標(biāo)題: Titlebook: P?dagogik der Vielfalt; Verschiedenheit und Annedore Prengel Book 19931st edition Springer Fachmedien Wiesbaden 1993 P?dagogik [打印本頁(yè)] 作者: 遮陽(yáng)傘 時(shí)間: 2025-3-21 17:26
書目名稱P?dagogik der Vielfalt影響因子(影響力)
書目名稱P?dagogik der Vielfalt影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱P?dagogik der Vielfalt網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱P?dagogik der Vielfalt網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱P?dagogik der Vielfalt被引頻次
書目名稱P?dagogik der Vielfalt被引頻次學(xué)科排名
書目名稱P?dagogik der Vielfalt年度引用
書目名稱P?dagogik der Vielfalt年度引用學(xué)科排名
書目名稱P?dagogik der Vielfalt讀者反饋
書目名稱P?dagogik der Vielfalt讀者反饋學(xué)科排名
作者: 未完成 時(shí)間: 2025-3-21 23:58
第164275主題貼--第2樓 (沙發(fā))作者: 兇殘 時(shí)間: 2025-3-22 03:02
板凳作者: 十字架 時(shí)間: 2025-3-22 06:20
第4樓作者: 音樂會(huì) 時(shí)間: 2025-3-22 12:27
5樓作者: Nucleate 時(shí)間: 2025-3-22 16:29
6樓作者: 在前面 時(shí)間: 2025-3-22 19:33
7樓作者: 文藝 時(shí)間: 2025-3-22 22:10
8樓作者: 使人煩燥 時(shí)間: 2025-3-23 03:08
9樓作者: 搜集 時(shí)間: 2025-3-23 07:29
10樓作者: Intervention 時(shí)間: 2025-3-23 11:37
第4樓作者: HEW 時(shí)間: 2025-3-23 17:24
第4樓作者: immunity 時(shí)間: 2025-3-23 18:16
5樓作者: galley 時(shí)間: 2025-3-24 01:35
5樓作者: JOG 時(shí)間: 2025-3-24 03:18
5樓作者: Infantry 時(shí)間: 2025-3-24 08:20
5樓作者: Thymus 時(shí)間: 2025-3-24 14:00
6樓作者: 褲子 時(shí)間: 2025-3-24 18:12
6樓作者: mendacity 時(shí)間: 2025-3-24 19:47
6樓作者: 微生物 時(shí)間: 2025-3-25 03:07
6樓作者: CHASE 時(shí)間: 2025-3-25 06:30
7樓作者: 撫慰 時(shí)間: 2025-3-25 07:45
7樓作者: 指耕作 時(shí)間: 2025-3-25 11:59
7樓作者: 生銹 時(shí)間: 2025-3-25 16:27
7樓作者: 形上升才刺激 時(shí)間: 2025-3-25 20:12
8樓作者: 突襲 時(shí)間: 2025-3-26 03:23
8樓作者: Vertebra 時(shí)間: 2025-3-26 04:24
8樓作者: ESO 時(shí)間: 2025-3-26 10:40
8樓作者: interpose 時(shí)間: 2025-3-26 16:11 作者: Resign 時(shí)間: 2025-3-26 16:48
https://doi.org/10.1007/978-1-137-09681-4ally self-validating objectives has lost credibility. The collapse of regimes will certainly continue to occur. What is in question is whether the re-creation of regimes in the wake of collapse can still align professional revolutionaries with oppressed populations in shared belief and struggle.作者: 蛙鳴聲 時(shí)間: 2025-3-26 23:38
Diana C. Patterson,Leesa M. Galatz offering the potential to analyse texts at advanced levels, extracting information and knowledge at the level of the humanities or social sciences researcher, who wants to know about the who, what, where, and when, but also the how and the why. At the same time cultural heritage data poses consider作者: overhaul 時(shí)間: 2025-3-27 03:57 作者: ALB 時(shí)間: 2025-3-27 06:57
A Parallel Repetition Theorem for Leakage Resiliencere generally, given . schemes that are resilient to .., …, .. bits of leakage, respectfully, we show that their direct product is resilient to ∑?(..???1) bits. We present our amplification theorem in a general framework that applies other cryptographic primitives as well.作者: 線 時(shí)間: 2025-3-27 11:48
Introduction,performance. We continue in chapter 2 with a careful description of different interference avoidance algorithms and their relationship to square correlation and sum capacity metrics, and in chapter 3 we finish our discussion of interference avoidance on simple channels with the study of algorithm convergence and optimality.作者: 淺灘 時(shí)間: 2025-3-27 16:29
Herbert Deppisch,Walter Meisingerdie st?ndige Auseinandersetzung mit dem Gegner. Dessen Position, die Fluggeschwindigkeit und -richtung des Balles spielen für die Entscheidung, welcher Schlag am ehesten zum Erfolg führt, welcher Laufweg notwendig ist etc., eine wichtige Rolle. Somit ist für die motorische Handlung die Sinnesaufnahm作者: deforestation 時(shí)間: 2025-3-27 19:43