標(biāo)題: Titlebook: Programmierung mit PASCAL; Eine Einführung für Thomas Ottmann,Peter Widmayer Textbook 2018Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden Gmb [打印本頁(yè)] 作者: Buchanan 時(shí)間: 2025-3-21 19:41
書目名稱Programmierung mit PASCAL影響因子(影響力)
書目名稱Programmierung mit PASCAL影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Programmierung mit PASCAL網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Programmierung mit PASCAL網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Programmierung mit PASCAL被引頻次
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書目名稱Programmierung mit PASCAL年度引用
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書目名稱Programmierung mit PASCAL讀者反饋
書目名稱Programmierung mit PASCAL讀者反饋學(xué)科排名
作者: Ardent 時(shí)間: 2025-3-21 23:31
第160026主題貼--第2樓 (沙發(fā))作者: Musket 時(shí)間: 2025-3-22 02:56
板凳作者: granite 時(shí)間: 2025-3-22 04:44
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7樓作者: 躺下殘殺 時(shí)間: 2025-3-25 22:05
8樓作者: 樂意 時(shí)間: 2025-3-26 03:13
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9樓作者: 廚房里面 時(shí)間: 2025-3-26 18:57
9樓作者: 不合 時(shí)間: 2025-3-26 23:03
Thomas Baignères,Jacques Stern,Serge Vaudenayerprise Social Networks. ?Part 4 examines EC Support Services,and Part 5 looks at E-Commerce Strategy and Implementation. ?Part 6 is a collection of online tutorials on Launching Online Businesses and EC Projects, with tutorials focusing on e-CRM; EC Technology; Business Intelligence, including Data作者: jettison 時(shí)間: 2025-3-27 02:25
,Back to Basics: Die Meritorik und ihre Rückführung auf Bedürfnisstrukturen,nen nachfragegeleiteten Begriff. Das bedeutet: Medien k?nnen meritorische Bedürfnisse wie Informiertheit oder Meinungsbildung befriedigen, sie stehen damit für eine bedeutende S?ule tragf?higer, demokratischer Gesellschaftsformen. Dementsprechend schafft massenmediale Kommunikation nicht a priori Re作者: 機(jī)警 時(shí)間: 2025-3-27 06:12 作者: 戲服 時(shí)間: 2025-3-27 11:44
Agents and Ontologies for a Smart Management of Heterogeneous Data: The?IndianaMas System In this paper we present the architecture and the functionalities of the IndianaMas system, focusing on the coordination level between the agents and on the organization of structured data in the digital library, to show how the adopted architectural approaches and solutions really allow the management of such a complex system.作者: 凹室 時(shí)間: 2025-3-27 16:22 作者: A保存的 時(shí)間: 2025-3-27 18:21