標(biāo)題: Titlebook: Organisation zwischen Theorie und Praxis; Jahrbuch der Sektion Anja Mensching,Nicolas Engel,Susanne Maria Weber Book 2023 Der/die Herausgeb [打印本頁] 作者: cherub 時間: 2025-3-21 16:58
書目名稱Organisation zwischen Theorie und Praxis影響因子(影響力)
書目名稱Organisation zwischen Theorie und Praxis影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Organisation zwischen Theorie und Praxis網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Organisation zwischen Theorie und Praxis網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Organisation zwischen Theorie und Praxis被引頻次
書目名稱Organisation zwischen Theorie und Praxis被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Organisation zwischen Theorie und Praxis年度引用
書目名稱Organisation zwischen Theorie und Praxis年度引用學(xué)科排名
書目名稱Organisation zwischen Theorie und Praxis讀者反饋
書目名稱Organisation zwischen Theorie und Praxis讀者反饋學(xué)科排名
作者: 豐富 時間: 2025-3-21 21:03
Die imaginierte Organisation als fiktive institutionelle Tatsacheon Personen. In den Sprachspielen werden Organisationen durch deklarative Sprechhandlungen als fiktive institutionelle Tatsachen erzeugt. Die interaktive Praxis der Fiktionen erzeugenden Sprechhandlungen hat die Form von ?make-believe games“, von imaginativen Als-ob-Spielen..Vor diesem theoretischen作者: Fulminate 時間: 2025-3-22 03:50 作者: 墻壁 時間: 2025-3-22 06:04
Organisationsp?dagogik als theoretische Praxis. Zur Gesellschaftlichkeit organisationsp?dagogischer n kulturwissenschaftlicher Optik wird das Ziel verfolgt, M?glichkeiten des Einsatzes einer Organisationsp?dagogik als theoretische Praxis der übersetzung auszuloten. Entwickelt wird die Perspektive eines engagierten Denkens, das organisationsp?dagogischer Wissensproduktion eine prinzipielle Gesellsc作者: LIMIT 時間: 2025-3-22 11:13
Regelm??igkeiten der (Un-)Ordnung. Organisation und Management zwischen Theorie und PraxisDer Beitrag analysiert die Dichotomie von Theorie und Praxis als analytische Kippfigur und zeigt anhand verschiedener organisationstheoretischer Ans?tze und Managementkonzepte auf, dass die Grenzen von Theorie und Praxis im Alltag der Organisation verwischen. Die Ununterscheidbarkeit von Theorie und作者: 踉蹌 時間: 2025-3-22 15:35
Führen(lassen) in Organisationen – Relationierungen zwischen Führungsprosa und Führungspraxis als Koisationssoziologischen Führungsverst?ndnisses aufzugreifen, welches Führung als soziale Praxis fokussiert (2.). Diese soziale Praxis wird als sozial kontextuierte und relationale Einflussnahme zwischen Führenden und Geführten eingehender konkretisiert (3.) und daraufhin organisationsp?dagogisch als 作者: GUEER 時間: 2025-3-22 18:01
P?dagogische Organisationspraxis im Spiegel der kollektiven?Subjektivierung und Objektivierung: Nissu. Dafür greift er auf Nissens kritisch-kulturhistorischen Ansatz zurück, der – nach einer kurzen Einführung in die kulturhistorische Schule – vorgestellt und in seinem Mehrwert für die Organisationsp?dagogik aufbereitet wird. Ziel ist, ein gesellschaftskritisches Verst?ndnis der mikropolitischen Dy作者: 慟哭 時間: 2025-3-22 23:44 作者: NEXUS 時間: 2025-3-23 04:45 作者: overrule 時間: 2025-3-23 08:35
Theorie-Praxis-Probleme in der wissenschaftlichen Weiterbildung. Dom?nenspezifische Formen organisatmer wieder reformulierte Differenz von Theorie und Praxis oder Wissenschaftlichem und Nicht-Wissenschaftlichem wird im vorliegenden Beitrag als organisationales Bezugsproblem der wissenschaftlichen Weiterbildung elaboriert. Mit diesem Fokus werden am empirischen Material einer partizipationsorientie作者: 數(shù)量 時間: 2025-3-23 11:14
Das Wissen der Professionellen – Theorie und Praxis zu organisationskulturellen Deutungen von Vielfa Mit einem pragmatisch-relationalen Verst?ndnis von Wissen werden Deutungen und Umgang von und mit Vielfalt als konkreter Handlungszusammenhang betrachtet. Organisationales Lernen und Organisationskultur werden an der Schnittstelle der verschiedenen Wissensverst?ndnisse reflektiert. Am Fallbeispiel 作者: genesis 時間: 2025-3-23 14:05
Knowledge Sharing in der betrieblichen Praxis – Empirische Befunde einer Fallstudie bei einem mittelaltet sein, dass Knowledge Sharing gelingt. Um diesbezüglich Einblicke in die betriebliche Praxis zu erhalten, wurde mittels leitfadengestützter Interviews untersucht, wie die Mitarbeitenden eines IT-Dienstleisters in der Finanzbranche potenzielle Einflussfaktoren auf Knowledge Sharing wahrnehmen. D作者: chastise 時間: 2025-3-23 19:17 作者: GULLY 時間: 2025-3-23 23:10 作者: theta-waves 時間: 2025-3-24 04:10 作者: 會犯錯誤 時間: 2025-3-24 07:09 作者: diskitis 時間: 2025-3-24 13:08
Thomas Klatetzkis suitability for domestic purpose. Groundwater samples are collected from the twenty-five bore wells located in the campus during the post-monsoon (November 2015–February 2016), Pre-monsoon (March 2016–June 2016) and Monsoon (July 2016–October 2016) periods at regular intervals of time and are anal作者: 暴露他抗議 時間: 2025-3-24 17:45
Sebastian Manhartnd cover dynamics and other contributing factors on spatial status of Gurupura river basin wetland ecosystem located in Karnataka region. The impact assessment has been carried out by analyzing the multi-temporal changes in the storage capacities of wetlands in the watershed, by using remote sensing作者: 搜尋 時間: 2025-3-24 20:49 作者: 很像弓] 時間: 2025-3-24 23:40 作者: SPURN 時間: 2025-3-25 04:50 作者: babble 時間: 2025-3-25 09:12 作者: beta-cells 時間: 2025-3-25 12:02 作者: FID 時間: 2025-3-25 15:50
dia. The assessment of changes in catchment surface runoff due to urbanization is critical for water resource planning and management. Uncertainty in rainfall and changing landuse pattern results from urbanization is difficult to correlate with present changing surface runoff conditions. This study 作者: 取之不竭 時間: 2025-3-25 22:27 作者: 山羊 時間: 2025-3-26 02:15
Benjamin Klages,Anita M?rtht is of the body and rarely a part of headstrong, masculine academic writing. It feels. This chapter avoids essentialising head or body, one over the other, asserting that both are needed in academic writing. A partnership. A co-mingling. This chapter performs the re-territorialisation of feminine t作者: Forsake 時間: 2025-3-26 06:21
Timo Schreineren’s embodied engagements with food. The research was based in a nursery in the northwest of England that is known to have high levels of poverty and offers free places to ‘disadvantaged’ 2 year olds. The assemblage moves beyond the linear accounts of UK policy narratives around ‘healthy eating’ and作者: 移植 時間: 2025-3-26 08:44 作者: 冷峻 時間: 2025-3-26 15:33
Norina Müller,Claudia Fahrenwaldch. Engaging in acts of daily walking with this local landscape I experiment with the mo(ve)ment of walking-writing. The act of walking generates rhythmic mo(ve)ments across time: body, waves, sand, wind, rain, heat, cold, salt, life and death. Connecting with this rhythmic mo(ve)ment, I ask if it i作者: BADGE 時間: 2025-3-26 17:25 作者: 過渡時期 時間: 2025-3-26 23:12
ptions, heterogeneity among capitalist countries was found in terms of working sectors and occupations of each gender. Differences became more salient after the economic crisis of the 1970s, since each country responded to it in its own way. Sweden’s strategy was to maintain its generous welfare pro作者: Directed 時間: 2025-3-27 01:22
Susanne Maria Weber,Alinde Kellerptions, heterogeneity among capitalist countries was found in terms of working sectors and occupations of each gender. Differences became more salient after the economic crisis of the 1970s, since each country responded to it in its own way. Sweden’s strategy was to maintain its generous welfare pro作者: glacial 時間: 2025-3-27 08:40
Organisationsp?dagogik als theoretische Praxis. Zur Gesellschaftlichkeit organisationsp?dagogischer n kulturwissenschaftlicher Optik wird das Ziel verfolgt, M?glichkeiten des Einsatzes einer Organisationsp?dagogik als theoretische Praxis der übersetzung auszuloten. Entwickelt wird die Perspektive eines engagierten Denkens, das organisationsp?dagogischer Wissensproduktion eine prinzipielle Gesellschaftlichkeit unterstellt.作者: Relinquish 時間: 2025-3-27 11:21 作者: 認(rèn)為 時間: 2025-3-27 14:06 作者: 我們的面粉 時間: 2025-3-27 19:44 作者: 水土 時間: 2025-3-27 23:07
Organisation und P?dagogikhttp://image.papertrans.cn/o/image/704049.jpg作者: cognizant 時間: 2025-3-28 02:53
https://doi.org/10.1007/978-3-658-39690-9Erziehungswissenschaft; Organisationsp?dagogik; Organisationales Lernen; Wissenschafts-Praxis-Kooperati作者: Mobile 時間: 2025-3-28 10:07 作者: BROW 時間: 2025-3-28 11:40
Sebastian Manhartnuously changing land use/land cover characteristics and unpredictability of the monsoon, the wet land ecosystems have exhibited considerable changes in spatial extent and their storage capacities. Overall, there has been degradation in the storage capacities of the wetland ecosystems of the region 作者: laceration 時間: 2025-3-28 15:32 作者: 積習(xí)難改 時間: 2025-3-28 19:57
Thomas Wendtentration index. The north-east and south-west monsoons contribute more than 73% to the annual rainfall. A significant decreasing trend was observed for January, and no significant trend was found for other months and seasons. About 72% of the years received normal amount of rainfall; with no scanty作者: 忙碌 時間: 2025-3-29 02:15 作者: GOAD 時間: 2025-3-29 04:15
Stefanie SchmachtelIt was observed that the measured . data using AEP and DRI of different land uses follow a log-normal distribution. The mean . were significantly different for both measuring technique and the land use. The AEP resulted highest (2.64?mm/h) and PTF lowest (1.59?mm/h) values of ., respectively for all作者: Ringworm 時間: 2025-3-29 09:46
Sophia Donatne underlying the hard rock. The weathered and fissured zone of 30?m thick is identified by a resistivity range of ~80?ohm?m indicates a good groundwater potential in the study area. The location having weathering thickness of 10–20?m has been recommended for bore well drilling in the study which ma作者: 偏狂癥 時間: 2025-3-29 14:03
sgarh, India. Pixel-based Runoff depth of each sub-catchment was estimated by incorporating digital elevation model, rainfall data, and Land Use/Land Cover (LULC) information for the years 1971–2015. Spatio-temporal variation in each sub-catchment has been computed and significant change in runoff h作者: 災(zāi)難 時間: 2025-3-29 15:55 作者: Obstreperous 時間: 2025-3-29 21:35 作者: 高度贊揚 時間: 2025-3-30 01:09 作者: 哭得清醒了 時間: 2025-3-30 04:38
Sophia T. Gentner,Stefanie Birkle,Jürgen Seifriede assemblage will examine one particular ‘monstrous’ story about how a child experiences the limits of her own body while finding her ‘self’ affectively entangled with food and other entities. It foregrounds the affective relationships she has with food in order to understand why some children enjoy作者: Foregery 時間: 2025-3-30 10:24
Norina Müller,Claudia Fahrenwaldsive, even monstrous? In asking these questions, the practice of walking-writing leads to a series of creative interventions into the writing process. The creative interventions are presented as a series of becomings: becoming-bird, becoming-unhinged, becoming-animal and becoming-differently product作者: 百科全書 時間: 2025-3-30 15:36
Maja Apelt,Annika Kochve English-language machinery that uses education as its main battling ground. In playing with my languagings, I encounter the pleasures of being, thinking, writing and creating bilingually, as well as the fears inherent to using a new language. Like a love story, where one falls and rises, flowing 作者: Conclave 時間: 2025-3-30 19:28
nd Japan. In Germany, the basic strategy for responding to the shrinking economy was a labor force reduction to protect male breadwinners’ employment. This strategy resulted in a persistent division of labor based on gender. In Japan, the unemployment rate did not increase as high as it did in the W作者: Chromatic 時間: 2025-3-30 22:31
Susanne Maria Weber,Alinde Kellernd Japan. In Germany, the basic strategy for responding to the shrinking economy was a labor force reduction to protect male breadwinners’ employment. This strategy resulted in a persistent division of labor based on gender. In Japan, the unemployment rate did not increase as high as it did in the W作者: cataract 時間: 2025-3-31 03:26 作者: 多余 時間: 2025-3-31 07:22 作者: TOXIC 時間: 2025-3-31 09:38
2512-1170 sationsp?dagogik.Beitr?ge zum aktuellen Diskurs um Theorie-PDas Buch untersucht Organisationen aus theoretischer, empirischer und praxisbezogener Perspektive – vor allem mit Blick auf das Wechselspiel zwischen diesen drei Zug?ngen. Jenseits eines dichotomen Verh?ltnisses der Begriffe ?Theorie‘ und ?