派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Open and Social Technologies for Networked Learning; IFIP WG 3.4 Internat Tobias Ley,Mikko Ruohonen,Arthur Tatnall Conference proceedings 2 [打印本頁]

作者: nourish    時間: 2025-3-21 16:54
書目名稱Open and Social Technologies for Networked Learning影響因子(影響力)




書目名稱Open and Social Technologies for Networked Learning影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Open and Social Technologies for Networked Learning網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Open and Social Technologies for Networked Learning網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Open and Social Technologies for Networked Learning被引頻次




書目名稱Open and Social Technologies for Networked Learning被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Open and Social Technologies for Networked Learning年度引用




書目名稱Open and Social Technologies for Networked Learning年度引用學(xué)科排名




書目名稱Open and Social Technologies for Networked Learning讀者反饋




書目名稱Open and Social Technologies for Networked Learning讀者反饋學(xué)科排名





作者: 內(nèi)部    時間: 2025-3-21 23:57
einlich wahre, wenn nicht gar wahre wissenschaftliche Erkenntnis abgeleitet werden kann. In dem vorangegangenen Kapitel wurde dieser Standpunkt kritisiert, indem die Schwierigkeiten betont wurden, die mit dem Versuch verbunden sind, induktives Schlie?en im Rahmen wissenschaftlicher Theorien und Gese
作者: 過份艷麗    時間: 2025-3-22 03:11
Mikko Ruohonen,Markku Turunen,Gururaj Mahajan,Juhani Linna,Vivek Kumar,Himadri Dasie wurde von . S. . entwickelt, der ihre erste Version erstmals 1962 mit . (1979) ver?ffentlichte. . begann seine akademische Laufbahn als Physiker und wandte sich dann der Wissenschaftsgeschichte zu. Dabei wurden seine Vorstellungen vom Wesen der Wissenschaft zutiefst erschüttert. Er erkannte, da?
作者: Heart-Attack    時間: 2025-3-22 06:01

作者: incite    時間: 2025-3-22 10:07

作者: enterprise    時間: 2025-3-22 14:41

作者: 熒光    時間: 2025-3-22 19:48

作者: 入會    時間: 2025-3-22 23:40

作者: 遣返回國    時間: 2025-3-23 05:13

作者: Intact    時間: 2025-3-23 08:01

作者: 持久    時間: 2025-3-23 10:14
Juha Leino,Erika Tanhua-Piiroinen,Johanna Sommers-Piiroinench ihrer Patentierbarkeit zu prüfen. Dabei liegt es im ureigensten Sinn des Unternehmens, die eigenen Produkte m?glichst lange und mit m?glichst gro?em Anteil am Markt zu plazieren. Der gewerbliche Rechtsschutz, zu dem Patente und Gebrauchsmuster als wichtigste Schutzrechtsformen für den Techniker g
作者: essential-fats    時間: 2025-3-23 14:56
ch ihrer Patentierbarkeit zu prüfen. Dabei liegt es im ureigensten Sinn des Unternehmens, die eigenen Produkte m?glichst lange und mit m?glichst gro?em Anteil am Markt zu plazieren. Der gewerbliche Rechtsschutz, zu dem Patente und Gebrauchsmuster als wichtigste Schutzrechtsformen für den Techniker g
作者: 沒花的是打擾    時間: 2025-3-23 19:34
Anne-Maritta Tervakari,Jarno Marttila,Meri Kailanto,Jukka Huhtam?ki,Juho Koro,Kirsi Silius Stellenwert in der Therapie des akuten kardialen Pumpversagens. Die IABP ist seit ihrer Einführung in die Klinik weltweit das am h?ufigsten eingesetzte mechanische Herzunterstützungsverfahren. Neben den lang etablierten Anwendungsgebieten, wie dem postoperativen Einsatz bei linksventrikul?rem Versa
作者: maudtin    時間: 2025-3-24 01:16

作者: overhaul    時間: 2025-3-24 05:34

作者: aggressor    時間: 2025-3-24 10:20
Challenges in Mobile Teaching and Safety – A Case Studys harness the increasing use of mobile phones, tablets at home in order to make it also beneficial for the schools? What are the emerging trends in mobile devices security that schools are facing when introducing m-learning to students? According to our findings, Estonian schools face various proble
作者: Sputum    時間: 2025-3-24 13:30

作者: clarify    時間: 2025-3-24 14:58
Knowing My Peers: Edentity – To Invite Peer Interaction and Social Learningng in online courses. Making the students more visible to each other is hence crucial. In this article we present a study of students’ self-presentations. We find that they are rather unelaborated, and we propose an alternative solution to making students identities visible within the learning space
作者: 沙發(fā)    時間: 2025-3-24 20:16

作者: 燈泡    時間: 2025-3-25 02:01

作者: Project    時間: 2025-3-25 05:08
Learning with Social Technologies: Workplace Learner Experiences of Wiki and Blog and Perceptions ofamics of e-learning to guide this development. We studied how 15 learners experienced social media tools in a long continuous professional development (CPD) pilot training tailored for a large insurance company. While the training included some contact lectures, it was mainly conducted through blog,
作者: 小隔間    時間: 2025-3-25 09:02
Dialogic Leadership and ICT-Intensive Workplaces: How to Enhance Learning Potentialees’ knowledge while understanding and taking care of employees’ wellbeing. Organisations are actively implementing new ICT systems and environments because they seem to increase the effectiveness of interaction and collaboration, workplace learning and work performance. Employees are expected to le
作者: sorbitol    時間: 2025-3-25 12:11

作者: FUSC    時間: 2025-3-25 16:41

作者: jabber    時間: 2025-3-25 23:31
Developing Learning Analytics for TUT Circleat Tampere University of Technology. Through three case studies, we apply the methods of learning analytics for insight into the bursty nature of learning activities, procrastination, peer learning, and co-operation between two academic tribes. We found learning analytics useful in providing informa
作者: 吸氣    時間: 2025-3-26 03:43
Learning Outcomes for Blog-Based Courses: A Case Studyain problems the students faced during the course, analyse the reasons for these problems and propose some scaffolding possibilities. The study relies on two consecutive presentations of the course “Intelligent Computer Use” in Tallinn University.
作者: nitric-oxide    時間: 2025-3-26 08:11

作者: myocardium    時間: 2025-3-26 08:37
University Students as Composers of a Digital Videochers to use digital and multimodal literacy practices in their own teaching. Students in education, 13 in total, participated in the course on digital literacies. The course achievement was measured with the task in which students composed a video in small-groups. The students’ videos were supposed
作者: flex336    時間: 2025-3-26 13:19
1868-4238 IP WG 3.4 International Conference on Open and Social Technologies for Networked Learning, OST 2012, held in Tallinn, Estonia, in July/August 2012. The 16 full papers presented together with 3 short papers and 5 doctoral student papers were thoroughly reviewed and selected from numerous submissions.
作者: malapropism    時間: 2025-3-26 18:36
Conference proceedings 2013ng, OST 2012, held in Tallinn, Estonia, in July/August 2012. The 16 full papers presented together with 3 short papers and 5 doctoral student papers were thoroughly reviewed and selected from numerous submissions. The papers cover a wide range of topics such as mobile learning, social networks, anal
作者: 彩色的蠟筆    時間: 2025-3-26 22:47
Challenges in Mobile Teaching and Safety – A Case Studybile devices security that schools are facing when introducing m-learning to students? According to our findings, Estonian schools face various problems which must be addressed before any serious attempt at m-learning is made.
作者: goodwill    時間: 2025-3-27 03:30
Knowing My Peers: Edentity – To Invite Peer Interaction and Social Learningons. We find that they are rather unelaborated, and we propose an alternative solution to making students identities visible within the learning space. Our proposed solution is a separate system that can be plugged into any digital learning system: the edentity.
作者: 含鐵    時間: 2025-3-27 07:06
Developing Learning Analytics for TUT Circlening activities, procrastination, peer learning, and co-operation between two academic tribes. We found learning analytics useful in providing information to improve the pedagogical practices of online courses, as well as the quality of web-based learning in general.
作者: 改革運(yùn)動    時間: 2025-3-27 13:24
Conference proceedings 2013ere thoroughly reviewed and selected from numerous submissions. The papers cover a wide range of topics such as mobile learning, social networks, analytics and recommendations, workplace learning, learning analytics in higher education, collaborative learning in higher education, and managing open and social education.
作者: Mhc-Molecule    時間: 2025-3-27 15:12
1868-4238 The papers cover a wide range of topics such as mobile learning, social networks, analytics and recommendations, workplace learning, learning analytics in higher education, collaborative learning in higher education, and managing open and social education.978-3-642-43866-0978-3-642-37285-8Series ISSN 1868-4238 Series E-ISSN 1868-422X
作者: accrete    時間: 2025-3-27 21:00

作者: 編輯才信任    時間: 2025-3-27 22:53
Designing Dippler — A Next-Generation TEL Systeme argue, the next-generation TEL systems are better understood if not referred as “l(fā)earning environments”, but rather as Digital Learning Ecosystems. Finally, process and results of a design-based research on Digital Learning Ecosystem called Dippler is described and discussed.
作者: 減震    時間: 2025-3-28 04:53

作者: ALLAY    時間: 2025-3-28 06:18

作者: languor    時間: 2025-3-28 10:53
Open and Social Technologies for Networked LearningIFIP WG 3.4 Internat
作者: Barrister    時間: 2025-3-28 14:43
d Irrtum, durch Vermutungen und Widerlegungen. Nur die besten Theorien überleben. Auch wenn man niemals mit Sicherheit von einer Theorie behaupten kann, da? sie wahr ist, so kann man doch zumindest hoffen, da? es die Beste ist, die zur Verfügung steht, d.h., da? sie besser ist als alle vorangegangen
作者: MURKY    時間: 2025-3-28 21:39
and gegen den Induktivismus erhoben. Ein Einwand, der sich nicht so sehr dagegen wendet, da? wissenschaftliche Erkenntnis aus der Beobachtung abgeleitet wird, sondern der sich mit den Annahmen des Induktivismus auseinandersetzt, die den Status und die Rolle der Beobachtung selbst betreffen.
作者: ARM    時間: 2025-3-28 23:59

作者: instill    時間: 2025-3-29 04:01

作者: 華而不實    時間: 2025-3-29 10:21

作者: 安裝    時間: 2025-3-29 14:12

作者: radiograph    時間: 2025-3-29 17:20

作者: 沒有希望    時間: 2025-3-29 21:41
Paul Seitlinger,Tobias Ley,Dietrich Albertonkrete Definition und detaillierte Beschreibung des erfinderischen Gedankens in einem Patent wird ein direkter Vergleich mit der technischen L?sung eines vermeintlichen Verletzers durchführbar. Der gew?hrte Patentschutz ist nicht zuletzt auch ein Anreiz für den Erfinder bzw. Patentinhaber, die pate
作者: 招募    時間: 2025-3-30 01:15
d Irrtum, durch Vermutungen und Widerlegungen. Nur die besten Theorien überleben. Auch wenn man niemals mit Sicherheit von einer Theorie behaupten kann, da? sie wahr ist, so kann man doch zumindest hoffen, da? es die Beste ist, die zur Verfügung steht, d.h. da? sie besser ist als alle vorangegangene
作者: shrill    時間: 2025-3-30 06:17
Juha Leino,Erika Tanhua-Piiroinen,Johanna Sommers-Piiroinenonkrete Definition und detaillierte Beschreibung des erfinderischen Gedankens in einem Patent wird ein direkter Vergleich mit der technischen L?sung eines vermeintlichen Verletzers durchführbar. Der gew?hrte Patentschutz ist nicht zuletzt auch ein Anreiz für den Erfinder bzw. Patentinhaber, die pate
作者: 制定法律    時間: 2025-3-30 10:56
Juha Leino,Erika Tanhua-Piiroinen,Johanna Sommers-Piiroinenonkrete Definition und detaillierte Beschreibung des erfinderischen Gedankens in einem Patent wird ein direkter Vergleich mit der technischen L?sung eines vermeintlichen Verletzers durchführbar. Der gew?hrte Patentschutz ist nicht zuletzt auch ein Anreiz für den Erfinder bzw. Patentinhaber, die pate
作者: Synthesize    時間: 2025-3-30 14:22
onkrete Definition und detaillierte Beschreibung des erfinderischen Gedankens in einem Patent wird ein direkter Vergleich mit der technischen L?sung eines vermeintlichen Verletzers durchführbar. Der gew?hrte Patentschutz ist nicht zuletzt auch ein Anreiz für den Erfinder bzw. Patentinhaber, die pate
作者: 吸氣    時間: 2025-3-30 17:54

作者: STIT    時間: 2025-3-30 21:28





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
巨鹿县| 罗甸县| 内乡县| 闽清县| 西充县| 哈尔滨市| 嘉善县| 洪江市| 湾仔区| 乐亭县| 含山县| 乌苏市| 黄陵县| 汶川县| 偃师市| 甘肃省| 哈巴河县| 信宜市| 天水市| 江西省| 延川县| 滕州市| 肃南| 历史| 二连浩特市| 霍林郭勒市| 中山市| 海口市| 宝应县| 海安县| 桑植县| 裕民县| 黔西县| 桃园市| 富阳市| 和龙市| 都昌县| 荆州市| 庆安县| 多伦县| 高台县|