標(biāo)題: Titlebook: Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes; Konzeptionelle und m Hans-Hermann Jung Textbook 1997 Betriebsw [打印本頁] 作者: 悲傷我 時(shí)間: 2025-3-21 19:45
書目名稱Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes影響因子(影響力)
書目名稱Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes被引頻次
書目名稱Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes年度引用
書目名稱Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes年度引用學(xué)科排名
書目名稱Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes讀者反饋
書目名稱Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes讀者反饋學(xué)科排名
作者: 嚴(yán)厲批評 時(shí)間: 2025-3-21 23:02
Hans-Hermann Jungnded many. In the wake of Sputnik a large number of observers, sympathetic and hostile, were convinced that the USSR’s technical and scientific prowess, and the planning system which underpinned it, posed a profound challenge to the West’s values, institutions and international standing. A fresh lis作者: In-Situ 時(shí)間: 2025-3-22 04:04
Hans-Hermann Jung to the West than Soviet power itself. ‘The threat’ has become, in Soviet parlance, ‘well known’, and well stereotyped: on their side, an economy locked into a scale and tempo of war production which we may lack the will or wherewithal to match; on our side, a technological edge eroding under pressu作者: 食品室 時(shí)間: 2025-3-22 08:23 作者: podiatrist 時(shí)間: 2025-3-22 08:53
Hans-Hermann Jung to the West than Soviet power itself. ‘The threat’ has become, in Soviet parlance, ‘well known’, and well stereotyped: on their side, an economy locked into a scale and tempo of war production which we may lack the will or wherewithal to match; on our side, a technological edge eroding under pressu作者: 演講 時(shí)間: 2025-3-22 12:55 作者: 使長胖 時(shí)間: 2025-3-22 19:26 作者: nonchalance 時(shí)間: 2025-3-23 01:01 作者: 運(yùn)動(dòng)吧 時(shí)間: 2025-3-23 03:09
Grundlagen der Untersuchung,erung . betreffenden Aspekten auszugehen. Lediglich bestimmte Detailfragen (z.B. optimale Segmentzahl und -gr??e), so die vorherrschende Meinung, seien noch zu kl?ren. Auch wenn mit der .. bzw. der ... bereits damals zwei alternative Ans?tze zur Ableitung von Segmentierungskriterien nebeneinander ex作者: 發(fā)酵劑 時(shí)間: 2025-3-23 08:09 作者: consolidate 時(shí)間: 2025-3-23 12:32 作者: 凹槽 時(shí)間: 2025-3-23 14:19
,Konsequenzen des Methodenvergleichs für eine proze?orientierte Neukonzeptionierung der Research- unDie Marketingwissenschaft und -praxis führt eine Vielzahl von . auf, die unmittelbar an den Ergebnissen der Marktsegmentierung anknüpfen:作者: colony 時(shí)間: 2025-3-23 19:11 作者: Nonporous 時(shí)間: 2025-3-24 00:00
http://image.papertrans.cn/n/image/663872.jpg作者: exophthalmos 時(shí)間: 2025-3-24 05:36
https://doi.org/10.1007/978-3-322-93387-4Automobilindustrie; Management; Marketing; Marketing-Konzept; Marktsegment; Marktsegmentierung; Produktion作者: FID 時(shí)間: 2025-3-24 06:41 作者: 大約冬季 時(shí)間: 2025-3-24 11:35
,Methodenvergleich am Beispiel ausgew?hlter a priori-Klassifikationsaufgaben der Automobilmarktsegme. bezeichnen. Eine m?gliche Ursache für diese Bewertung mag darin liegen, da? Entscheider im Rahmen der Bew?ltigung ihrer Aufgaben Methoden und Konzepte einsetzen, die nicht in ausreichendem Ma?e den Anforderungen des marktlichen und gesellschaftlichen Umfelds eines Unternehmens Rechnung tragen.作者: Gratulate 時(shí)間: 2025-3-24 16:50 作者: 才能 時(shí)間: 2025-3-24 22:30 作者: BUMP 時(shí)間: 2025-3-25 02:27
Textbook 1997ührung der Lean Production ging, zeichnet sich eine weitere grundlegende Ver?nderung in dieser Branche ab. Der Wandel kommt etwa darin zum Ausdruck, da? die Automobil-Unternehmen nicht mehr nur die Potentiale einer flexibleren und schlan- keren Produktion nutzen. Sie bemühen sich vermehrt darum, die作者: 租約 時(shí)間: 2025-3-25 03:55 作者: 慢慢流出 時(shí)間: 2025-3-25 09:26 作者: 使人煩燥 時(shí)間: 2025-3-25 14:27 作者: POINT 時(shí)間: 2025-3-25 19:50
Hans-Hermann Jungemmas of NATO strategy and of roles and responsibilities in the Alliance. Deterrence, being a political as well as a military enterprise, cannot profit if those who deter are in disarray. Nonetheless, the object of deterrence is to impress an opponent, not to make ourselves comfortable.作者: 相同 時(shí)間: 2025-3-25 21:57
Hans-Hermann Jungemmas of NATO strategy and of roles and responsibilities in the Alliance. Deterrence, being a political as well as a military enterprise, cannot profit if those who deter are in disarray. Nonetheless, the object of deterrence is to impress an opponent, not to make ourselves comfortable.作者: sundowning 時(shí)間: 2025-3-26 03:01
Hans-Hermann Jungeed, the fashion in many quarters is to ponder whether the West possesses the discipline and finesse to ‘manage’ the USSR’s decline — or perhaps accelerate it. Several questions motivate this discussion. Is Western conventional wisdom a better guide to reality today than it was twenty–five years ago作者: Neuropeptides 時(shí)間: 2025-3-26 04:47
emmas of NATO strategy and of roles and responsibilities in the Alliance. Deterrence, being a political as well as a military enterprise, cannot profit if those who deter are in disarray. Nonetheless, the object of deterrence is to impress an opponent, not to make ourselves comfortable.作者: 佛刊 時(shí)間: 2025-3-26 11:41
Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-MarktesKonzeptionelle und m作者: GLEAN 時(shí)間: 2025-3-26 15:53
Neurobasiertes Mass Customizing zur Segmentierung des deutschen PKW-Marktes978-3-322-93387-4作者: figurine 時(shí)間: 2025-3-26 20:25 作者: BUOY 時(shí)間: 2025-3-26 22:36 作者: muffler 時(shí)間: 2025-3-27 04:52
9樓作者: HUSH 時(shí)間: 2025-3-27 08:13
9樓作者: 山崩 時(shí)間: 2025-3-27 10:58
10樓作者: Inflammation 時(shí)間: 2025-3-27 13:42
10樓作者: 博愛家 時(shí)間: 2025-3-27 18:02
10樓作者: 誘使 時(shí)間: 2025-3-27 22:56
10樓