標(biāo)題: Titlebook: New Perspectives on Mind-Wandering; Nadia Dario,Luca Tateo Book 2022 Springer Nature Switzerland AG 2022 Mind-wandering.imagination.daydre [打印本頁(yè)] 作者: ALOOF 時(shí)間: 2025-3-21 19:15
書(shū)目名稱(chēng)New Perspectives on Mind-Wandering影響因子(影響力)
書(shū)目名稱(chēng)New Perspectives on Mind-Wandering影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)New Perspectives on Mind-Wandering網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱(chēng)New Perspectives on Mind-Wandering網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)New Perspectives on Mind-Wandering被引頻次
書(shū)目名稱(chēng)New Perspectives on Mind-Wandering被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)New Perspectives on Mind-Wandering年度引用
書(shū)目名稱(chēng)New Perspectives on Mind-Wandering年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)New Perspectives on Mind-Wandering讀者反饋
書(shū)目名稱(chēng)New Perspectives on Mind-Wandering讀者反饋學(xué)科排名
作者: 命令變成大炮 時(shí)間: 2025-3-21 20:54 作者: 強(qiáng)制性 時(shí)間: 2025-3-22 01:43 作者: tackle 時(shí)間: 2025-3-22 06:24 作者: Ingrained 時(shí)間: 2025-3-22 12:26
978-3-031-06957-4Springer Nature Switzerland AG 2022作者: 并排上下 時(shí)間: 2025-3-22 14:00 作者: acquisition 時(shí)間: 2025-3-22 19:31 作者: Aspiration 時(shí)間: 2025-3-23 00:28
Oren Ergasgung wie auch st?ndige Verbesserung von Forschungsinstrumenten für die Untersuchung unserer Welt erleben kann...Gerichtet ist das Buch an Gymnasiasten, Studienanf?nger an Hochschulen, Lehrer und Interessierte, die sich mit diesem Gebiet vertraut machen m?chten. .978-3-030-45552-1978-3-030-45553-8Series ISSN 2504-3641 Series E-ISSN 2504-3668 作者: Exhilarate 時(shí)間: 2025-3-23 01:28
Lars Schermer Didriksengung wie auch st?ndige Verbesserung von Forschungsinstrumenten für die Untersuchung unserer Welt erleben kann...Gerichtet ist das Buch an Gymnasiasten, Studienanf?nger an Hochschulen, Lehrer und Interessierte, die sich mit diesem Gebiet vertraut machen m?chten. .978-3-030-45552-1978-3-030-45553-8Series ISSN 2504-3641 Series E-ISSN 2504-3668 作者: gonioscopy 時(shí)間: 2025-3-23 07:22 作者: 折磨 時(shí)間: 2025-3-23 11:53 作者: 變色龍 時(shí)間: 2025-3-23 16:37 作者: abject 時(shí)間: 2025-3-23 20:20
Luca Tateo,Nadia Dariol?uterungen zu finden..Für die Verwendung im Unterricht an Gymnasien oder anderen Stellen hat die Teilung des Textes einen besonderen Vorteil: Zu den meisten Beispielen werden Schüler und Studierende einen leichten Zugang finden. Die systematische mathematische Darstellung auf den rechten Seiten kan作者: Fresco 時(shí)間: 2025-3-23 22:57
sich weitere Videos, die den Text gut erg?nzen..Für die 13. Auflage wurden diverse Aktualisierungen vorgenommen; darüber hinaus wurden die zuvor verknüpften Videos durch passgenau auf das Buch abgestimmte Inhalte ersetzt..Der Autor. .Norbert Henze. ist Professor i. R. für Stochastik am Karlsruher In作者: NOTCH 時(shí)間: 2025-3-24 04:15 作者: BLA 時(shí)間: 2025-3-24 08:33
Extended Minds and Tools for Mind-Wandering,itching and the style-based approaches to MW reflect different paths for future research, particularly in relation to tools and tasks that enable and facilitate MW in scientific and educational contexts.作者: HUMP 時(shí)間: 2025-3-24 10:56
Education in Agency, Mind-Wandering, and the Contemplative Mind, . as the fulcrum of agency, describes why our current curricular-pedagogical approaches cannot be assumed to cultivate agency, and suggests the need for contemplative practices, such as mindfulness for education in agency.作者: blithe 時(shí)間: 2025-3-24 16:13 作者: conjunctivitis 時(shí)間: 2025-3-24 23:02
Book 2022king book, moves along three representations of developed scientific knowledge: imaginary lines, circles and spirals. The first section, “The Lines”, develops new lines of inquiry on attention (selective and sustained) and mind-wandering, the influence of age and mind-wandering, embodiment, consciou作者: Ischemia 時(shí)間: 2025-3-25 01:41
lines, circles and spirals. The first section, “The Lines”, develops new lines of inquiry on attention (selective and sustained) and mind-wandering, the influence of age and mind-wandering, embodiment, consciou978-3-031-06957-4978-3-031-06955-0作者: 分散 時(shí)間: 2025-3-25 04:50
Mariana Rachel Dias da Silva,Myrthe Faber,Diogo António de Andrade Branco,Marie Postma作者: cavity 時(shí)間: 2025-3-25 09:22 作者: TATE 時(shí)間: 2025-3-25 15:39
Mind and Body: The Manifestation of Mind Wandering in Bodily Behaviors,most important findings regarding reaction times and movement trajectories, speech patterns, posture changes, and facial expressions. We place the obtained insights in the context of computational modeling studies.作者: 大量殺死 時(shí)間: 2025-3-25 17:44
Mind-Wandering and Emotional Processing in Nondirective Meditation,ns of this for emotional processing. It is based on an fMRI study suggesting that nondirective meditation activates the default mode network and in particular brain areas associated with emotional processing.作者: 蛙鳴聲 時(shí)間: 2025-3-25 21:01 作者: OTTER 時(shí)間: 2025-3-26 00:48
The Secret Powers of a Wandering Mind: Underestimated Potential of a Resting State Network for Langiological basis but also presents recently collected data of language acquisition-related neuroscientific studies in contrast to existing findings of language acquisition, as well as implications for efficient language didactical implementations.作者: 確定無(wú)疑 時(shí)間: 2025-3-26 07:28
Mind-Wandering in Adolescents: Evidence, Challenges, and Future Directions,ion of the heterogeneity of MW, in terms of both mechanisms and contents. Finally, some lines of research and future developments are encouraged, especially with regard to educational and psychological interventions.作者: 寬敞 時(shí)間: 2025-3-26 09:15
ed theories of mind-wandering as a disruptive form of attent.In the last decade, a great variety and volume of scholarly work has appeared on mind-wandering, a mental process involving a vast range of human life, connected with “first-person perspective” and “personhood”, submental thinking, mental 作者: relieve 時(shí)間: 2025-3-26 15:01
How and Why Our Mind Wanders?,f inattention and particularly to mind-wandering during a learning process. This chapter seeks to develop the role and functioning of attention, the way mind-wandering take over the place during daily activities, and the importance to consider this state for learning aspects.作者: 機(jī)構(gòu) 時(shí)間: 2025-3-26 20:18 作者: 假 時(shí)間: 2025-3-26 21:46 作者: STALL 時(shí)間: 2025-3-27 01:48 作者: FACET 時(shí)間: 2025-3-27 09:10
Introduction. The Lines, Circles and Zigzag on Mind-Wandering,k are described, introducing the content of each chapter and their connections, resonances and dialectics. The goal of the book is to present an overview of the many interesting emerging perspectives on mind?wandering in human development and education. Through it we recreate a dance of interacting 作者: BLINK 時(shí)間: 2025-3-27 11:15 作者: resuscitation 時(shí)間: 2025-3-27 17:20
Mind-Wandering in Adolescents: Evidence, Challenges, and Future Directions,to the association between mind-wandering, cognitive control, and negative mood. The existing studies show that mind-wandering in adolescents is not a mere failure of attentional control and that it is not detrimental per se. The authors stress (i) the necessity of a clear operational definition of 作者: 不能根除 時(shí)間: 2025-3-27 19:36
Mind and Body: The Manifestation of Mind Wandering in Bodily Behaviors,ies shows convincingly that mind wandering can be detected from various types of physical behavior due to its disrupting effect on instrumental, goal-oriented behavior on the one hand, and by its association with non-instrumental movements on the other hand. To illustrate this point, we present the 作者: 慎重 時(shí)間: 2025-3-27 23:58 作者: averse 時(shí)間: 2025-3-28 02:32 作者: 拔出 時(shí)間: 2025-3-28 07:50
Windows to the Mind: Neurophysiological Indicators of Mind Wandering Across Tasks, chapter, we address the affordances of different types of tasks in relation to mind wandering. We review multimodal neurophysiological correlates of mind wandering (eye gaze, EEG, and fMRI measures) and how they converge (or diverge) across different types of tasks. Moreover, we discuss the value o作者: 表示問(wèn) 時(shí)間: 2025-3-28 13:48 作者: Working-Memory 時(shí)間: 2025-3-28 16:33 作者: 哀求 時(shí)間: 2025-3-28 20:12
A Contemplative Perspective on Mind Wandering,..To the contemplative practitioner, mind wandering directs attention toward mental constructions, such as imagined futures, which are considered central to human suffering (Bartok J, Roemer L (2017) Remembering-and-receiving: mindfulness and acceptance in Zen. In: Masuda A, O’Donohue WT (eds) Handb作者: flavonoids 時(shí)間: 2025-3-29 02:35 作者: 愛(ài)哭 時(shí)間: 2025-3-29 04:05
The Secret Powers of a Wandering Mind: Underestimated Potential of a Resting State Network for Lang resting state network in the human brain, the default mode network, is in charge of this cognitive process and actually entails various advantages, especially in the field of language acquisition, processing, and performance. Mind wandering also augments creativity, particularly divergent thinking,作者: cuticle 時(shí)間: 2025-3-29 08:14
Is a Wandering Mind an Unhappy Mind? The Affective Qualities of Creativity, Volition, and Resistanceveryday accidents, depression, obsessive compulsive disorder, concentration, and learning problems in educational processes. Although there is scientific evidence of the positive aspects of mind wandering, this is still scarce in literature. In this chapter, we propose the important role of mind wa作者: 信任 時(shí)間: 2025-3-29 11:30 作者: 武器 時(shí)間: 2025-3-29 18:02
Mariana Rachel Dias da Silva,Marie Postma,Myrthe Faberh bietet eine sehr hohe Verst?ndlichkeit und sorgf?ltige Beg.Die grundlegenden Konzepte der Wahrscheinlichkeitstheorie werden in diesem Buch ausführlich und verst?ndlich diskutiert. Mit vielen exemplarisch durchgerechneten Aufgaben, einer Vielzahl weiterer Problemstellungen und ausführlichen L?sunge作者: 記憶法 時(shí)間: 2025-3-29 23:03
Leila Chaieb,Thomas P. Reber,Sofie Krakau,Juergen Felln der Zukunft zu machen oder gezielt die Zukunft zu beeinflussen. Das betrifft die Wahrscheinlichkeitstheorie im gleichen Ma?e wie andere Teile der Mathematik oder die Naturwissenschaften. Obwohl wir in einzelnen Zufallsexperimenten nicht vorhersagen k?nnen, was passieren wird, k?nnen wir mittels za作者: growth-factor 時(shí)間: 2025-3-30 03:01 作者: DUST 時(shí)間: 2025-3-30 06:10 作者: 比賽用背帶 時(shí)間: 2025-3-30 10:24
Halvor EifringMindestzahl . der im Mittel für den Testeffekt zusammenwirkenden Absorptionsereignisse zuzuordnen ist. Man k?nnte einfach an dieses Ergebnis anschlie?en und fragen: Wie gro? mu? ein Bereich im biologischen Objekt wenigstens sein, damit er bei dem beobachteten Mittelwert der Inaktivierungsdosis von .作者: Budget 時(shí)間: 2025-3-30 12:32
Heiner B?ttger,Deborah K?ltzschMindestzahl . der im Mittel für den Testeffekt zusammenwirkenden Absorptionsereignisse zuzuordnen ist. Man k?nnte einfach an dieses Ergebnis anschlie?en und fragen: Wie gro? mu? ein Bereich im biologischen Objekt wenigstens sein, damit er bei dem beobachteten Mittelwert der Inaktivierungsdosis von .作者: surmount 時(shí)間: 2025-3-30 19:38
Nicolás González,Camila García-Huidobro,Pablo Fossa Techniken in ihrem Fach ben?tigen, als auch für Lehrer, die sich für den Unterricht mit den n?tigen fachlichen Grundlagen vertraut machen wollen..Der Text hat einen besonderen Aufbau - als Trilogie ist er in Beispiele, Fakten und Erl?uterungen aufgeteilt..Was überall in der Mathematik gilt, ist noc作者: ARM 時(shí)間: 2025-3-30 22:02 作者: 耐寒 時(shí)間: 2025-3-31 02:15