Expiration 時(shí)間: 2025-3-27 09:39 作者: 盡忠 時(shí)間: 2025-3-27 14:38
Kai-Peter Keusenan Theatre began with a haunting before the character who appeared as a phantom was actually dead. In the production’s prologue, the spectator encountered Orgilus (Iain Glen), gaunt and black-clad, playing on a lute. He sang of the joys of marriage, of ‘Hearts by holy union wedded, / More than their作者: 常到 時(shí)間: 2025-3-27 19:03
Lars Rademacheran Theatre began with a haunting before the character who appeared as a phantom was actually dead. In the production’s prologue, the spectator encountered Orgilus (Iain Glen), gaunt and black-clad, playing on a lute. He sang of the joys of marriage, of ‘Hearts by holy union wedded, / More than their作者: 媒介 時(shí)間: 2025-3-28 00:27
Sofia Blindan Theatre began with a haunting before the character who appeared as a phantom was actually dead. In the production’s prologue, the spectator encountered Orgilus (Iain Glen), gaunt and black-clad, playing on a lute. He sang of the joys of marriage, of ‘Hearts by holy union wedded, / More than their作者: 全部逛商店 時(shí)間: 2025-3-28 04:19 作者: Reverie 時(shí)間: 2025-3-28 08:25 作者: 青石板 時(shí)間: 2025-3-28 11:10
Dietrich Scheunemannssed hierarchical relationships, goes a considerable way towards explaining the nuances of conversational interaction traced in Chapter 1. As a situated linguistic and gestural practice, however, conversation is at once social and spatial. Any interaction is simultaneously informed by an individual’作者: 悠然 時(shí)間: 2025-3-28 15:14 作者: absorbed 時(shí)間: 2025-3-28 22:01 作者: 代替 時(shí)間: 2025-3-29 00:49 作者: GULLY 時(shí)間: 2025-3-29 06:16
Konstituenten einer Medienwissenschaftrzug, als sogenannte advance organizers. die Aufmerksamkeit auf das Entscheidende zu lenken und so gerade bei kontroversen Materien wie der am Siegener Kolloquium vom 11./12. Dezember 1995 thematisierten die unterschiedlichen Positionen gleich zu Anfang deutlich zu markieren.作者: 投票 時(shí)間: 2025-3-29 09:00 作者: 音樂(lè)戲劇 時(shí)間: 2025-3-29 12:52 作者: 廣大 時(shí)間: 2025-3-29 19:18 作者: 不公開 時(shí)間: 2025-3-29 20:19
Vom Werk des Autors zum Werk des Nutzersr Bilder wird die ?ffentlichkeit gegen sie mobilisiert. Ad usum delphinum sind die ?Neuen Medien“ wahrhaft nicht. Was an Gewalt und Sex über die Datenautobahnen ins Haus kommt, ist nicht von guten Eltern.作者: 白楊 時(shí)間: 2025-3-30 02:30
Für eine integrierte Medien und Kommunikationswissenschafter psychischer Dispositionen. Zunehmend werden jeweils unterschiedlich benannte Studieng?nge in diesem Forschungs und Ausbildungsbereich initiiert, die sich verschieden profilieren. Medien und kommunikationswissenschaftliche Diagnosen und Expertisen gewinnen an ?ffent-licher und politischer Bedeutung.作者: Tailor 時(shí)間: 2025-3-30 05:28 作者: 瑣事 時(shí)間: 2025-3-30 10:27 作者: STERN 時(shí)間: 2025-3-30 14:39
Für eine integrierte Medien und Kommunikationswissenschaftnderungen, technische Innovationen in der Investitions oder Gebrauchsgüterindustrie, als Ver?nderungen allgemeiner verbindlicher kultureller Normen oder psychischer Dispositionen. Zunehmend werden jeweils unterschiedlich benannte Studieng?nge in diesem Forschungs und Ausbildungsbereich initiiert, di