標(biāo)題: Titlebook: Noten oder Berichte?; Die schulische Beurt Michael Jachmann Book 2003 Springer Fachmedien Wiesbaden 2003 Bericht.Einstellung.Eltern.Lehrer. [打印本頁(yè)] 作者: 出租車 時(shí)間: 2025-3-21 17:17
書目名稱Noten oder Berichte?影響因子(影響力)
書目名稱Noten oder Berichte?影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Noten oder Berichte?網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Noten oder Berichte?網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Noten oder Berichte?被引頻次
書目名稱Noten oder Berichte?被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Noten oder Berichte?年度引用
書目名稱Noten oder Berichte?年度引用學(xué)科排名
書目名稱Noten oder Berichte?讀者反饋
書目名稱Noten oder Berichte?讀者反饋學(xué)科排名
作者: corn732 時(shí)間: 2025-3-21 20:40 作者: Density 時(shí)間: 2025-3-22 04:10
Leistungsbeurteilung und Zeugnisse aus der Sicht der Lehrerinnen und Lehrer,Ob Lehrkr?fte fachliche Leistungen überhaupt auch nur ann?hernd objektiv bewerten k?nnen, ist genauso strittig wie die Frage, ob Zensuren p?dagogisch nicht mehr schaden als nützen. Und ob der hohe Aufwand bei Berichtszeugnissen sich p?dagogisch rechtfertigt, wird ebenfalls kontrovers diskutiert (vgl作者: PET-scan 時(shí)間: 2025-3-22 06:15 作者: Agronomy 時(shí)間: 2025-3-22 12:47 作者: cogitate 時(shí)間: 2025-3-22 15:19
,Einstellung von Lehrern, Eltern und Schülern zur Leistungsbeurteilung — ein Vergleich, wir in diesem Kapitel eine vergleichende Perspektive ein. Dadurch ?ndert sich auch die Gliederung des Kapitels: Sie orientiert sich nicht l?nger an den einzelnen Gruppen sondern an inhaltlichen Aspekten. Dabei wird das je spezifische Verh?ltnis der von uns befragten Gruppen zur schulischen Leistung作者: 整潔漂亮 時(shí)間: 2025-3-22 20:03 作者: alcohol-abuse 時(shí)間: 2025-3-22 22:03
system, a large number of additional reforms are possible, with the following paragraphs confining themselves to an examination of firstly the implications of a parametric reform such as a reduction in the generosity of the PAYG pension system and secondly the effects of an increase in the effectiv作者: 懸掛 時(shí)間: 2025-3-23 04:59 作者: 舊石器 時(shí)間: 2025-3-23 08:45
Michael Jachmannties of microbes and cultured tissue cells- is quickly becoming pervasive and challenging, rapidlydeveloping both new techniques and industries. ..The Economic and Social Dynamics of Biotechnology. - ajoint project between Statistics Canada, the Program of Research onInnovation, Management and Econo作者: 肉身 時(shí)間: 2025-3-23 09:46
Michael Jachmannnts such as incubators, a specialised stock exchange or set of technopoles. The different programmes used to encourage biotech development (P. Monsan, 1999) (subsidies for research performed jointly by firms and academic labs, subsidies for start-ups, creation of incubators) seem to be successful if作者: 不透明性 時(shí)間: 2025-3-23 14:41 作者: 昆蟲 時(shí)間: 2025-3-23 20:09
Michael Jachmannr an international effort to co-ordinate this work so that the ensuing statistics and indicators maintain some level of international comparability. Given the early stage of this technology and all the other competing priorities for statistical work (e.g. on mature but important areas such as servic作者: CLEAR 時(shí)間: 2025-3-24 00:14 作者: Hangar 時(shí)間: 2025-3-24 02:39
Michael Jachmann services between near-by communities using automobile sedans. Encouraged by their early success, ambitious pioneers built up longer networks by connecting their routes to those of like-minded venturers and by acquiring more reliable and comfortable vehicles. For those who could meet the requirement作者: 象形文字 時(shí)間: 2025-3-24 08:34
Leistungsbeurteilung und Zeugnisse aus der Sicht der Eltern,igt sind, und sie im Prinzip auch keinen Einfluss auf das Zustandekommen der Noten bzw. Berichte nehmen. Sie stehen also gewisserma?en neben den Schülerinnen und Schülern — als den Beurteilten — und den Lehrkr?ften — als deren Beurteilern. Dennoch oder gerade deswegen haben sie normalerweise ein aus作者: FIN 時(shí)間: 2025-3-24 12:43 作者: debunk 時(shí)間: 2025-3-24 17:44 作者: 美色花錢 時(shí)間: 2025-3-24 19:47
Michael Jachmanngy-intensiveeconomy. This book tells the story of the inner workings of innovationsystems, technological systems, and competence blocs in theproduction, use, an978-1-4613-6941-7978-1-4615-4323-7Series ISSN 1381-0480 作者: 織物 時(shí)間: 2025-3-25 00:51
Michael Jachmanngy-intensiveeconomy. This book tells the story of the inner workings of innovationsystems, technological systems, and competence blocs in theproduction, use, an978-1-4613-6941-7978-1-4615-4323-7Series ISSN 1381-0480 作者: LATHE 時(shí)間: 2025-3-25 04:24 作者: 思想 時(shí)間: 2025-3-25 09:50 作者: 教育學(xué) 時(shí)間: 2025-3-25 12:06
Michael Jachmanntor sources mainly concerned with market growth to public sources that can place biotechnology into a broader framework including international trade, innovation and productivity which entails the need to directly compare measures of biotechnology to other publicly generated data.作者: 完整 時(shí)間: 2025-3-25 17:29 作者: Canopy 時(shí)間: 2025-3-25 21:27 作者: 鑒賞家 時(shí)間: 2025-3-26 03:29 作者: Progesterone 時(shí)間: 2025-3-26 05:07 作者: harmony 時(shí)間: 2025-3-26 10:02
Michael Jachmanntheir operations to reduce costs at the same time as improving services. Federal regulation of motor carriers in the mid-1930s strengthened the position of surviving and larger companies who were able to retain their trade. By the end of the decade long-distance bus travel was established as a permanent and important part of the nation’s economy.作者: Inkling 時(shí)間: 2025-3-26 14:19 作者: 不可磨滅 時(shí)間: 2025-3-26 17:11
Noten oder Berichte?978-3-322-97583-6Series ISSN 2512-143X Series E-ISSN 2512-1448 作者: 無(wú)脊椎 時(shí)間: 2025-3-26 21:01
Schule und Gesellschafthttp://image.papertrans.cn/n/image/668244.jpg作者: intention 時(shí)間: 2025-3-27 04:51 作者: anthesis 時(shí)間: 2025-3-27 05:41 作者: ethnology 時(shí)間: 2025-3-27 10:17 作者: GLIB 時(shí)間: 2025-3-27 14:23 作者: anniversary 時(shí)間: 2025-3-27 19:27
,Einführung,weise der unmittelbar Beteiligten bisher kaum in das Blickfeld geraten ist: Wie stehen Schüler(innen), Lehrer(innen) und Eltern zur schulischen Leistungsbewertung, was halten sie von den verschiedenen Verfahren?作者: Enzyme 時(shí)間: 2025-3-28 01:54 作者: Colonnade 時(shí)間: 2025-3-28 05:56 作者: 繼而發(fā)生 時(shí)間: 2025-3-28 10:03 作者: 首創(chuàng)精神 時(shí)間: 2025-3-28 11:40
10樓作者: 拍下盜公款 時(shí)間: 2025-3-28 16:54
10樓作者: notion 時(shí)間: 2025-3-28 20:33
10樓