派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: One-on-One Language Teaching and Learning; Theory and Practice Tasha Bleistein,Marilyn Lewis Book 2015 Palgrave Macmillan, a division of Ma [打印本頁(yè)]

作者: decoction    時(shí)間: 2025-3-21 17:13
書(shū)目名稱(chēng)One-on-One Language Teaching and Learning影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)One-on-One Language Teaching and Learning影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)One-on-One Language Teaching and Learning網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱(chēng)One-on-One Language Teaching and Learning網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)One-on-One Language Teaching and Learning被引頻次




書(shū)目名稱(chēng)One-on-One Language Teaching and Learning被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)One-on-One Language Teaching and Learning年度引用




書(shū)目名稱(chēng)One-on-One Language Teaching and Learning年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)One-on-One Language Teaching and Learning讀者反饋




書(shū)目名稱(chēng)One-on-One Language Teaching and Learning讀者反饋學(xué)科排名





作者: covert    時(shí)間: 2025-3-21 20:57
Learning and Tutoring Options,. Some learners plan to travel and have limited time to gain basic language proficiency; others have already travelled and want to perfect their language knowledge and skills. Other learners have changed countries either short-term or permanently. Then there is the growing market for people to “coac
作者: agitate    時(shí)間: 2025-3-22 00:58

作者: 帳單    時(shí)間: 2025-3-22 05:40
Learning Styles and Approaches to Teaching One-on-One,e was autonomy, especially for learners who would rather rely on their tutor for guidance about what and how to study. Another was motivation, which we noticed can vary enormously even for adults who have asked for a tutor. Age is another factor. Here we could add that the relative age of the tutor
作者: 職業(yè)拳擊手    時(shí)間: 2025-3-22 09:11
Preparation for Sessions,at include learners, tutors, employers, or, in the case of young learners, parents. Encouraging the learner to articulate what exactly he or she wants, particularly when there is no language in common, can be challenging. Related to the discussion in Chapter 4 on autonomy, practical suggestions are
作者: 能得到    時(shí)間: 2025-3-22 13:51

作者: chandel    時(shí)間: 2025-3-22 20:37
Technology and One-on-One Teaching,ically meet for sessions. Within this option there is considerable variance. The second major category is using technology to enhance or extend traditional face-to-face sessions. Any discussion of technology is fraught with confusion over terms in this rapidly changing field. General principles as w
作者: Individual    時(shí)間: 2025-3-22 21:34

作者: prosthesis    時(shí)間: 2025-3-23 05:03
eichnet. Anfang der 70er Jahre lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt noch bei 2,5% und in den OECD-L?ndern bei 3,5%. Im Jahr 1990 lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt bereits bei 8,4% und scheint seitdem in etwa auf diesem Stand zu stagnieren (1999: 8,1%). Die gestiegenen Arbeitslosen
作者: CANDY    時(shí)間: 2025-3-23 09:28

作者: DEAWL    時(shí)間: 2025-3-23 11:49
Tasha Bleistein,Marilyn Lewiseichnet. Anfang der 70er Jahre lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt noch bei 2,5% und in den OECD-L?ndern bei 3,5%. Im Jahr 1990 lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt bereits bei 8,4% und scheint seitdem in etwa auf diesem Stand zu stagnieren (1999: 8,1%). Die gestiegenen Arbeitslosen
作者: 存在主義    時(shí)間: 2025-3-23 16:32
Tasha Bleistein,Marilyn Lewisdell soil wesentlich dazu beitragen, vorgegebene Projektziele zu erreichen. Die Qualit?t der Software stellt dabei einen wesentlichen Produktivfaktor dar; Produktivit?t und Qualit?t bilden keine Gegens?tze..Produktivit?t in der Softwareentwicklung bestimmt sich aber auch durch das gemeinsame Problem
作者: Prophylaxis    時(shí)間: 2025-3-23 18:34
Tasha Bleistein,Marilyn Lewiseichnet. Anfang der 70er Jahre lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt noch bei 2,5% und in den OECD-L?ndern bei 3,5%. Im Jahr 1990 lag die Arbeitslosenquote im EU-Durchschnitt bereits bei 8,4% und scheint seitdem in etwa auf diesem Stand zu stagnieren (1999: 8,1%). Die gestiegenen Arbeitslosen
作者: 珍奇    時(shí)間: 2025-3-24 00:31
Tasha Bleistein,Marilyn Lewism integralen Bestandteil unserer Umgebung geworden. Solche Systeme bew?ltigen immer gr??ere und komplexere Aufgaben und entsprechend w?chst auch die Komplexit?t dieser Systeme selbst. Da sich unsere Umgebung st?ndig ver?ndert und weiterentwickelt, müssen auch die Software-Systeme dieser Entwicklung
作者: 知道    時(shí)間: 2025-3-24 05:03
Tasha Bleistein,Marilyn Lewis Diese Situation ist unbefriedigend vor allem im Hinblick auf die teilweise sehr hohen Anschaffungs- und Nutzungskosten dieser Systeme. Im folgenden wird ein Modell für ein Wirtschaftlichkeitsanalyse-Verfahren vorgestellt (WARS-Modell), das leicht anwendbar ist und dessen Ergebnisse leicht interpret
作者: 隨意    時(shí)間: 2025-3-24 06:53
Tasha Bleistein,Marilyn Lewishance as big as this one to earn huge profits anytime in the next 100 years. Someday people will look back and judge us as one of two groups: those who didn‘t recognize the Internet revolution and missed the greatest chance of our age, and those who smartly made a place for themselves in the new bus
作者: Strength    時(shí)間: 2025-3-24 12:33

作者: Anecdote    時(shí)間: 2025-3-24 18:04

作者: Dignant    時(shí)間: 2025-3-24 20:54
Tasha Bleistein,Marilyn Lewis lifetime. It is unlikely you or I will get another chance as big as this one to earn huge profits anytime in the next 100 years. Someday people will look back and judge us as one of two groups: those who didn‘t recognize the Internet revolution and missed the greatest chance of our age, and those w
作者: 魔鬼在游行    時(shí)間: 2025-3-25 02:45

作者: 公社    時(shí)間: 2025-3-25 04:18
2946-2932 ion, error treatment, and learner autonomy, which are more difficult to address in classroom learning. This book combines theory with practical suggestions, making it invaluable for language tutors.978-1-349-48992-3978-1-137-41333-8Series ISSN 2946-2932 Series E-ISSN 2946-2940
作者: 向外    時(shí)間: 2025-3-25 11:01

作者: glans-penis    時(shí)間: 2025-3-25 11:58

作者: 灌輸    時(shí)間: 2025-3-25 19:06
New Language Learning and Teaching Environmentshttp://image.papertrans.cn/o/image/701482.jpg
作者: predict    時(shí)間: 2025-3-25 21:25
Book 2015With only one learner, it is possible for the teacher to give serious attention to principles of second language acquisition such as motivation, error treatment, and learner autonomy, which are more difficult to address in classroom learning. This book combines theory with practical suggestions, making it invaluable for language tutors.
作者: 運(yùn)動(dòng)性    時(shí)間: 2025-3-26 02:12

作者: 離開(kāi)可分裂    時(shí)間: 2025-3-26 07:48

作者: 小臼    時(shí)間: 2025-3-26 08:58
One-on-One Language Teaching and Learning978-1-137-41333-8Series ISSN 2946-2932 Series E-ISSN 2946-2940
作者: 存心    時(shí)間: 2025-3-26 16:20

作者: 序曲    時(shí)間: 2025-3-26 18:12

作者: BET    時(shí)間: 2025-3-26 21:40
The Tutor-Learner Relationship,ent. As one example, suggestions are made for locations for the lessons, ranging from the home of the tutor or learner, to a more open space such as a public library. The privacy of the tutee is considered, especially related to ethical issues, with vignettes to show both positive and not-so-positive examples of what can happen.
作者: MODE    時(shí)間: 2025-3-27 05:06
Learning Styles and Approaches to Teaching One-on-One,e noticed can vary enormously even for adults who have asked for a tutor. Age is another factor. Here we could add that the relative age of the tutor and learner can make a difference. For people from some cultures being tutored by an older person could be seen as an advantage, while for others they would rather have someone around their same age.
作者: atrophy    時(shí)間: 2025-3-27 06:33

作者: A精確的    時(shí)間: 2025-3-27 12:41

作者: jocular    時(shí)間: 2025-3-27 15:34
Technology and One-on-One Teaching,ional face-to-face sessions. Any discussion of technology is fraught with confusion over terms in this rapidly changing field. General principles as well as specific technologies are covered in this chapter with the understanding that equivalents or new technologies may soon replace them.
作者: 連接    時(shí)間: 2025-3-27 18:06

作者: 使?jié)M足    時(shí)間: 2025-3-27 22:04

作者: Tincture    時(shí)間: 2025-3-28 04:14

作者: MOT    時(shí)間: 2025-3-28 06:43
Tasha Bleistein,Marilyn Lewisld like to mention a few of those who have made the production of this book possible. Executive Editor for SCN Education BV: Robert Pieter Schotema Publishing Manager: drs. Marieke Kok Marketing Coordina978-3-322-86795-7978-3-322-86793-3
作者: Junction    時(shí)間: 2025-3-28 12:15

作者: 外形    時(shí)間: 2025-3-28 18:27
des konjunkturellen Aufschwungs die Arbeitslosigkeit, die in der vorhergehenden Rezession geschaffen wurde, nicht mehr abgebaut werden kann. Zugleich sind derzeit die klassischen Vollbesch?ftigungsl?nder (v. a. die Schweiz und Schweden, aber auch die anderen skandinavischen Staaten) ebenfalls unter
作者: 連詞    時(shí)間: 2025-3-28 21:45

作者: 深陷    時(shí)間: 2025-3-29 01:42

作者: collagen    時(shí)間: 2025-3-29 05:20

作者: 詩(shī)集    時(shí)間: 2025-3-29 07:44

作者: 無(wú)力更進(jìn)    時(shí)間: 2025-3-29 11:42

作者: 運(yùn)氣    時(shí)間: 2025-3-29 17:19
Tasha Bleistein,Marilyn Lewist, da? die CASE-Einführung - zumindest bei dem angenommenen Unternehmens-Szenario - sehr risikoscheuen Entscheidungstr?gern nicht empfohlen werden kann. Im zweiten Schritt wird mittels einer Sensitivit?tsanalyse gezeigt, da? die Ergebnisse des Modells auch bei ?nderungen von wichtigen Modellgr??en r




歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
平阳县| 怀安县| 沙湾县| 岑巩县| 济宁市| 通辽市| 冷水江市| 景德镇市| 雅安市| 兴安盟| 西林县| 玉溪市| 澳门| 延川县| 永修县| 玉屏| 莆田市| 盱眙县| 山西省| 隆尧县| 乃东县| 保靖县| 彩票| 修文县| 栾川县| 洞头县| 阿瓦提县| 江城| 大关县| 杨浦区| 黄大仙区| 舞阳县| 库尔勒市| 商河县| 合川市| 长子县| 当雄县| 尚志市| 耒阳市| 吉隆县| 凉城县|