派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition; Liu Li Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) [打印本頁(yè)]

作者: quick-relievers    時(shí)間: 2025-3-21 16:57
書(shū)目名稱Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition影響因子(影響力)




書(shū)目名稱Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition被引頻次




書(shū)目名稱Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition年度引用




書(shū)目名稱Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition讀者反饋




書(shū)目名稱Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition讀者反饋學(xué)科排名





作者: 孤僻    時(shí)間: 2025-3-21 22:48
Liu Lin ? B.G.Teubner Verlag / GWV Fachverlage GmbH, Wiesbaden 2006 Lektorat: Ulrich Sandten / Kerstin Hoffmann Der B. G. Teubner Verlag ist ein Unternehmen von Springer Science+Business Media. www.teubner.de 978-3-8351-0004-6978-3-8351-9033-7Series ISSN 1615-3405
作者: 庇護(hù)    時(shí)間: 2025-3-22 03:47
entist model in idiom learning with a cross-linguistic focus on Mandarin unique quadri-syllabic SIEs. Language teachers, researchers, and postgraduate students who are interested in studies of idiomaticity. Con978-981-19-7204-1978-981-19-7202-7
作者: ARY    時(shí)間: 2025-3-22 05:41

作者: flavonoids    時(shí)間: 2025-3-22 09:33

作者: padding    時(shí)間: 2025-3-22 14:20
Liu Lie 1992 3. Auflage 2000 4. Auflage 2004 5., durchgesehene Auflage Juni 2006 Alle Rechte vorbehalten ? B.G.Teubner Verlag / GWV Fachverlage GmbH, Wiesbaden 2006 Lektorat: Ulrich Sandten / Kerstin Hoffmann Der B. G. Teubner Verlag ist ein Unternehmen von Springer Science+Business Media. www.teubner.de
作者: 卡死偷電    時(shí)間: 2025-3-22 17:38
Liu Lierte (Student-Methode und Welchs Methode). Dann führen wir das Konzept der stochastischen Ordnung ein und behandeln Smirnovs Test sowie Wilcoxons Rangsummentest. Schlie?lich besch?ftigen wir uns mit der Frage, wie man eine beliebige Anzahl statistischer Test kombinieren kann (Bonferroni- und Hom-Adj
作者: 我說(shuō)不重要    時(shí)間: 2025-3-23 00:49
Liu Lierte (Student-Methode und Welchs Methode). Dann führen wir das Konzept der stochastischen Ordnung ein und behandeln Smirnovs Test sowie Wilcoxons Rangsummentest. Schlie?lich besch?ftigen wir uns mit der Frage, wie man eine beliebige Anzahl statistischer Test kombinieren kann (Bonferroni- und Hom-Adj
作者: concubine    時(shí)間: 2025-3-23 03:56
erte (Student-Methode und Welchs Methode). Dann führen wir das Konzept der stochastischen Ordnung ein und behandeln Smirnovs Test sowie Wilcoxons Rangsummentest. Schlie?lich besch?ftigen wir uns mit der Frage, wie man eine beliebige Anzahl statistischer Test kombinieren kann (Bonferroni- und Hom-Adj
作者: puzzle    時(shí)間: 2025-3-23 07:19
Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition
作者: 恫嚇    時(shí)間: 2025-3-23 12:54
Quadri-syllabic Schematic Idioms in Chinese: Description and Acquisition978-981-19-7202-7
作者: MIRTH    時(shí)間: 2025-3-23 16:14
Introduction,the open morphemes), and explore the possible factors that influence the learning process. Distributional and statistical analyses of the three structures from the constructional perspective identified four factors—input frequency, structural complexity, internal semantic relation and chunking effec
作者: 血統(tǒng)    時(shí)間: 2025-3-23 18:21
From Idioms to Constructions,nitive linguistics. Cambridge University Press, .; Fillmore et al. in Language 64:501–538, .; Taylor in Cognitive grammar. Oxford University Press, .). Yet studies on Chinese idioms mainly focus on the description of their structural and semantic features, their historical origins and their proper u
作者: inventory    時(shí)間: 2025-3-24 00:49

作者: Harbor    時(shí)間: 2025-3-24 04:30

作者: Mystic    時(shí)間: 2025-3-24 08:31

作者: 控訴    時(shí)間: 2025-3-24 10:45

作者: 狂熱文化    時(shí)間: 2025-3-24 16:39
https://doi.org/10.1007/978-981-19-7202-7Quadri-syllabic Idioms; Semi-fixed Idiomatic Expressions; Constructional Idioms; Acquisition of Mandari
作者: Working-Memory    時(shí)間: 2025-3-24 19:44

作者: Influx    時(shí)間: 2025-3-25 03:11

作者: Melodrama    時(shí)間: 2025-3-25 04:17

作者: Kernel    時(shí)間: 2025-3-25 08:26

作者: armistice    時(shí)間: 2025-3-25 15:35
Liu Liie Deutsche Bibliothek verzeichnet diese Publikation in der Deutschen Nationalbibliografie; detaillierte bibliografische Daten sind im Internet überabrufbar. Prof. Dr. rer. nat. Jürgen Lehn Geboren 1941 in Karlsruhe. Studium der Mathematik an den Universit?ten Karlsruhe und Regensburg. 1968 Diplom i
作者: 漸變    時(shí)間: 2025-3-25 18:18
Liu Liin der Deutschen Nationalbibliografie; detaillierte bibliografische Daten sind im Internet überabrufbar. Prof. Dr. rer. nat. Jürgen Lehn Geboren 1941 in Karlsruhe. Studium der Mathematik an den Universit?ten Karlsruhe und Regensburg. 1968 Diplom in Karlsruhe, 1972 Promotion in Regensburg, 1978 Habil
作者: 送秋波    時(shí)間: 2025-3-25 21:46
Liu Liin der Deutschen Nationalbibliografie; detaillierte bibliografische Daten sind im Internet überabrufbar. Prof. Dr. rer. nat. Jürgen Lehn Geboren 1941 in Karlsruhe. Studium der Mathematik an den Universit?ten Karlsruhe und Regensburg. 1968 Diplom in Karlsruhe, 1972 Promotion in Regensburg, 1978 Habil
作者: 圓錐體    時(shí)間: 2025-3-26 03:37

作者: Senescent    時(shí)間: 2025-3-26 06:52
Liu Li Merkmal unterscheiden. In diesem Kapitel konzentrieren wir uns auf numerische Merkmale. Sei ..?∈?? unsere .-te Beobachtung aus der .-ten Stichprobe. Dabei ist 1?≤?.?≤?. und 1?≤?.?≤?... Wir betrachten alle .?= ..?+ ..?+ …?+?.. Beobachtungen als stochastisch unabh?ngige Zufallsvariablen und gehen dav
作者: N防腐劑    時(shí)間: 2025-3-26 09:00

作者: 自愛(ài)    時(shí)間: 2025-3-26 15:51
Error Analysis in Sentence Production Tasks,y to unveil some of the hidden pictures that cannot be revealed with purely correct responses as reported in Chaps. . and .. Recurrent and consistent patterns in error distribution will be highlighted, and the underlying causes will be further explored.
作者: violate    時(shí)間: 2025-3-26 18:48

作者: Extricate    時(shí)間: 2025-3-26 22:16

作者: Frisky    時(shí)間: 2025-3-27 03:04

作者: Cupidity    時(shí)間: 2025-3-27 06:18

作者: 高歌    時(shí)間: 2025-3-27 12:36

作者: 責(zé)問(wèn)    時(shí)間: 2025-3-27 14:37

作者: Cholesterol    時(shí)間: 2025-3-27 19:17

作者: 審問(wèn)    時(shí)間: 2025-3-27 23:08
Study Four,.A.B construction via a training task. Two groups of children aged six were taught the meaning of .A.B expressions in four different senses, as in . (not-clear-at-all), . (no-beating-not-admit), . (not-male-not-female) and . (not-big-not-small) under two conditions: the balanced condition (2-2-2-2),
作者: 松緊帶    時(shí)間: 2025-3-28 02:19

作者: Assault    時(shí)間: 2025-3-28 06:47

作者: 斷言    時(shí)間: 2025-3-28 12:45

作者: Albumin    時(shí)間: 2025-3-28 16:27
,Chinese Schematic Idioms—Productivity and Constraints,n of the overall expression. The actual distributional statistics of schematic idioms as reflected in a large Chinese corpus will also be examined. Finally, the variables that are expected to play roles during the learning of Chinese schematic idioms, both linguistic and nonlinguistic ones, will be spotted.
作者: 機(jī)械    時(shí)間: 2025-3-28 22:38
Study Two,. Findings imply that the speakers do not learn schematic idioms as arbitrary combinations. Kids as young as nine begin to notice the lexical status of open fillers and make generalisations upon the productivity and meaning-inferences of an idiomatic variant based on this awareness.
作者: 拾落穗    時(shí)間: 2025-3-29 01:24
Study Three, pattern very similar to that of adults in learning the different senses. Overall findings in Study Three indicate that the learning of .A.B expressions is a gradual process that starts from the core sense and progressively extends to the peripheral ones.
作者: 初學(xué)者    時(shí)間: 2025-3-29 06:33

作者: 并入    時(shí)間: 2025-3-29 07:26





歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
永胜县| 凤山市| 晋州市| 木兰县| 霞浦县| 喀什市| 通城县| 晋宁县| 射阳县| 龙门县| 乐都县| 元江| 奈曼旗| 泽州县| 大宁县| 辽宁省| 文化| 栾城县| 贺州市| 石狮市| 土默特左旗| 鹤岗市| 惠水县| 霍邱县| 浑源县| 永善县| 阿拉善右旗| 潜江市| 武山县| 贵阳市| 滁州市| 宽甸| 井冈山市| 通榆县| 峨山| 界首市| 桦甸市| 上饶市| 资中县| 囊谦县| 苗栗县|