標(biāo)題: Titlebook: Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies; Elisabeth H. Buck Book 2018 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2018 D [打印本頁(yè)] 作者: TEMPO 時(shí)間: 2025-3-21 18:39
書(shū)目名稱Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies影響因子(影響力)
書(shū)目名稱Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies被引頻次
書(shū)目名稱Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies年度引用
書(shū)目名稱Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies讀者反饋
書(shū)目名稱Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies讀者反饋學(xué)科排名
作者: 撫育 時(shí)間: 2025-3-21 22:46 作者: 削減 時(shí)間: 2025-3-22 03:42 作者: BLOT 時(shí)間: 2025-3-22 06:36 作者: Gene408 時(shí)間: 2025-3-22 12:22 作者: Conjuction 時(shí)間: 2025-3-22 14:21
Elisabeth H. Bucksische Theorie der Zeit- und Weltbewegung in einer Theologie der von Gott gelenkten Menschengeschichte zu widerlegen. Mit diesem g?nzlich verschiedenen Ort der Widerlegung ist schon gegeben, da? sie die klassische Theorie nicht auf ihrem eigenen Boden antreffen kann. Augustin widerlegt sie nicht the作者: atopic 時(shí)間: 2025-3-22 17:46 作者: 沉著 時(shí)間: 2025-3-22 22:55 作者: 作嘔 時(shí)間: 2025-3-23 03:29
bewirkte O. eine Konzentration und engagierte Mitarbeit der →Ch?re der Stadt im Hinblick auf seine gro?en Aufführungen klassischer Oratorien. Da er die von den Nationalsozialisten angeordnete ?Gleichschaltung“ der Hochschule nicht entsprechend deren Vorstellungen betrieb, wurde er 1939 entlassen.作者: dictator 時(shí)間: 2025-3-23 08:14 作者: 討人喜歡 時(shí)間: 2025-3-23 12:14 作者: 鐵塔等 時(shí)間: 2025-3-23 15:01 作者: cajole 時(shí)間: 2025-3-23 19:37 作者: upstart 時(shí)間: 2025-3-24 00:58
Book 2018in a moment of crucibilic change, where rapid technological advancements force scholars and institutions to question what is produced and “counts” as academic writing...Using historiographic, quantitative, and qualitative analysis, .Open-Access, Multimodality, and Writing Center Studies. sees writin作者: Colonnade 時(shí)間: 2025-3-24 03:09
Collaborative Spaces in Online Environments: Writing Center Journals as Digital Artifacts,s that these affordances—that exist separately from the journal’s peer-reviewed content—work to shape a publication’s larger identity, thereby interrogating whether the digital redefines (or even “distracts” from) a journal’s purpose.作者: CAMP 時(shí)間: 2025-3-24 09:50 作者: CLAM 時(shí)間: 2025-3-24 12:11
Introduction,ation should be of concern to writers in all academic disciplines. Writing center studies ultimately functions as a microcosm of many of the larger issues at play in the contemporary academic publishing landscape.作者: incredulity 時(shí)間: 2025-3-24 17:50 作者: 危機(jī) 時(shí)間: 2025-3-24 19:43 作者: LIEN 時(shí)間: 2025-3-25 02:19 作者: entail 時(shí)間: 2025-3-25 06:03 作者: 無(wú)聊的人 時(shí)間: 2025-3-25 10:12 作者: Intellectual 時(shí)間: 2025-3-25 13:00 作者: 無(wú)聊點(diǎn)好 時(shí)間: 2025-3-25 18:18
Digital Histories of ,, and ,,at these “digital histories” exist both parallel to and in contrast with each other and articulates the overall importance of these histories to the future of writing center studies. This chapter also documents the shifting accessibility of these materials, including the overall navigability and availability of each journal’s archives.作者: Noctambulant 時(shí)間: 2025-3-25 20:44 作者: encomiast 時(shí)間: 2025-3-26 00:43
Elisabeth H. Buckk es vom Staat unterhalten werde, eine zutreffende Antwort zu geben wissen. Eine allgemeine, reichlich verschwommene Vorstellung von seinem Wesen ist sicher allenthalben vorhanden, und sie drückt sich meist darin aus, da? es in einem Atemzuge mit Bibliothek und Museum genannt wird. Man wei? also woh作者: 排斥 時(shí)間: 2025-3-26 05:13
Elisabeth H. Buck Archive diejenigen Forschungsst?tten, die für die Bereitstellung und Nutzbarmachung der Quellen an erster Stelle stehen. So sehr diese Tatsache im allgemeinen bekannt ist und so lebhaft die Archive für die geschichtlichen Arbeiten aller Gebiete heute benutzt werden, so wenig wei? man, wie die t?gli作者: LEERY 時(shí)間: 2025-3-26 08:48 作者: 真繁榮 時(shí)間: 2025-3-26 16:00
Elisabeth H. Buck Alle modernen Versuche, die Geschichte als ein sinnvoll gerichtetes, wenn auch nie abgeschlossenes Fortschreiten auf eine innerweltliche Erfüllung hin darzustellen, gründen in diesem theologischen, heilsgeschichtlichen Schema. Eine radikale Erprobung des christlichen Geschichtsbewu?tseins kann sich作者: 偽書(shū) 時(shí)間: 2025-3-26 17:29 作者: 開(kāi)玩笑 時(shí)間: 2025-3-26 21:21 作者: 過(guò)分自信 時(shí)間: 2025-3-27 02:05
ikabteilung der K?lner Musikhochschule, zugleich Musikdirektor in Remscheid und seit 1928 auch Mitarbeiter am Westdeutschen Rundfunk; 1934/39 Direktor der Weimarer →Musikhochschule, gleichzeitig Dirigent der Weimarhallen-Konzerte der Staatskapelle und Leiter des Hochschulchors; 1939/45 Direktor der 作者: 埋伏 時(shí)間: 2025-3-27 08:47
Introduction, status of academic publishing, and in what ways do these perceptions affect what is produced and “counts” as academic writing? While, in the past 30 years, there have been increasing venues for and institutional acceptance of open-access and multimodal forms of scholarship, to say that these emergi作者: 饒舌的人 時(shí)間: 2025-3-27 10:42
Writing Scholars on the Status of Academic Publications: Implications for Digital Future(s),istserv (Wcenter), Writing Across the Curriculum listserv (WAC-L), and Graduate Writing Program Administration listserv (gWPA-L) that was ultimately taken by 232 writing scholars. It contextualizes some of the perceptions about print versus digital publishing that emerge throughout the book. The res作者: 北極人 時(shí)間: 2025-3-27 13:53 作者: 規(guī)章 時(shí)間: 2025-3-27 18:49
Collaborative Spaces in Online Environments: Writing Center Journals as Digital Artifacts,ter accounts, as well as affiliated blogs, research tools, and attempts at building digital writing center communities. This chapter considers the ways that these affordances—that exist separately from the journal’s peer-reviewed content—work to shape a publication’s larger identity, thereby interro作者: 盡責(zé) 時(shí)間: 2025-3-28 01:51 作者: 流動(dòng)才波動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-28 03:42
10樓作者: 主動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-28 09:34
10樓