標(biāo)題: Titlebook: Outdoor Education; A Pathway to Experie Stephen T. Schroth Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive licen [打印本頁(yè)] 作者: 戲弄 時(shí)間: 2025-3-21 16:36
書目名稱Outdoor Education影響因子(影響力)
作者: bromide 時(shí)間: 2025-3-21 22:16
Outdoor Education and Its Benefits for Diverse Learnerschildren of outdoor education include increased opportunities for creativity, leadership, critical thinking, and improved group dynamics. Some of the barriers, real and imagined, to outdoor education will be examined, including funding, safety, professional development needs, and resources. Finally,作者: FER 時(shí)間: 2025-3-22 00:31
Book 2023 to Experiential, Environmental, and Sustainable Learning.?guides those interested inexploring outdoor education through the curricular, instructional, and policy considerations needed to accomplish this goal.??作者: 哭得清醒了 時(shí)間: 2025-3-22 04:46
le zusammen.. Zur F?rderung aktueller Kunst, vor allem des damals noch wenig gewürdigten Kunstgewerbes, baute Eitelberger im Museum eine Vorbildersammlung mit Objekten aus dem historischen und zeitgen?ssischen Kunstgewerbe auf. Bis zu seinem Tode 1885 hielt er an der Universit?t ?übungen im Erkl?ren作者: 使饑餓 時(shí)間: 2025-3-22 11:31
elle und weltanschauliche Fragen ansprach.. Gerade die Oper war im 19. Jahrhundert zur zentralen nationalen Kunstgattung geworden, in der politisch-weltanschauliche Gedanken nationaler Einheit und Befreiung zur Darstellung kamen.. Nach der auch in ?sterreich-Ungarn spürbaren Wirtschaftskrise von 187作者: 前兆 時(shí)間: 2025-3-22 16:45 作者: CAMP 時(shí)間: 2025-3-22 17:32
Stephen T. Schrothendige. Für Vertiefungen sei auf die entsprechende Literatur, zum Beispiel auf Kernighan/Ritchie [KER90] für C und auf Bach [BAC86] für UNIX verwiesen. C gestattet h?ufig extrem kurze (und abarbeitungseffiziente) Formulierungen. Auf derartige Konstruktionen ist aus Gründen einer besseren Lesbarkeit 作者: aviator 時(shí)間: 2025-3-22 21:31 作者: Alcove 時(shí)間: 2025-3-23 05:04
Stephen T. Schrothen hohen Stand und die rasante Weiterentwicklung des Kraftfahrzeuges beschreibt. Ausgehend von den Bedürfnissen nach Mobilit?t werden die Anforderungen und die daraus folgenden Zielkonflikte definiert, aus denen sich in Verbindung mit den physikalisch-technischen Grundlagen die Rahmenbedingungen für作者: 歌唱隊(duì) 時(shí)間: 2025-3-23 05:36 作者: Exposition 時(shí)間: 2025-3-23 13:40 作者: 芭蕾舞女演員 時(shí)間: 2025-3-23 14:51
Stephen T. SchrothExamines practical ways to design an effective outdoor education program.Provides a comprehensive overview of the history and theory underpinning the field of outdoor education.Features original data 作者: Abduct 時(shí)間: 2025-3-23 20:26 作者: 從屬 時(shí)間: 2025-3-23 23:54 作者: Vulnerable 時(shí)間: 2025-3-24 05:26
978-3-031-35424-3The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl作者: Needlework 時(shí)間: 2025-3-24 06:52 作者: 社團(tuán) 時(shí)間: 2025-3-24 14:07 作者: Bridle 時(shí)間: 2025-3-24 18:16 作者: Gerontology 時(shí)間: 2025-3-24 20:34
Children and the Outdoors: Theoretical Underpinningss uniquely grounded in established educational theory, such as that of Bruner, Dewey, Piaget, Gardner, Greene, Perkins, Renzulli, Sternberg, and Vygotsky. Special attention will be paid to how outdoor education supports a “thinking” learning environment and promotes children’s curiosity and questioning.作者: 祖?zhèn)?nbsp; 時(shí)間: 2025-3-25 03:12
Resistance to Changembers of the school community will embrace it and be innovators, others will be early adopters, while others will be more reluctant to embrace change. Schools serving diverse learners also frequently have teaching faculties that are less experienced, less credentialed, and less educated than teachers in other schools.作者: 鞠躬 時(shí)間: 2025-3-25 05:45
Conclusionrience that is built into their school’s schedule. Adaptable to children of any age studying any subject, those interested in increasing exposure to science, technology, engineering, and mathematics (STEM) instruction will also find that outdoor education provides an especially rich, rigorous, and rewarding way of doing.作者: 思想靈活 時(shí)間: 2025-3-25 08:46
Curriculum Developmentoverview of delivery models that might allow outdoor education to comprise some, most, or all of the academic day, which is especially useful for those schools and school districts unable to commit to a full-day experience but still want to provide students access to such a program.作者: 有害 時(shí)間: 2025-3-25 15:19 作者: 團(tuán)結(jié) 時(shí)間: 2025-3-25 18:53 作者: 五行打油詩(shī) 時(shí)間: 2025-3-25 22:29
Book 2023y, and other issues facing them and their communities. Organized around both the conceptual and the practical issues facing school leaders interested in outdoor education, the book provides a wealth of resources for those interested in implementing outdoor education in their schools or classrooms. I作者: 范圍廣 時(shí)間: 2025-3-26 02:40 作者: aggravate 時(shí)間: 2025-3-26 08:20
Curriculum Developments for children of the readiness levels for which it is being prepared. During the 1970s, . curriculum demonstrated how this can be done, but unfortunately schools increasingly focus on test preparation rather than pursuing a project-based approach. This chapter provides an examination of how prepari作者: Ophthalmoscope 時(shí)間: 2025-3-26 09:34
Children and the Outdoors: Theoretical Underpinnings by the practices that embody schooling in many places. Outdoor education is often so successful because it taps into children’s quest for knowledge and uses established methods of inquiry-based instruction to identify and solve real and relevant problems facing the class out-of-doors. As such, it i作者: 陪審團(tuán) 時(shí)間: 2025-3-26 15:39
Outdoor Education and Its Benefits for Diverse Learnerscamping and scouting movements and as popularized by various institutions such as the National Park Service and the Sierra Club. Growing interest in outdoor education next moved to Europe, where schools in the United Kingdom, Germany, and Scandinavia began the shift to educating children out of the 作者: Noisome 時(shí)間: 2025-3-26 20:39 作者: aquatic 時(shí)間: 2025-3-26 23:28
Creativity and Outdoor Educationses and develops not when they sit in desks trying to regurgitate information poured into them by a teacher, but instead when they are working to find solutions to real problems they have identified that face them and their communities. Outdoor education provides a terrific platform that helps build作者: 狗窩 時(shí)間: 2025-3-27 04:27 作者: flavonoids 時(shí)間: 2025-3-27 05:25 作者: finale 時(shí)間: 2025-3-27 12:36 作者: enflame 時(shí)間: 2025-3-27 14:47
ule der Kunstgeschichte, hatte auch auf Sitte gro?en, wenn auch nur indirekt nachweisbaren Einflu?. Expliziten Bezug nahm er einzig auf Rudolf von Eitelberger (1819–1885), der mit seinen von 1871 an herausgegebenen . zum Wegbereiter der Wiener Schule wurde.. Eitelberger lehnte die theoretisch-system作者: 容易懂得 時(shí)間: 2025-3-27 18:53 作者: Definitive 時(shí)間: 2025-3-28 00:39
ersprache C und zum UNIX-Betriebssystem erforderlich. UNIX und C sind gleichzeitig entstanden und eng miteinander verbunden. Das Betriebssystem, seine Kommandos und Werkzeuge (Tools, Utilities) sind fast alle in C geschrieben, und die meisten der im n?chsten Kapitel angegebenen Anwendungen sind in C作者: 大方不好 時(shí)間: 2025-3-28 04:17
Stephen T. Schrothersprache C und zum UNIX-Betriebssystem erforderlich. UNIX und C sind gleichzeitig entstanden und eng miteinander verbunden. Das Betriebssystem, seine Kommandos und Werkzeuge (Tools, Utilities) sind fast alle in C geschrieben, und die meisten der im n?chsten Kapitel angegebenen Anwendungen sind in C作者: Neuralgia 時(shí)間: 2025-3-28 09:17
Stephen T. Schroth sie über einen m?glichst gro?en Temperaturbereich arbeiten. Das verlangen nicht nur die Prinzipien Sadi Carnots, sondern es ergibt sich auch aus ganz praktischen Konstruktionserfordernissen. Das Gas oder den Dampf bis auf atmosph?rische Temperaturen hinab zu expandieren, würde allerdings enorm gro?作者: 注意到 時(shí)間: 2025-3-28 11:26
Stephen T. Schrothrich Buschmann und Paul Koe?ler. Dessen Erstausgabe erschien im Jahre 1940. Professor Koe?ler gab im Jahre 1973 die achte und damit letzte Auflage heraus. Nicht wenige Fahrzeugingenieure benutzen noch heute die in diesem Buch dargestellten Grundlagen für ihre Arbeit. Wir haben es deshalb als besonde作者: Fatten 時(shí)間: 2025-3-28 17:29
rich Buschmann und Paul Koe?ler. Dessen Erstausgabe erschien im Jahre 1940. Professor Koe?ler gab im Jahre 1973 die achte und damit letzte Auflage heraus. Nicht wenige Fahrzeugingenieure benutzen noch heute die in diesem Buch dargestellten Grundlagen für ihre Arbeit. Wir haben es deshalb als besonde作者: 憤怒歷史 時(shí)間: 2025-3-28 21:54 作者: 要素 時(shí)間: 2025-3-28 23:43 作者: 培養(yǎng) 時(shí)間: 2025-3-29 05:57 作者: 喃喃而言 時(shí)間: 2025-3-29 08:52 作者: EWER 時(shí)間: 2025-3-29 12:05