標(biāo)題: Titlebook: Oscar Wilde and Contemporary Irish Drama; Learning to be Oscar Graham Price Book 2018 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2018 [打印本頁] 作者: 撕成碎片 時(shí)間: 2025-3-21 16:07
書目名稱Oscar Wilde and Contemporary Irish Drama影響因子(影響力)
書目名稱Oscar Wilde and Contemporary Irish Drama影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Oscar Wilde and Contemporary Irish Drama網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Oscar Wilde and Contemporary Irish Drama網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Oscar Wilde and Contemporary Irish Drama被引頻次
書目名稱Oscar Wilde and Contemporary Irish Drama被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Oscar Wilde and Contemporary Irish Drama年度引用
書目名稱Oscar Wilde and Contemporary Irish Drama年度引用學(xué)科排名
書目名稱Oscar Wilde and Contemporary Irish Drama讀者反饋
書目名稱Oscar Wilde and Contemporary Irish Drama讀者反饋學(xué)科排名
作者: syncope 時(shí)間: 2025-3-21 20:28
Graham Priceden Jahrzehnten um 19 Prozent in OECD-Europa und rund 30 Prozent im gesamten OECD-Raum). Hinter den gestiegenen Arbeitslosenquoten verbirgt sich auch eine gestiegene Sockelarbeitslosigkeit, d.h., dass in Phasen des konjunkturellen Aufschwungs die Arbeitslosigkeit, die in der vorhergehenden Rezession作者: Range-Of-Motion 時(shí)間: 2025-3-22 02:19 作者: G-spot 時(shí)間: 2025-3-22 07:35
Graham Priceden Jahrzehnten um 19 Prozent in OECD-Europa und rund 30 Prozent im gesamten OECD-Raum). Hinter den gestiegenen Arbeitslosenquoten verbirgt sich auch eine gestiegene Sockelarbeitslosigkeit, d.h., dass in Phasen des konjunkturellen Aufschwungs die Arbeitslosigkeit, die in der vorhergehenden Rezession作者: Delirium 時(shí)間: 2025-3-22 11:17 作者: RAFF 時(shí)間: 2025-3-22 14:42 作者: CAB 時(shí)間: 2025-3-22 17:23 作者: hedonic 時(shí)間: 2025-3-22 23:22
Graham Priceden Jahrzehnten um 19 Prozent in OECD-Europa und rund 30 Prozent im gesamten OECD-Raum). Hinter den gestiegenen Arbeitslosenquoten verbirgt sich auch eine gestiegene Sockelarbeitslosigkeit, d.h., dass in Phasen des konjunkturellen Aufschwungs die Arbeitslosigkeit, die in der vorhergehenden Rezession作者: 肌肉 時(shí)間: 2025-3-23 02:30 作者: faculty 時(shí)間: 2025-3-23 05:56 作者: intricacy 時(shí)間: 2025-3-23 13:17
f particular pertinence to?academics and postgraduate students in the fields of Irish drama and Irish literature, and for those interested in the work of Oscar Wilde, Brian Friel, Tom Murphy, Thomas Kilroy, Marina Carr and Frank McGuinness..okokpoj.978-3-030-40495-6978-3-319-93345-0作者: 污穢 時(shí)間: 2025-3-23 17:29
eichnet. Anfang der 70er Jahre lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt noch bei 2,5 Prozent und in den OECD-L?ndern bei 3,5 Prozent. Im Jahr 1990 lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt bereits bei 8,4 Prozent und schien lange auf diesem Stand zu stagnieren (1999: 8,1 Prozent) bis es in de作者: 性別 時(shí)間: 2025-3-23 21:23 作者: 捐助 時(shí)間: 2025-3-23 22:28
Graham Priceeichnet. Anfang der 70er Jahre lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt noch bei 2,5 Prozent und in den OECD-L?ndern bei 3,5 Prozent. Im Jahr 1990 lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt bereits bei 8,4 Prozent und schien lange auf diesem Stand zu stagnieren (1999: 8,1 Prozent) bis es in de作者: 攤位 時(shí)間: 2025-3-24 05:51 作者: AGGER 時(shí)間: 2025-3-24 08:50 作者: 亂砍 時(shí)間: 2025-3-24 12:45
Graham Priceeichnet. Anfang der 70er Jahre lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt noch bei 2,5 Prozent und in den OECD-L?ndern bei 3,5 Prozent. Im Jahr 1990 lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt bereits bei 8,4 Prozent und schien lange auf diesem Stand zu stagnieren (1999: 8,1 Prozent) bis es in de作者: 異端 時(shí)間: 2025-3-24 17:07
Graham Priceeichnet. Anfang der 70er Jahre lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt noch bei 2,5 Prozent und in den OECD-L?ndern bei 3,5 Prozent. Im Jahr 1990 lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt bereits bei 8,4 Prozent und schien lange auf diesem Stand zu stagnieren (1999: 8,1 Prozent) bis es in de作者: ostensible 時(shí)間: 2025-3-24 19:51
Graham Priceeichnet. Anfang der 70er Jahre lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt noch bei 2,5 Prozent und in den OECD-L?ndern bei 3,5 Prozent. Im Jahr 1990 lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt bereits bei 8,4 Prozent und schien lange auf diesem Stand zu stagnieren (1999: 8,1 Prozent) bis es in de作者: intricacy 時(shí)間: 2025-3-25 02:34
eichnet. Anfang der 70er Jahre lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt noch bei 2,5 Prozent und in den OECD-L?ndern bei 3,5 Prozent. Im Jahr 1990 lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt bereits bei 8,4 Prozent und schien lange auf diesem Stand zu stagnieren (1999: 8,1 Prozent) bis es in de作者: 遺傳 時(shí)間: 2025-3-25 03:29 作者: biosphere 時(shí)間: 2025-3-25 10:09
Brian Friel: The Liar as Artist,nce of Wilde to Friel’s entire career shall be contended. Rewriting history, art overcoming life, and the power of lying are all Wildean preoccupations that Brian Friel adapts into a canvass upon which ethical art can be created in the contemporary moment in Ireland.作者: BLUSH 時(shí)間: 2025-3-25 11:47
,Tom Murphy: ‘We Are All in the Gutter but Some of Us Are Looking at the Stars’,ing of national and individual stereotypes as exist between the Irish and English and men and women. . emerges as the most explicitly Wildean of Murphy’s plays because of the foregrounding of an Irish and an English character, neither of whom conform to type, and because of its probing of the relati作者: 外表讀作 時(shí)間: 2025-3-25 16:46
Thomas Kilroy: Biography but with the Facts Changed,te drama in which life and art are fused and identity and subjectivity are revealed as forms of performance art. Kilroy’s use of historical characters for the purposes of fictional theatre reveals him as a Wildean dramatist who rewrites history because he believes that is the only duty he owes to hi作者: 外形 時(shí)間: 2025-3-25 20:28 作者: 聲音刺耳 時(shí)間: 2025-3-26 00:58 作者: PRISE 時(shí)間: 2025-3-26 05:32
978-3-030-40495-6The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2018作者: TOXIN 時(shí)間: 2025-3-26 10:47
http://image.papertrans.cn/o/image/704832.jpg作者: Flatter 時(shí)間: 2025-3-26 13:38
https://doi.org/10.1007/978-3-319-93345-0Influence; Aesthetic; Allusion; Intertextuality; Verbal theatre; British and Irish Literature作者: aggrieve 時(shí)間: 2025-3-26 17:43
,Frank McGuinness: ‘To Hell with the Truth So Long as It Rhymes’,Frank McGuinness’s debt to Oscar Wilde is well acknowledged by McGuinness, and this chapter considers how McGuinness’s plays stage modern versions of Wildean dandies who are martyrs to performance art and who use the power of style to transform the miserable and banal worlds in which they inhabit.作者: 表主動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-27 00:39 作者: 符合你規(guī)定 時(shí)間: 2025-3-27 02:16
Brian Friel: The Liar as Artist,nce of Wilde to Friel’s entire career shall be contended. Rewriting history, art overcoming life, and the power of lying are all Wildean preoccupations that Brian Friel adapts into a canvass upon which ethical art can be created in the contemporary moment in Ireland.作者: Aerophagia 時(shí)間: 2025-3-27 08:47
Thomas Kilroy: Biography but with the Facts Changed,te drama in which life and art are fused and identity and subjectivity are revealed as forms of performance art. Kilroy’s use of historical characters for the purposes of fictional theatre reveals him as a Wildean dramatist who rewrites history because he believes that is the only duty he owes to history.作者: ANIM 時(shí)間: 2025-3-27 11:51 作者: 說明 時(shí)間: 2025-3-27 16:30
(as opposed to merely his plays).Demonstrates that contemporThis book is about the Wildean aesthetic in contemporary Irish drama. Through elucidating a discernible Wildean strand in the plays of?Brian Friel, Tom Murphy, Thomas Kilroy, Marina Carr and Frank McGuinness, it demonstrates that Oscar Wild作者: 聯(lián)想 時(shí)間: 2025-3-27 19:01 作者: Contort 時(shí)間: 2025-3-27 22:52 作者: 啟發(fā) 時(shí)間: 2025-3-28 05:47
Book 2018ution to the concept of a ‘verbal theatre’ has?influenced his dramatic successors. It is of particular pertinence to?academics and postgraduate students in the fields of Irish drama and Irish literature, and for those interested in the work of Oscar Wilde, Brian Friel, Tom Murphy, Thomas Kilroy, Marina Carr and Frank McGuinness..okokpoj.作者: 北極熊 時(shí)間: 2025-3-28 06:52
,Introduction: ‘The Future Is What Artists Are’,tance that they have held for future literatures and cultures throughout the world and, as this book shall argue, in Wilde’s native home of Ireland, this debt is very evident but in need of further explication.作者: farewell 時(shí)間: 2025-3-28 14:18