派博傳思國際中心

標題: Titlebook: Open Learning and Teaching in Educational Communities; 9th European Confere Christoph Rensing,Sara Freitas,Pedro J. Mu?oz-Meri Conference p [打印本頁]

作者: Hayes    時間: 2025-3-21 18:53
書目名稱Open Learning and Teaching in Educational Communities影響因子(影響力)




書目名稱Open Learning and Teaching in Educational Communities影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Open Learning and Teaching in Educational Communities網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Open Learning and Teaching in Educational Communities網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Open Learning and Teaching in Educational Communities被引頻次




書目名稱Open Learning and Teaching in Educational Communities被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Open Learning and Teaching in Educational Communities年度引用




書目名稱Open Learning and Teaching in Educational Communities年度引用學(xué)科排名




書目名稱Open Learning and Teaching in Educational Communities讀者反饋




書目名稱Open Learning and Teaching in Educational Communities讀者反饋學(xué)科排名





作者: 絕緣    時間: 2025-3-21 22:35
Alessandro Arpetti,M. Cecília C. Baranauskas,Tommaso LeoEr dient der Quantifizierung von Abfolgen. Uhren sind Generatoren systematischer Ungleichzeitigkeiten; sie k?nnen daher als Me?instrumente eingesetzt werden. Auch biologische Organismen sind Uhren, die sich als Instrumente eignen. Abbildung 1 gibt ihre Skalierung wieder. Sie reicht von den Relaxatio
作者: 透明    時間: 2025-3-22 01:09

作者: Chromatic    時間: 2025-3-22 06:22
David Cabielles-Hernández,Juan Ramón Pérez-Pérez,MPuerto Paule-Ruiz,Víctor M. álvarez-García,Samuel f technical processing, and also on factors that influence the commercial value of the product. In tropical countries, however, there is still a high prevalence of protein-energy malnutrition (PEM) and other nutritional deficiencies. In order to improve the nutritional situation, it is necessary to
作者: 叫喊    時間: 2025-3-22 09:58

作者: 字形刻痕    時間: 2025-3-22 16:56
Soude Fazeli,Babak Loni,Hendrik Drachsler,Peter Sloepesonnenen ?rzten getragenes Bemühen gab, Geistes- und Gemütskrankheiten zu lindern und — wenn m?glich — mit den damals zur Verfügung stehenden bescheidenen Mitteln zu heilen. Nach der S?kularisierung der kirchlichen Einrichtungen zu Beginn des 18. Jahrhunderts ruhte die psychiatrische Versorgung im
作者: RECUR    時間: 2025-3-22 17:46
Rebecca Ferguson,Mike Sharplesst?ndigen Wandel unterworfen. Derzeit neigt die Rechtsprechung zu einer eher gro?zügigen Auslegung der Autonomie des Patienten und einer Zurückdr?ngung des ?rztlichen Paternalismus. Als Grundsatz gilt: Je komplexer ein medizinischer Eingriff ist, desto h?here Anforderungen sind an die Einwilligungsf
作者: 容易做    時間: 2025-3-22 22:51
Olga Firssova,Marco Kalz,Dirk B?rner,Fleur Prinsen,Ellen Rusman,Stefaan Ternier,Marcus Spechtlanten Versorgung wird besonders deutlich, wenn man sich vor Augen h?lt, da? die Zahl der in psychiatrischen oder neurologischen Einrichtungen station?r behandelten Patienten (mit knapp 290 000 oder 4%) ganz erheblich geringer ist. Mit der 1990 publizierten Nervenarztstudie wurde erstmals eine repr?
作者: 行業(yè)    時間: 2025-3-23 01:50
Vera Gehlen-Baum,Armin Weinberger,Alexander Pohl,Francois Bryh erheben kann, als solches betrachtet zu werden. Es ist als }>Ein-Mann-Buch? geschrieben worden, da die Erfahrungen früherer Werke ?hnlicher Art gezeigt haben, da? ein von mehreren Autoren verfa?tes Buch zwar vielseitiger in Inhalt und Auffassung und deswegen vielleicht auch interessanter zu sein p
作者: 啟發(fā)    時間: 2025-3-23 07:57
Blandine Ginon,Le Vinh Thai,Stéphanie Jean-Daubias,Marie Lefevre,Pierre-Antoine Champinh erheben kann, als solches betrachtet zu werden. Es ist als }>Ein-Mann-Buch? geschrieben worden, da die Erfahrungen früherer Werke ?hnlicher Art gezeigt haben, da? ein von mehreren Autoren verfa?tes Buch zwar vielseitiger in Inhalt und Auffassung und deswegen vielleicht auch interessanter zu sein p
作者: Accomplish    時間: 2025-3-23 12:58

作者: CORD    時間: 2025-3-23 16:28

作者: 使顯得不重要    時間: 2025-3-23 18:09
Esteban Loiseau,Pierre Laforcade,Sebastien Iksaln einer sich wandelnden Welt“ soll darauf hindeuten, da? gerade bei den Infektionskrankheiten wir immer wieder vor neue Situationen gestellt werden, die keineswegs nur, eher sogar als Ausnahme mit unserer antibiotischen Therapie zusammenh?ngen. In den letzten Jahren ist nach meinem Dafürhalten das P
作者: NIP    時間: 2025-3-23 22:11

作者: 蕁麻    時間: 2025-3-24 03:19

作者: ordain    時間: 2025-3-24 07:25

作者: epinephrine    時間: 2025-3-24 13:32

作者: AMBI    時間: 2025-3-24 18:46

作者: 捐助    時間: 2025-3-24 19:43
An Evaluation Framework for Data Competitions in TELpt Method (GCM) to empirically depict criteria and their indicators for evaluating software applications in TEL. A statistical analysis including multidimensional scaling and hierarchical clustering on the GCM data identified the following six evaluation criteria: 1.Educational Innovation, 2.Usabili
作者: 嫌惡    時間: 2025-3-25 03:06

作者: EVADE    時間: 2025-3-25 07:24

作者: 冒號    時間: 2025-3-25 10:06
Mobile Inquiry-Based Learning with Sensor-Data in the School: Effects on Student Motivationtroduced mobile devices and sensors into classroom learning. A 5-week classroom inquiry learning project on energy consumption was designed and implemented as a mobile serious game. While engaging in the game and training inquiry skills, students were introduced to basic concepts in the energy domai
作者: eucalyptus    時間: 2025-3-25 14:11
Technology Use in Lectures to Enhance Students’ Attentionactivities (e.g. taking notes). Observational data shows, that students use mobile device mainly for lecture-unrelated activities, like Facebook or playing games. So currently, mobile devices seem to distract learners from the lecture and ultimately hinder student-teacher interaction. In this study,
作者: 效果    時間: 2025-3-25 17:58
Adding Epiphytic Assistance Systems in Learning Applications Using the SEPIA System educational context. The SEPIA system consists in two main tools: an assistance editor that enables assistance designers to specify the assistance they wish for existing applications, and a generic assistance engine that executes the specified assistance in order to provide the application end-user
作者: acrophobia    時間: 2025-3-25 21:06
Individual Differences in Identifying Sources of Science Knowledgenew web-based instrument and our evaluation of the instrument with a sample (. = 338) of children grades 2-8. By creating and validating this tool, we aim to establish a learning progression, inform science teaching, and tailor instruction to individual differences. Our findings suggest that student
作者: LAST    時間: 2025-3-26 02:28
Digital Didactical Designs of Learning Expeditionsmains what truly integrated means, how it might be operationalized. In a study of Scandinavian classrooms, the question was how teachers adopt and integrate media tablets in their teaching practices in order to provide learning opportunities for their students. Seven K-9 schools implemented media ta
作者: 徹底檢查    時間: 2025-3-26 06:44
Feature Analysis for Affect Recognition Supporting Task Sequencing in Adaptive Intelligent Tutoring ion about former performances. In a former work a new efficient task sequencer based on a performance prediction system was presented, which only needs former performance information but not the expensive expert and domain knowledge. This task sequencer uses the output of the performance prediction
作者: audiologist    時間: 2025-3-26 08:39
Technology Enhancing Learning: Past, Present and Future since the first edition of this conference, resulting in over 500 research papers published and more than 1000 researchers involved. However, bringing together two different fields of study (Technology and Learning), does not necessarily imply interdisciplinary research. To inspect ECTEL’s interdis
作者: 確認    時間: 2025-3-26 16:30
Immersive Multi-user Decision Training Games with ARLearneen reported to foster awareness and decision competencies in complex decision situations involving incomplete information and multiple stakeholders. We address this issue exploring the technical requirements and possibilities to design games for such situations in three case studies: a hostage taki
作者: Exposure    時間: 2025-3-26 17:28

作者: LAP    時間: 2025-3-26 23:49

作者: Coma704    時間: 2025-3-27 02:36

作者: 到婚嫁年齡    時間: 2025-3-27 06:43
0302-9743 stria, in September 2014. The 27 full papers and 18 short papers presented were carefully reviewed and selected from 165 submissions. They address topics such as informal learning, self-regulated and self-directed learning, reflective learning, inquiry based learning, communities of learners and com
作者: Melanocytes    時間: 2025-3-27 09:40

作者: 被詛咒的人    時間: 2025-3-27 15:50
Eliciting Requirements for Learning Design Toolst yet reached a sufficient spread among teachers. This paper investigated the subject by conducting semio-participatory practices with a group of teachers at a distance, to understand the meaning they make to issues regarding learning design practices and representations, aiming at eliciting user requirements for a prospective LD tool.
作者: ascetic    時間: 2025-3-27 18:33

作者: TSH582    時間: 2025-3-27 22:07

作者: 提升    時間: 2025-3-28 03:01
Innovative Pedagogy at Massive Scale: Teaching and Learning in MOOCsOOCs run on the UK-based FutureLearn platform. This identified benefits and challenges for learners, for educators and for society as a whole. These need to be addressed in two ways, through learning design and through platform design.
作者: 灌輸    時間: 2025-3-28 06:51

作者: 防銹    時間: 2025-3-28 10:30
0302-9743 munities of practice, learning design, learning analytics, personalization and adaptation, social media, computer supported collaborative learning, massive open online courses, schools and universities of the future.978-3-319-11199-5978-3-319-11200-8Series ISSN 0302-9743 Series E-ISSN 1611-3349
作者: 吹氣    時間: 2025-3-28 16:23

作者: 刪減    時間: 2025-3-28 19:58
Individual Differences in Identifying Sources of Science Knowledgee expect that highlighting student ability in identifying SoK as a distinct skill will enable differentiated, adaptive instruction. We further expect this instrument to make explicit a component of what it means to think like a scientist, and in doing so facilitate conversations among teachers and students about the practice of science.
作者: 面包屑    時間: 2025-3-29 01:39
Immersive Multi-user Decision Training Games with ARLearn game development platform (ARLearn). We describe the underlying real world situations and educational challenges and analyse how these are reflected in the ARLearn games realized. Based on these cases we propose a way to increase the immersiveness of mobile learning games.
作者: Intact    時間: 2025-3-29 05:10
Abstraction of Learning Management Systems Instructional Design Semantics: A Meta-modeling Approach of its implicit learning design semantics. We discussed, in accordance to the activity theory, how the LMS low-level parameterizations could be abstracted in order to build higher- level building blocks. Based on the Moodle application, we present and illustrate our approach by formalising the abstract syntax of a Moodle-dedicated VIDL.
作者: phase-2-enzyme    時間: 2025-3-29 10:51

作者: 極大痛苦    時間: 2025-3-29 11:47

作者: 許可    時間: 2025-3-29 18:23
The Group Formation Problem: An Algorithmic Approach to Learning Group Formation formations and is robust against variations. Finally, the evaluation reveals the advantages and widespread applicability of GroupAL. Compared to existing solutions, it achieves a better group formation quality under the chosen conditions.
作者: 定點    時間: 2025-3-29 20:57
Adding Epiphytic Assistance Systems in Learning Applications Using the SEPIA Systemey wish for existing applications, and a generic assistance engine that executes the specified assistance in order to provide the application end-users with personalized assistance. We also present an experimentation of an assistance system setup with SEPIA in the context of a bachelor degree.
作者: MOAT    時間: 2025-3-30 03:33
Mastery Grids: An Open Source Social Educational Progress Visualization a fusion of these two ideas in a form of social progress visualization. A classroom evaluation indicates that this combination may be effective in engaging students, guiding them to suitable content, and enabling faster content access.
作者: Anal-Canal    時間: 2025-3-30 05:57

作者: BUST    時間: 2025-3-30 10:35

作者: farewell    時間: 2025-3-30 13:45

作者: inchoate    時間: 2025-3-30 19:09

作者: avarice    時間: 2025-3-30 23:08

作者: 媽媽不開心    時間: 2025-3-31 04:29

作者: 有助于    時間: 2025-3-31 07:23
Roland Klemke,Stefaan Ternier,Marco Kalz,Birgit Schmitz,Marcus Specht
作者: 違反    時間: 2025-3-31 10:31

作者: 纖細    時間: 2025-3-31 15:53
Alessandro Arpetti,M. Cecília C. Baranauskas,Tommaso Leo au?en auf und stellen sich darauf ein. Anders als physikalische Uhren erinnern sie nicht nur andere an die Zeit, sondern sie erinnern auch an den Inhalt ihrer Zeit. Wenn die Zeit eine Arzneitherapie oder eine andere chemische Exposition enth?lt, so wird die Uhr auch daran erinnern. Die verschiedene
作者: 可能性    時間: 2025-3-31 20:51

作者: engagement    時間: 2025-4-1 00:37

作者: aesthetician    時間: 2025-4-1 02:59
Hendrik Drachsler,Slavi Stoyanov,Mathieu d’Aquin,Eelco Herder,Marieke Guy,Stefan Dietzetische Grundversorgung, die Rolle der Psychotherapie sowie die Integration von Neurologie, Psychiatrie, Psychotherapie und Psychosomatik in die ambulante Krankenversorgung. Bei der Suchtbehandlung zeichnet sich eine nicht immer positiv zu bewertende Verlagerung in die Bereiche Sozialarbeit und Diplo
作者: hereditary    時間: 2025-4-1 09:49

作者: annexation    時間: 2025-4-1 10:34
Rebecca Ferguson,Mike Sharplesehen der dargebotenen Information, die authentische Entscheidungsf?higkeit und ein gewisses Verst?ndnis für die Konsequenzen. Insbesondere in der Gerontologie und in der Gerontopsychia- trie sei eine Klarstellung dieser noch allzu ambivalenten Definitionen für die Weiterentwicklung der Medizin von e
作者: Defraud    時間: 2025-4-1 16:42
Olga Firssova,Marco Kalz,Dirk B?rner,Fleur Prinsen,Ellen Rusman,Stefaan Ternier,Marcus Spechttische Grundversorgung, die Rolle der Psychotherapie sowie die Integration von Neurologie, Psychiatrie, Psychotherapie und Psychosomatik in die ambulante Krankenversorgung. Bei der Suchtbehandlung zeichnet sich eine nicht immer positiv zu bewertende Verlagerung in die Bereiche Sozialarbeit und Diplo
作者: Eviction    時間: 2025-4-1 22:12

作者: 向外供接觸    時間: 2025-4-2 01:36
Blandine Ginon,Le Vinh Thai,Stéphanie Jean-Daubias,Marie Lefevre,Pierre-Antoine Champin geradezu von einer selbst?ndigen Wissenschaft, der Virologie, sprechen kann. Es gibt heute auch keine andere Gruppe von Krankheits- erregern, die in so vieler Hinsicht eine in sich geschlossene Einheit bilden, aber auch eine so gro?e Rolle in der menschlichen Pathologie spielen, wie die Virusgruppe. Dieses W978-3-642-48990-7978-3-642-85280-0




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
宣汉县| 沁源县| 浦县| 屏南县| 中牟县| 襄垣县| 两当县| 奉新县| 湖州市| 安国市| 郑州市| 贺州市| 南澳县| 肃宁县| 洪泽县| 伊川县| 镇宁| 巨鹿县| 阳山县| 安仁县| 许昌市| 桐柏县| 长寿区| 宜宾县| 吉林省| 南部县| 中卫市| 安福县| 体育| 桦甸市| 大竹县| 渝北区| 韶山市| 桑植县| 青神县| 大同县| 锡林郭勒盟| 通化市| 葵青区| 鱼台县| 安平县|