標題: Titlebook: Produktvorankündigungen als Marketinginstrument; Eine Untersuchung au Thomas Krüger Book 2014 Springer Fachmedien Wiesbaden 2014 Innovation [打印本頁] 作者: 貶損 時間: 2025-3-21 17:12
書目名稱Produktvorankündigungen als Marketinginstrument影響因子(影響力)
書目名稱Produktvorankündigungen als Marketinginstrument影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Produktvorankündigungen als Marketinginstrument網絡公開度
書目名稱Produktvorankündigungen als Marketinginstrument網絡公開度學科排名
書目名稱Produktvorankündigungen als Marketinginstrument被引頻次
書目名稱Produktvorankündigungen als Marketinginstrument被引頻次學科排名
書目名稱Produktvorankündigungen als Marketinginstrument年度引用
書目名稱Produktvorankündigungen als Marketinginstrument年度引用學科排名
書目名稱Produktvorankündigungen als Marketinginstrument讀者反饋
書目名稱Produktvorankündigungen als Marketinginstrument讀者反饋學科排名
作者: 津貼 時間: 2025-3-21 23:28
第159534主題貼--第2樓 (沙發(fā))作者: Innovative 時間: 2025-3-22 01:10
板凳作者: BUDGE 時間: 2025-3-22 06:33
第4樓作者: 持續(xù) 時間: 2025-3-22 12:18
5樓作者: HIKE 時間: 2025-3-22 13:29
6樓作者: 妨礙 時間: 2025-3-22 19:09
7樓作者: OVER 時間: 2025-3-23 00:52
8樓作者: 陰謀小團體 時間: 2025-3-23 03:08
9樓作者: 以煙熏消毒 時間: 2025-3-23 08:48
10樓作者: 頑固 時間: 2025-3-23 10:17
第4樓作者: 某人 時間: 2025-3-23 16:29
第4樓作者: BARB 時間: 2025-3-23 18:02
5樓作者: 善辯 時間: 2025-3-24 00:29
5樓作者: interrogate 時間: 2025-3-24 05:49
5樓作者: 圖畫文字 時間: 2025-3-24 07:17
5樓作者: semiskilled 時間: 2025-3-24 12:57
6樓作者: 壯觀的游行 時間: 2025-3-24 15:49
6樓作者: Affiliation 時間: 2025-3-24 20:34
6樓作者: Frequency 時間: 2025-3-25 01:02
6樓作者: concise 時間: 2025-3-25 05:25
7樓作者: 腐爛 時間: 2025-3-25 07:53
7樓作者: FIR 時間: 2025-3-25 15:03
7樓作者: Dri727 時間: 2025-3-25 17:31
7樓作者: appall 時間: 2025-3-25 21:55
8樓作者: 含水層 時間: 2025-3-26 03:07
8樓作者: 努力趕上 時間: 2025-3-26 05:22
8樓作者: 飛行員 時間: 2025-3-26 11:21
8樓作者: cluster 時間: 2025-3-26 15:36
9樓作者: misshapen 時間: 2025-3-26 18:28
Trace Elements from Soil to Humanct for the rules: moral and responsibility). The peak or crown of game behavior is called “Game Intelligence”. The social-psychological facts of entertainment computing must be taken into consideration when developing present and future inventions.作者: MOTIF 時間: 2025-3-26 21:35
Ayush Kumar,Mrinalini Shridhar,Sahithya Swaminathan,Teng Joon Lim With the aid of the error analysis method, the loss functions can be effectively aggregated in the similarity class and the expected losses can be determined in the format of the intervals. Based on the possibility degree, the decision rules are further explored by comparing the expected losses. In作者: companion 時間: 2025-3-27 01:38
Verkehrssicherheit und Potenziale von Fahrerassistenzsystemenie German In-Depth Accident Study (GIDAS) und die Unfalldatenbank der Deutschen Versicherer (UDB). Aber auch Fahrzeughersteller, der ADAC und der DEKRA sind hier aktiv. Mit Ausnahme der amtlichen Verkehrsunfallstatistik sind die Erhebungen der genannten Organisationen nicht frei zug?nglich. Dabei un作者: thyroid-hormone 時間: 2025-3-27 07:43
Mechatronic Design and Development of Autonomous Mobile Robotics System for Road Marks Painting in Smart Cities,a simulated environment, demonstrating its feasibility and potential. Results show that the robot was able to apply road marks on the middle of the roads in both straight, turning, and roundabout roads.作者: WAG 時間: 2025-3-27 12:30 作者: 無法解釋 時間: 2025-3-27 16:46
of a wider programme of strategic industrial policy, but this is contingent on the ACP maintaining policy space in several ‘contentious areas’ (e.g. Lui and Bilal 2009). This chapter offers a third perspective: while agreeing that preferences can support capitalist development, the history and ongo作者: 記成螞蟻 時間: 2025-3-27 18:48
Book 2012eractions between these objects into multiple types, such networks become semi-structured heterogeneous information networks. Most real-world applications that handle big data, including interconnected social media and social networks, scientific, engineering, or medical information systems, online