標題: Titlebook: Organisationale Kundenkompetenz im Projektgesch?ft; Konzeptualisierung, Florian Kopshoff Book 2018 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein [打印本頁] 作者: 短暫 時間: 2025-3-21 16:26
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書目名稱Organisationale Kundenkompetenz im Projektgesch?ft讀者反饋
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作者: 山間窄路 時間: 2025-3-22 00:07
,Organisationale Kundenkompetenz – Konzeptionelle Verortung,er Definition von organisationaler Kundenkompetenz im komplexen Projektgesch?ft muss also die Frage vorausgehen, welche Ziele Kunde und Anbieter verfolgen und welche Aufgaben der Kunde zu erfüllen hat, um diese Ziele zu erreichen. Kundenkompetenz wird schlie?lich durch das Potential des Kunden konst作者: 枕墊 時間: 2025-3-22 03:17 作者: 嘴唇可修剪 時間: 2025-3-22 07:11 作者: PSA-velocity 時間: 2025-3-22 12:16
Florian Kopshofft’). Aristotle tried to formalize them in his system of oppositions, distinguishing between affirmation and negation (‘honest’ and ‘not honest’) and contraries (‘honest’ and ‘dishonest’). The Stoics replaced Aristotle’s logic of terms by their logic of propositions. Although they considered three ty作者: GET 時間: 2025-3-22 14:33
Florian Kopshofft’). Aristotle tried to formalize them in his system of oppositions, distinguishing between affirmation and negation (‘honest’ and ‘not honest’) and contraries (‘honest’ and ‘dishonest’). The Stoics replaced Aristotle’s logic of terms by their logic of propositions. Although they considered three ty作者: Evacuate 時間: 2025-3-22 19:50
Florian Kopshofft’). Aristotle tried to formalize them in his system of oppositions, distinguishing between affirmation and negation (‘honest’ and ‘not honest’) and contraries (‘honest’ and ‘dishonest’). The Stoics replaced Aristotle’s logic of terms by their logic of propositions. Although they considered three ty作者: adequate-intake 時間: 2025-3-23 00:16 作者: BIPED 時間: 2025-3-23 04:23 作者: 比喻好 時間: 2025-3-23 08:00 作者: 組裝 時間: 2025-3-23 11:00
,Organisationale Kundenkompetenz – Konzeptionelle Verortung,er Definition von organisationaler Kundenkompetenz im komplexen Projektgesch?ft muss also die Frage vorausgehen, welche Ziele Kunde und Anbieter verfolgen und welche Aufgaben der Kunde zu erfüllen hat, um diese Ziele zu erreichen. Kundenkompetenz wird schlie?lich durch das Potential des Kunden konstituiert, genau diese Aufgaben zu erfüllen.作者: 英寸 時間: 2025-3-23 14:22 作者: 澄清 時間: 2025-3-23 18:30
Diskussion,Die Arbeit endet mit einer Schlussbetrachtung, die die Ergebnisse vor dem Hintergrund der Forschungsziele (Kapitel 1.2) sowie der Implikationen für Wissenschaft (Kapitel 5.2) und Praxis (Kapitel 5.3) beleuchtet. Abschlie?end werden die Limitationen der Arbeit dargelegt (Kapitel 5.4).作者: Fierce 時間: 2025-3-23 22:26 作者: sulcus 時間: 2025-3-24 03:01
Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschunghttp://image.papertrans.cn/o/image/704081.jpg作者: PHIL 時間: 2025-3-24 06:34 作者: thrombus 時間: 2025-3-24 12:51 作者: 相容 時間: 2025-3-24 16:33
Organisationale Kundenkompetenz im Projektgesch?ft978-3-658-22992-4Series ISSN 2627-1982 Series E-ISSN 2627-2008 作者: 智力高 時間: 2025-3-24 21:24
2627-1982 h?ften: die Kompetenz des Kunden. Mit einem Mixed-Method-Ansatz ermittelt und misst der Autor Zusammenh?nge zwischen Verhaltensweisen des Kunden und dem Projekterfolg. Dabei erweisen sich kundenseitige Einflussnahmen auf die L?sung und sp?te Eigenleistungen zum Projekt als besonders wertkritisch. Ei作者: 博愛家 時間: 2025-3-24 23:26 作者: craven 時間: 2025-3-25 07:09 作者: 吵鬧 時間: 2025-3-25 09:37
Book 2018ge Einflussnahmen auf die L?sung und sp?te Eigenleistungen zum Projekt als besonders wertkritisch. Ein praxistaugliches Typenraster erlaubt die Ableitung strategischer Reaktion – sowohl für Anbieter als auch für Kunden. .?.作者: Infraction 時間: 2025-3-25 13:43 作者: Ganglion 時間: 2025-3-25 19:41
2627-1982 n praxistaugliches Typenraster erlaubt die Ableitung strategischer Reaktion – sowohl für Anbieter als auch für Kunden. .?.978-3-658-22991-7978-3-658-22992-4Series ISSN 2627-1982 Series E-ISSN 2627-2008 作者: 通情達理 時間: 2025-3-25 22:09
Organisationale Kundenkompetenz im Projektgesch?ftKonzeptualisierung, 作者: Heart-Attack 時間: 2025-3-26 03:21 作者: 思考 時間: 2025-3-26 04:25 作者: atrophy 時間: 2025-3-26 10:45
Florian Kopshoffations, neither of them in general Boolean. We study combinations of the two (‘not dishonest’) and sentential counterparts of each. We touch briefly on quantifiers and modalities. The models are based on an analysis of aspects. For instance, to give an overall, global judgement of John’s honesty we 作者: Glutinous 時間: 2025-3-26 14:52
Florian Kopshoffations, neither of them in general Boolean. We study combinations of the two (‘not dishonest’) and sentential counterparts of each. We touch briefly on quantifiers and modalities. The models are based on an analysis of aspects. For instance, to give an overall, global judgement of John’s honesty we 作者: 震驚 時間: 2025-3-26 20:05
Florian Kopshoffations, neither of them in general Boolean. We study combinations of the two (‘not dishonest’) and sentential counterparts of each. We touch briefly on quantifiers and modalities. The models are based on an analysis of aspects. For instance, to give an overall, global judgement of John’s honesty we 作者: tooth-decay 時間: 2025-3-26 22:10 作者: AND 時間: 2025-3-27 02:06
ations, neither of them in general Boolean. We study combinations of the two (‘not dishonest’) and sentential counterparts of each. We touch briefly on quantifiers and modalities. The models are based on an analysis of aspects. For instance, to give an overall, global judgement of John’s honesty we 作者: PHIL 時間: 2025-3-27 09:01 作者: Chandelier 時間: 2025-3-27 11:52
Eric Simmon,Sam Dana,Arthur Griesser. Whitehead is at the foundation of his analysis of the Organization of Thought.. Even the thing perceived in everyday life is more than a simple sense presentation.. It is a thought object, a construct of a highly complicated nature, involving not only particular forms of time-successions in order 作者: flutter 時間: 2025-3-27 15:49 作者: Banquet 時間: 2025-3-27 20:14