標(biāo)題: Titlebook: Practitioner’s Guide to Empirically Based Measures of School Behavior; Mary Lou Kelley,George H. Noell,David Reitman Book 2003 Springer Sc [打印本頁(yè)] 作者: fitful 時(shí)間: 2025-3-21 19:17
書(shū)目名稱(chēng)Practitioner’s Guide to Empirically Based Measures of School Behavior影響因子(影響力)
書(shū)目名稱(chēng)Practitioner’s Guide to Empirically Based Measures of School Behavior影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Practitioner’s Guide to Empirically Based Measures of School Behavior網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱(chēng)Practitioner’s Guide to Empirically Based Measures of School Behavior網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Practitioner’s Guide to Empirically Based Measures of School Behavior被引頻次
書(shū)目名稱(chēng)Practitioner’s Guide to Empirically Based Measures of School Behavior被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Practitioner’s Guide to Empirically Based Measures of School Behavior年度引用
書(shū)目名稱(chēng)Practitioner’s Guide to Empirically Based Measures of School Behavior年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Practitioner’s Guide to Empirically Based Measures of School Behavior讀者反饋
書(shū)目名稱(chēng)Practitioner’s Guide to Empirically Based Measures of School Behavior讀者反饋學(xué)科排名
作者: NIB 時(shí)間: 2025-3-21 22:26
第153450主題貼--第2樓 (沙發(fā))作者: 有雜色 時(shí)間: 2025-3-22 04:11
板凳作者: 問(wèn)到了燒瓶 時(shí)間: 2025-3-22 08:05
第4樓作者: Blatant 時(shí)間: 2025-3-22 10:24
5樓作者: placebo 時(shí)間: 2025-3-22 15:53
6樓作者: textile 時(shí)間: 2025-3-22 17:52
7樓作者: Digitalis 時(shí)間: 2025-3-23 00:12
8樓作者: 血友病 時(shí)間: 2025-3-23 02:27
9樓作者: 駕駛 時(shí)間: 2025-3-23 07:18
10樓作者: Cougar 時(shí)間: 2025-3-23 12:24
第4樓作者: Popcorn 時(shí)間: 2025-3-23 14:54
第4樓作者: 我要沮喪 時(shí)間: 2025-3-23 19:30
5樓作者: Asymptomatic 時(shí)間: 2025-3-23 22:32
5樓作者: 把手 時(shí)間: 2025-3-24 03:43
5樓作者: TRACE 時(shí)間: 2025-3-24 09:28
5樓作者: Counteract 時(shí)間: 2025-3-24 12:10
6樓作者: Entrancing 時(shí)間: 2025-3-24 18:12
6樓作者: 債務(wù) 時(shí)間: 2025-3-24 19:00
6樓作者: 招致 時(shí)間: 2025-3-24 23:42
6樓作者: Pseudoephedrine 時(shí)間: 2025-3-25 07:24
7樓作者: 手銬 時(shí)間: 2025-3-25 09:19
7樓作者: 靦腆 時(shí)間: 2025-3-25 13:05
7樓作者: Antecedent 時(shí)間: 2025-3-25 17:29
7樓作者: FEMUR 時(shí)間: 2025-3-25 21:13
8樓作者: jettison 時(shí)間: 2025-3-26 01:44 作者: 網(wǎng)絡(luò)添麻煩 時(shí)間: 2025-3-26 05:13 作者: 誘惑 時(shí)間: 2025-3-26 09:17
Modul 3: Aufbau angenehmer Aktivit?tendas Gehirn. Daher ist Inaktivit?t ein belegter Risikofaktor für die Demenzentwicklung. Zum anderen reagiert eine Person, die Kompetenzverluste erlebt und mit einer Demenzdiagnose konfrontiert wird, nicht selten mit depressiver Stimmung, sozialem Rückzug und Interessenverlust. Diese Reaktion verschlimmert wiederum den Verlauf der Demenzerkrankung.作者: 案發(fā)地點(diǎn) 時(shí)間: 2025-3-26 14:34
Role Relations in Interpreter-Assisted Psychotherapy,not always easy for them to assess. How can a sustainable, trusting therapeutic relationship be built up and made use of? Guidelines developed from practical experience are presented on how to deal with each other when working in threesomes. These are based on a clear distribution of roles.作者: entail 時(shí)間: 2025-3-26 17:35 作者: 偽造者 時(shí)間: 2025-3-27 00:33 作者: 破布 時(shí)間: 2025-3-27 04:16 作者: Compatriot 時(shí)間: 2025-3-27 09:17
The Network Characteristic of Chinese SMEs in Malaysia and Their Performance (occupation), and 0.16 (gender), while the network density obtained by Chinese is 0.69. The network size of Chinese owner-managers (family members, relatives, friends, suppliers, customers, bankers, trade organization, social organization, government officials, and total network size) indicates a significant result on the overall performance.作者: 生氣地 時(shí)間: 2025-3-27 12:30
,Der Widerspruch: ein Weg zur Kreativit?t,euchten und mehr Informationen haben, lassen sich die meisten Widersprüche ganz einfach mithilfe der erlernten Techniken aufl?sen und faule Kompromisse lassen sich vermeiden..In diesem Kapitel erfahren Sie:作者: QUAIL 時(shí)間: 2025-3-27 14:53
Gebhard Ruschthe field of adult education finds itself in a complex position vis-à-vis recent transformations in the global economy, the practice of democracy, and the purposes of adult education. We face the onslaught of the demands of the knowledge economy and the rhetorical promises of the policies of lifelon作者: Friction 時(shí)間: 2025-3-27 20:33
istorischen und neuen Glaubensgemeinschaften.Für Schule und Lessings Ringparabel von der Koexistenz der drei Religionen ist heute angesichts der Tatsachen, die unsere moderne religi?se Welt bietet, entschieden zu erg?nzen und zu erweitern. Noch mehr Toleranz und Verstehen scheint angebracht. Dazu wi