標(biāo)題: Titlebook: Organische Chemie; Chemie - Basiswissen Hans Peter Latscha,Uli Kazmaier,Helmut Alfons Klei Textbook 20025th edition Springer-Verlag Berlin [打印本頁(yè)] 作者: ARSON 時(shí)間: 2025-3-21 17:35
書目名稱Organische Chemie影響因子(影響力)
書目名稱Organische Chemie影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Organische Chemie網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Organische Chemie網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Organische Chemie被引頻次
書目名稱Organische Chemie被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Organische Chemie年度引用
書目名稱Organische Chemie年度引用學(xué)科排名
書目名稱Organische Chemie讀者反饋
書目名稱Organische Chemie讀者反饋學(xué)科排名
作者: 哥哥噴涌而出 時(shí)間: 2025-3-21 23:35
Hans Peter Latscha,Uli Kazmaier,Helmut Alfons Klein作者: 截?cái)?nbsp; 時(shí)間: 2025-3-22 00:36
Hans Peter Latscha,Uli Kazmaier,Helmut Alfons Klein作者: 不可救藥 時(shí)間: 2025-3-22 08:29
Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2002作者: lacrimal-gland 時(shí)間: 2025-3-22 11:41
Organische Chemie978-3-662-09138-8Series ISSN 0937-7433 Series E-ISSN 2512-5214 作者: LIEN 時(shí)間: 2025-3-22 16:32 作者: 一夫一妻制 時(shí)間: 2025-3-22 20:36
https://doi.org/10.1007/978-3-662-09138-8Biochemie; Heterocyclen; Naturstoff; Organische Chemie; Sauerstoff; Synthese作者: Odyssey 時(shí)間: 2025-3-23 00:29
Hans Peter Latscha,Uli Kazmaier,Helmut Alfons KleiNeuauflage komplett überarbeitet.Hervorragendes didaktisches Konzept.Am Curriculum orientierte Stoffauswahl.Lernfreundlich und preisgünstig.Includes supplementary material: 作者: 喃喃訴苦 時(shí)間: 2025-3-23 03:13
0937-7433 Includes supplementary material: Chemie-Basiswissen stellt in den drei B?nden .Anorganische. .Chemie.,. Organische Chemie. und .Analytische Chemie. den gesamten Wissensstoff für das Diplomchemiker-Vorexamen dar. Studenten mit Chemie im Nebenfach und Studierende des h?heren Lehramtes dient Chemie-Bas作者: nettle 時(shí)間: 2025-3-23 06:08
Chemische Bindung in organischen Verbindungenr“ von den ?organisierten K?rpern“ pflanzlichen und tierischen Ursprungs abzugrenzen. Im 19. Jhdt. wurde dann der Begriff ?K?rper“ auf chemische Substanzen beschr?nkt. Jetzt benutzte man auch den Ausdruck ?organische Chemie“.作者: certitude 時(shí)間: 2025-3-23 12:08
Textbook 20025th editionlum orientierte Stoffauswahl haben das Buch bei Haupt- und Nebenfachstudenten der Chemie sowie Studierenden des h?heren Lehramtes beliebt gemacht. Die 5. Auflage wurde grundlegend überarbeitet; mechanistische Aspekte wurden verst?rkt und in den Vordergrund gestellt ohne die "Stoffchemie" zu vernachl?ssigen.作者: Minatory 時(shí)間: 2025-3-23 14:36 作者: 完全 時(shí)間: 2025-3-23 20:35
Textbook 20025th editioniplomchemiker-Vorexamen dar. Studenten mit Chemie im Nebenfach und Studierende des h?heren Lehramtes dient Chemie-Basiswissen als Examensvorbereitung. Der Band 2, .Organische Chemie., pr?sentiert den Stoff dieses Gebietes in kurzer und übersichtlicher Form. Das didaktische Konzept und die am Curricu作者: corn732 時(shí)間: 2025-3-23 23:42 作者: CHIP 時(shí)間: 2025-3-24 05:24
Allgemeine Grundbegriffeerbindungen war schon früh Anla? zu einer systematischen Gruppeneinteilung. Eine generelle übersicht ist in Abb. 12 dargestellt. Weitere Unterteilungen in Untergruppen sind natürlich m?glich. Grundlage der Systematisierung ist stets das .. Die daranh?ngenden . werden erst im zweiten Schritt beachtet作者: 娘娘腔 時(shí)間: 2025-3-24 09:22 作者: 友好 時(shí)間: 2025-3-24 12:53
Lucie Paloque,Asih Triastuti,Geneviève Bourdy,Mohamed Haddadal reference for all those involved in science education res.The .International Handbook of Science Education. is a two volume edition pertaining to the most significant issues in science education. It is a follow-up to the first .Handbook., published in 1998, which is seen as the most authoritative作者: Hirsutism 時(shí)間: 2025-3-24 16:34 作者: 使入迷 時(shí)間: 2025-3-24 22:55 作者: Infelicity 時(shí)間: 2025-3-25 03:06 作者: 地名詞典 時(shí)間: 2025-3-25 05:13
Adrian Wallwork impossible to remember every nuance and every option for every AutoCAD command and variable. We have all had questions like "Can I do it this way with that command?" or "How do I get this sequence to work?" It is more important to know where to find information about AutoCAD commands than to rememb作者: Coronation 時(shí)間: 2025-3-25 09:46 作者: nullify 時(shí)間: 2025-3-25 14:00 作者: 易怒 時(shí)間: 2025-3-25 17:54 作者: 畢業(yè)典禮 時(shí)間: 2025-3-25 22:14 作者: instructive 時(shí)間: 2025-3-26 00:22 作者: 不再流行 時(shí)間: 2025-3-26 07:20 作者: hermitage 時(shí)間: 2025-3-26 11:54 作者: infringe 時(shí)間: 2025-3-26 13:55
Trafficking in the Mediterranean World: A Historical Perspectiveits, smugglers, and others who have formed part of the intensive flow of people and goods around the Middle Sea since ancient times. Each historical era has presented new opportunities and dangers for traffickers, who are forced to adapt to ongoing transformations in regional politics, inter-imperial relations, technology, and international law.作者: CANON 時(shí)間: 2025-3-26 17:16 作者: sebaceous-gland 時(shí)間: 2025-3-26 23:26
Kiyoumars Roushangar,Saman Shahnazi,Hazi Mohammad Azamathullausal period, ovulation rarely occurs, the ovariesloose their follicles and become fibrotic, and the pituitary responds to loss of inhibitory gonadal feedback by increasing release of gonadotropins, particularly FSH. However, a sharp fall in gonadotropin release has been observed in women after 80 ye作者: 立即 時(shí)間: 2025-3-27 01:34
Narrative Inquiry narrative approach across disciplines and professional sectors. Its contributors are from anthropology, education, linguistics, translation studies, literature, politics, psychology and sociology, organisational studies and history. This chapter surfaces the link between local and grand narratives 作者: 詳細(xì)目錄 時(shí)間: 2025-3-27 07:44
Development of a Blockchain-Based Ad Listing Application,hrer eigenen Praxis, vor dem Erwerb einer bestehenden Praxis, als langj?hriger Praxisinhaber oder als Arbeitnehmer - umfassende und aktuelle Informationen tats?chlicher und rechtlicher Art ben?tigen, um schnell978-3-642-11654-4978-3-642-11655-1作者: Flinch 時(shí)間: 2025-3-27 11:35 作者: Minutes 時(shí)間: 2025-3-27 14:40 作者: Exhilarate 時(shí)間: 2025-3-27 19:21
Mathematics, Administrative and Economic Activities in Ancient Worlds: An Introduction,c activities, and also on the contexts in which they were carried out. After a survey of the sources on which the chapters of the book draw, and some of the social milieus considered, we present the specific activities on which the book concentrates. First, we argue that the practice of regulations,