標(biāo)題: Titlebook: Ph?nomenologie und soziale Wirklichkeit; Entwicklungen und Ar Ilja Srubar,Steven Vaitkus Book 2003 Springer Fachmedien Wiesbaden 2003 Alfre [打印本頁(yè)] 作者: 助手 時(shí)間: 2025-3-21 16:53
書(shū)目名稱Ph?nomenologie und soziale Wirklichkeit影響因子(影響力)
書(shū)目名稱Ph?nomenologie und soziale Wirklichkeit影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱Ph?nomenologie und soziale Wirklichkeit網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱Ph?nomenologie und soziale Wirklichkeit網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱Ph?nomenologie und soziale Wirklichkeit被引頻次
書(shū)目名稱Ph?nomenologie und soziale Wirklichkeit被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱Ph?nomenologie und soziale Wirklichkeit年度引用
書(shū)目名稱Ph?nomenologie und soziale Wirklichkeit年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱Ph?nomenologie und soziale Wirklichkeit讀者反饋
書(shū)目名稱Ph?nomenologie und soziale Wirklichkeit讀者反饋學(xué)科排名
作者: Engaging 時(shí)間: 2025-3-21 22:16
第147909主題貼--第2樓 (沙發(fā))作者: 迅速成長(zhǎng) 時(shí)間: 2025-3-22 00:25
板凳作者: nostrum 時(shí)間: 2025-3-22 06:59
第4樓作者: debble 時(shí)間: 2025-3-22 11:50
5樓作者: Counteract 時(shí)間: 2025-3-22 16:31
6樓作者: Juvenile 時(shí)間: 2025-3-22 17:48
7樓作者: 拱形面包 時(shí)間: 2025-3-22 22:44
8樓作者: 核心 時(shí)間: 2025-3-23 04:01
9樓作者: intimate 時(shí)間: 2025-3-23 06:12
10樓作者: Presbycusis 時(shí)間: 2025-3-23 12:00
第4樓作者: Alcove 時(shí)間: 2025-3-23 16:47
第4樓作者: GORGE 時(shí)間: 2025-3-23 21:27
5樓作者: 使困惑 時(shí)間: 2025-3-24 00:51
5樓作者: 肥料 時(shí)間: 2025-3-24 04:28
5樓作者: 激勵(lì) 時(shí)間: 2025-3-24 06:44
5樓作者: 調(diào)味品 時(shí)間: 2025-3-24 11:14
6樓作者: BLUSH 時(shí)間: 2025-3-24 15:37
6樓作者: LASH 時(shí)間: 2025-3-24 20:27
6樓作者: 假 時(shí)間: 2025-3-25 03:04
6樓作者: buoyant 時(shí)間: 2025-3-25 05:38
7樓作者: BLUSH 時(shí)間: 2025-3-25 08:20
7樓作者: Fermentation 時(shí)間: 2025-3-25 14:44
7樓作者: 突襲 時(shí)間: 2025-3-25 19:05
7樓作者: 自傳 時(shí)間: 2025-3-25 22:53 作者: 沖突 時(shí)間: 2025-3-26 00:32 作者: cinder 時(shí)間: 2025-3-26 06:49
Stewart Johnstonational Mathematics Advisory Panel, 2008; Watson, 2009) and the difficulties students face in learning algebra (Van Ameron, 2002; Kieran, 2007; Harel, Fuller & Rabin, 2008; Linsell, 2009; Caglayan & Olive, 2010).作者: 潛伏期 時(shí)間: 2025-3-26 09:31 作者: Banister 時(shí)間: 2025-3-26 14:07
Logic Training through Algorithmic Problem Solving,l principles and techniques of algorithmic problem solving supported by calculational logic. The workshop resorted to recreational problems to convey the principles and to software tools, the .. and ., to animate models.作者: wall-stress 時(shí)間: 2025-3-26 20:07
Criminology of Homicidal Poisoning Professional Development Schools (PDSs), in which the Teacher Education Department of Michigan State University worked closely with local schools to provide professional development and school improvement. In August 1993, 26 PDSs were active in Michigan.作者: left-ventricle 時(shí)間: 2025-3-26 23:50 作者: 隱藏 時(shí)間: 2025-3-27 02:05 作者: Aura231 時(shí)間: 2025-3-27 05:57
Optionen zur politischen Bildung, neu durchdacht angesichts der Vereinigung Deutschlandsch erwies, weithin unverstanden; nicht nur vom Wortschatz her, sondern in der ganzen Argumentationsweise, die zu sehr auf den Problemhorizont westdeutscher Lehrender, Fachleiter und Studierender abgestimmt war.作者: Cirrhosis 時(shí)間: 2025-3-27 11:09
Information and Communication Technologies for Development. Strengthening Southern-Driven Cooperatio15th IFIP WG 9.4 Int作者: Cpap155 時(shí)間: 2025-3-27 15:26
Microsoft Viva Connections Capabilities and Setup Prerequisites, conversations to the employees. This makes the employee experience engaging and informative. It is an exciting time to reimagine the workplace as a digital experience rather than a physical place. This hybrid digital experience is people-centric, inclusive, and flexible.作者: infarct 時(shí)間: 2025-3-27 18:21