標(biāo)題: Titlebook: New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior; A Study of the inter Torben Hansen,Hans Stubbe Solgaard Book 2004 Springer Scie [打印本頁(yè)] 作者: Debilitate 時(shí)間: 2025-3-21 17:53
書目名稱New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior影響因子(影響力)
書目名稱New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書目名稱New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書目名稱New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior被引頻次
書目名稱New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior被引頻次學(xué)科排名
書目名稱New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior年度引用
書目名稱New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior年度引用學(xué)科排名
書目名稱New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior讀者反饋
書目名稱New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior讀者反饋學(xué)科排名
作者: 積極詞匯 時(shí)間: 2025-3-21 22:07
1572-1922 ncreasing proportion of gross national products and employment but is, however, also faced with problems and opportunities like increased product complexity, rapidly changing consumer expectations, and the introduction of new technologies. Also, consumers are facing markets of increasingly complexit作者: 變色龍 時(shí)間: 2025-3-22 03:50 作者: 厭倦嗎你 時(shí)間: 2025-3-22 08:32 作者: 共和國(guó) 時(shí)間: 2025-3-22 11:59 作者: 休戰(zhàn) 時(shí)間: 2025-3-22 13:16
A Hierarchical Bayes Model of Choice Between Supermarket Formats,作者: noxious 時(shí)間: 2025-3-22 17:55
New Perspectives on Retailing and Store Patronage BehaviorA Study of the inter作者: 浪費(fèi)時(shí)間 時(shí)間: 2025-3-22 22:36
llen Aminos?uren, die essentiellen Fetts?uren, die Vitamine und die Mineralstoffe einschlie?lich der Spurenelemente. Wird einer dieser Stoffe nicht oder in einer nur ungenügenden Menge aufgenommen, so entwickeln sich nach einer mehr oder minder langen, im wesentlichen von den Vorr?ten des K?rpers ab作者: 詼諧 時(shí)間: 2025-3-23 05:14
aufwand verbundenen Leistungen. Jede dieser beiden Betrachtungsweisen und ihre Verknüpfung erkl?ren dabei, indem sie die Erscheinungen und stofflichen Umsetzungen nach Art und Menge auf bekannte Gesetze der Physik und Chemie zurückführen. Nur diese wissenschaftlichen Methoden bringen Ergebnisse, die作者: 記憶法 時(shí)間: 2025-3-23 05:54 作者: Chivalrous 時(shí)間: 2025-3-23 10:52 作者: Flawless 時(shí)間: 2025-3-23 16:38
Book 2004results presented in the following chapters (with the exception of chapter II) that they, in total or in part, rest on a major survey, which was conducted by the authors in 1999. Our now retired colleague, Hans Engstr?m participated in preparing this survey and did a great job in providing research 作者: 高射炮 時(shí)間: 2025-3-23 18:34
Measuring the Effect of Distance on Consumer Patronage Behavior,tructural equation model involving service output, price and distance it was found that the negative effect of distance on store choice behavior was remarkably larger when store choice behavior was measured as ‘frequency’ than when store choice behavior was measured as ‘budget share’. This result wa作者: Flat-Feet 時(shí)間: 2025-3-23 23:11 作者: 可行 時(shí)間: 2025-3-24 06:14
ür planm??iges Handeln in der Wirtschaft, ja in der Politik. Entsprechend dieser vielseitigen Anwendung beleuchten zahlreiche Betrachtungsweisen verschiedene Seiten alles dessen, was mit der Ern?hrung zusammenh?ngt. Die Naturwissenschaft, und in ihr besonders die Physiologie, bringt mit Ma? und Zahl作者: 放棄 時(shí)間: 2025-3-24 07:21
es die Glucoproteide, welche den Hauptanteil der schwefelhaltigen organischen Substanzen ausmachen. Wir finden derartige Verbindungen, welche in Ester-Bindung einen Schwefels?urerest besitzen, vor allem in der Knorpelgrundsubstanz, im Bindegewebe, in Gef??wandungen, in Basalmembranen, in Schleimstof作者: 不自然 時(shí)間: 2025-3-24 11:59 作者: Granular 時(shí)間: 2025-3-24 16:13 作者: 閑聊 時(shí)間: 2025-3-24 19:58
https://doi.org/10.1007/b109568Image; competition; complexity; consumer; modeling; retailing作者: indices 時(shí)間: 2025-3-24 23:18
978-1-4757-8869-3Springer Science+Business Media New York 2004作者: 壓碎 時(shí)間: 2025-3-25 07:15 作者: 吹氣 時(shí)間: 2025-3-25 11:34
7樓作者: fulmination 時(shí)間: 2025-3-25 15:03
7樓作者: 殘酷的地方 時(shí)間: 2025-3-25 18:31
7樓作者: atopic 時(shí)間: 2025-3-25 21:28
8樓作者: Hay-Fever 時(shí)間: 2025-3-26 01:44
8樓作者: 處理 時(shí)間: 2025-3-26 07:15
8樓作者: 預(yù)防注射 時(shí)間: 2025-3-26 08:45
8樓作者: 壟斷 時(shí)間: 2025-3-26 15:09
9樓作者: Cholesterol 時(shí)間: 2025-3-26 18:50
9樓作者: Harness 時(shí)間: 2025-3-26 23:24
9樓作者: 搖擺 時(shí)間: 2025-3-27 02:14
9樓作者: 注射器 時(shí)間: 2025-3-27 06:22
10樓作者: 創(chuàng)造性 時(shí)間: 2025-3-27 13:31
10樓作者: 精致 時(shí)間: 2025-3-27 15:44
10樓作者: Isometric 時(shí)間: 2025-3-27 17:57
10樓